Toon posts:

Welke koptelefoon raden jullie me aan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers :)

Verhaaltje vooraf!
Maanden terug heb ik een alom bekende Monster Beats By Dr. Dre Studio-koptelefoon gekocht. Ik had nog nooit van het merk gehoord, maar het klonk goed in de Media Markt en de snel gegooglede reviews waren lovend. Ik ben/was er blij mee, maar eenmaal gekocht ving ik steeds meer geluiden op als "Beats zijn helemaal niet zo goed voor dat geld, je betaalt alleen voor het merkje, er zijn veel betere te vinden voor die prijs!" Ja, dat vond ik wel even balen, aangezien het merkje me niet boeit (ik hoef er ook niet met een koptelefoon de straat op, gek groot ding). En als je die kritiek hoort word je vanzelf kritisch op de geluidskwaliteit van de Beats. Misschien is hij inderdaad niet zo goed als ik dacht?

Dus mijn vraag: What beats the Beats? Kan het inderdaad zoveel beter voor dat geld? In dat geval verpats ik de veel te hippe Beats en stap ik over oOo

Ik wil mezelf zeker geen audiofiel noemen, maar goeie geluidskwaliteit en een flinke bas vind ik zeker belangrijk. Ik ben geen Youtube-ripper die wel akkoord gaat met low quality. Ik luister veel, vaak en heel graag muziek. Ik game nauwelijks (geen mic nodig), en ik luister naar redelijk veel muziekstijlen (rock, metal, house, hier en daar ook wat dubstep).

Mijn budget bungelt rond de 300 - 350 euro! Mag best een snoer aan zitten. En hij moet hard kunnen. Het mag ook best een lelijk ding zijn!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Alvast heel erg bedankt :)

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Daar is een heel mooi topic voor :)
Het grote Headphones topic

Verwijderd

Topicstarter
Totaaaal overheen gekeken! Dank je, en sorry!