Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Xbox wireless headset met bluetooth werkend krijgen onder Wi

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views

• Mark__89
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-01 19:51
In mijn zoektocht naar een universele headset voor zowel mijn Xbox 360, PS3 als PC een paar dagen geleden de Xbox wireless headset met bluetooth van Microsoft (deze) gekocht. Werkt prima op de 360, de PS3 pakt 'm ook (valt soms weg, klik ik op connect dan blijft 'ie verbonden), maar op de PC werkt het ding dan weer niet. Heb een usb bluetooth ontvanger en als ik de headset toevoeg dan wordt 'ie wel herkend, maar krijg ik een uitroepteken (drivers not found) en krijg ik ook geen langzaam knipperende blauwe lampjes (geeft aan dat het ding verbonden is) op de headset. Ook verschijnt de headset niet onder recording of playback in het control panel. Ik draai Windows 7 64 bits. Kan dit liggen aan mijn usb bluetooth ontvanger (misschien een andere kopen?) of is dit wat anders?

[ Voor 5% gewijzigd door Mark__89 op 17-09-2012 12:25 ]

• Mark__89
Schijnbaar een te lange topictitel. Zou dat nog verandert kunnen worden in "Xbox headset met bluetooth werkt niet onder Windows 7"?

• Mark__89
Broadcom drivers geprobeerd, Windows Mobile Device center d'r op en de drivers als BT Radio geinstalleerd; nog steeds niks.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Crossposten is op GoT niet toegestaan. Graag verder in je originele topic:
Xbox wireless bluetooth headset niet werkend onder W7 64-bit

Als je denkt dat hij verkeerd staat, een move aanvragen dmv topicreport.

Deze gaat dicht ivm dubbelop.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.