Ik ben bezig met een script van PHP en Javascript.
Het script is een php script die voor ieder lid een foto laad zien en zodra je er over heen gaat de gegevens ziet.
Dit gebeurd door middel van een PHP foreach en een javascript .hover function
Nou wil ik die gegevens door geven aan de javascript (dit lijkt mij de enige manier).
de structuur van het script is als volgt:
<?php foreach ?>
(de foto laten zien en de $entry->waarde in een standaard variable plaatsen)
<?php endforeach ?>
hierna volgt het javascript dat er als volgt uitziet
$("a.test").hover(function (e) {
},
function(){
});
$("a.test").mousemove(function(e){
});
Zoals je ziet kan ik het niet doen binnen de foreach omdat dan de functie te vaak gedefinieerd wordt.
maar tevens kan ik ook geen onMouseOver effect geven aan de a vanwege de cursur locatie script die e gebruikt als indetificatie en welke ik door mij weinige ervaring met javascript niet werkend kan krijgen in een andere structuur.
Als je de volledige code wilt vraag het ff daar stuur ik dat via PM, ik wil het forum niet onderspammen
iemand enig idee hoe ik dit werkend kan krijgen.
Het script is een php script die voor ieder lid een foto laad zien en zodra je er over heen gaat de gegevens ziet.
Dit gebeurd door middel van een PHP foreach en een javascript .hover function
Nou wil ik die gegevens door geven aan de javascript (dit lijkt mij de enige manier).
de structuur van het script is als volgt:
<?php foreach ?>
(de foto laten zien en de $entry->waarde in een standaard variable plaatsen)
<?php endforeach ?>
hierna volgt het javascript dat er als volgt uitziet
$("a.test").hover(function (e) {
},
function(){
});
$("a.test").mousemove(function(e){
});
Zoals je ziet kan ik het niet doen binnen de foreach omdat dan de functie te vaak gedefinieerd wordt.
maar tevens kan ik ook geen onMouseOver effect geven aan de a vanwege de cursur locatie script die e gebruikt als indetificatie en welke ik door mij weinige ervaring met javascript niet werkend kan krijgen in een andere structuur.
Als je de volledige code wilt vraag het ff daar stuur ik dat via PM, ik wil het forum niet onderspammen
iemand enig idee hoe ik dit werkend kan krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door IMarks op 14-09-2012 14:27 ]