Hey iedereen van tweakers!
Ik heb de afgelopen dagen eens goed rondgekeken bij alle topics en net als iedereen zijn ieders eisen anders.
Zelf ben ik een student applicatieontwikkelaar en aangezien mijn laptop toch wel wat ouder aan het worden is en mij zo nu en dan in de steek laat. Moet ik er maar aan gaan geloven dat ik maar eens een nieuwe laptop moet gaan kopen.
Nu eerst maar eens het lijstje met de punten:
Tevens het wel bekende 'game' probleem, ik speel nu Guild wars 2 en dat zou ik ook graag goed willen doen op een laptop.
Nu ben ik zelf ook fanatiek bezig geweest met het zoeken naar een laptop.
wat mij opviel bij de andere topics is dat ik nergens de medion erazer of akoya serie heb gezien?
Is daar een reden voor?
Aangezien in de meeste topics wordt verteld dat het "beter" is een om een scherm met een resolutie van 1920x1080 te hebben dan 1366 x 768.
En dan onder de "gaming laptops" staan ook nog deze:
Ik wil wel een laptop hebben die sowieso 3 jaar mee kan gaan. zodat ik ook voor mijn vervolg studie op het hbo nog wat aan mijn laptop zal hebben.
Ik hoop dat ik hiermee genoeg informatie heb gegeven.
Ik heb de afgelopen dagen eens goed rondgekeken bij alle topics en net als iedereen zijn ieders eisen anders.
Zelf ben ik een student applicatieontwikkelaar en aangezien mijn laptop toch wel wat ouder aan het worden is en mij zo nu en dan in de steek laat. Moet ik er maar aan gaan geloven dat ik maar eens een nieuwe laptop moet gaan kopen.
Nu eerst maar eens het lijstje met de punten:
- Wat ga je met je laptop doen?
Tevens het wel bekende 'game' probleem, ik speel nu Guild wars 2 en dat zou ik ook graag goed willen doen op een laptop.
- Wat mag je laptop gaan kosten?
- Ben je van plan veel mee te slepen?
- Heb je nog bepaalde eisen?
Nu ben ik zelf ook fanatiek bezig geweest met het zoeken naar een laptop.
wat mij opviel bij de andere topics is dat ik nergens de medion erazer of akoya serie heb gezien?
Is daar een reden voor?
- Medion Akoya P6631 voor een prijs van 719 euro
- Medion Akoya P6633 voor een prijs van 729 euro
Aangezien in de meeste topics wordt verteld dat het "beter" is een om een scherm met een resolutie van 1920x1080 te hebben dan 1366 x 768.
En dan onder de "gaming laptops" staan ook nog deze:
- Medion Erazer X6811 voor een prijs van 699 euro
- Medion Erazer X6815 voor een prijs van 669 euro
Ik wil wel een laptop hebben die sowieso 3 jaar mee kan gaan. zodat ik ook voor mijn vervolg studie op het hbo nog wat aan mijn laptop zal hebben.
Ik hoop dat ik hiermee genoeg informatie heb gegeven.