mouzetc's GIVE-AWAY!
Na het succes van vorige 5 keren heb ik weer wat opgespaard voor een give-away! Dat betekent, free items!Het aanbod is dit keer zeer gevarieerd en heb ik dit keer ook wat (waardeloze) legendaries toegevoegd, die je wellicht even wilt testen!
----> LET OP: LEES DIT EERST!
*Omdat het er veel zijn, hanteer ik max. 4 items per persoon, maar dit is ook afhankelijk van de items die je wilt.
*Het zijn gratis items, maar mocht je wat goud willen doneren voor het item + moeite, dan waardeer ik dat zeker!
*Ik probeer de lijst zo veel mogelijk up to date te houden. Alles wat niet voor morgen eind van de dag weg is, gaat door de vendor.
*Als je interesse hebt, stuur hier een reactie (geen quote!) met welke items je precies wilt
(ITEM NAAM + TYPE ITEM), je USERNAME en add mij vervolgens op mouzetc#2952.
Waarom ik dit doe?
Zelf heb ik lang vast gezeten op Act1 en Act2. Met deze items help ik je misschien wat meer op weg. Voor sommigen is dit 'vendor-trash' en voor de ander juist een goede upgrade! De trash de la trash is wel gefilterd en zitten zeker leuke items bij.
Alles zal worden gestreamed op: http://www.twitch.tv/mouzetc
Wellicht doe ik tussendoor even een kleine run.
De bedoeling is hoop ik duidelijk. Kan je wat gebruiken? Plaats een reactie! Ben je op jacht naar dingen die je kan verkopen? Ga dan lekker lurken op de AH
Alles wat doorstreept is, is vergeven! Good luck en have fun!
Wat meer info over mijn build (150K unbuffed / 200K buffed) voor de geinteresseerden:
Ingame stats
Stats + rankings
Armory
Signature