Heb zojuist mijn HDMI kabel binnengekregen en nou probeer ik mijn tv aan te sluiten op mijn computer zodat mijn tv mijn beeldscherm word (of alleen voor films kijken).
Ik heb een Philips TV model: Philips 37PFL7675H
Ik heb een omputer met videokaart ATI radeon HD 5770 met allemaal soorten aansluitingen erop (hdmi dus ook).
Nouja ik stop dus de hdmi in de tv en dan in computer.
Op mijn tv:
Apparaat toevoegen >> computer >> aansluiting HDMI 1 (ja dat is de goeie
).
Nu klik ik 'verbinden met computer' aan, en op mijn computer merk ik dat hij het geluidje geeft van 'apparaat aangesloten' en vervolgens gaat mijn geluid van mijn boxen uit.
Maar op mijn tv krijg ik alleen maar een zwart beeld met in beeld 'geen videosignaal'.
Wel merk ik nu dat op mijn computer mijn muis naar rechts kan verdwijnen (dat hij dus in principe mijn tv op vliegt, maar ik zie dus niks).
Kan iemand mij uit de brand helpen wat ik dan fout doe?
Bij voorbaat dank,
Dennis
Ik heb een Philips TV model: Philips 37PFL7675H
Ik heb een omputer met videokaart ATI radeon HD 5770 met allemaal soorten aansluitingen erop (hdmi dus ook).
Nouja ik stop dus de hdmi in de tv en dan in computer.
Op mijn tv:
Apparaat toevoegen >> computer >> aansluiting HDMI 1 (ja dat is de goeie
Nu klik ik 'verbinden met computer' aan, en op mijn computer merk ik dat hij het geluidje geeft van 'apparaat aangesloten' en vervolgens gaat mijn geluid van mijn boxen uit.
Maar op mijn tv krijg ik alleen maar een zwart beeld met in beeld 'geen videosignaal'.
Wel merk ik nu dat op mijn computer mijn muis naar rechts kan verdwijnen (dat hij dus in principe mijn tv op vliegt, maar ik zie dus niks).
Kan iemand mij uit de brand helpen wat ik dan fout doe?
Bij voorbaat dank,
Dennis