waar vind ik een wireless ethernet bridge voor mijn versterk

Pagina: 1
Acties:

• alfettaracer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-03-2022
Ik bezit een Denon A-100 AV versterker. Deze wil ik graag online krijgen. Ik heb een Wifi netwerk thuis.
Met Google kan ik echter geen prijs en dealer vinden van een "bridge" die ik kan gebruiken. Ik heb bijvoorbeeld gezocht naar de Netgear WGE 101 (geen dealer/webshop of prijs gevonden). Heeft iemand ervaring hiermee en waar ik zo'n apparaat kan kopen/vinden?
alle suggesties welkom!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:56

D4NG3R

kiwi

:)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bedoel je een ethernet/rj45 to wifi bridge?
Daar heb ik eens een topic over gemaakt, maar de rj45 optie die in de pw (onder draadloze netwerkkaarten) was gezet is er niet meer. Hou dit topic in de gaten: [PW] ethernet to wifi bridges ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 05-09-2012 14:53 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Je kunt toch ongeveer iedere router waar wifi op zit ook gebruiken voor bridge, eventueel met DD-WRT. (In DD-WRT heet het W(ireless)D(istribution)S(ystem))

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:46
Als het inderdaad gaat om een ethernet-wireless bridge (om een ethernet-aansluitbaar apparaat aan het wifi-netwerk te hangen): een paar jaar geleden heb ik zo iets gemaakt door een simpel wireless routertje (Linksys WRT54G) met DD-WRT firmware uit te rusten en correct in te stellen. Dat laatste was het meeste werk. ;)

• alfettaracer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-03-2022
Mensen bedankt, helemaal top als iemand me ook een koopadvies kan geven. IK heb gekeken op het lijstje van forum member D4NG3R maar daar staan er nogal wat. Ik ben een super nitwit op dit gebied (wist ook niet dat ik moest zoeken bij WLAN access points).

Ik neem aan dat het apparaat van Netgear WGE 101 (waar ik positieve zaken over gelezen heb) niet meer te koop is.
Het is inderdaad de bedoeling om mijn versterker een ethernet aansluitbaar apparaat aan het wifi netwerk te hangen.
Pagina: 1