After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wat betreft de categorie, ik zie drie mogelijke kandidaten:
1) WLAN netwerkkaarten
2) WLAN Access Points
3) WLAN Antenne
Het is eigenlijk een WLAN netwerkkaart die in plaats van een USB of PCI aansluiting een netwerkaansluiting heeft. Optie 2 zou ook kunnen, technisch gezien is het een Access Point, maar dan in plaats van de zender, is deze de ontvanger (dus geen SSID broadcast enzo). En dan kan het ook een antenne zijn, hoewel die categorie meer bedoeld is voor de antennes die je op routers/access-points etc aansluit.
Ik neig toch meer naar optie 1, maar dan moet er onder de specificatie Card Interface een extra optie komen voor een Ethernet/RJ-45 aansluiting. Ik wil ook even kijken hoe de categorieën eruit komen te zien na de overhaul, dus wellicht wordt dit probleem vanzelf opgelost. Ik gooi dit morgen even in de groep, even kijken hoe mijn collega's erover denken.
Gezien jouw uitleg neig ik dan ook naar optie 1 als de juiste categorie. Dat er dan een extra optie moet komen bij het interface-filter lijkt me wel een idee ja
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Thanks
Wel jammer dat bij de meeste de prijsverschillen zo groot zijn, had eigenlijk gehoopt dat het niet veel duurder zou zijn dan dat ding met de ontwerpfout van samenkopen. Gelukkig is die WNCE2001 maar een klein beetje duurder.
[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 03-03-2012 10:43 ]
Oscar Wilde
De rj45 optie is weg en de link van jou linkt nu naar een lijst met cardbus aangevinkt in de filterlijstGlaanie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:57:
Goed, na overleg met mezelf () blijven ze in de categorie WLAN netwerkkaarten staan, met een extra optie erbij (Ethernet (RJ-45)). En gelijk nog een paar erbij gezocht, hoewel ik zo snel alleen van Linksys en Netgear die dingen kon vinden
Van Tp-link, Sitecom en D-link was er niks te vinden. Hier staan ze: http://twk.rs/c4X/hM. Mocht je er zelf nog wat gevonden hebben, staat het je vrij deze toe te voegen of via dit topic te melden
[ Voor 67% gewijzigd door Raven op 05-09-2012 14:50 ]
Oscar Wilde
Glaanie heeft dit gedaan ivm met de komende release van Tweakers7. We hopen dat alles dan wat makkelijker en overzichtelijker te vinden is.
pricewatch: Netgear WNCE2001 , zie startpost, staat ineens onder access points en wat er met de anderen is gebeurd die Glaanie eens had toegevoegd weet ik niet, weet de typenummers niet wat zoeken wat lastig maakt.
edit: pricewatch: TP-Link TL-WR702N is (o.a.) ook een bridge, maar staat onder modems/routers
Ok, deze heeft blijkbaar een router functie, maar met 1 LAN poort?
[ Voor 24% gewijzigd door Raven op 02-02-2013 19:17 ]
Oscar Wilde
Anyway, je vindt ze dus hier http://tweakers.net/categorie/314/access-points/producten/ waar je onder het filter "Netwerkproduct" een vinkje ziet staan voor "Ethernet adapter"
Oscar Wilde