Als de Iphone 5 komt, word dat dan wel vóór 19:35 aangekondigdZpAz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:47:
[...]
Eerst het spannendste gedeelte hea, de verkoopcijfers![]()
Ik ben anders wel benieuwd hoeveel MacBook Pro Retina's er inmiddels verkocht zijn.ZpAz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:47:
[...]
Eerst het spannendste gedeelte hea, de verkoopcijfers![]()
An a day keeps the doctor away.
Vraag dat maar aan Apple.Dionlinn schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:48:
[...]
Als de Iphone 5 komt, word dat dan wel vóór 19:35 aangekondigd?
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Nieuwe winkels enzo....CLB schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:47:
Eerst jaarcijfers, kwartaalcijfers, geblaat, succes dit, succes zo en dan pas hardware... Apple.nl ligt eruit?
Power to the beat.
Wat 'n geblaat zeg op dat OMT, met z'n fingerprint, dat hebben sommige telefoons al jaaaaa-ren

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
"Niemand steelt dan nog een iPhone" -OMT
Bullshit, sluit dat ding aan in DFU mode en BAM! mooie iPhone voor niks
Bullshit, sluit dat ding aan in DFU mode en BAM! mooie iPhone voor niks
Verwijderd
Is er toevallig ook een site die een livestream uitzendt? Sorry als dit eerder is gevraagd of dit niet het geval is.
Nee geen livestreams, je zal het moeten doen met wat tekst en foto's
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja, maar iPhone niet, en dat zal niet zonder reden zijn.CLB schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:51:
Wat 'n geblaat zeg op dat OMT, met z'n fingerprint, dat hebben sommige telefoons al jaaaaa-ren
http://omt.nl/live/Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:51:
Is er toevallig ook een site die een livestream uitzendt? Sorry als dit eerder is gevraagd of dit niet het geval is.
[ Voor 25% gewijzigd door Conscience NL op 12-09-2012 18:52 ]
Zo net op tijd terug van college. Livestreams snel openen en dan kunnen ze wat mij betreft beginnen! Laat de volgende generatie iPhone maar komen!
Een Apple livestream is er niet. CNet heeft er daarentegen wel een en OneMoreThing streamt live vanuit Amsterdam.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:51:
Signature
Weet niet of het waar is maar iemand post deze link als livestream: http://www.ustream.tv/ltktv
Doe dan niks onemorething, boeiende gasten trouwens ook. Ik weet zeker dat ik met mede-tweakers meer kan vertellen over Apple, iOS en de iPhone dan die gasten daar.
Tja, lullen over iets wat straks pas gaat komen. Net als voorbeschouwingen op een voetbalwedstrijd; nutteloos dus.vhal schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:53:
wat een tenenkrommende liveblog heeft onemorething.nl zeg.....
Hopelijk gaat niet iedereen zit slowchatten zodat er om de seconde 15 nieuwe posts bij komen maar ik vrees het ergste.
Joh, da`s als sinds jaar en dag zo... Ach ja... het is wel een leuk achtergrond geluidjevhal schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:53:
wat een tenenkrommende liveblog heeft onemorething.nl zeg.....
* vhal zapt naar TheVerge...
I am the great Cornholio!
Ach, het is één van de weinige keren dat het mag he.Robkazoe schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:54:
Hopelijk gaat niet iedereen zit slowchatten zodat er om de seconde 15 nieuwe posts bij komen maar ik vrees het ergste.
Het is toegestaanRobkazoe schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:54:
http://www.engadget.com/2012/09/12/apple-iphone-5-liveblog/
liveblog lijkt actief te worden.
liveblog lijkt actief te worden.
Je draagt er zelf ook aan bijRobkazoe schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:54:
Hoi allemaal,
Ik heb een klein programmaatje in elkaar geflanst dat de belangrijke webpagina's op Apple.com in de gaten houd en je hier een melding over geeft.
Er handig om een van de eerste te zijn die de store bijvoorbeeld weer in kan!
Screenshot:

Downloadlink:
http://www.2shared.com/file/K9hWgQjH/Its_almost_here.html
Wanneer er in de lijst een nieuw item komt te staan, dan kan je onderin deze lijst kijken welke webpagina geüpdate is:
Apple Store
iPhone 5 tips
Apple introduces iPhone 5
legal/rfexposure/iphone5,1/zh-Hant/
Templates
LTE
Hopelijk hebben jullie hier iets aan, het was eigenlijk meer voor mijzelf bedoeld
Ik heb een klein programmaatje in elkaar geflanst dat de belangrijke webpagina's op Apple.com in de gaten houd en je hier een melding over geeft.
Screenshot:

Downloadlink:
Wanneer er in de lijst een nieuw item komt te staan, dan kan je onderin deze lijst kijken welke webpagina geüpdate is:
Apple Store
iPhone 5 tips
Templates
LTE
Hopelijk hebben jullie hier iets aan, het was eigenlijk meer voor mijzelf bedoeld
Jammer dat het niet voor OS X is...
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Dude, daar is dit topic voor bedoelt.Robkazoe schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:54:
Als je geen slowchat wilt ga dan gewoon weg.
haha held, ik dacht dat ik al erg was met het volgen van nieuwsZerfox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:56:
Hoi allemaal,
Screenshot:
[afbeelding]
Downloadlink:
Apple Store
iPhone 5 tips
Templates
LTE
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Blehhh voor windows?Zerfox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:56:
Hoi allemaal,
Screenshot:
[afbeelding]
Downloadlink:
Apple Store
iPhone 5 tips
Templates
LTE
Windows...Zerfox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:56:
Hoi allemaal,
Screenshot:
[afbeelding]
Downloadlink:
Apple Store
iPhone 5 tips
Templates
LTE

Dat hebben wij in juni al gehad.azt33 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:57:
Jammer dat het niet voor OS X is...
Now it's iDevice time!

Jeweetwel, dat OS met 99% marktaandeel?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Fuq, Blijkbaar is dit het OS X kamp D:
Haptische feedback in de nieuwe iPhone, graag.
Je kunt ook overdrijven?Jeroenneman schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:58:
[...]
In dit topic ligt dat toch een stuk lagerJeroenneman schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:58:
[...]
Hier zou ook een live stream op moeten verschijnen: http://maypalo.com/2012/0...ve-stream-for-free-video/
Jaja beste mensen, er staan 2 iMacs

Ik bedoelde het programmaatjeHardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:58:
[...]
Dat hebben wij in juni al gehad.
Now it's iDevice time!
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Ongeloofelijk, daar moet wat achter gezocht worden.Conscience NL schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:00:
Jaja beste mensen, er staan 2 iMacs
[afbeelding]
[ Voor 73% gewijzigd door ZpAz op 12-09-2012 19:00 ]
here we go.... 5 nieuwe producten...
Power to the beat.
Jeweetwel, Apple met een Mac, Mac met OS X, geen Windows, weetjewel. Een iPhone bezitten zonder Mac is voor wannabe's.Jeroenneman schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:58:
[...]

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Zwart bloesje ipv zwarte turtleneck dus, de nieuwe style @ Apple HQ.
Interessant, wat leuk, random winkel in Barcelona...
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
HAHA ...boe.i schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:54:
Weet niet of het waar is maar iemand post deze link als livestream: http://www.ustream.tv/ltktv
Ja een paar zoekenden op jacht naar livestreams ... dus eigenlijk hetzelfde als hier
Het staat wel netter, daar niet van; Maar vanzelfsprekend zullen de Apple fans Steve Jobs missen.ZpAz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:01:
Zwart bloesje ipv zwarte turtleneck dus, de nieuwe style @ Apple HQ.
Geen video-livestreams dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Conscience NL op 12-09-2012 19:02 ]
Deze is wel relaxed, live updates + foto's.
Deze is voor mij tot nog toe het beste: http://live.theverge.com/apple-iphone-5-live-blog/
BEP heeft een Nederlands blog, is ook erg snel en accuraat. Werkt via Twitter en dus geen downtime. http://www.bouweenpc.nl/n...nkondiging-apple-iphone-5.
?NotSoSteady schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:04:
2-inch iPhone WTF?
Ga weg met je baggerspam.TomasH schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:04:
BEP heeft een Nederlands blog, is ook erg snel en accuraat. Werkt via Twitter en dus geen downtime. http://www.bouweenpc.nl/n...nkondiging-apple-iphone-5.
Moet humor voorstellen.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
iTunes 11, nou wow. Liever kwijt dan rijk.
Nee.itsFuzeh schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:05:
Iemand met een video stream?
is er nietitsFuzeh schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:05:
Iemand met een video stream?
iTunesConscience NL schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:05:
iTunes 11, nou wow. Liever kwijt dan rijk.
slecht dat er geen fatsoenlijke livestream is...dat had samsung toch beter voor elkaar
Steam: CatBearCow
Gaan ze nu gelijk die nieuwe mountain lion update aankondigen...
Lets hope so
Lets hope so
Tomas Hochstenbach @Tomas_BEP
Tim Cook is er! De nieuwe CEO van Microsoft bedankt iedereen dat 'ie is gekomen #beplive.
Iemand die een silhouet van een telefoon in zn ziet zitten?
Hmm vraag me af of er nieuwe ipods uitkomen en of de huidige ipod touch nog goedkoper wordt, net zoals dat het geval met de 3gs was toen de 4s uitkwam, grappig dat een 3 jaar oude 3gs een ios6 update krijgt, ik durfde vorig jaar te wedden dat na 5.1 er geen nieuwe ios voor de 3gs uitkomt.
Goed gezien!Martindo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:06:
7 miljoen upgrades, er staat niet expliciet 7 miljoen keer verkocht. Dus ook van die upgrade-actie.HardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:05:
Mountain Lion 7 miljoen keer verkocht!
[ Voor 6% gewijzigd door Conscience NL op 12-09-2012 19:06 ]
wie had het over 99% windows?
27% OS X is het dus;)
27% OS X is het dus;)
Dat doen ze expressBartjeuhz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:05:
slecht dat er geen fatsoenlijke livestream is...dat had samsung toch beter voor elkaar
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Yeah mijn MacBook is:
Of zal dat om de 15" retina gaan"We also launched the new MacBook Pro. It's the best Mac we've ever made."
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Damn, Mac is gewoon de meest verkochte notebook in de VS, wist ik niet.
Bedoelen ze nu echt dat 27% van alle computers OSX draait?Brm-G schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:06:
wie had het over 99% windows?
27% OS X is het dus;)
Morgen kan je altijd de keynotes terug kijken.. als je niet van deze livestreams bent
27% van nieuwe laptops.
[ Voor 17% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 12-09-2012 19:08 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
"Last quarter, 17 million iPads were sold April - June. That's another new record."
Wow..
Wow..
"Now to put this in perspective, we sold more iPads than any PC manufacturer sold of their entire lineup."
Damn.
Damn.
Nee, hij is gewoon blij om op dat podium te staan.Martindo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:06:
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
In de USA. Daar is de algemene smaak wat beter dan hier zeg maarHardCoreGamer schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:07:
[...]
Bedoelen ze nu echt dat 27% van alle computers OSX draait?
ralpje schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:08:
[...]
Nee, hij is gewoon blij om op dat podium te staan.
[ Voor 26% gewijzigd door ZpAz op 12-09-2012 19:09 ]
vind je het heel gek?bram1984 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:07:
Damn, Mac is gewoon de meest verkochte notebook in de VS, wist ik niet.
Hoe cool inderdaad.Conscience NL schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:08:
"Now to put this in perspective, we sold more iPads than any PC manufacturer sold of their entire lineup."
Damn.
Weer dat gare perspectief in die pie chart waardoor het marktaandeel van Apple veel groter lijkt dan dat het daadwerkelijk is.
Hmm geen live video... Lekker dan! Ik ga niet naar plaatjes lopen kijken en daaronder een zinnetje wat op dat moment is gezegd. Wanneer verwachten jullie dat die presentatie te downloaden/streamen is?
Heerlijk dit, eigenlijk hoor je je huiswerk te maken. Een keynote is veel beter
Daar is de gemiddelde consument rijker?ZpAz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:08:
[...]
In de USA. Daar is de algemene smaak wat beter dan hier zeg maar
Ik weet het zo nog niet..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Tijdens het event is slowchatten toegestaan in dit topic.
Als er nieuwe producten worden aangekondigd, vraag dan eerst toestemming voordat je een topic opent. Dat voorkomt dat we mensen moeten teleurstellen vanwege dubbele topics.
Tijdens het event is slowchatten toegestaan in dit topic.
Als er nieuwe producten worden aangekondigd, vraag dan eerst toestemming voordat je een topic opent. Dat voorkomt dat we mensen moeten teleurstellen vanwege dubbele topics.