Help, ik ben opgelicht

Pagina: 1
Acties:
  • 723 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-10 11:56

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik hoop dat die in het goede subforum staat, dacht bij mezelf shopping komt aardig in de richting. Voordat ik alle gegevens ga posten graag eerst even een goedkeuring of het mag.

Persoonlijk dacht ik dat me dit nooit zou overkomen, maar helaas. Ik heb e-mail adres, echte adres, telefoon nummer en ook IP adres (staat immers in de header van de mail) van de persoon in kwestie. Heb zelf een foto gevonden.

Woon ik nu al op het land, maar oplichters zijn er overal. Ik wil niet openbaar zijn naam e.d. noemen zonder eerst even in het privee hebben gezocht (misschien betaald hij nog). Maar er zijn hier best goede Columbo's onder ons die over zo'n persoon bijna alles kunnen vinden en hierop doe ik graag een beroep. Let wel het betreft iemand uit Duitsland, ik woon n.l. ook daar.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Wat is de vraag precies?

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het is niet de bedoeling hier te werven voor bezoeken aan oplichters en het delen van privé gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
het gaat erom om meer informatie over deze persoon te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Leuk een klopjacht... maar ik denk niet dat GoT hiervoor bedoeld is.

Ga aangifte doen bij de politie als die andere echt niet meer reageert.
Verder kun je dus inderdaad zijn gegevens Googlen maar dat is het ook enige denk ik.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:24

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Dit zul je toch wel even via de officiele wegen moeten gaan regelen. Dus heb je al aangifte gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Aangifte kan ik nog niet doen aangezien het nog niet lang genoeg geleden is. Moet minimaal 2 weken zijn, want hij zou nog kunnen betalen in deze periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Dan zal er niks anders opzitten dan de 2 weken uitzitten, daarna kan je pas stappen ondernemen.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ja idd, ik dacht alleen als ik wat meer informatie over deze persoon heb dan wat ik nu heb zou het handig kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:33

hellknight

Medieval Nerd

Hoe weet je zo zeker dat je opgelicht bent, als het nog niet eens 2 weken geleden is dat je, wat het ook is, geleverd hebt?

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:24

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

hellknight schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:49:
Hoe weet je zo zeker dat je opgelicht bent, als het nog niet eens 2 weken geleden is dat je, wat het ook is, geleverd hebt?
Exact. misschien betaalt de andere partij wat laat. Dat is nog niet opgelicht zijn. Die grens van 2 weken is er niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kijk even in \[V&A] Help! Ik ben opgelicht! (met notabene een bijna identieke topictitel) a.u.b. ;)

Iemand "en plein publique" hier lopen "Columbo'en" gaat 'm niet worden. Als je elders bent opgelicht (marktplaats, eBay, weet-ik-wat en dus niet "via" T.net) dan zul je daar je heil moeten zoeken en kun je meer informatie vinden in Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie

[ Voor 49% gewijzigd door RobIII op 04-09-2012 14:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.