Heren,
Ik beschik al een tijdje over een AX1200 van Corsair die voorheen z'n werk prima deed.
Vandaag bleek dat de mount op mijn HD6990 niet goed was (Topic), heb ik deze geremount. Nadat dat was gebeurt heb ik de loop ongeveer een uur getest op lekkages met een oude 350W voeding, en alles werk prima.
Daarna heb ik mijn AX1200 weer geïnstalleerd die ik verwijderd had om (water)schade te voorkomen.
Alle connectors weer aangesloten en 'm opgestart.
De eerste seconde leek alles goed te gaan:
-Lampjes branden
-Fan's spinnen
- Pomp pompt e.d.
Maar direct daarna valt hij uit en nog geen 3 seconde later start die weer...
Heb het ook geprobeerd met alleen de molex van de Pomp plugged in en de PSU ge-jumpstart door de groene en een van de zwarte te verbinden.
Hetzelfde probleem alleen 3x zo snel, hij start/herstart wel 2x per seconden.
Wanneer de PSU start/herstart hoor ik wel een soort klik, iets zachter als de klik die je hoort van de aan/uitknop van je PSU.
Iemand een idee of oplossing?
Mvg, Pascal
Ik beschik al een tijdje over een AX1200 van Corsair die voorheen z'n werk prima deed.
Vandaag bleek dat de mount op mijn HD6990 niet goed was (Topic), heb ik deze geremount. Nadat dat was gebeurt heb ik de loop ongeveer een uur getest op lekkages met een oude 350W voeding, en alles werk prima.
Daarna heb ik mijn AX1200 weer geïnstalleerd die ik verwijderd had om (water)schade te voorkomen.
Alle connectors weer aangesloten en 'm opgestart.
De eerste seconde leek alles goed te gaan:
-Lampjes branden
-Fan's spinnen
- Pomp pompt e.d.
Maar direct daarna valt hij uit en nog geen 3 seconde later start die weer...
Heb het ook geprobeerd met alleen de molex van de Pomp plugged in en de PSU ge-jumpstart door de groene en een van de zwarte te verbinden.
Hetzelfde probleem alleen 3x zo snel, hij start/herstart wel 2x per seconden.
Wanneer de PSU start/herstart hoor ik wel een soort klik, iets zachter als de klik die je hoort van de aan/uitknop van je PSU.
Iemand een idee of oplossing?
Mvg, Pascal