Post hier de uitslag, zoals jij hem verwacht, van de Tweede Kmaerverkiezingen 2012.
We kijken dan na 12 september wie er het dichtste bijzit!
Als je wil mag je ook een coalitie voorspellen.
(overigens, discussies over coalities kunnen in dit topic: De meest voor de hand liggende coalitie).
Je kan er geen prijzen mee winnen behalve eeuwige roem en internetkoekjes en dat soort dingen
Probeer, als het even kan, niet te editten.
En als je dit dan wel moet doen, doe dit dan niet na/op 12 september, anders kan het lijken alsof je valsgespeeld hebt, en dat is natuurlijk zonde als je nét de enige bleek te zijn met de juiste voorspelling
Daarom post ik mijn voorspelling in een volgende post, zodat ik deze post nog aan kan passen.
Hier is een handig format, extra partijen kan je bij de laatste invullen:
Dubbelcheck het totaal aantal zetels. Zijn het er 150?
Hier is hetzelfde topic bij de vorige verkiezingen in 2010, waar ondergetekende welgeteld 24 zetels ernaast zat: Verkiezingstoto
De winnaar was toen Qwerty-273, hij zat er maar 10 zetels naast.
Qwerty-273 in "Verkiezingstoto"
We kijken dan na 12 september wie er het dichtste bijzit!
Als je wil mag je ook een coalitie voorspellen.
(overigens, discussies over coalities kunnen in dit topic: De meest voor de hand liggende coalitie).
Je kan er geen prijzen mee winnen behalve eeuwige roem en internetkoekjes en dat soort dingen
Probeer, als het even kan, niet te editten.
En als je dit dan wel moet doen, doe dit dan niet na/op 12 september, anders kan het lijken alsof je valsgespeeld hebt, en dat is natuurlijk zonde als je nét de enige bleek te zijn met de juiste voorspelling
Daarom post ik mijn voorspelling in een volgende post, zodat ik deze post nog aan kan passen.
Hier is een handig format, extra partijen kan je bij de laatste invullen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| [b]VVD:[/b] zetels [b]PvdA:[/b] zetels [b]SP:[/b] zetels [b]PVV:[/b] zetels [b]D66:[/b] zetels [b]CDA:[/b] zetels [b]CU:[/b] zetels [b]GL:[/b] zetels [b]PvdD:[/b] zetels [b]50plus:[/b] zetels [b]SGP:[/b] zetels [b]:[/b] zetels |
Dubbelcheck het totaal aantal zetels. Zijn het er 150?
Hier is hetzelfde topic bij de vorige verkiezingen in 2010, waar ondergetekende welgeteld 24 zetels ernaast zat: Verkiezingstoto
De winnaar was toen Qwerty-273, hij zat er maar 10 zetels naast.
Qwerty-273 in "Verkiezingstoto"
[ Voor 41% gewijzigd door anandus op 03-09-2012 19:06 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu