Tsjah, maar het is hoogstwaarschijnlijk niet 100% legaal. OEM-licenties verkopen die een OEM met grote korting heeft gekregen is bijvoorbeeld niet legaal, die moeten dan ook met die pc's gebundeld worden. Of ze worden ingekocht in een land waar de prijzen lager zitten, dat mag doorgaans ook niet. Of MSDN-keys verkopen mag ook niet. Zo ken ik ook wel game-winkels waar je voor de helft van de prijs steam-games kon kopen. Ging meestal goed, maar is een hele batch van geblokkeerd door steam, omdat dat niet toegestaan was. Of de games bleken Tsjechisch te zijn of zo. Bij culgames lijke (als ik in het relevante topic kijk) ook wel eens wat geblokkeerd te worden, of windows is ineens niet "genuine". Dus mijn mening is dat een windows-licentie gewoon 80,- kost als je het legaal wilt doen, of je werkgever/onderwijsinstelling moet het goedkoper voor je regelen.
Als je weet dat het toch niet helemaal 100% legaal is, crack je windows dan gewoon (en nee, ik zeg dit niet omdat ik dat wil aansporen, maar om een punt te maken: ga geen geld uitgeven aan een niet-helemaal-legale bron).
Maar goed, verdere discussie hierover kan beter in dat topic denk ik.
Als je weet dat het toch niet helemaal 100% legaal is, crack je windows dan gewoon (en nee, ik zeg dit niet omdat ik dat wil aansporen, maar om een punt te maken: ga geen geld uitgeven aan een niet-helemaal-legale bron).
Maar goed, verdere discussie hierover kan beter in dat topic denk ik.
[ Voor 10% gewijzigd door bwerg op 05-09-2012 13:59 ]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.