Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

• al_bundy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-05 20:34
Hallo iedereen,

Ik ben van plan een ASUS gtx 570 aan te schaffen van een vriend van mij, maar daarvoor heb ik zeker weten een nieuwe voeding nodig want ik zit momenteel met een redelijk goedkope 450w voeding.

Het probleem is, na de aankoop van de grafische kaart is er redelijk weinig geld over voor de voeding.
Mijn kennis over een voeding is behoorlijk beperkt.
dus mensen, is mijn vraag: Wat is nou een redelijk goedkope voeding die toch voldoende power geeft voor een energie slurper als 1 uit de nvidia 500 serie?
En is het het waard om van een msi 6850 naar een gtx 570 te gaan? Graag jullie mening daarover.

Mijn overige specs zijn als volgt:

CPU: intel Core i5 3570k
pricewatch: Intel Core i5 3570K Boxed

MB : MSI z77a-G43
pricewatch: MSI Z77A-G43

Geheugen: Corsair vengeance 1600 2x4GB
pricewatch: Corsair Vengeance CMZ4GX3M2A1600C8

Harde schijf zou ik zo niet precies weten, volgens mij is het een simpele samsung 650gb.

Bij voorbaat dank,

Robert

• len-art
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-11 15:57
Welke voeding heb je nu precies? 450 Watt zou wel voldoende moeten zijn voor een 570. Ik heb zelf goede ervaringen met de Corsair Builder CX500 V2.

Edit: of als je 500 Watt toch niet genoeg vind: Corsair Builder CX600 V2.

[ Voor 25% gewijzigd door len-art op 02-09-2012 11:49 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

We stellen het hier op prijs als je even kijkt naar topics die al open zijn voor je zelf een vraag stelt. Voor de vraag die je hier stelt hebben we een centraal topic: [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 29

Dat topic stond op het moment dat je jouw vraag stelde bovenaan de lijst van topics, het had dus moeten opvallen. Graag volgende keer wel even kijken - en als je niet gelijk iets ziet de GoT search gebruiken.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.