Hallo iedereen,
Ik ben van plan een ASUS gtx 570 aan te schaffen van een vriend van mij, maar daarvoor heb ik zeker weten een nieuwe voeding nodig want ik zit momenteel met een redelijk goedkope 450w voeding.
Het probleem is, na de aankoop van de grafische kaart is er redelijk weinig geld over voor de voeding.
Mijn kennis over een voeding is behoorlijk beperkt.
dus mensen, is mijn vraag: Wat is nou een redelijk goedkope voeding die toch voldoende power geeft voor een energie slurper als 1 uit de nvidia 500 serie?
En is het het waard om van een msi 6850 naar een gtx 570 te gaan? Graag jullie mening daarover.
Mijn overige specs zijn als volgt:
CPU: intel Core i5 3570k
pricewatch: Intel Core i5 3570K Boxed
MB : MSI z77a-G43
pricewatch: MSI Z77A-G43
Geheugen: Corsair vengeance 1600 2x4GB
pricewatch: Corsair Vengeance CMZ4GX3M2A1600C8
Harde schijf zou ik zo niet precies weten, volgens mij is het een simpele samsung 650gb.
Bij voorbaat dank,
Robert
Ik ben van plan een ASUS gtx 570 aan te schaffen van een vriend van mij, maar daarvoor heb ik zeker weten een nieuwe voeding nodig want ik zit momenteel met een redelijk goedkope 450w voeding.
Het probleem is, na de aankoop van de grafische kaart is er redelijk weinig geld over voor de voeding.
Mijn kennis over een voeding is behoorlijk beperkt.
dus mensen, is mijn vraag: Wat is nou een redelijk goedkope voeding die toch voldoende power geeft voor een energie slurper als 1 uit de nvidia 500 serie?
En is het het waard om van een msi 6850 naar een gtx 570 te gaan? Graag jullie mening daarover.
Mijn overige specs zijn als volgt:
CPU: intel Core i5 3570k
pricewatch: Intel Core i5 3570K Boxed
MB : MSI z77a-G43
pricewatch: MSI Z77A-G43
Geheugen: Corsair vengeance 1600 2x4GB
pricewatch: Corsair Vengeance CMZ4GX3M2A1600C8
Harde schijf zou ik zo niet precies weten, volgens mij is het een simpele samsung 650gb.
Bij voorbaat dank,
Robert