hallo,
binnenkort wil ik mijn pc vervangen. Mijn budget is eerder beperkt.
Wat wil ik er mee doen:
Vooral Photoshop en hdr, diaporamaprogramma (m objects en Pictures to Exe), mogelijks een klein beetje video (maar zeker niet zwaar), alle gebruikelijke huis en tuinprogramma's zoals office internet e.d., in geen geval spelletjes
Budget: 500 euro (dit zonder besturingsprogramma)
componenten/randapparatuur die ik meeneem:
-
Wat denken jullie van onderstaand?
processor: Intel core i5 3570K
moederbord MSI Z77A-G43
geheugen Corsair Vengeance 8GB
harde schijf WD Caviar Blue WD10EZEX 1TB 3.5" SATA-600
voeding MS-Tech MS-N550-VAL-CM 550W Modulair
dvd writer LG GH24NS90 24x Zwart
behuizing CoolerMaster Elite 334U
(blijkbaar is er iets fout gegaan met de koppeling naar de produckten vandaar even zo...)
binnenkort wil ik mijn pc vervangen. Mijn budget is eerder beperkt.
Wat wil ik er mee doen:
Vooral Photoshop en hdr, diaporamaprogramma (m objects en Pictures to Exe), mogelijks een klein beetje video (maar zeker niet zwaar), alle gebruikelijke huis en tuinprogramma's zoals office internet e.d., in geen geval spelletjes
Budget: 500 euro (dit zonder besturingsprogramma)
componenten/randapparatuur die ik meeneem:
- dual monitor (1 ouder eizo s-1931 scherm, 1 oude neovo tft waar voornamelijk mijn menu's bij psp op staan). In de toekomst wordt de neovo vervangen door een nieuw ips-scherm
- toetsenbord, muis
- wacom intuos 4
- speakers
- besturingsprogramma: wordt normaal gezien windows 7 dit neem ik even niet mee in de configuratie. Eén probleem: mijn callibrator Spider pro 2 draait hier blijkbaar niet onder. Heb nu xp.
-
- dual monitor
- snel, maar hoeft niet de snelste te zijn, ik veronderstel dat de HD4000 in de processor die ik uitgekozen heb voorlopig voldoende moet zijn, dus voorlopig geen grafische kaart, mogelijks wel toevoegen in de toekomst in het geval ik meer video zou gaan doen
Wat denken jullie van onderstaand?
processor: Intel core i5 3570K
moederbord MSI Z77A-G43
geheugen Corsair Vengeance 8GB
harde schijf WD Caviar Blue WD10EZEX 1TB 3.5" SATA-600
voeding MS-Tech MS-N550-VAL-CM 550W Modulair
dvd writer LG GH24NS90 24x Zwart
behuizing CoolerMaster Elite 334U
(blijkbaar is er iets fout gegaan met de koppeling naar de produckten vandaar even zo...)
[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 428163 op 29-08-2012 07:37. Reden: koppeling producten tabel mislukt]