Wanneer je een (String) "nummer" als key gebruikt in een object, dan zou dit altijd een String moeten zijn.
Maar de Variables panel van Eclipse laat sommige nummers als String en sommigen als Int zien, waardoor de boel in de soep loopt.
Is er een logica die ik over het hoofd zie?
Zo wordt bijvoorbeeld
zonder verdere beweking intern opeens
Er is hier barweinig over te vinden op duckduckgo/google. Ik vermoed haast dat dit een bug is, maar aan de andere kant lijkt me dat een dergelijke constructie dermate vaak wordt gebruikt dat dit al eerder opgemerkt zou moeten zijn.
Daarom misschien dat ik (weer eens) een stukje kennis mis die een logische verklaring voor dit gedrag biedt.
Ik heb een wat gedetailleerdere testcase op stackoverflow gezet.
Iemand een idee?
Maar de Variables panel van Eclipse laat sommige nummers als String en sommigen als Int zien, waardoor de boel in de soep loopt.
Is er een logica die ik over het hoofd zie?
Zo wordt bijvoorbeeld
JavaScript:
1
2
3
4
| var test = { "1000000000" : {}, "8302611133" : {} }; |
zonder verdere beweking intern opeens
JavaScript:
1
2
3
4
| test = { "8302611133" : {}, 1000000000 : {} }; |
Er is hier barweinig over te vinden op duckduckgo/google. Ik vermoed haast dat dit een bug is, maar aan de andere kant lijkt me dat een dergelijke constructie dermate vaak wordt gebruikt dat dit al eerder opgemerkt zou moeten zijn.
Daarom misschien dat ik (weer eens) een stukje kennis mis die een logische verklaring voor dit gedrag biedt.
Ik heb een wat gedetailleerdere testcase op stackoverflow gezet.
Iemand een idee?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)