Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hulp gezocht bij laptop 600-700 €

Pagina: 1
Acties:

• Samcro
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-11 14:50

Samcro

Geen grapjes over de neus

Topicstarter
•Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ga beginnen aan een nieuwe opleiding, en ben dus ook op zoek naar een nieuwe laptop. Ook wil ik er wel een beetje op gaan gamen.
•Wat mag je laptop gaan kosten?
Rond de 600/700 €
•Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
De laptop wordt best veel mee gesleept naar school. Ik wil daarom ook geen grotere laptop als 15,6". Het liefst zelfs een 15,6 ".
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Kwa merken zat ik aan een Asus of een HP te denken. Een i5 of i7 is ook wel een vereiste. Minimaal 6GB RAM, en een goede videokaart. En genoeg opslagcapiciteit.

Heeft iemand voorstellen?

Mvg,
Krumel

• len-art
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-11 15:57
Misschien iets voor jou? pricewatch: Asus N53SV-S1766V
Deze laptop heeft ook een fijne hoge resolutie, namelijk 1920X1080 en is precies 15.6"

Helaas wel 50 euro duurder dan je eerder aangaf.

[ Voor 10% gewijzigd door len-art op 28-08-2012 19:36 ]

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Bekijk dit topic even door.

Laptop voor studeren en games. circa 800 euro

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

Verwijderd

Beide adviezen zijn niet echt van toepassing. De asus is boven het budget (en sowieso een erg middelmatige laptop), en tot 800 reikt het budget ook niet.

Een 1080p scherm vind ik altijd een must. De inspiron 15R SE is de enige in het budget die je met een dergelijk scherm kan krijgen. Dat is dan ook imo de enige keus. Zie de truuks in Dell Waardebonnen Topic - Deel 2. Je moet wel een onbekende tijd wachten totdat de kortingsbonnen weer terugkeren.

HP is niet zo sterk in dit segment. Asus wel met de N56 (boven je budget) en notebooks als de pricewatch: Asus K55A-SX007V.