• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-05 10:30
Hellow!

Morgenvroeg spring ik op een vliegtuig om de exposanten van Sony op IFA te gaan bestoken met vragen. Natuurlijk wil ik jullie ook de kans geven om vragen te stellen over de nieuwe toestellen, oude toestellen en toekomstplannen.

Dus, feel free om hier eventjes je vragen te laten weten en ik bezorg je zo snel mogelijk een antwoord!

In dit topic kan je wat geruchten vinden over de telefoons die normaal aangekondigd zouden gaan worden:
Sony LT29i Hayabusa / LT30i (Mint?) : het geruchtentopic

- Ambroos

• Thadir
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-04 23:42

Thadir

Geker dan gekker

Thx voor de kans :).

Ik heb een aantal vragen die je al eignelijk kon voelen die ik al beetje voelen in de geruchten topic:
  • Hoe gaan ze verder met hun design en look en Feel ingezet door Sony Ericson?
  • Wat is hun plannen rondom update cycles van Android vs Stable & bug fixes?
    Gaan ze voor Aps die ze beschikbaar hebben gebracht voor de custom rom makers ook bug fixes aan brengen in die cycles?
  • Verder natuurlijk WHATS NEXT ;).

I was playing poker the other night... with Tarot cards.
I got a full house and 4 people died.
-- Steven Wright

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:16
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Sony is gevraagd om aan een nieuw Nexus device te werken :)

• AmbroosV
Thanks, ik heb een meeting geplanned staan met het designteam om extra vragen te kunnen stellen daarover, dus over het design ga ik zeker veel kunnen vertellen!

De devcycle ga ik ook navragen. Denk er wel aan dat ze bij Sony heel erg geheimzinnig doen over nieuwe producten, als er nog geen Nexus aangekondigd is gaan ze daar ook absoluut niets over willen zeggen :P

• drBunhead
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Komen er nog kleinere telefoons (zoals ray) met hoge resoluties en dual-core processor kracht. Dus net als vorig jaar, toen elke telefoon op scherm formaat en kleine features na vrijwel gelijk waren? Heb wel zin in een opvolger voor mijn ray met dual-core power, hd scherm etc... :P

Of ben ik nu te laat met een vraag stellen :P

• AmbroosV
Morgennamiddag is de sessie tot dan kan je vragen stellen.

Anoniem: 114616

Wat gaat Sony doen om weer de innovatievere mobieltjesmaker te zijn zoals SE dat aan het begin was en hoe gaan ze zich nestelen tussen Samsung en Apple ( marketing? ).

• Thadir

Thadir

Geker dan gekker

AmbroosV schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:39:
Morgennamiddag is de sessie tot dan kan je vragen stellen.
Ze zijn Goed bezig hoop echt dat ze iets gaan doen met de NXT style. En die nieuwe features zien er ook goed uit. Ben beniuwd hoe zij hun comunety android programma gaan aanswingen :).

Mijn god sony heeft echt de potentie om Apple qua style en feeling en all te verslaan als ze hun best doen.

-- Steven Wright

Anoniem: 143950

Je zult er wel geen antwoord op krijgen, maar kun je vragen waarom de SX niet internationaal wordt uitgerold, en de GX wel?

Hoopte echt dat die ook zou worden aangekondigd gisteren namelijk, zwaar teleurgesteld hier :-(

Iig cool dat je dit topic hebt gestart, bedankt daarvoor!

• AmbroosV
Anoniem: 143950 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:32:
Je zult er wel geen antwoord op krijgen, maar kun je vragen waarom de SX niet internationaal wordt uitgerold, en de GX wel?
Die staat op mijn vragenlijstje ja. Ik vermoed dat ze globaal niet te veel verschillende stijlen willen introduceren en dat ze daarom alleen Arc-modellen (en dan de NXT-lijn) introduceren.

Ok, super, benieuwd naar het antwoord dan, alvast bedankt, en veel plezier nog daar :)

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:08
Het enige wat ik wil weten.................google aosp.
Dus komt er een google sony nexus. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[Voor 36% gewijzigd door jejeh op 30-08-2012 10:54]

• AmbroosV
jejeh schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:52:
Het enige wat ik wil weten.................google aosp.
Dus komt er een google sony nexus. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Dat gaan ze _nooit_ zeggen, en als ze het zeggen ga ik het nooit mogen doorvertellen :P

maar toch wel aan ons, wij vertellen het dan ook niet verder natuurlijk :P

• jejeh
AmbroosV schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:01:
[...]

Dat gaan ze _nooit_ zeggen, en als ze het zeggen ga ik het nooit mogen doorvertellen :P
Dat snap ik nou niet.
Als ... dan hebben ze mij en vele andere in de pocket.

• Thadir

Thadir

Geker dan gekker

Anoniem: 143950 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:07:
maar toch wel aan ons, wij vertellen het dan ook niet verder natuurlijk :P
Tja.. Dan hoop ik dat ze je een non disclosure geven.

Tussne 2 haakjes.

Gaan ze ook nog een 7" Pad maken in de Xperia Range?

-- Steven Wright

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

"Wanneer kunnen we de eerste windows 8 mobiles verwachten"
Daar ben ik wel benieuwd naar

39

• AmbroosV
Fietsbel schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:36:
"Wanneer kunnen we de eerste windows 8 mobiles verwachten"
Daar ben ik wel benieuwd naar
Bedoel je smartphones of tablets?

• 02Sjoerd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:05
Waar zit de 3.5 mm audiojack op de Xperia V?

• AmbroosV
02Sjoerd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:53:
Waar zit de 3.5 mm audiojack op de Xperia V?
Waarschijnlijk onder een flap aangezien hij waterdicht is.

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-05 12:53
Ik ben wel benieuwd naar de prijs en beschikbaarheid van de Xperia SL in Europa, enig idee?

• AmbroosV
Doordat het gesprek met een van de marketingmensen van Sony UK is weggevallen wegens de grote drukte op IFA zijn veel van mijn vragen onbeantwoord gebleven. Het grootste deel van de andere vragen betreft 'confidential information', dus die hebben ze gewoon niet beantwoord.

Waarom de SX niet internationaal gaat komen: in Japan hebben de operators veel macht over de telefoonbouwers, en dus worden de operators altijd nauw betrokken in het designproces van sommige telefoons. Soms worden er zelfs telefoons op aanvraag gebouwd.

De Xperia SX past niet binnen het volledige van Sony Mobile (met de NXT-lijn en de Arc-lijn), en het design aanpassen zou veel werk zijn. Het grootste deel van de engineering in de SX is specifiek gemaakt voor Japan, met een ingebouwde TV-tuner etc.

Xperia Nexus: onwaarschijnlijk. Een medewerker van Sony heeft gezegd dat de Nexus te veel concurrentie voor de Xperia-lijn is. Sony gaat heel erg hard beginnen pushen met hun softwarefeatures (en die zijn echt wel de moeite), en in dat marketingplan hoort gewoon geen Nexus thuis. Ook wil Sony zijn Entertainment Network-features pushen, en dat gaat moeilijk met een Nexus vol met Play Store content. Of het overwogen werd mocht hij niet zeggen (ja dus), maar de kans dat er eentje komt werd door hem als vrijwel onbestaand beschouwd, dus ik verwacht het niet (of toch niet in de nabije toekomst).

Oh da's jammer, zou hem op zeker hebben gehaald als 'ie hier was uitgekomen namelijk.

Bedankt voor info iig!

• jejeh
Jammer maargoed, ik ziet niet te wachten op al die poespas en tierlantijntjes.
Het is een bedrijfsfilosofie maar men praat nog over ics terwijl JB al lang en breed uit is.
Prima voor de mensen met al die widgets en facebook inside xperia maar mij niet gezien.
Ik wil kaal/snel/up2date.
Maar stellig nee wil nog wel eens wat anders betekenen,we wachten dit jaar lekker af.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-05 17:58
Ik zou graag een review van Tweakers.net willen lezen over het neusje van de zalm op Convertible techniek.

De Asus Transformer Book.
Hier is het even behandeld:
nieuws: Asus introduceert all-in-one en laptop in Transformer-serie

De Taichi was een mooie review en ik hoop dat jullie de kans krijgen/nemen om de Transformer book uit te lichten. Dit zou voor mij een ultieme laptop zijn. Een tablet icm een i5/i7 en optionele dock :D

p.s. jammer dat de Xperia SX niet naar Europa/Nederland komt, dat was voor mij de ultieme full-spec mini smartphone geweest. Ik hoop dat er binnenkort wel een normaal formaat smartphone komt met goede specs die met deze tijd mee kunnen. Mijn Sola kan het allemaal niet even goed behappen met een single core cpu en 512Mb geheugen.
Dat wordt wellicht een order in Japan plaatsen voor dit toestel :)

[Voor 26% gewijzigd door Kiswum op 04-09-2012 11:38]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee