Ik merk dat er in dit topic steeds minder activiteit is. Ik denk niet dat er minder foto's gemaakt worden, maar dat de manier om ze met anderen te delen misschien is veranderd. Dus ik wil eens een poll doen hoe mensen hun foto's delen met de buitenwereld.
Als uitgangspunt wil ik nemen dat we het hebben over vakantiefoto's. Ik begrijp dat trouwfoto's meestal in een album komen, en alledaagse kiekjes misschien vaak direct vanaf de smartphone naar bekenden worden ge-e-maild. Maar laten we eens kijken naar vakantiefoto's.
Als je in de poll voor "Anders" kiest, is het interessant om even te posten hoe en waarom.
Poll: Hoe deel je vakantiefoto's?
• Losse afdrukken
• Fotoalbum
• CD/DVD/Blu-ray
• Flickr
• Photobucket
• Picasa Web Albums
• Dropbox
• Box.net
• Facebook
• Twitter
• Anders

Ook een poll maken? Klik hier
P.S. Ik doe de poll niet in het bovengenoemde topic, omdat ik daar voornamelijk fotoalbum aanhangers verwacht
Als uitgangspunt wil ik nemen dat we het hebben over vakantiefoto's. Ik begrijp dat trouwfoto's meestal in een album komen, en alledaagse kiekjes misschien vaak direct vanaf de smartphone naar bekenden worden ge-e-maild. Maar laten we eens kijken naar vakantiefoto's.
Als je in de poll voor "Anders" kiest, is het interessant om even te posten hoe en waarom.
Poll: Hoe deel je vakantiefoto's?
• Losse afdrukken
• Fotoalbum
• CD/DVD/Blu-ray
• Flickr
• Photobucket
• Picasa Web Albums
• Dropbox
• Box.net
• Anders
Ook een poll maken? Klik hier
P.S. Ik doe de poll niet in het bovengenoemde topic, omdat ik daar voornamelijk fotoalbum aanhangers verwacht