Hallo
Ik ben een sms-wall programmaatje aan het maken zodat de SMSen die op mijn gsm komen, direct op de computer/beamer verschijnen. Ik ben al redelijk ver maar krijg nu een ERROR...
:

Ik programmeer in visual studio 11 Beta (Basic), heb een Nokia E72, gebruik een USB-kabel.
O, ja hier is de code:
Ik hoop dat jullie mijn fout zien, als je vragen hebt, stel gerust
Ik ben een sms-wall programmaatje aan het maken zodat de SMSen die op mijn gsm komen, direct op de computer/beamer verschijnen. Ik ben al redelijk ver maar krijg nu een ERROR...
Ik programmeer in visual studio 11 Beta (Basic), heb een Nokia E72, gebruik een USB-kabel.
O, ja hier is de code:
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| Public Class Form1 Dim ontvang, zend As String Private Sub Button1_Click(sender As Object, e As EventArgs) Handles Button1.Click If SerialPort1.IsOpen = True Then SerialPort1.Close() End If SerialPort1.PortName = TextBox2.Text SerialPort1.Open() Button1.Text = "Verbonden" Button1.Enabled = False Button2.Enabled = True End Sub Private Sub SerialPort1_DataReceived(sender As Object, e As IO.Ports.SerialDataReceivedEventArgs) Handles SerialPort1.DataReceived ontvang = ontvang + SerialPort1.ReadExisting End Sub Private Sub Button2_Click(sender As Object, e As EventArgs) Handles Button2.Click SerialPort1.Write(TextBox3.Text & vbCr) Label1.Text = "Verzonden" Timer1.Start() End Sub Private Sub Timer1_Tick(sender As Object, e As EventArgs) Handles Timer1.Tick TextBox1.Text += ontvang ontvang = "" Timer1.Stop() End Sub Private Sub Button3_Click(sender As Object, e As EventArgs) Handles Button3.Click TextBox1.Text = "" End Sub End Class |
Ik hoop dat jullie mijn fout zien, als je vragen hebt, stel gerust
[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 26-08-2012 20:41 . Reden: Code tags toegevoegd ]