Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:14
Ik ben op zoek naar een toestel waar je een afstandsbediening op aan kunt sluiten, zo een die in je koptelefoondraad zit, en die ik van Nokia ken:

Afbeeldingslocatie: http://senseapplied.com/wp-content/uploads/2009/11/PB138661Medium.jpg

Met zoeken kom ik vooral op remote control apps voor de HTPC uit, en de pricewatch filters bieden ook al geen soelaas. Ik weet dat de iPhone volume controls heeft, maar met dubbel en trippel drukken kun je ook play/pause, vorige, volgende kiezen. Iets dergelijks zoek ik dus in combinatie met een Android telefoon.

Een aparte afstandbediening zelf vind ik ook niet, die hebben allemaal hooguit volumecontrols, en ik zoek juist een manier om forward/play/pauze te kunnen bedienen zonder het toestel uit m'n zak hoeven halen. Weet iemand hier wat meer over?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Nazlive
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-10 00:34
Sony heeft horloges die verbonden zijn met je telefoon. Misschien is dat wat?

• Brent
Nee, dat is weer een extra accessoire, zal bovendien wel prijzig zijn. Zijn de iPhone en sommige Nokia's echt de enige die dit hebben?

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

HTC heeft het in ieder geval in de beats-oordopjes zitten. Ik gok dat heel veel toestellen dit tegenwoordig wel standaard hebben eigenlijk.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:43

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Brent schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:26:
*knip*
Weet iemand hier wat meer over?
Ik denk elke Media Markt, BCC, etc. Neem even de moeite om een fysieke winkel binnen te lopen, er zijn er volgens mij voldoende die die functie hebben.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Brent
janvanduschoten schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:58:
[...]

Ik denk elke Media Markt, BCC, etc. Neem even de moeite om een fysieke winkel binnen te lopen, er zijn er volgens mij voldoende die die functie hebben.
Behalve bij Nokia's dus heb ik t nooit gezien.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Had je ook al Goede onbekende/exotische merken oordopjes bekeken, daar zie ik ook een aantal in-ears met remotes eraan.

• Kaalus
  • Niet online
Philips heeft in-ear dopjes met een remote erin, wel te krijgen bij Media Markt enz. Kosten ongeveer 20 euro uit mijn hoofd gezegt.
Verder zijn er wel meer oortjes met remote erin maar die werken niet allemaal met android.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
Deze moeten het sowieso prima doen.

Afbeeldingslocatie: http://mediacdn.shopatron.com/media/mfg/3579/product_image/thm/t450_1883e1f3b1df303481bd80a70e059c0f.jpg?1345773621

[ Voor 35% gewijzigd door Brad Pitt op 25-08-2012 13:41 ]

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Ik raak de Klipsch echt af! Heb zelf de Klipsch S4i gehad á €99 euro destijds! En waren binnen 1,5 maand kapot (Kabelbreuk) Geluid was wel netjes maar de kwaliteit van het materiaal was om te janken!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats het topic even naar de juiste plaats, Accessoires & Navigatie.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Dan zou ik een bleutooth headsetje kopen daar zit altijd wel volumeregeling in.
en soms dus ook play pauze etc. e.g. jabra 3030

Afbeeldingslocatie: http://www.blackberry-webstore.nl/images/Jabra_BT3030_White2.jpg?osCsid=vrmupuq9se0l3vsg7fcohmh4c2

[ Voor 55% gewijzigd door Fish op 25-08-2012 14:01 ]

Iperf

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-11 12:57
Je kutn het ook andersom benaderen en deze app of deze app installeren die ervoor zorgt dat bijvoorbeeld Apple oordopjes werken op Android en dat de Apple functionaliteit wordt nagebootst. Let wel even op de compatibliteit.

Hiernaast kunt je Apple koptelefoons modificeren zodat deze werkt met Android of een Android compatible koptelefoon kopen als deze. Tot slot kun je je keuze van audiospeler in Android zorgen voor compatibliteit, zoals bijvoorbeeld met PowerAmp.

Keuze zat dus, allemaal gevonden met de Google queries "earphone remote android" en "android inline remote".

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:25
Ik ben op zoek naar een toestel waar je een afstandsbediening op aan kunt sluiten, zo een die in je koptelefoondraad zit, en die ik van Nokia ken:
Mijn Samsung Galaxy heeft enkele support voor de simpele versie:
1 keer drukken: start/stop
2 keer drukken: volgende

Ik denk dat de meeste toestellen wel dat ondersteunen.

let the past be the past.

Pagina: 1