Toon posts:

Game/multimedia pc €500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een game/multimedia systeem. Mijn budget ligt rond de €500,- (beeldschermen, keyboard en muis heb ik al)
Ik wil graag 2 Full-HD beeldschermen kunnen aansluiten.
Ik wil graag de spellen League of Legends en World of Tanks kunnen spelen. Ik zit nu nog op een antieke dell laptop waarmee LoL nog redelijk kan spelen, maar WoT speel ik met maar 4 Fps |:(

Heeft iemand ook een idee waar ik windows 7 goedkoop kan halen?

Alvast dank!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
DAA beleid
Welkom in het Desktop Aankoopadviesforum (DAA)!

Om de vele vragen over de ideale systeemconfuguratie een betere en overzichtelijkere plek op GoT te geven, heeft de crew besloten om de 'oude' BBG Aanschaftopics de nek om te draaien en al het advies over de door jou aan te schaffen desktop hier te huisvesten. \Het maakt niet uit of je een gamesysteem, HTPC, workstation, etc. nodig hebt... hier kun je al het advies krijgen dat je nodig hebt!
Let op: voor componenten en upgradesets en dergelijke hebben we een separaat adviesforum: Componenten Aankoopadvies. Hier komen alleen de vragen over complete systemen.

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen we uiteraard wel een goede aftrap van je... De minimumeisen die we aan je topic stellen:

1. Een duidelijke titel, waarin je het soort systeem aangeeft
2. Antwoord in je openingspost op (zoveel mogelijk van) de volgende vragen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Veel succes met het vinden van jouw ideale systeem!

Verwijderd

Topicstarter
is goed ik zal deze topic verwijderen en een nieuwe maken en daarin jullie richtlijnen toepassen :D
verwijderen lukt niet, jullie kunnen hem dan vast wel sluiten

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 15:22 ]

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
dit kan wel helpen om te een configuratie te bekomen:
[BBG] Budget- en Basisgamesysteem september 2012

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:51:
Ik ben op zoek naar een multimedia/gaming pc waarop ik 2 Full-HD beeldschermen kan aansluiten. Ik wil graag op het ene scherm op skype, twitter, youtube en gewoon het internet kunnen zitten terwijl ik op het andere scherm een spel wil kunnen spelen. De spellen die ik wil spelen zijn League of Legends en World of Tanks. Mijn budget ligt rond €500,- en ik heb al alle randapparatuur (muis, keyboard en de 2 schermen).
Ik zit nu op een antieke Dell laptop en de herrie die dit ding produceert begint me echt te irriteren, dus als de pc ietsjes stiller kan dan zou ik dat erg waarderen.
Ik hoop dat deze nieuwe pc een aantal jaartjes mee zal gaan en vroeg ik mij dus af of usb 3.0 niet over een paar jaar de nieuwe standaard is. Als dit zo is dan zou ik het liefst 1 of 2 3.0 uitgangen hebben.
Verder wil ik het liefst niet zo'n gaming kast, want die vind ik vaak minder mooi. Ik zoek meer iets dat hier op lijkt:
#ProductPrijsSubtotaal
1Cooler Master Silencio 550€ 64,90€ 64,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 64,90

Alleen dan iets wat bij mijn budget past O-)

Hieronder staat een systeem dat mij door een tweater werd aangeraden, alleen blijkt de videokaart hier niet meer verkocht te worden en ik zoek er nog een andere kast bij.

#ProductPrijsSubtotaal
1Sharkoon Vaya€ 27,45€ 27,45
1Western Digital Blue WD5000AAKX, 500GB€ 59,65€ 59,65
1Sony Optiarc AD-7280S Zwart€ 17,01€ 17,01
1Cooler Master GX-Lite 500W€ 39,95€ 39,95
1Crucial Ballistix BLT2CP4G3D13337DT1TX€ 41,99€ 41,99
1AMD Phenom II X4 965 Black Edition€ 87,50€ 87,50
1Asus M5A78L-M/USB3€ 59,-€ 59,-
1XFX Radeon HD 6850 1GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 332,55

Is dit een aan te raden systeem (met natuurlijk een andere kast en videokaart als ik deze nergens anders kan halen), hebben jullie nog suggesties voor andere onderdelen of misschien zelfs iets volledig anders?

Alvast bedankt! :P
ik heb al een nieuwe post geplaatst met daarin hopelijk goede antwoorden op de richtlijnen, maar alsnog bedankt!