Extra filter pricewatch compactcamera's -> accu vs. batterij

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedaluz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07-2021
Er zijn momenteel 26 filters beschikbaar in de pricewatch van digitale compactcamera's. Prachtig! Ik mis echter een zeer handig filter; de eeuwige discussie: batterijen of een accu.

Ik ben op zoek naar een compactcamera en voor de toepassing die ik voor ogen heb is de voeding het belangrijkste criterium, maar hier kan ik momenteel niet op selecteren. Zouden jullie 'pretty please with sugar on top' dit filter toe willen voegen?

Nagenoeg eeuwige dank!
- Alwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik zet 'm op de lijst erbij. Het gaat echter niet op korte termijn lukken, ivm de drukke voorbereidingen op Tweakers 7 en de vakantieperiode. Maar het klinkt als een goede spec, dus wat mij betreft komt deze erbij! Ik meld me weer in dit topic als het is gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heeft het zin om die spec ook bij DSLR's toe te voegen? Of bestaan die alleen met accu's en de eventuele mogelijkheid van het kopen van een grip met plaats voor batterijen of 2 accu's?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Dat laatste.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedaluz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07-2021
Glaanie schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:52:
Ik zet 'm op de lijst erbij. (...) Ik meld me weer in dit topic als het is gebeurd :)
Heel fijn. We houden het in de gaten. Dank alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Na overleg nav dit topic hebben we besloten dit filter toch niet toe te voegen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.