Hallo mede-tweakers!
• Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het nieuwe systeem vooral gaan gamen en streamen.
• Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken rond de 1400 euro. Er is ruimte om er over heen te gaan, maar uiteraard liever niet.
• Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al een monitor, headset, toetsenbord en muis.
• Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie samengestelde lijst.
• Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb ik niet.
• Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De eisen zijn dat ik er de huidige en toekomstige games er goed op kan spelen en deze ook kan streamen. Meerdere uitleg hierover volgt.
Info
Op dit moment speel ik voornamelijk World of Warcraft, Heroes of Newerth en Starcraft II. Ik ben zeker van plan om toekomstige spellen te gaan spelen met het liefst een zo hoog mogelijke kwaliteit. Op dit moment heb ik een 20# monitor met een maximale resolutie van 1680x1050. Op deze resolutie zal ik mijn spellen ook gaan spelen.
Met de nieuwe computer wil ik met het oog op MOP voor World of Warcraft alles op high kunnen spelen tijdens een 25-man heroic. Indien dit uiteraard mogelijk is. Daarnaast wil ik dit gaan streamen op Twitch.tv. Met mijn huidige computer doe ik dit ook al, maar tijdens een 25-mans raid merk ik toch aardig wat fps drops mede door het streamen hiervan. Dit wil ik met de nieuwe computer dus niet. Ik ben me er van bewust dat streamen ook een goede upload snelheid nodig heeft en die denk ik te hebben met 6 mbit upload.
Ik heb het volgende samengesteld:
Ik hoor graag jullie meningen om mij te helpen aan de juiste computer. Alvast bedankt.
• Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het nieuwe systeem vooral gaan gamen en streamen.
• Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken rond de 1400 euro. Er is ruimte om er over heen te gaan, maar uiteraard liever niet.
• Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al een monitor, headset, toetsenbord en muis.
• Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie samengestelde lijst.
• Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb ik niet.
• Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De eisen zijn dat ik er de huidige en toekomstige games er goed op kan spelen en deze ook kan streamen. Meerdere uitleg hierover volgt.
Info
Op dit moment speel ik voornamelijk World of Warcraft, Heroes of Newerth en Starcraft II. Ik ben zeker van plan om toekomstige spellen te gaan spelen met het liefst een zo hoog mogelijke kwaliteit. Op dit moment heb ik een 20# monitor met een maximale resolutie van 1680x1050. Op deze resolutie zal ik mijn spellen ook gaan spelen.
Met de nieuwe computer wil ik met het oog op MOP voor World of Warcraft alles op high kunnen spelen tijdens een 25-man heroic. Indien dit uiteraard mogelijk is. Daarnaast wil ik dit gaan streamen op Twitch.tv. Met mijn huidige computer doe ik dit ook al, maar tijdens een 25-mans raid merk ik toch aardig wat fps drops mede door het streamen hiervan. Dit wil ik met de nieuwe computer dus niet. Ik ben me er van bewust dat streamen ook een goede upload snelheid nodig heeft en die denk ik te hebben met 6 mbit upload.
Ik heb het volgende samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 96,90 | € 96,90 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 15,62 | € 15,62 |
| 1 | Corsair Carbide 500R Black | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Gigabyte GV-N670OC-2GD | € 387,- | € 387,- |
| 1 | Intel Core i7 3770K Boxed | € 301,- | € 301,- |
| 1 | Corsair Enthusiast TX650M | € 90,99 | € 90,99 |
| 1 | Samsung 830 series 256GB | € 173,50 | € 173,50 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M4X1600C9 | € 91,30 | € 91,30 |
| 1 | Gigabyte GA-Z77X-D3H | € 124,90 | € 124,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.436,11 | |
Ik hoor graag jullie meningen om mij te helpen aan de juiste computer. Alvast bedankt.