Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

GoT Retromuseum

Pagina: 1
Acties:
  • 1.214 views

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23-09 14:19
Wat is dit topic?
Dit topic is bedoelt om al je foto's van jouw retro consoles, computers en andere curiosa met je mede tweakers te delen. Post hier dus je foto's van je Coleco S.A.C, Barco Challenger of je mint-condition Chrono Trigger.

Waarom dit topic?
Naar aanleiding van de GoT verzameling filmpjes, wilde ik graag een verzamelaar zien met allerlei retro-games, consoles en PC's. Deze queeste bracht mij in het topic Goeie oude (retro) consoles deel 11 Helaas is het aantal foto's per pagina in dat topic vrij beperkt en wil je een goede indruk krijgen van wat er allemaal te zien is, dan moet je ruim 200 pagina's doorscrollen + de 10 voorgaande topics.

Wat wel
Foto's, filmpjes en overig beeldmateriaal van alle oude meuk die met gaming of computing te maken heeft. Gelieve enkel eigen beeldmateriaal te uploaden. (google kunnen we namelijk allemaal wel gebruiken;)).
Een korte toelichting is in sommige gevallen wenselijk, maar houd het kort. Het is de bedoeling dat het een museum wordt een geen discussietopic.
-Gelieve thumbnails te plaatsen om het topic overzichtelijk te houden-

Wat niet
Slowchat, discussie, auteursrechtelijk beschermd beeldmateriaal waarvan de uploader niet de eigenaar is en alle andere -niet-op-GoT-gewenste-activiteiten-
Geen handel in dit topic, gebruik hiervoor DM/V&A.
Kijk voor alle andere retro-gerelateerde talk in Goeie oude (retro) consoles deel 11

De meest recente GoT collectie mag natuurlijk niet ontbreken in dit topic
[video]video: Gathering of the Tweakers - Toninho's gamecollectie[/video]
Laat je hier echter niet door afschrikken want ook iets minder exotische meuk is welkom ;)

Tips voor TS zijn welkom

[Voor 15% gewijzigd door eL_Jay op 21-08-2012 18:35]

• Zakkenwasser
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Action 52:

Nes test Carts:

Zelda - Ocarina of Ages Sealed

More to come...

[Voor 24% gewijzigd door Zakkenwasser op 19-08-2012 12:02]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• Metro2002
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 23-09 10:05

Metro2002

Mind explorer

alvast excuses , de post is wat lang geworden :+

Ik begin maar even met mijn Atari ST systeem. Ik wilde er vroeger altijd 1 dus 25 jaar later uiteindelijk maar 1 gekocht. Het stickertje zegt dat het een 1040STFM is maar ik heb er een moederbord van een STE inzitten met 2MB geheugen, uitbreidbaar naar 4MB:

CAD en DTP software:

Spelletjes:

Sega game gear, deze dingen lijden uiteindelijk allemaal onder uitgedroogde condensatoren wat leid tot geen of slecht geluid en een slecht zichtbaar scherm . Ik heb ze in mijn exemplaar allemaal vervangen zodat hij weer als nieuw werkt:

Sega megadrive model 1, beste geluid, master system compatibel en IMHO het mooist om te zien:

Sega megadrive Model 2, de opvolger:

Games voor de Megadrive, een paar bijzondere zoals Michael jacksons moonwalker:

Castlevania the new generation:

Mega turrican:

Comix zone, helaas zonder boekje maar wel met CD. Die heb ik verder nog nergens kunnen vinden dus ben blij dat ik hem wel heb :P :

Virtua racing, het enige spel dat de SVP chip gebruikte voor 3D rendering, net als de FX chip van Nintendo:

Series, sonic (sega gebruikt 1 keer een papieren hoesje en kijk nou eens wat er mist :( :P )

Streets of Rage (moet deel 3 nog :( ) :

Mortal kombat (mis ultimate mortal kombat nog) :

Disney software:

De hele kliek bij elkaar:

Sega dreamcast:

PS2 :

Megadrive kloon systeem, de gopher:

sonic :P

computerboekjes:

Als er meer detailfoto's van iets moeten komen dan hoor ik het wel.
:)

Mijn retro/tech youtube kanaal: Oldtech81

• Sp33dFr34k
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hier wat van mijn recentelijk aangekocht spul (Photobucket is wel handig mbt het genereren van thumbnails) :)

[Voor 82% gewijzigd door Sp33dFr34k op 18-08-2012 18:55]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Metro2002
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 23-09 10:05

Metro2002

Mind explorer

Sp33dFr34k schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:52:
Hier wat van mijn recentelijk aangekocht spul (Photobucket is wel handig mbt het genereren van thumbnails) :)

[afbeelding]
Doe je er nog 1 weg O-) ?

Mijn retro/tech youtube kanaal: Oldtech81

• G-Meister
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23-09 04:42
Hierbij een groot gedeelte van mijn collectie. Eén SNES box en de N64 heb ik verpakt in beschermingsfolie zodat de doos beter bestendig is tegen stof en dergelijke :)

Foto's zijn klikbaar zodat je ze in ware grote kan bekijken.

De SNES is nog in MINT staat, compleet met boekjes/zakjes/spelletjes :D

[Voor 11% gewijzigd door G-Meister op 07-09-2012 11:42]

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

• veen78
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 25-09-2016
Hallo,

kan iemand mij helpen?
Mijn sega game gear werkt na 26 jaar nog steeds echter geluid is alleen nog maar via de koptelefoon te horen.
is dit te repareren een ja hoe kom ik dan aan nieuwe inderdelen? En de schrief bovenin kan ik niet loskrijgen ie, and een idee?

hartelijke groet,
DJ

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Om hier een topic van 4 jaar oud voor te kicken is wat overdreven ;)
Stel je vraag eens in Goeie oude (retro) consoles deel 12 Daar zitten de experts :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:55

BM

Moderator Spielerij
Wat die man boven mij zegt. Of probeer het anders via V&A :) Deze gaat dicht.

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True