• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 19:44
In samenwerking met Bol.com kan Tweakers.net maar liefst twintig e-readers weggeven. Om kans te maken op een van de kersverse Sony PRS-T2 e-readers, moeten deelnemers hun visie op digitaal lezen insturen.

De PRS-T2 is de nieuwe e-reader van Sony en volgt de PRS-T1 op, waar we vorig jaar in samenwerking met Bol.com een succesvolle actie voor hadden. Die actie smaakte naar meer en daarom wordt de introductie van de PRS-T2 aangegrepen om nogmaals een soortgelijke actie op touw te zetten.

De PRS-T2 heeft hetzelfde 6"-scherm met een resolutie van 800x600 pixels als zijn voorganger, 2GB opslag en een stylus om aantekeningen te maken in e-books. Sony heeft onder andere de accuduur verdubbeld: de nieuwe reader zou twee maanden mee moeten gaan op één lading. Ook krijgt de PRS-T2 nieuwe apps: onder andere Facebook en de notitiesoftware Evernote is beschikbaar.

In totaal kunnen Bol.com en Tweakers.net dit keer twintig van deze nieuwe Sony-readers weggeven. Om hier kans op te maken, is net als de vorige keer meer nodig dan een simpele loterij.

De opdracht
Om kans te maken op een van de twintig e-readers, stuur je jouw antwoord op onderstaande vraag naar ereader@tweakers.net.

Wat is je ideale leesomgeving en hoe past de Sony PRS-T2 hierin?

Je inzending mag bestaan uit tekst (maximaal 500 woorden), beeld, video of iets anders dat virtueel in onze digitale brievenbus past. Als je bang bent dat je mail te groot wordt, dan zorg je dat jouw visie op een andere manier vanuit je mail te bekijken is. De winnaars worden geselecteerd op basis van originaliteit, creativiteit en uiteraard een vleugje geluk.

Spelregels
- Deelnemen kan tot en met 31 augustus 2012, 23.59 uur. De uitslag is uiterlijk een week later bekend.
- In de mail vermeld je je volledige naam, adres, woonplaats en telefoonnummer
- Onvolledige inzendingen dingen niet meer mee
- Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd
- Binnen drie weken na ontvangst van de e-reader schrijft een winnaar een userreview op Tweakers.net en publiceert hij daarvan een samenvatting op Bol.com

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-09 18:31
Er staat nog een typo, onder de kop "Opdracht".
Om kans te maken op een van de tien twintig e-readers, stuur je jouw op onderstaande vraag naar ereader@tweakers.net.
tenminste, in de rest van de artikelen wordt er over 20 gesproken :)

• pieterrr
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Zijn het er nu 10 of 20? Beetje slordig..

Anoniem: 14842

Het zijn er vast twintig want de 11e is voor mij!
Toch eens proberen. Ik heb al jaren een e-reader en zou er echt niet meer zonder willen!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 20:06

Jasper Janssen

Socialmediaredacteur
Wilbert de Vries schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:22:
In samenwerking met Bol.com kan Tweakers.net maar liefst twintig e-readers weggeven. Om kans te maken op een van de kersverse Sony PRS-T2 e-readers, moeten deelnemers hun visie op digitaal lezen insturen.

[....]
De opdracht
Om kans te maken op een van de tien e-readers, stuur je jouw op onderstaande vraag naar ereader@tweakers.net.
Que? (ik mis overigens ook het woordje "antwoord" achter 'jouw')

[Voor 5% gewijzigd door Jasper Janssen op 20-08-2012 09:14]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wellicht tien readers via Tweakers en tien readers via Bol.com? Wel verwarrend, maar de verdeling tien/tien lijkt mij een logische verklaring. Er wordt gesproken over een totaal van 20 readers die en Tweakers en Bol.com mogen weggeven. Dus hier maak je kans op een van de tien readers... Toch? :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• keesse
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-03 21:41
Hallo Wilbert,

"Om kans te maken te maken op een van de tien e-reades", ik dacht dat het er twintig waren?

Ik ben indertijd overgestapt op een e-reader omdat ik met het OV naar mijn werk ging, mijn e-books bestaan voornamelijk uit PDF's (technische boeken) en epubs (hoofdzakelijk leesboeken). In eerste instantie een Cybook gekocht, deze bleek heel slecht met PDF's om te gaan, bij het in zoomen ging dit vanuit links of rechts, waardoor je links of rechts een stuk wit had en aan de andere kant de regel niet meer geheel zichtbaar was als je te veel in zoomde, waardoor bij kleine letters dit niet werkbaar was. E-pubs waren geen probleem. Toen deze kapot was heb ik toch maar de duurdere BeBook gekocht, op dat moment ook als beste getest. Deze zoomde PDF's vanuit het midden (zoals het hoort), waardoor ook bij kleine letters deze goed leesbaar waren. Verder kan de BeBook ook via de Adobe mode PDF's leesbaar maken als e-pubs, maar dan gaat wel alle formattering verloren en boeken met stukken code of andere geformatteerde tekst zijn daardoor niet meer te lezen.
Ik ben heel benieuwd hoe de Sony e-reader dit oplost en of het zichtbaar maken van een nieuwe bladzijde versneld is en tevens het gebruik van een stylo hier bij.
Gezien mijn ervaringen met e-readers ben ik volgens mij een geschikte kandidaad voor de test.

Met vriendelijke groeten,

[prive-gegevens-snip]

[Voor 3% gewijzigd door Kees op 20-08-2012 09:19]

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 22:11
Vorige keer waren het er iig 20... Misschien type van vorige keer en nu zijn het er 10?
Tweakers.net en Bol.com geven 20 e-readers weg

Mixed Reality dev. // RTX 3070 + i9-11900 // HoloLens 2 // Quest 2 // Magic Leap One

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 06:48
Begrijpend lezen is soms toch zo moeilijk voor sommige mensen:
keesse schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 09:14:
Hallo Wilbert,

"Om kans te maken te maken op een van de tien e-reades", ik dacht dat het er twintig waren?

Ik ben indertijd overgestapt op een e-reader omdat ik met het OV naar mijn werk ging, mijn e-books bestaan voornamelijk uit PDF's (technische boeken) en epubs (hoofdzakelijk leesboeken). In eerste instantie een Cybook gekocht, deze bleek heel slecht met PDF's om te gaan, bij het in zoomen ging dit vanuit links of rechts, waardoor je links of rechts een stuk wit had en aan de andere kant de regel niet meer geheel zichtbaar was als je te veel in zoomde, waardoor bij kleine letters dit niet werkbaar was. E-pubs waren geen probleem. Toen deze kapot was heb ik toch maar de duurdere BeBook gekocht, op dat moment ook als beste getest. Deze zoomde PDF's vanuit het midden (zoals het hoort), waardoor ook bij kleine letters deze goed leesbaar waren. Verder kan de BeBook ook via de Adobe mode PDF's leesbaar maken als e-pubs, maar dan gaat wel alle formattering verloren en boeken met stukken code of andere geformatteerde tekst zijn daardoor niet meer te lezen.
Ik ben heel benieuwd hoe de Sony e-reader dit oplost en of het zichtbaar maken van een nieuwe bladzijde versneld is en tevens het gebruik van een stylo hier bij.
Gezien mijn ervaringen met e-readers ben ik volgens mij een geschikte kandidaad voor de test.

Met vriendelijke groeten,
[prive-gegevens-snip]
Om kans te maken op een van de tien e-readers, stuur je jouw op onderstaande vraag naar ereader@tweakers.net.

[Voor 2% gewijzigd door Kees op 20-08-2012 09:19]

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:50

Feralio

Stab, bleed, repeat.

Misschien verstandig om even te lezen:

Dota 2 Stats: Feralio | Dota 2 irc channel: Chat

• Hoogevenertje
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10-2012
Als leesgek heb ik ons natuurlijk aangemeld.

• Pete
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 07:35
Maak je ook kans als je in het buitenland (Finland) woont?

petersmit.eu

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 18:46

Rubman

Retarded or just overjoyed!

De opdracht
Om kans te maken op een van de tien twintig? e-readers, stuur je jouw antwoord op onderstaande vraag naar ereader@tweakers.net.

Wat is je ideale leesomgeving en hoe past de Sony PRS-T2 hierin?
Paar kleine foutjes

Super actie en ik doe zeker mee?
Lees omgeving als in waar lees je het liefst of waarop lees je het liefst of wat moet de e-reader kunnen?

Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:04
Hier moet ik mijn vriendin eens voor aan het werk zetten :) Met een etentje als tegen prestatie moet dat lukken ;)

Tacens SagittaII Tower en Tacens Ventus Ice reviews

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

:( Ik ga 6 dagen na de uiterste inzenddatum op vakantie... Had toch mooi geweest om de e-reader te testen als bijrijder op de Autobahn, als toerist in het goud-district van Milaan, genietend van een lambrusco in Venetie, als klein kind in de fabriek van Pagani & Lamborgini of tijdens mijn welverdiende rust op het strand van Rimini-Zuid...

Wel weer mooie aktie van Sony & Tweakers en veel succes toegewenst aan de overige deelnemers! d:)b

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 15:00

Wailing_Banshee

You're Next

artificial_sun schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 09:59:
Hier moet ik mijn vriendin eens voor aan het werk zetten :) Met een etentje als tegen prestatie moet dat lukken ;)
Je bedoelt, je laat haar het stukje schrijven en pikt daarna zelf de reader in? Ik zou zeggen, een PRS-T2 als tegenprestatie zou beter zijn!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 20:54
Ingestuurd! Zou hem heel graag willen testen!

• Dipsausje
  • Niet online
DaFrenk schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:04:
Ingestuurd! Zou hem heel graag willen testen!
Gelukt?

Ik krijg namelijk een bericht "Undelivered Mail Returned to Sender". mx1.tweakers.net zegt "550 High
probability of spam"

Misschien kan tweakers de spamfilter wat vriendelijker zetten voor zo'n wedstrijd, het was namelijk gewoon een serieuze deelname die ik probeerde te mailen... ;)

• Hoogevenertje
@ Dipsausje, ik verwacht dat u dezelfde fout heeft gemaakt als ik.
Het laatste puntje/stipje moet niet achter het mailadres.
Dus in plaats van ereader@tweakers.net. moet het ereader@tweakers.net zijn, ik ging hier ook de fout in.

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:08
Toch maar een mail gestuurd, verwacht alleen niet dat ik ga winnen gezien de creativiteit van vorig jaar :'( Ben nou eenmaal niet handig met afbeeldingen, video's en/of audio..

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:52

Dutch_Celt

Jollygood

Hoogevenertje schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:36:
Dus in plaats van ereader@tweakers.net. moet het ereader@tweakers.net zijn, ik ging hier ook de fout in.
Dan zou je eerder een melding krijgen dat het adres niet geldig is. ;)

Anyway, ook een (textuele) reactie ingestuurd, ben benieuwd of ik hem kan gaan vergelijken met mijn prs 300 :)

[Voor 11% gewijzigd door Dutch_Celt op 20-08-2012 12:55]

• DaFrenk
Dipsausje schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:18:
[...]

Gelukt?

Ik krijg namelijk een bericht "Undelivered Mail Returned to Sender". mx1.tweakers.net zegt "550 High
probability of spam"

Misschien kan tweakers de spamfilter wat vriendelijker zetten voor zo'n wedstrijd, het was namelijk gewoon een serieuze deelname die ik probeerde te mailen... ;)
Geen bericht ontvangen dat hij niet aangekomen was. Dus ga ervan uit van wel ja ;)

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 20:48
Niet schoten is altijd mis... Ik ben weer van de partij!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:23
Ingezonden :)

• Hoogevenertje
Dutch_Celt schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:54:
[...]

Dan zou je eerder een melding krijgen dat het adres niet geldig is. ;)

Anyway, ook een (textuele) reactie ingestuurd, ben benieuwd of ik hem kan gaan vergelijken met mijn prs 300 :)
Ik ben een dislekt en heb moeite met lezen, en schrijven, ik heb geen melding gehad dat de mail niet verzonden was.
Ik wens deze reader gewoon elke tweaker toe

Anoniem: 451726

Ik doe niet mee met gesponsorde reviews. Het zou tweakers sieren als zij zouden stoppen met dit soort van flauwekul reviews. Het is geen review als je geen vergelijking met andere ereaders maakt. Krijg je van die berichten dat dit apparaat fantastisch is van iemand die voor het eerst een reader in zijn hand heeft en geen flauw idee heeft of de concurrent beter presteert.

Noem het gewoon een loterij en kap met die fake reviews of doe dit:

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 451726 op 20-08-2012 15:42]

• yannickie111
@Cr0N:
Van mij mogen ze zo veel mogelijk van deze acties doen hoor. Galaxy Note 10.1's weggeven enz.
Laat het dan gesponsord zijn, maar ach, je hebt wel een prachtig apparaat voor noppes!

• Dipsausje
  • Niet online
Hoogevenertje schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:36:
Nee mailadres klopte, het lukt nu ik het vanuit een andere mailaccount heb verstuurd. Om de een of andere reden maakte het niet uit wat ik stuurde, het werd als spam gezien door de mailserver van tweakers. Heb dit eigenlijk nog nooit meegemaakt en geen idee hoe het komt. 8)7

Anoniem: 470191

Dat van mij is ook ingezonden, op hoop van zegen dan maar!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 451726 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:41:
Ik doe niet mee met gesponsorde reviews. Het zou tweakers sieren als zij zouden stoppen met dit soort van flauwekul reviews. Het is geen review als je geen vergelijking met andere ereaders maakt. Krijg je van die berichten dat dit apparaat fantastisch is van iemand die voor het eerst een reader in zijn hand heeft en geen flauw idee heeft of de concurrent beter presteert.

[afbeelding]
Hey, zure bom. Je kunt prima een review schrijven zonder een vergelijking te trekken met soortgelijke producten. Doet verder niets af of het desbetreffende product wel of niet voldoet aan het verwachtingspatroon dat je er van mag hebben...of juist niet.

Nu maar elders sippen ipv. azijn over dit topic heen te gooien.

• Hoogevenertje
Anoniem: 451726 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:41:

[afbeelding]
Ik zal waarschijnlijk buiten de boot vallen, we zijn in het bezit van 2 Sony Readers.
We hebben al meerdere malen contact gehad met de de firma Sony, tot op heden heeft de firma Sony verdomd weinig laten zien dat ze een klantenservice hebben.
De tv is het enige die ze hebben laten repareren. en dat was ook nog wegens brandgevaar, ik denk wel dat ik een eerlijk en gedegen review kan schrijven.
En dat kan ik ook gewoon eerlijk doen, alhoewel ik wel mijn twijfels heb bij Sony, waar ik circa 30 jaar klant van ben.

• Taros007
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-11-2021
My first SONY Ereader _/-\o_

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat lullig zo'n opdracht en een review doen ok dat mag, maar een moeten, dan is het toch niet echt een prijs.

• Luca_
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-03-2021
Ik heb mijn tekst ingezonden, spannend! :)

• Gune
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-08 14:46
gp500 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:26:
Wat lullig zo'n opdracht en een review doen ok dat mag, maar een moeten, dan is het toch niet echt een prijs.
Je krijgt er een e-reader voor in de plaats; kleine moeite om dan toch een review te schrijven?
Userreviews zijn een belangrijk onderdeel van de Pricewatch, dus ik snap heel goed dat ze er zo snel mogelijk een aantal willen; mensen die net een nieuwe e-reader via Tweakers.net hebben gewonnen er eentje laten schrijven is dan best een goede methode :).

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 13:32

D-rez

dexels

Ik ben juist optijd terug van vakantie om nog een inzending in elkaar te boksen.

En hoevelaken e-renders zijn het nu eigenlijk? Want:
Tweakers.net en Bol.com geven 20 e-readers weg

Komt neer op 40 e-readers ;)

[Voor 47% gewijzigd door D-rez op 20-08-2012 22:48]

• brucejje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07 03:59
Verzonden! Ik kan niet wachten tot ze de winnaars bekend maken!

Veel geluk iedereen! Want lezen is een passie, en een passie moet je ook met andere delen. :)

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-09 18:02
Heb zojuist mijn inzending ingestuurd..!

Kan me veel situaties voorstellen waarin zo'n e-reader handiger is dan zijn concurrenten! :Y

Groet,
Arjan

• AwesomeKid123
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-04-2017
>:) ingestuurd! ben benieuwd!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:51

Ankh

|true

Interessant! Ik ga hem zeker insturen :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:03

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

TheLostSonOfGod schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 01:37:
Kan me veel situaties voorstellen waarin zo'n e-reader handiger is dan zijn concurrenten! :Y
Eerlijk? :D Behalve geclaimde accuduur (een absoluut non-issue bij e-ink-schermen) onderscheidt deze e-reader zich in helemaal niets van modellen van vorig jaar, zoals de eigen voorganger of de Kobo Touch. Ik mis juist enig unique selling point om eerlijk te zijn.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:59

iChaos

It's Lupus.

Leuke actie weer! :D Heb al wat in gedachten, morgen maar eens uitwerken :)

• Martindo
  • Laatst online: 11-09 16:57
Ik heb mijn inzending een tijd geleden verstuurd, maar ik vroeg mij af of jullie (de organisatoren van Tweakers.net) een mail sturen als de inzending aan de voorwaarde voldoet?

Anoniem: 383291

Ik ben benieuwd naar de reviews, ben al een tijdje aan het twijfelen om te gaan e-readen omdat warhammer 40k boeken nu eenmaal goedkoper zijn te downloaden dan te kopen en te wachten tot ze in je brievenbus gepropt worden :D en 139euro is niet zo heel erg duur dus de prijs ligt me wel, nu hopen dat 1 van de reviews me weet te overhalen

• Hariama
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-01 16:21
Nou, ik heb me ook opgegeven, en vermits het nu toch is doorgestuurd, kan ik evengoed m'n werkje hier plaatsen. :)

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-09 17:30

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hariama schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:20:
Nou, ik heb me ook opgegeven, en vermits het nu toch is doorgestuurd, kan ik evengoed m'n werkje hier plaatsen. :)
Ja lap, ik weet al wie er gaat winnen 8)7 :+

Android developer & dürüm-liefhebber

• Schaapje82
  • Laatst online: 26-07 11:07
Mavamaarten schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:27:
[...]

Ach, hij kan ze nooit alle 20 winnen. ;)
Maar inderdaad, leuk stripje gemaakt!

"Now, if you two don't mind, I'm going to bed before either of you come up with another clever idea to get us killed, or worse, expelled."

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 10:37
Leuke 'prijsvraag'!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 10:02

LieveNiels

On Fire

Heb de vorige keer gewonnen. Zal deze keer niet weer meedoen. :>

Aardig he? ;)

• xavierk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 20:32
Hariama, laat je er wel één over voor de rest om te winnen? Zo ja, dan doe ik mee met deze parodie op de Gouden Kluwer:
Hierbij mijn inzending, die moet illustreren wat de ideale leesomgeving van een rechtenstudent als ik is, en hoe de Sony PRS-T2 hierin past. Hiervoor heb ik met De Sims 3 een van zo veel mogelijk afleiding gevrijwaarde ruimte gemaakt. Zonder de e-reader heeft een beetje student echter nog flink wat boekenkasten nodig voor alle literatuur. Natuurlijk heb ik dit een beetje dik aangezet. Vervolgens heb ik de layout en het papier van de wettenbundel zo goed mogelijk nagemaakt in Photoshop om er een extra ‘studeergevoel’ mee op te roepen. Hopelijk vinden jullie deze inzending net zo leuk als hij voor mij was om te maken.
P.S. In De Sims 3 zitten geen e-readers, maar wel tabletcomputers, de MultiTab 6000 kan je er wel aanschaffen: http://nl.store.thesims3....M3:50554&categoryId=13062

Full size!

[Voor 89% gewijzigd door xavierk op 24-08-2012 17:11]

• Martindo
Veel creatieve inzendingen, leuk gedaan!

• Pete
  • Laatst online: 21-09 07:35
Pete schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 09:26:
Maak je ook kans als je in het buitenland (Finland) woont?
Heeft iemand hier een antwoord op?

petersmit.eu

• Menesis
Mag je inzending ook in het Engels zijn?

Ik ben erg benieuwd naar hoe zo'n e-reader zich verhoudt tot een tablet zoals de HTC Flyer (en ben ook met name geinsteresseerd in de pen!).

[Voor 92% gewijzigd door Menesis op 27-08-2012 12:00]

Mixed Reality dev. // RTX 3070 + i9-11900 // HoloLens 2 // Quest 2 // Magic Leap One

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Wel flauw hoor, ik had mijn inzending in de vorm van een epub gestuurd, krijg ik de melding dat ze hem niet kunnen openen...En die 20 e-readers dan die al liggen te wachten? Toch nog maar een docx-versie gestuurd :p.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Spelregels
- Deelnemen kan tot en met 31 augustus 2012, 23.59 uur. De uitslag is uiterlijk een week later bekend.
- In de mail vermeld je je volledige naam, adres, woonplaats en telefoonnummer
- Onvolledige inzendingen dingen niet meer mee
- Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd
- Binnen drie weken na ontvangst van de e-reader schrijft een winnaar een userreview op Tweakers.net en publiceert hij daarvan een samenvatting op Bol.com
Ik begrijp nooit waarom bij deelname al je hele doopceel gelicht moet worden. Ik vind dat niet echt passen bij een goed afgewogen privacybeleid. Zodra je die gegevens op gaat slaan ga je neem ik aan ook een database aanleggen waar de WBP op van toepassing is. Wordt die dan ook aangemeld?

Pas als je tot de winnaars behoort zal het noodzakelijk zijn dat de verzendende instantie een adres krijgt waar het artikel heen gezonden kan worden. Als dat niet Tweakers is dan hoeft Tweakers ook dan nog geen kennis te nemen van die persoonsgegevens.

Wat mij betreft zou het beter staan om wat minder gretig te zijn op het vergaren van persoonlijke gegevens. Daar zitten automatisch weer verantwoordelijkheden en risico's aan in het geval onbevoegden zich toegang tot die gegevens zouden kunnen verschaffen. Hier op Tweakers wordt frequent gemeld dat hackers voor de zoveelste maal bij bedrijven privé-gegevens hebben buitgemaakt. Als je die gegevens niet opslaat (omdat er geen noodzaak toe is) kunnen ze ook nooit buitgemaakt worden.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

CaptJackSparrow schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:22:
[...]

Ik begrijp nooit waarom bij deelname al je hele doopceel gelicht moet worden. Ik vind dat niet echt passen bij een goed afgewogen privacybeleid. Zodra je die gegevens op gaat slaan ga je neem ik aan ook een database aanleggen waar de WBP op van toepassing is. Wordt die dan ook aangemeld?

Pas als je tot de winnaars behoort zal het noodzakelijk zijn dat de verzendende instantie een adres krijgt waar het artikel heen gezonden kan worden. Als dat niet Tweakers is dan hoeft Tweakers ook dan nog geen kennis te nemen van die persoonsgegevens.

Wat mij betreft zou het beter staan om wat minder gretig te zijn op het vergaren van persoonlijke gegevens. Daar zitten automatisch weer verantwoordelijkheden en risico's aan in het geval onbevoegden zich toegang tot die gegevens zouden kunnen verschaffen. Hier op Tweakers wordt frequent gemeld dat hackers voor de zoveelste maal bij bedrijven privé-gegevens hebben buitgemaakt. Als je die gegevens niet opslaat (omdat er geen noodzaak toe is) kunnen ze ook nooit buitgemaakt worden.
Ik snap niet waar je moeilijk over doet. ALS Tweakers wordt gehackt en hackers toegang krijgen tot de mailbox waar je je mailtje naar toe hebt gestuurd hebben ze je naam, adresgegevens en telefoonnummer maar die staan ook in ieder telefoonboek. Het is een mailtje, geen PM dus er is geen link tussen je e-mailadres en je Tweakers-account (en als je een ander mailadres gebruikt dan waarmee je geregistreerd bent is die link al helemaal moeilijk te leggen). Er is geen koppeling met bankgegevens. Waar ben je nou bang voor? :?

• Menesis
nou hij heeft wel een punt. Het gaat er niet om waar ben je bang voor bent. Het gaat er om dat er onnodig persoonlijke gegevens worden verstrekt en opgeslagen.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Yup. Gegevens die bedrijven/instanties niet nodig hebben moet men gewoon niet opslaan.

Beste beveiliging die er is. :)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Sorry hoor maar als je zo gaat denken kun je helemaal niks meer doen. Als je online een T-shirtje of CD bestelt geef je heel wat gevoeliger info bloot dan je naam/adres/telefoonnummer. Niemand verplicht je om online te winkelen OF om aan een prijsvraag mee te doen.

• Menesis
hmm, bij een online shop moeten ze je adres weten, anders kan je aankoop niet worden opgestuurd.
Bij deze prijsvraag is dat niet het geval, slechts als je gewonnen hebt (tenzij ze er vanuit zijn gegaan dat er maar 20 inzendingen komen ;) )
Vraag blijft dus, waarom willen ze je adres bij voorbaat weten?
Overigens maakt het mij allemaal niet zo veel uit in dit geval. Er zijn een hoop andere instanties/websites waar ik me een heel stuk drukker maak om privacy ;)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Menesis schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:48:
hmm, bij een online shop moeten ze je adres weten, anders kan je aankoop niet worden opgestuurd.
Bij deze prijsvraag is dat niet het geval, slechts als je gewonnen hebt (tenzij ze er vanuit zijn gegaan dat er maar 20 inzendingen komen ;) )
Vraag blijft dus, waarom willen ze je adres bij voorbaat weten?
Misschien om te voorkomen dat mensen meerdere inzendingen doen vanaf verschillende e-mailadressen ofzo. Of om te voorkomen dat de helft van de "winnaars" niet of pas laat reageert na de uitslag en Tweakers nog tijden bezig is te achterhalen waar de e-readers naar toe moeten.
Overigens maakt het mij allemaal niet zo veel uit in dit geval. Er zijn een hoop andere instanties/websites waar ik me een heel stuk drukker maak om privacy ;)
Idd. En de gegevens die je nu moet leveren, daar kan niemand wat mee (behalve je post sturen of je opbellen).

• yannickie111
SnoeiKoei schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:53:

[...]

Idd. En de gegevens die je nu moet leveren, daar kan niemand wat mee (behalve je post sturen of je opbellen).
En sowieso is tweakers toch niet het "bedrijf" dat ik het minste vertrouw... :)

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 11:04

The Milkman

█████░░░░░ 50%

I'm in!

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• Hariama
Mavamaarten schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:27:
[...]

Ik hoop het! Het zou een mooi presentje zijn voor m'n vriendin, en dan kan ze hem meteen testen voor de userreview. :)

• Martindo
Klinkt misschien een beetje gek, maar wat nou als een winnaar geen userreview na die drie weken in stuurt? Wat wordt er tegen hem/haar gedaan?

• Schaapje82
Binnen drie weken na ontvangst van de e-reader schrijft een winnaar een userreview op Tweakers.net en publiceert hij daarvan een samenvatting op Bol.com

Ik denk dat het afhankelijk is van wat hiermee bedoeld wordt. Moet één van de winnaars een review schrijven, of allemaal? Ik lees het als één van de winnaars. (Anders zou er toch wel 'schrijven de winnaars' staan, en daarbij, hebben 20 reviews zin?) En met die 20 is er altijd wel eentje die dat wil doen, dus dat zal geen problemen geven, lijkt me.
Als het toch zo is dat alle winnaars een review moeten schrijven, dan komen ze vast dat ding terug halen als je het niet doet. Ze hebben je adres tenslotte. ;)

"Now, if you two don't mind, I'm going to bed before either of you come up with another clever idea to get us killed, or worse, expelled."

• EcoR
  • Niet online
Schaapje82 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:48:
Binnen drie weken na ontvangst van de e-reader schrijft een winnaar een userreview op Tweakers.net en publiceert hij daarvan een samenvatting op Bol.com

Ik denk dat het afhankelijk is van wat hiermee bedoeld wordt. Moet één van de winnaars een review schrijven, of allemaal? Ik lees het als één van de winnaars. (Anders zou er toch wel 'schrijven de winnaars' staan, en daarbij, hebben 20 reviews zin?) En met die 20 is er altijd wel eentje die dat wil doen, dus dat zal geen problemen geven, lijkt me.
Als het toch zo is dat alle winnaars een review moeten schrijven, dan komen ze vast dat ding terug halen als je het niet doet. Ze hebben je adres tenslotte. ;)
Iedereen die er een wint is een winnaar, dus ga er maar vanuit dat ze 20 reviews verwachten. Anders zou er (zoals je zelf ook al aangeeft) wel één winnaar staan. :)

[Voor 3% gewijzigd door EcoR op 30-08-2012 12:52]

• Schaapje82
EcoR schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:51:
[...]

Iedereen die er een wint is een winnaar, dus ga er maar vanuit dat ze 20 reviews verwachten. Anders zou er (zoals je zelf ook al aangeeft) wel één winnaar staan. :)
En dan de beste uitzoeken? Zou ook kunnen natuurlijk. Ach, de winnaars merken het vanzelf wel. :)

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 17:41
Nu heb ik wel meegedaan, maar stel je voor dat ik win, krijg ik dan de e-reader voor 11-9-2012?

Want wil er toch 1 hebben voordat ik op vakantie ga en anders moet ik toch verder kijken :P, want ik ga geen dikke boeken meer meenemen in mijn tas.

[Voor 13% gewijzigd door joint_me op 31-08-2012 11:24]

Steun ook Klimmen tegen MS

• Redfoox
  • Laatst online: 20-09 08:58
Nou ik heb ook meegedaan ben benieuwd :)

• Menesis
Bij de vorige wedstrijd had ik de plank misgeslagen, ik hoop nu een goede kans te maken!

[Voor 18% gewijzigd door Menesis op 03-09-2012 09:29. Reden: Video tag gevonden!]

• Hariama
Menesis schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:31:
Bij de vorige wedstrijd had ik de plank misgeslagen, ik hoop nu een goede kans te maken!
YouTube: E-reader prijsvraag :)
Wow! Mooi gedaan man! :D

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik schat mijn kansen hoog in met mijn tekst only inzending. ;w

• 3DDude
  • Laatst online: 10:50

3DDude

I void warranty's

Teletekst schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 11:11:
Ik schat mijn kansen hoog in met mijn tekst only inzending. ;w
second that,
Al die rot tweakers met uitgebreide filmpjes en plaatjes :P

Deze gasten hebben software gemaakt om WOB documenten te doorzoeken, zie de substack voor de beerput van onze overheid....

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:57

Rexomnium

Vincam aut moriar

Hoe wordt de uitslag eigenlijk bekend gemaakt? Krijgt elke winnaar (en niet-winnaar) een e-mail, of wordt er een lijst met namen gepubliceerd?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Schaapje82
Rexomnium schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:06:
Hoe wordt de uitslag eigenlijk bekend gemaakt? Krijgt elke winnaar (en niet-winnaar) een e-mail, of wordt er een lijst met namen gepubliceerd?
Ik hoop gewoon alle inzendingen. Ben wel benieuwd naar wat de winnaars ervan gemaakt hebben.

• EcoR
  • Niet online
Rexomnium schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:06:
Volgens mij was het de vorige keer zo (met de PRS T1) dat de winnaars een pushbericht kregen en in de startpost van dit topic de winnaars bekend werden gemaakt.

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

EcoR schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:06:
[...]

Volgens mij was het de vorige keer zo (met de PRS T1) dat de winnaars een pushbericht kregen en in de startpost van dit topic de winnaars bekend werden gemaakt.
Maar je nickname heb je helemaal niet op hoeven te geven.

• 3DDude
  • Laatst online: 10:50

3DDude

I void warranty's

Rexomnium schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:51:
[...]

Maar je nickname heb je helemaal niet op hoeven te geven.
Inderdaad.. dus dat wordt lastig dan he..

Deze gasten hebben software gemaakt om WOB documenten te doorzoeken, zie de substack voor de beerput van onze overheid....

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
De vorige keer kregen de winnaars via DM bericht. Van een winnaar was de username niet bekend, die heeft - volgens mij - per e-mail bericht gehad.

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Spannend! Slaap al nachten niet meer! Laat die uitslag maar snel komen :D

• Redfoox
  • Laatst online: 20-09 08:58
De F5 knop word hier ook gedurende dag een aantal keer ingedrukt!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik heb er ook last van. Ik hoop dat de volgende wedstrijd een nieuw keyboard (voor de afgesleten F5-knop) omvat. :)

Dit is trouwens mijn inzending (die steeds slechter wordt naarmate ik hem vaker lees en vergelijk met andere inzendingen) ;( :

Mijn ideale leesomgeving kan ik illustreren aan de hand van een aantal foto’s. Deze foto’s hebben elk wat met elkaar gemeen: een pijnlijk gemis van een e-reader. Over de foto’s later meer. Eerst wat over de leesomgeving en het leesmedium, wat dragen die bij aan een geweldige leeservaring?

Een leesomgeving wordt gevormd door het verhaal dat je leest. Als het verhaal écht goed is, maakt je omgeving niet veel meer uit; een rumoerige trein, een snikheet strand of vechtend tegen de slaap in een eenzaam bed.

Een leesomgeving vormt de green screen voor de taferelen, personages en decors die een lezer op dat moment tot zich neemt. Als hij zijn ogen even van het verhaal weet los te scheuren, zal het verdergaan voor zijn geestesoog. Dat klinkt hoogdravend en dat is het misschien ook wel, maar als ik mijzelf als uitgangspunt neem, dan beleef ik de verhalen die ik lees ten volle.

Een verhaal valt of staat niet door de omgeving waarin je het leest en eigenlijk ook niet hoe je het leest. Of dat nou uit een goedkope pocketuitgave is, de in leer gebonden special edition of via een state-of-the-art e-reader, als de woorden maar in het brein hameren, dan zit je altijd goed. Toch is er veel aan gelegen dat áls je een e-reader gebruikt, deze van uitstekende kwaliteit moet zijn.

Het is immers niet prettig om midden in een sleutelscène van het verhaal te maken te krijgen met factoren die het leesplezier ernstig vergallen. Te denken valt aan een scherm dat onleesbaar is, omdat de zon erin schijnt, een batterij die veel te snel leeg is of een technisch mankement.

Nou heb ik mij laten vertellen in diverse recensies dat een Sony e-reader dit soort problemen niet of nauwelijks kent. Toegegeven: om elke twee maanden een stekkertje in de Sony PRS-T2 te steken en het andere uiteinde in het stopcontact om dat ding op te laden, klinkt als een enorme klus, maar ik denk dat ik me daar wel overheen kan zetten.

Dan nu over naar de foto’s.

In de bovenstaande foto zien we een tafereel dat bij uitstek geschikt is om veilig achter 7 centimeter staal een werk van Stephen Ambrose ter hand te nemen.

Als je goed kijkt, zie je daar een wel heel comfortabele bank staan. Heerlijk om languit te genieten van David Mitchells meesterwerk. Cloud Atlas.

Heerlijk in het zonnetje In de Ban van de Ring van JRR Tolkien lezen. Bijkomend voordeel: je tilt je geen breuk meer aan kilo’s en kilo’s aan bladzijden.

Een boek als American Psycho van Bret Easton Ellis vereist een rustige, cleane omgeving. Deze heerlijk comfortabele Philippe Starck designbank biedt een uitstekende steun voor de rug én is een lust voor het oog. Voor extra comfort is een Gipsen voetensteun bij te schuiven.

• DaFrenk
Ik ben het topic ook al sinds zaterdag scherp in de gaten aan het houden. Echter nu ik al die inzendingen zie vrees ik dat ik weinig kans maak met m'n text-only verhaaltje ;w :P Maar we houden moed :P

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Die van mij is ook `text-only`. Maar ik heb er een goed gevoel op :p

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 17:41
De inzendingen van eerdere wedstrijden meegenomen, verwacht ik dat er geen e-reader mee gaat op vakantie.

Mijn inzending is ook text-only, gaat toch om lezen ;-) en vind het vooral leuk om te doen. Dus bij deze deel ik hem dan ook maar.
Ik zie één letter, daarnaast de tweede en de derde letter,
ik volg de letters en ik zie één woord, daarnaast de tweede en de derde woord,
ik volg de woorden en ik zie één zin, daarnaast de tweede en de derde zin,
ik volg de zinnen en ik zie een wereld, een wereld waar ik net nog niet was.

Ik zie geen zinnen, ik zie geen woorden, ik zie geen letters,
de omgeving waar ik begon is niet langer van belang,
mijn geest maakt van letters, woorden en zinnen,
bomen, mensen, lucht, gras, wezens, sterren, tovernaars, moordenaars en helden.

Om me heen wordt het donker,
In mijn wereld vervliegen dagen,
Om me heen wordt het stiller,
In mijn wereld klinkt de rumoer,
Om me heen wordt het lichter,
In mijn wereld eindigt een verhaal.

Ik zie weer een ereader,
ik zie een bibliotheek,
ik zie de mogelijkheden,
ik voel de spanning,
waar gaat mijn volgende reis naar toe?

Steun ook Klimmen tegen MS

• Rutger Mulder
  • Laatst online: 08-09 17:45
Ben ook erg benieuwd naar de uitslag. Naja uiterlijk vrijdag zullen we het weten. :)

• NDymyon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-09 13:24
Ik zie een paar erg mooie en leuke inzendingen hier. Ik zal me helaas bij de club met 'simpele' tekstverhaaltjes moeten scharen. Succes deelnemers!

Anoniem: 223288

Ben ook wel benieuwd of ik misschien een heel klein kansje heb om te winnen. Maar ik zie wel een aantal hele toffe inzendingen zeg!

Ik ben zelf vooral nieuwsgierig hoe een goede ereader me zou bevallen om vanaf te kunnen lezen. Heb namelijk een oogziekte, waardoor ik aan één oog zo goed als blind ben en aan het andere tegenlicht niet goed kan verdragen om ontspannen te lezen. Boeken hebben vaak irriterend kleine letters om met één oog te lezen en een ipad of een goedkoop prut-ereadertje waren vooralsnog helemaal geen succes vanwege onduidelijke letters bij vergroting en te felle back-light.

Misschien dat een fatsoenlijke e-reader mij dan toch ook een goede en ontspannen leesomgeving kan geven. Alle andere apparaten, in welke omgeving ik ze ook gebruik, lukt dat in ieder geval nog niet.

Maar in elk geval veel succes voor iedereen!

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 223288 op 05-09-2012 22:18]

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
hebbe hebbe hebbe? :-)

Ennnnnnnnnn laat losssssssss....

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:54

mindcre8r

The Baka Crow..

Ik vind het spannond!

Heb helaas veel te veel tijd om te lezen, en mijn ipad suckt daarbij!

Tameguchi kitten ja ney o

• Menesis
Ah ik kan niet wachten op de uitslag!!!
Ik ben o.a. ook benieuwd of je er handig bladmuziek van af kunt lezen

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 18:46

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik ga 8 septemer een week weg, kan hem dus helaas niet testen op een Grieks eiland.
Hopenlijk win ik hem alsnog en komt er daarna een review zonder Grieks eiland.

Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• Schaapje82
Menesis schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:46:
Ah ik kan niet wachten op de uitslag!!!
Ik ben o.a. ook benieuwd of je er handig bladmuziek van af kunt lezen
Zou ik niet op rekenen. Dat is waarschijnlijk pdf dan (?) en dat wil op een 6inch ereader sowieso niet echt lekker. Op het forum van ereaders.nl zijn hier al wat topics over geweest. :)

• Menesis
Ah I see...

Het is nu een week geleden, vandaag moet dan de grote dag zijn! ;)

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-09 10:36

daaan

Brandweer Zoutkamp

popeltopic! :)

Het is pas om 23:59 een week geleden hé, ik hoop alleen dat ze niet wachten tot dat tijdstip :p

One's never alone with a rubber duck.

• Schaapje82
Ben ook benieuwd! Er staat dan wel 'uiterlijk' vrijdag, maar eerder dan vandaag verwachtte ik het sowieso niet. Ik hoop ergens tussen 12 en 16 uur.

• Triblade_8472
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-08 13:46
Ja, ik ben ook benieuwd wanneer de mijne komt ;)
Maar zonder gekheid, als iemand al antwoord heeft, laat ff weten :)

• Schaapje82
Mail gehad dat ik heb gewonnen! :) Echt super! Zal zo mijn inzending nog even showen. Kan ik momenteel niet bij.

• EcoR
  • Niet online
Gefeli!

- Hier niets binnen helaas, maar goed, vorig jaar heb ik wel een T1 gewonnen ;)
Pagina: 1 2 Laatste

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee