[PC] Planetary Annihilation - TA/Supcom homage!

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Geen matches
anandus schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:31:
[...]
Ja, dat staat ook in het plaatje wat je postte :P
Ja maar dat moet je zelf doen kwam ik later achter :+

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumble
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-06 09:45
Geen matches
Apache schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:45:
[...]
Mja, sowieso vind ik al knap dat ze in zo'n klein budget het game kunnen developen.
Ze kunnen natuurlijk een groter budget hebben. Het feit dat ze op voorhand al 2 miljoen ophalen aan donaties geeft aan dat er een goede markt voor is. De rest van het geld kunnen ze met de normale verkoop van het spel verdienen. Anders lijkt het mij inderdaad ook een heel beperkt budget voor de ambitie's die ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:31
Geen matches
Met nog vier uur te gaan is de teller al de $2.1M gepasseerd. Dus ook de docudrama ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Geen matches
anandus schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:27:
Het is jammer dat er geen stretch goals zijn boven de $2.1m
Lijkt me dat, met Paypal erbij, de $2.1m makkelijk gehaald wordt.
Zonder Paypal zijn ze er nu iig al ;) Ik denk dat ze simpelweg niet bedacht hebben dat het zo goed kon lopen. Een week geleden zag het er naar uit dat ze de 1.8M niet eens zouden halen. Nu zitten ze alles bij elkaar op 2,5x hun eigen verwachting.
Wie weet wat ze met het extra geld gaan doen, ik merk het wel in juli (of wanneer het klaar is).

En overigens, ze hebben nog een add-on optie toegevoegd. Voor $20 kun je (als je Tier $95 hebt of hoger) een USB-key krijgen met de game er op. Waarschijnlijk in de vorm van een commander! Ik vond het de moeite wel waard. Extra key is even duur en een USB-stick is een leuke gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:25
Geen matches
Welk extra geld? Die stretch goals zijn er niet zo maar. Elke extraatje kost manuren en daarmee geld.

Maar prachtig dat ze nu alle stretch goals (net) gehaald hebben! *O*

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geen matches
De paar ton die er via Paypal binnengekomen zijn? ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Wist niet dat er via paypal gedoneerd kon worden. Creditcard gegevens afstaan aan kickstarter was enige wat me nog tegenhield. Bij deze nog op het laatste moment nog even $90 via paypal gedoneerd.

En nu maar afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Geen matches
Mogen niet zomaar geld van je CC pakken natuurlijk he :+

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:45
Geen matches
27 minuten:
43,812 Backers
$2,208,251 pledged of $900,000 goal

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Vraag me wel af of er echt veel mensen zijn zoals ik die via Paypal betaald hebben en hoeveel het totaal bedrag is geworden. Wat als we over de $2,5 milj. zijn?

Final countdown live te zien op http://www.twitch.tv/uberchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Geen matches
Lijkt me toch dat er dan wat extra's komt. Er komt volgens mij nog aardig wat geld via Paypal binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Geen matches
$100k via Paypal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:03
Geen matches
Is het geld al van iemand creditcard gehaald? Bij die van mij nog niet. (ik heb wel een prepaid creditcard, een 3Vcard, ik weet niet of dat uitmaakt? ) In de mail die ik gehad staat ''Amazon will now charge your credit card.'' Maar als ik bij mijn account van amazon kijk staat er bij payment nog active, dus ik denk dat ze het er nog vanaf moeten halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Geen matches
Ja, kan eventjes duren.
En als je niet genoeg op je credit card hebt, dan heb je nog 2 weken de tijd om te betalen (weet ik uit ervaring :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 18:16
Geen matches
Bij een normale creditkaart (zoals ik heb) duurt het minimaal 1 dag voor er iets online staat. Ikzelf ga er vanuit dat dit toch een dag of 2a3 duurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:03
Geen matches
Naja er staat genoeg op, had hem een paar dagen hiervoor opgewaardeerd en er staat nu 60 euro op(ik heb 50$ gebacked), naja, ik wacht wel even af :P

[edit]

Ze hebben het bedrag vannacht van mijn rekeninng afgeschreven :) Toch nog goed gekomen. Kan niet wachten op de beta, duurt nog wel even waarschijnlijk, maar de game klinkt echt fantastich :) Ik hoop dat ze met de €129.000 die ze extra hebben, wat meer units gaan toevoegen of iets in die richting.

[ Voor 58% gewijzigd door bjorntju op 15-09-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 17:43
Matched: annihilation
Net gewoon ff een Total annihilation skirmish gespeeld tegen 3 cpu's (heb het origineel nog steeds)
Is het ineens 3.5 uur later (gespeeld op seven Island map.) Speelt eigenlijk lekkerder dan vroeger omdat je nu met battles van 100+ units tegelijk geen vertraging merkt ;)

Ps het werkt gewoon goed onder Windows 7 (normale bouwsnelheid etc, niet zoals met een oude red-alert 2 ofzo dat alles binnen 2 seconden klaar is )

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Geen matches
Red Alert 2 werkt ook prima hoor, je hoeft alleen de game speed maar iets te verlagen.

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Geen matches
B R I L J A N T!! Wat heb ik genoten van de potjes TA waarbij de nukes, 1000'en units over en weer werden gesmeten met de bijbehorende explosies!! Ik zie nu nog de 100 Big Berta's op een rij staan te schieten om vervolgens 100 nukes op mn dak te krijgen..

Jammer dat je niet meer kan pledgen :'(

• IceStorm

IceStorm

Matched: annihilation, planet
maniak schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:50:
Jammer dat je niet meer kan pledgen :'(
Je kunt via Paypal nog steeds geld overmaken: http://planetaryannihilation.com/

• maniak
Zag het later ja. Alleen kwam ik meteen bij de paypal site uit. Hoe weten ze dat ik een "donatie" heb gedaan als ik me niet eerst hoef aan te melden op de website?

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Geen matches
Ze krijgen toch gewoon een (email) bevestiging van PayPal?

• Rumble
  • Laatst online: 19-06 09:45
Geen matches
Het lange wachten is definitief begonnen...

Hoop dat er regelmatig een update komt liefst in video vorm. het laatste doel heeft dat financieel in ieder geval mogelijk gemaakt

• maniak
Geen matches
Rumble schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:54:
Het lange wachten is definitief begonnen...

Hoop dat er regelmatig een update komt liefst in video vorm. het laatste doel heeft dat financieel in ieder geval mogelijk gemaakt
Iedereen die $40 en meer heeft gegeven krijgt toegang tot een soort prive forum.. zal wss alle informatie aanwezig zijn :)

p.s. heb een donatie van $50 gedaan.. kon die speciale commander niet weerstaan.. lol

[ Voor 9% gewijzigd door maniak op 22-09-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Geen matches
Zijn er hier mensen die voor de hogere tiers gegaan zijn?
Ik verwacht verder dat komende week het geld allemaal wel geteld is, dat iedereen bestelde extra's kan aangeven en dat we kunnen gaan wachten :) Geloof er overigens niks van dat de game met 10 maanden klaar is maar dat terzijde. Zolang het eindproduct maar prima wordt vind ik alles best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Geen matches
IceStorm schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:36:
Zijn er hier mensen die voor de hogere tiers gegaan zijn?
Ik verwacht verder dat komende week het geld allemaal wel geteld is, dat iedereen bestelde extra's kan aangeven en dat we kunnen gaan wachten :) Geloof er overigens niks van dat de game met 10 maanden klaar is maar dat terzijde. Zolang het eindproduct maar prima wordt vind ik alles best :P
Denk het juist wel.. er is namelijk geen content dat gemaakt moet worden zoals bij adventure games, FPS games, MMO's.. etc.. De content is generated met fixed units.. Goed voorbeeld is Torchlight 1 die ook in 10 maanden gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:25
Geen matches
Weet niet of deze al gepost was, maar zet m er even bij: http://venturebeat.com/20...ous-kickstarter/view-all/

Best interessant artikeltje namelijk, ook al is het van voor de einddatum van funding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Sorian gaat bij Uber werken aan Planetary Annihilation :-)

http://soriandev.blogspot.com/2012/10/change-is-good.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Geen matches
Oh, goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Dat is zeker goed nieuws zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Geen matches
qft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NedStar
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 15:45
Geen matches
Inderdaad top nieuws van Sorian, zijn supcom1 mod was fantastisch en zijn werk aan supcom2 heeft de AI een flinke boost gegeven. Kortom hij is zeker geen beginner in het vak. Dat we nu eindelijk een AI krijgen die geheel van hem is kan alleen maar goed wezen!

Overigens staan hier regelmatig updates in wat ze in de week hebben gedaan.

Verder heeft Sorian ook zijn eigen blog waar je ongetwijfeld meer informatie en plannen voor de AI gaat vinden in de toekomst.

En voor wie het gemist heeft, Paypal voor PA blijft nog max 24 uur open. Ook is er recent een livestream update over PA en terrein te zien hier.

[ Voor 17% gewijzigd door NedStar op 17-10-2012 00:03 ]

He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:37
Geen matches
Ben echt heel benieuwd naar dit spel, ik speel forged alliance wekelijks met een vriend van mij, en dat is altijd heel erg leuk, alleen hoop ik dat de systeemeisen niet torenhoog zijn zoals supcom, zelfs met een stevige computer zijn de grootste mappen niet fatsoenelijk te spelen.
Het is erg mooi dat sorian mee doet, gebruik altijd zijn AI altijd in onze potjes :)

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 14:11

Geckoo

Good news, everyone!

Geen matches
Jammer dat ik niet meer kan backen, had hier graag aan mee geholpen, veel TA en SupCom gespeeld. Dit topic ook maar even gebookmarked

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Geen matches
Standby schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:29:
Ben echt heel benieuwd naar dit spel, ik speel forged alliance wekelijks met een vriend van mij, en dat is altijd heel erg leuk, alleen hoop ik dat de systeemeisen niet torenhoog zijn zoals supcom, zelfs met een stevige computer zijn de grootste mappen niet fatsoenelijk te spelen.
Het is erg mooi dat sorian mee doet, gebruik altijd zijn AI ,altijd in onze potjes :)
Met supcom 1&2 nooit problemen met gehad 8 players in een map. (i5 2500k, 4gb (recentellijk upgegrade naar 8gb) en een 6850)
Ik heb de DLC/expansions nooit gespeeld. Ik wacht dan ook nog steeds op een TA/SC combo-pack (de hele meuk voor <50 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
Geen matches
eL_Jay schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:36:
[...]

Met supcom 1&2 nooit problemen met gehad 8 players in een map. (i5 2500k, 4gb (recentellijk upgegrade naar 8gb) en een 6850)
Ik heb de DLC/expansions nooit gespeeld. Ik wacht dan ook nog steeds op een TA/SC combo-pack (de hele meuk voor <50 euro)
ta/sc combopack gaat je nooit lukken. Verschillende uitgevers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Adlermann schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:38:
[...]

ta/sc combopack gaat je nooit lukken. Verschillende uitgevers.
Nou, als je geluk hebt komt het over niet heel lang een keer beschkbaar op gog.com.
maar nu kun je SC/FA op steam hebben voor een prikkie en TA+expansions op gog.com voor een habbekrats... dus why wait? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:08
Geen matches
SC/FA kan je beter op GamersGate kopen, dan krijg je een Steam code maar dan voor de halve prijs.
EDIT:
Heb zelf een tientje betaald, ondertussen is de prijs €15, zelfde als op Steam.

[ Voor 31% gewijzigd door Wolfos op 22-10-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Geen matches
Dat wordt dan 30 euro in totaal voor Supcom 1 en 2, twijfel twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
eL_Jay schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:21:
SC2 is echt geheel prut. die kun je dus rustig laten liggen, mis je niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:01:
[...]

SC2 is echt geheel prut. die kun je dus rustig laten liggen, mis je niets aan.
offtopic:
Vind je?
Ik vind het een stuk lekkerder weg spelen dan SupCom 1, eigenlijk.
SupCom 1 heeft veel te veel onprettige micromanagement.
Ik speel zelfs zelden nog Supcom 1 nog, terwijl ik Supcom 2 nog wel regelmatig speel, vooral op LANs en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Geen matches
eL_Jay schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:21:
SC2 komt op Steam heel regelmatig in de aanbieding. SC1 kun je denk ik beter retail kopen en die key in Steam gooien.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:01:SC2 is echt geheel prut. die kun je dus rustig laten liggen, mis je niets aan.
Absoluut niet mee eens. SC2 bevalt mij veel beter voor 'gewoon' een lekker potje spelen. Minder micro-geneuzel. Als je zoekt naar die-hard RTS is deel 1 inderdaad beter maar je kunt deel 2 niet een slecht spel noemen imho.

Verder is het al weer een tijdje stil op PA front. Hopelijk dat ze de fullfillment pagina snel in de lucht krijgen en ook wat meer kunnen gaan laten zien van de game.

[ Voor 10% gewijzigd door IceStorm op 23-10-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:03

The Chosen One

Zie signature!

Geen matches
Ach ja je kunt zo maanden niks horen. Vooral in het begin zullen ze druk bezig zijn met het project echt op poten te zetten en het traject uit te plannen/leggen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Geen matches
En een paar uur later was er toevallig toch een update:

http://www.kickstarter.co...neration-rts/posts/334353

Oftewel, ze gaan beginnen met fulfillmentprocedure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
anandus schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:18:
[...]
offtopic:
Vind je?
Ik vind het een stuk lekkerder weg spelen dan SupCom 1, eigenlijk.
SupCom 1 heeft veel te veel onprettige micromanagement.
Ik speel zelfs zelden nog Supcom 1 nog, terwijl ik Supcom 2 nog wel regelmatig speel, vooral op LANs en dergelijke.
offtopic:
er is gen balance tussen de experimentals, per factie heeft eigenlijk maar één techpad zin - zo snel mogelijk je kleine experimental of je arti bouwen, het deferred building bij lage inkomsten nekt je geheel omdat je geen idee meer hebt wat waar wanneer klaar gaat zijn, de unitcap is bezopen laag, de maps zijn irritant klein, de AI is geheel getuned om op grote kaarten intelligente shit uit te spoken en wordt dan op kaartjes ingezet die zo klein zijn dat hij zichzelf létterlijk klem bouwt en niet meer verder kan, 4-way duels eindigen in het voordeel van de eerste die fors kills maakt, omdat die z'n techtree induikt en gegarandeerd als eerste dus tech heeft waar je je niet tegen kunt verdedigen en uitbreiden om resources te vergaren is nauwelijks nuttig omdat de techtree het mogelijk maakt met minder resources harder te kontschoppen - dus vechten is alles, de rest is secundair.
zo'n slecht uitgewerkte RTS heb ik lang, láng niet meer gespeeld. Wát een baggergame. Om te kotsen.

dus ja, dat vind ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djro93
  • Laatst online: 24-08 22:04
Geen matches
Aardig wat uurtjes in SC en FA gegooit en ook voor 20 PA gebackt (Paypal dan) nu nog watchen op die e-mail die we allemaal gaan krijgen! Echt heel veel zin in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Geen matches
Die email is niet zo bijzonder :p
Ik wacht op de alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djro93
  • Laatst online: 24-08 22:04
Geen matches
Ja ik heb alleen maar 20 euro backed, wilde wel meer alleen geld was op! anders had ik die Beta er ook graag bij gepakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Geen matches
waar kan je nog backen via paypall? ik zie op zowel kickstarter als hun homepage nergens de mogelijkheid...

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Geen matches
Kan niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Geen matches
Overigens kun je het bedrag wel verhogen als je al gebacked hebt. Dat kan dan zodra je de mail van de fullfillmentwebsite krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Geen matches
Geckoo schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:21:
waar kan je nog backen via paypall? ik zie op zowel kickstarter als hun homepage nergens de mogelijkheid...
Backen kan niet meer, maar als het spel uit is kan je het ook gewoon kopen via de digitale distributiekanalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Geen matches
dacht ik al, maar ik las het bericht hierboven dan verkeerd, dacht dat djro net nog wat had overgemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
anandus schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:00:
[...]

Backen kan niet meer, maar als het spel uit is kan je het ook gewoon kopen via de digitale distributiekanalen :)
en als je nu iemand kent die gebacked heeft, kun je hem dan dwingen meer te backen zodat je nog meer keys kunt scoren tegne de goedkope entreeprijs? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Geen matches
hey das een idee :)

Wie mag ik daar voor misbruiken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Geen matches
Voor wie nu te laat is geweest en toch een key wil, ik ben prima bereid om extra keys te bestellen voor mensen. Aanmelden per DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:30

drice

Loading...

Geen matches
Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat worden. Het introfilmpje ziet er leuk uit maar ben benieuwd of dit niet gaat vervelen.
Kwestie van zo snel mogelijk een asteroide op de tegenstander gooien om hem uit te schakelen. Heb een beetje het Assassins creed gevoel. Een keertje is leuk en daarna is het meer van het zelfde.

Ik moet wel zeggen dat TA echt een geweldig spel was en het uren kon spelen. Dus ik hoop dat die gameplay er nog inzit. Grote legers die tegen elkaar blijven vechten terwijl ondertussen versterking komt.

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:50
Geen matches
Ziet er interessant uit, zelf ook heel wat uurtjes met TA weggespeeld. Hopelijk kunnen ze op die sfeer verder bouwen vooral dat concept met de planten ben ik benieuwd naar. De mensen die hieraan werken komen overal weg dus genoeg ervaring zo lijkt het.

Het is zeker weer tijd voor dit soort RTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Geen matches
drice schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:57:
Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat worden. Het introfilmpje ziet er leuk uit maar ben benieuwd of dit niet gaat vervelen.
Kwestie van zo snel mogelijk een asteroide op de tegenstander gooien om hem uit te schakelen. Heb een beetje het Assassins creed gevoel. Een keertje is leuk en daarna is het meer van het zelfde.
Nou ja, aangezien er op dat korte filmpje na eigenlijk helemaal niks bekend is hoe zaken in elkaar steken zou ik me daar nog niet zo druk om maken. Zoals ze zelf ook aangeven, ze willen mechanics maken om korte potjes te spelen maar ook de optie bieden om veldslagen van een paar uur te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Geen matches
drice schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:57:
Hetzelfde kan je ook van nukes zegger :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: planet
GabberKooij schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:06:
[...]
Hetzelfde kan je ook van nukes zegger :-)
Hetzelfde wordt ook veel van nukes gezegd. Het kunnen bebouwen van meerdere planeten kadert de vernietiging echter behoorlijk af en houdt in dat je massavernietigingswapens kunt inzetten en toch maar een klein deel van een vijandelijke macht afbrokkelt. Ik hoop dan ook dat we verschillende grote werelden per speler in een kaart kunnen hebben (meerdere sterrenstelsels per persoon?) zodat het niet zoals in SupCom eigenlijk ophoudt zodra je nukes kunt bouwen (omdat het uitbreiden dan eigenlijk over is - je moet overal beginnen met een nuke-stopper) maar dan pas écht begint, met running battles tussen planeten en een uiteindelijke overwinning op de brandende puinhopen van vernietigde werelden na een grote veldslag - meer dan dat één van de twee op een gegeven moment het T3 arty niet meer buiten houdt of de nukes niet meer weet te stoppen en je één speler geheel intact hebt en de andere een rokende krater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insomnia.nl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-02-2019
Geen matches
Echt jammer dat ik het zo laat lees, anders had ik wel wat gestort, ik had wel een planeetje met mijn naam erop willen zien rondzweven ;)
Kijk al zeker 10 jaar uit naar een goed vervolg op TA en dit lijkt daar wel op. SupCom heb ik eerlijk gezegd altijd wat te soft gevonden om het echt een vervolg te noemen, (zoiezo een prequel eigelijk, helemaal met PA in het verschiet).
Nja, dan maar gewoon kopen zoals elk ander...

[ Voor 4% gewijzigd door Insomnia.nl op 31-10-2012 00:24 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NedStar
Een update op de livestream:

http://nl.twitch.tv/uberchannel/b/337596251

Planetary Annihilation begint op 10:00 tot 30:00.

Paar headlights

Speelbare versie word verwacht voor het eind van het jaar.
40 spelers max in 1 server en 1 miljoen units als unit cap als doel.

[ Voor 38% gewijzigd door NedStar op 01-11-2012 01:35 ]

He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:35
Geen matches
NedStar schreef op donderdag 01 november 2012 @ 01:33:
Voordat de nuance verloren gaat; met speelbaar bedoelen ze dat het draait en dat er wat te zien is. Verwacht dit jaar dus nog geen alfa of beta versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
NedStar schreef op donderdag 01 november 2012 @ 01:33:
Een update op de livestream:

http://nl.twitch.tv/uberchannel/b/337596251

Planetary Annihilation begint op 10:00 tot 30:00.

Paar headlights

40 spelers max in 1 server en 1 miljoen units als unit cap als doel.
WTF 1 miljoen units als unit cap??
Hopen dat ze het enorm efficient programmeren dan, want anders sta je daar zelfs met een i7 te kijken naar een powerpoint presentatie. Net als bij supreme commander dus, waarbij je op seton's clutch met 6/8 spelers en 1000 unit cap zelfs niet uitkomt met een i7 cpu.

Natuurlijk worden cpu's steeds sneller, maar 1 miljoen units lijkt me alleen te realiseren als je echt goed parallel gaat programmeren en de workload evenredig verdeeld over zoveel mogelijk cores. Supreme commander heeft bijvoorbeeld officieel ondersteuning tot max. 32 cores, maar de vierde core van een cpu zit vaak op 0~5% belasting. Dat betekend dus dat de recommended specs uitkomen op minimaal een phenom x4/core 2 quad. En om het helemaal leuk te maken, een socket 1366/2011 hexacore systeem...

Videokaart vereisten zou ik me niet zo druk om maken, met een GTX660 @ full hd zit je prima. Maar hun minimale vereisten wat ze tot nu toe gepubliceerd hadden, zou ik met een korrel zout nemen. Ziet er naar uit dat dit weer de meest cpu verslindende game wordt. Maar desnoods upgrade ik m'n i7 860 wel, zolang ik het maar vloeiend kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
Geen matches
Trishul schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:04:
[...]

WTF 1 miljoen units als unit cap??
Hopen dat ze het enorm efficient programmeren dan, want anders sta je daar zelfs met een i7 te kijken naar een powerpoint presentatie. Net als bij supreme commander dus, waarbij je op seton's clutch met 6/8 spelers en 1000 unit cap zelfs niet uitkomt met een i7 cpu.

Natuurlijk worden cpu's steeds sneller, maar 1 miljoen units lijkt me alleen te realiseren als je echt goed parallel gaat programmeren en de workload evenredig verdeeld over zoveel mogelijk cores. Supreme commander heeft bijvoorbeeld officieel ondersteuning tot max. 32 cores, maar de vierde core van een cpu zit vaak op 0~5% belasting. Dat betekend dus dat de recommended specs uitkomen op minimaal een phenom x4/core 2 quad. En om het helemaal leuk te maken, een socket 1366/2011 hexacore systeem...

Videokaart vereisten zou ik me niet zo druk om maken, met een GTX660 @ full hd zit je prima. Maar hun minimale vereisten wat ze tot nu toe gepubliceerd hadden, zou ik met een korrel zout nemen. Ziet er naar uit dat dit weer de meest cpu verslindende game wordt. Maar desnoods upgrade ik m'n i7 860 wel, zolang ik het maar vloeiend kan spelen.
Er is een groot verschil bij supreme commander. Bij supreme commander draait de simulatie op de client pc, bij PA draait de game simulatie op de servers van Uber. Daardoor komt veel rekenkracht vrij.

Je kan daardoor bij een disconnect ook gewoon weer de game joinen. Ook kan je bv in een galactic war in een 40 speler game een dag sstoppen, de ai neemt het over en de volgende dag terugkomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Adlermann op 01-11-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Adlermann schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:42:
[...]
Er is een groot verschil bij supreme commander. Bij supreme commander draait de simulatie op de client pc, bij PA draait de game simulatie op de servers van Uber.
Ho even - wordt dat verplicht!? Gezien de voorgeschiedenis met deze games gaat de studio waar het uit komt failliet na een jaar, waar spelen we dan op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Geen matches
EINDELIJK!! Eindelijk! Een rts game met meer dan 4x4 modus. Geniaal. Ik zit daar sinds de orginele warcraft al op te wachten. Dat je met een rts games potjes van 20x20 kan doen. Dat is gewoon episch.

En als het bedrijf failliet gaan vallen de servers weg ja. Helaas. Nouja als je het tegen die tijd al 500+ uur hebt gedaan is het zijn geld wel waard.

Soms zie je nog dat een 3rd party het overneemt, zoals gameranger b.v. voor Age of Empires 2

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:53:
[...]

Ho even - wordt dat verplicht!? Gezien de voorgeschiedenis met deze games gaat de studio waar het uit komt failliet na een jaar, waar spelen we dan op?
Je kan zelf ook hosten. Server versie komt ook beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Hello Kickstarter!

Thank you again for your support of Planetary Annihilation!

A lot of great progress has been made since the Kickstarter project completed. We've been hard at work, getting our rewards fulfillment system up and running, and we're now happy to invite you to finalize your pledge for:
1 pledge(s) totaling $50.00
(Not the correct amount? E-mail us)
Click the button below to begin!
FINALIZE MY PLEDGE »

Hebben jullie deze mail ook gehad? Betekent dit dat ik mijn account activeer of is die een aanbieding? Moet me ook perse aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Geen matches
Versteegrob schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:01:
Hebben jullie deze mail ook gehad? Betekent dit dat ik mijn account activeer of is die een aanbieding? Moet me ook perse aanmelden.
Mail ook gehad inderdaad. Je moet een account maken om zo wat gegevens achter te laten. Vooral voor de fysieke tiers handig. En tevens is dit het laatste moment om wijzigingen aan te brengen in je pledge (extra keys kopen, shirt, muismat, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:14
Geen matches
Trishul schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:04:
[...]

Ligt dan denk ik aan je verouderde i7... Alhoewel ik nog nooit een 6/8 spelers met 1000 unit cap gedaan heb, wij hebben de unit cap altijd op 750 staan en dan is het vaak 3 spelers vs 3 Sorian AI of gewoon 3 spelers vs 3 spelers en het loopt gewoon soepel, wij hebben allemaal i7's btw waarvan ik de traagste heb (2630QM). Bij mij gebruik SupCom trouwens wel alle CPU's op de HyperThreading cores na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Geen matches
Dylan93 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:53:
[...]

Ligt dan denk ik aan je verouderde i7... Alhoewel ik nog nooit een 6/8 spelers met 1000 unit cap gedaan heb, wij hebben de unit cap altijd op 750 staan en dan is het vaak 3 spelers vs 3 Sorian AI of gewoon 3 spelers vs 3 spelers en het loopt gewoon soepel, wij hebben allemaal i7's btw waarvan ik de traagste heb (2630QM). Bij mij gebruik SupCom trouwens wel alle CPU's op de HyperThreading cores na.
Tsja, op field of isis 3vs3 (zit er niet standaard in, I know) kan ik het gewoon soepel spelen, ook met 1000 unit cap. Het is eigenlijk alleen de >20kmx20km maps die problemen geven, en dan vooral de maps met water erbij. Probeer dat maar eens op je laptop i7... Betrayal ocean bv, met 8 spelers... Kans is enorm dat je na een halfuur naar een slideshow zit te kijken...

Beste voor supcom is een i5 quadcore op 4.5/5.0 Ghz ofzo. HT gebruikt ie toch niet. PA heb ik bij nader inzien toch goede hoop voor, omdat ik ervan uitga dat de man die aan de moho engine gewerkt heeft anno 2012 geleerd heeft van de problemen bij die engine.

[ Voor 12% gewijzigd door Trishul op 07-11-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Geen matches
Rauwe GHz, dat is waar supcom het goed op doet. Een dikke E8600 dualcore op 4.5GHz blaast een Q6600 op 3.0GHz er makkelijk uit. Ook laaggeklokte i7 CPU's moeten het daartegen afleggen.

Als je zorgt dat de hele party van bijv. 8 man een dikke i7 op >4GHz heeft, dan kun je een 1000 unit cap op een grote map toch zeker wel afronden zonder dat de simspeed onder de -2 komt.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

• anandus
  • Niet online
Geen matches
Bump

Voor diegenen die hem nog niet hebben (kunnen) pre-orderen, nu is je kans!
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
wanneer begint de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Geen matches
Voorlopig niet, zelfs over een alpha is nog niks bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NedStar
Geen matches
Eerste concept pic is vrijgegeven!

Afbeeldingslocatie: http://theicecave.net/files/user/pictures/tw/thumbpa1.jpg

Meer info te vinden in de livestream

Zodra ik tijd heb om de livestream te zien voeg ik wel wat highlights toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07 16:12
Geen matches
yeeeh! hoogte verschillen! iets wat ik erg tof vond aan TA en gemist heb in SC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Geen matches
Dat ziet er interessant uit, inderdaad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Geen matches
Onne81 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:22:
yeeeh! hoogte verschillen! iets wat ik erg tof vond aan TA en gemist heb in SC
Hoogte verschillende waren er toch ook in supreme commander? Je kon op hogere niveaus bouwen met zo'n UEF engineering drone. Geen construction aircrafts was idd wel een gemis. Hoop wel dat de units in PA net zo afgwerkt zullen zijn als in supcom, zoals de monkeylord. Screenshot ziet er iig goed uit...

Maar nog ff geduld dus... Tot die tijd supcommen

[ Voor 3% gewijzigd door Trishul op 18-01-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 08:52:
[...]

offtopic:
er is gen balance tussen de experimentals, per factie heeft eigenlijk maar één techpad zin - zo snel mogelijk je kleine experimental of je arti bouwen, het deferred building bij lage inkomsten nekt je geheel omdat je geen idee meer hebt wat waar wanneer klaar gaat zijn, de unitcap is bezopen laag, de maps zijn irritant klein, de AI is geheel getuned om op grote kaarten intelligente shit uit te spoken en wordt dan op kaartjes ingezet die zo klein zijn dat hij zichzelf létterlijk klem bouwt en niet meer verder kan, 4-way duels eindigen in het voordeel van de eerste die fors kills maakt, omdat die z'n techtree induikt en gegarandeerd als eerste dus tech heeft waar je je niet tegen kunt verdedigen en uitbreiden om resources te vergaren is nauwelijks nuttig omdat de techtree het mogelijk maakt met minder resources harder te kontschoppen - dus vechten is alles, de rest is secundair.
zo'n slecht uitgewerkte RTS heb ik lang, láng niet meer gespeeld. Wát een baggergame. Om te kotsen.

dus ja, dat vind ik :+
Je alias is niet voor niets knettergek ;)

Kan niet wachten op deze titel :)
(kan ook niet wachten op een SC franchise pack van <15 euro, aangezien TA de enige is die ik legaal heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Trishul schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:07:
[...]
Hoogte verschillende waren er toch ook in supreme commander? Je kon op hogere niveaus bouwen met zo'n UEF engineering drone. Geen construction aircrafts was idd wel een gemis. Hoop wel dat de units in PA net zo afgwerkt zullen zijn als in supcom, zoals de monkeylord. Screenshot ziet er iig goed uit...

Maar nog ff geduld dus... Tot die tijd supcommen
Er waren niet veel kaarten waar dat hoogteverschil erg goed gebruikt werd. Of preciezer gezegd, de kaarten waar het hoogteverschil een spelelement was, en niet alleen een decorandje om de kaart heen, waren niet de populaire die veel gespeeld werden/worden.
Maar het zat er wel degelijk in ja en als je met de juiste mensen speelt is dat dus iets wat je niet gemist hebt. (Of, als je tégen de juiste mensen speelt, iets waar je regelmatig schofterig misbruik van gemaakt hebt door je t3 arty nét hoog genoeg te zetten om de vijandelijke basis te snipen zonder teruggeschoten te worden >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:16:
[...]

Er waren niet veel kaarten waar dat hoogteverschil erg goed gebruikt werd. Of preciezer gezegd, de kaarten waar het hoogteverschil een spelelement was, en niet alleen een decorandje om de kaart heen, waren niet de populaire die veel gespeeld werden/worden.
Maar het zat er wel degelijk in ja en als je met de juiste mensen speelt is dat dus iets wat je niet gemist hebt. (Of, als je tégen de juiste mensen speelt, iets waar je regelmatig schofterig misbruik van gemaakt hebt door je t3 arty nét hoog genoeg te zetten om de vijandelijke basis te snipen zonder teruggeschoten te worden >:) )
Ja precies. Maar zelfs in de FA campaign is het belangrijk dat je je T2 artillery goed plaatst. T3 artillery is minder kieskeurig, net als de mavor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Laatst online: 16:28

tha_crazy

Mafketel

Geen matches
Gister PA besteld, de 90$ editie natuurlijk.
En daarna nog lekker een potje TA gespeeld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Trishul schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:44:
[...]
Ja precies. Maar zelfs in de FA campaign is het belangrijk dat je je T2 artillery goed plaatst.
offtopic:
? In de campaign? daar bouw je een fabriek, stroom en mass-extractor, dan zoefzoef naar T2 en een schild bouwen waar alles precies onder past, en AA units. van de dooie gunships die je blijven aanvallen bouw je vervolgens meer schilden en stroom en als je genoeg schilden hebt om extra massfabs te kunnen bouwen doe je dat. Dan heb je onderhand wel je basis echt goed dicht tegen t2 tanks en t2 gunships en is het een kwestie van onder je schild simcity-en tot je ongeveer 300 SACUs hebt die allemaal een resource gen hebben, waar je dan 700 experimentals mee bouwt en dat schopt je richting vijand. Volgende level.

T2 arty? waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Geen matches
Paar dagen geleden PA besteld, maar zie em nog niet terug in mijn bestel history.
Binnenkort maar eens even mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Geen matches
denk dat ik deze ook ga bestellen..

speel de laatste dagen weer eens forged alliance..die heb ik altijd nog het beste gevonden van alle delen (TA heb ik nooit gespeeld)... blijft een geniaal spel hoe je alles kan (en soms moet) micro-managen

de trailer heeft ook wel wat weg van FA vind ik

supreme commander 2 heb ik ook, maar die heb ik maar een paar keer gespeeld, en toen ging ik weer ''terug'' naar FA _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Geen matches
Hint, installeer TA.
Ik hoefde alleen maar het begin van de kickstarter video te horen en ik wist al genoeg.

Ik heb tevens nu wel bevestiging van hun support desk dat de betaling nu in orde is.
Galactic edition, Alpha access *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Geen matches
Is er een idee wanneer PA in Alpha gaat? (hebben ze een streef datum oid?)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
Postius schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:42:
Is er een idee wanneer PA in Alpha gaat? (hebben ze een streef datum oid?)
Als ik me goed herinner echt over een half jaar ofzo.

[edit]

bij de vorige update waren ze nog bezig met het generen van planeten en dan nog alleen maar op backend niveau. Dit gaat echt nog wel ff duren. MIsschien nog wel langer.

[ Voor 27% gewijzigd door Adlermann op 03-02-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:50
Geen matches
Er staat ook een interessante video online op Youtube over de muziek die de ontwikkelaars in de game willen hebben:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dit is een nieuwe interessante livestream:

Deze gaat vooral over de commanders, graphics en schaalgrootte.

Afbeeldingslocatie: http://www.justpushstart.com/wp-content/uploads/2013/01/Planetary-Annihilation-scale.jpg
Hierboven zijn o.a. Commander concepten te zien.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Geen matches
Da's toch een oud plaatje? Is nog een tweede plaatje van ook vanuit een andere hoek :)

Maar ziet er goed uit, in ieder geval.

[ Voor 35% gewijzigd door anandus op 13-02-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Is volgens mij geen oud plaatje. Komt uit de livestream van 8 februari. Vanaf 15.20 min gaat het hierover en zie je inderdaad het plaatje vanuit andere hoeken. Je ziet ook het daadwerkelijke model voor de commander in de stream.

Gaat nog wel even even duren tot die tijd Forged Alliance Forever!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 22:02:
Is volgens mij geen oud plaatje. Komt uit de livestream van 8 februari.
Dan hebben ze hem weer laten zien in de stream van 8 februari, want volgens mij heb ik dat plaatje ergens in januari ook gezien, toen ze een woestijnsetting lieten zien.

Ook dit plaatje lieten ze zien, bijv.:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/77cys7KdB8DM6LAJAW1f4jgm/full.jpg

Maar commanders niet in ieder geval, ben wel benieuwd, heb de stream van 8 februari nog niet gezien, dus zal even kijken :)

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 13-02-2013 22:19 ]

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Geen matches
Het nuke-launch platform mag wel wat groter :+

Verwijderd

Geen matches
haha inderdaad zeg. Ik hoop alleen wel dat er nog wat meer detail bij komt. Ik vind het nog net wat te cartoony..

• Brawler1986
  • Laatst online: 29-08 02:04
Geen matches
Er komt zeker meer detail, kijk maar naar de commander die in de stream van 8 feb is uitgelegd.
Echt een toffe game. Ga ik zeker preorderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Er is trouwens een nieuwe pre-order beschikbaar.
De Cosmic limited editie

met daarin:
Retail Game Key DELIVERED DIGITALLY
Theta Commander PRE-ORDER EXCLUSIVE!
Soundtrack Download
Desktop Wallpaper
Beta Access
Alpha Access
Digital Artbook
Delta Commander
“Commander” Accreditation
Planetary Naming