Toon posts:

[PC] Planetary Annihilation - TA/Supcom homage!

Pagina: 1 2 3 ... 7 Laatste
Acties:

• NedStar
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 02-10 03:05

Eerste concept pic is vrijgegeven!

Met kings and castles in de vrieskast en Gas Powered Games die aan AoEO werkt zit er de komende tijd nog weinig kans op een nieuwe supreme commander of soort gelijke rts.
Het overmatige micro van starcraft 2 ligt me ook niet en ten slotte van ramp gaat C&C ook F2P en wil ik eigenlijk nog maar één ding. Een nieuwe RTS met tactical zoom en een slachtveld met duizenden units tegelijk op het veld!

Features:
  • Passionate developers, (nearly) everyone from the team has an RTS background. Big names like GPG and Westwood.
  • Kickstarter, they're getting the community involved heavily at an early stage. Fan input will be very important.
  • They've gone all out on sharing information about the game. Not leaving the community in the dark.
  • It has an original, unique art direction.
  • Innovative game-play using the multiple planet system.
  • Skirmish + LAN emphasis.
  • Mod support, OMG...
  • Procedural planet creator. New map each time I play, awesome.
  • Persistent debris, wrecks.
  • Diversification. Want to play a 20min match, or a 12hr game. Suits all types of RTS gamers.
  • The core game play itself is driven by the fundamentals of RTS ideologies.
  • Client server model, the slowest PC will no longer slow down your entire game and will allow insanely big battles like 40 player games.
  • You can destroy planets!
  • Multi camera support that also works on one screen, allowing you to see multiple parts of the battle at once.
Ps. Credits aan Fxor waar ik de hoofdlijn van features van heb gepakt.

Informatie en Pers

Kickstarter link
Feature lijst
Officiële website
PCGamer Artikel
PCGamer Interview
Kotaku Interview
Nerd³'s video

Trailer:

De game is inmiddels kickstarted.

[Voor 26% gewijzigd door NedStar op 17-01-2013 21:24]

He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Ziet er interessant uit, al moet ik wel een beetje wennen aan de 'Lego-look'.
Maar zowel TA, alsmede beide SupComs konden mij zeer bekoren, dus ik ben heel erg benieuwd!

Gebackt in ieder geval :)

• TrekDude101
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 26-11 12:53
Heh, ik zat zelf al te denken om een topic te openen, maar ik was net te laat :P

Ik heb zelf meteen maar voor $95 pledge gekozen omdat ik zo snel mogelijk wil spelen :9~ , de features die in dit spel komen klinken echt fantastisch en het lijkt me een waardige (spritituele) opvolger voor Supreme Commander.

Alleen wel jammer dat je met Kickstarter zo lang moet wachten totdat het eindproduct er is

Nog een mooi interview van PCGamer met Jon Mavor: klik

[Voor 16% gewijzigd door TrekDude101 op 16-08-2012 16:03]

• NedStar
Hoop dat ze het doel behalen. Tot nu toe loopt het zeer goed maar 900 duizend is niet echt een klein bedrag.
Ik was al bang dat er geen leuke RTS games meer zouden komen maar dit ziet er echt top uit.

Innovatief en weet wat een RTS speler wilt, mod support en een goed werkend server systeem dat niet om de haverklap de game vast legt omdat iemand met een bagger pc mee speelt. Elke RTS heeft hier gewoon last van terwijl elk ander genre al lang een client-host systeem heeft.

Heb er echt wat haren uitgetrokken omdat iemand met een slechte pc de sim speeds na de -3/-5 laat zakken. Spel is dan niet meer te doen. En dan nog niet te spreken over de desync of connectie problemen die mensen met elkaar hebben.

Mochten ze het doel behalen, wat makkelijk lukt als ze deze snelheid enigszins aanhouden dan word dit echt een knal van een RTS waarbij we eindelijk weer eens iets nieuws mogen verwachten.

He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het ziet er veel belovend uit, hoewel ik Supreme Commander nooit echt gespeeld hebt (ja, shame on me) heb ik Total Annihilation echt tot in den treure gespeeld en vind ik dat nog steeds een hele toffe game. En als ik de trailer zo bekijken dan hebben ze dezelfde sfeer weer aardig weten te pakken.

30" monitor te koop

• evilpin0
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 27-11 11:44
Waat innovatie??! Lang geleden dat dat gebeurt in de games wereld. Als die uit is koop ik hem zeker.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
Het is ook echt van eht team achter TA en FA. Dus dat kan alleen maar gaaf worden. Ze zijn al op een 1/3.

Mijn observaties over het onderwijs gaan vooral over het hbo dan het wo. De rest zal ik dan expliciet benoemen als ik dat bedoel :)

• bjorntju
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13:55
Jezus, dit klinkt echt awesome _O_ Supreme Commander is mijn favoriete RTS of all time, en het feit dat deze game door mensen wordt gemaakt die ook aan Supreme Commander hebben gewerkt maakt het alleen maar beter. Ga hem zeker nog backen!

• Wolfos
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 09:10
Echt meteen op de eerste dag gebacked. Klinkt absoluut geweldig.
Had niet gedacht nog iets als SupCom FA te vinden.

[Voor 28% gewijzigd door Wolfos op 18-08-2012 23:02]

• anandus
  • Niet online
Het gaat al goed, we zitten op de helft*! 8) Met nog 26 dagen te gaan. So far so good! :)
* Nouja, 437k op dit moment :)
offtopic:
gebackt ;)

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 25-08 16:41
Ik ga dit backen, zeker weten. Alleen al omdat uit hun filmpje de sympathie voor gamers blijkt. Ze zien gamen nog echt als iets leuks om te doen en niet als middel om geld op te halen.

Of het spel gaat werken zoals het bedoeld is heb ik een hard hoofd in, in ieder geval denk ik dat ze gelijk hebben als ze stellen dat het hele ontwikkel model met uitgevers etc een verouderd concept is en niet de enige manier om een game te ontwikkelen.

Ben benieuwd.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Adlermann
  • Nu online
Ik heb de 95 dollar early bird spelcial gedaan (plus 15 dollar verzendkosten )

Mijn observaties over het onderwijs gaan vooral over het hbo dan het wo. De rest zal ik dan expliciet benoemen als ik dat bedoel :)

• Apache
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 26-11 10:54

Apache

amateur software devver

Even inhoudelijk op het game aangezien ik al gebacked heb.

Ik hoop wel dat het spel niet te hard om de asteroids begint te draaien, anders word het meer om ter eerste naar de asteroid, daarop motoren bouwen, en de andere in 1x in de vernieling helpen.

Sowieso hoop ik dat ze ook goed naar supcom kijken, daar waren ook enkele zeer fijne toevoegingen gebeurd (shields bvb) om long range artillery (veel) minder vervelend te maken.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 15:09
Looking good, SC2 en TA grijs gespeeld :)

• Adlermann
  • Nu online
Apache schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:47:
Even inhoudelijk op het game aangezien ik al gebacked heb.

Ik hoop wel dat het spel niet te hard om de asteroids begint te draaien, anders word het meer om ter eerste naar de asteroid, daarop motoren bouwen, en de andere in 1x in de vernieling helpen.
Prima als game-ender. Gewoon te duur, te lang om te bouwen, maar game wel voorbij dan. Game-enders had je ook in supcom.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
eL_Jay schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:53:
Looking good, SC2 en TA grijs gespeeld :)
Geen SC1 / FA?
PA klinkt erg cool! Zonder creditcard is Kickstarter alleen niet te doen, toch?

• NedStar
Apache schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:47:
Ik denk dat dit wel mee valt, zo niet dan komt er zeker weten wel een asteroïde buster in de game. Net zo als supcom anti nukes heeft die goedkoper zijn dan de nukes zelf.
Hier een snip van de interview.
Yeah. Because it’s about the relative size and speed of thing coming in. How many engines do you build on it? How big is it? How fast do you get it going before you smack it into the other thing? There’s going to be a range of different levels of destruction here. But I would suggest that if you’re going to hit a planet, you really want to take it out. Or maybe you want to just take out one half, because all your stuff’s on the other half or whatever. There’s going to be a range. It’s not just going to be an insta-kill, it always destroys the whole planet. It’s not that simple.

Also, keep in mind, you want to be able to maneuver these things around. You might not always be moving them just to crash them into something. You might be moving them into different orbits. You can put them in a more strategic location. Things like that.
Olaf van der Spek schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:48:
[...]
Paypal is ook mogelijk, let wel op dat dit niet na het kickstarter doel gaat! Mocht je toch willen pledgen dan kan dit op de officiële website
Je krijgt dan natuurlijk gewoon dezelfde opties als kickstarter.

• Greebs
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 16:01

Greebs

inert

Ziet er heel interessant uit! Vooral het concept dat het niet om één battlefield maar om meerdere draait spreekt me wel aan. De TA invloeden zijn zelfs te zien tot aan de build animations en dan gecombineerd met de massale gevechten van SupCom, veelbelovend. Hopelijk snel updates van de developers en nog meer informatie dan er al is :) Ook maar $20 gepledged (arme student), lijkt het me meer dan waard wanneer ze alles waar kunnen maken. Over hopelijk krap een jaar zullen we het weten... Aan het team wat erachter zit kan het in elk geval niet liggen.

• eL_Jay
  • Laatst online: 15:09
Olaf van der Spek schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:48:
[...]

Geen SC1 / FA?
SC1(supreme commander ;) vond ik de gameplay gewoon op de een of andere manier niet lekker werken (kan er de vinger niet op leggen) SC2 daarentegen gaf me echt het gevoel dat ik Total Annihilation 2 aan het spelen was ;)

• Patriot
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 13:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik kwam deze toevallig tegen via de backing-history van Jerry Holkins, was meteen verkocht. Het ziet er geweldig uit, en de gameplay lijkt me ook heel erg leuk. Ik ben voor de pledge van 50 dollar gegaan, kan niet wachten tot de beta begint :D

de Tweakers-cookiewall is illegaal

• josh-hill
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 15:28
Wow... wat een filmpje! _/-\o_

Alleen jammer dat het dus een filmpje is en geen in-game beelden. :P

Anyway, dit ziet er zeer interessant uit. Hopelijk krijgt de game ook zo'n beetje deze vormgeving en schaal want imho oogt het geweldig zo. Maar meteen wat geld erin steken. :)

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

• Renzzie
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 13:22
Ziet er leuk uit. Ben benieuwd of dit zich staande kan houden tussen het nieuwe F2P CNC universe en natuurlijk SC2. Heeft iemand enig idee welke insteek ze met deze RTS willen? E-sport achterna of toch meer een casual game voor iedereen?

• anandus
  • Niet online
We zijn al over de 600k, op tweederde, met nog 23 dagen te gaan.
Pfff, duurt veel te lang :P

• Adlermann
  • Nu online
Renzzie schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:32:
Ziet er leuk uit. Ben benieuwd of dit zich staande kan houden tussen het nieuwe F2P CNC universe en natuurlijk SC2. Heeft iemand enig idee welke insteek ze met deze RTS willen? E-sport achterna of toch meer een casual game voor iedereen?
Echt casual denk ik niet. Learning Curve van TA en supcom was echt groot. Het wordt gewoon weer een goede rts die echt moeilijk is om goed te leren.

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 25-08 16:41
Renzzie schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:32:
De doelgroep is de mensen die er geld in steken en die genoeg hebben van real time tactical shit (RTS). De games waarin je strategie nodig hebt zijn op 1 hand te tellen (nog steeds).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• NedStar
Hier nog een feature lijst, neem het wel met een korreltje zout natuurlijk want het is door de community zelf in elkaar gezet en een paar features op die lijst zijn ver van confirmed.

http://forums.uberent.com...iewtopic.php?f=61&t=34022

• Dennis_1987
  • Laatst online: 18-03 10:19

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Net ook gepledged, heb TA, SC 1, SC:FA, SC2 en C&C Generals ZH helemaal stuk gespeeld en toen las ik dit:

Specifically, what RTS games have you guys worked on?
Team members have worked on the following games:
Total Annihilation, C&C Generals: Zero Hour, Supreme Commander 1, and SupCom: Forged Alliance.

Verder vind ik de cartoony look wel leuk, in een RTS interesseren de graphics me veel minder omdat je toch een groot deel van de tijd uitgezoomd bent om de units te managen. Kan niet wachten!

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

• NedStar
Twee stretch goals zijn bekend.
$1,100,000 - Naval units and Water Planets

We are happy to announce that our first stretch goal is a set of naval units and extended support for water planets. One of the most popular questions we receive is whether or not naval warfare is going to be supported. We like naval warfare and want to have it in the game, but it’s going to be quite a bit of additional work. We want to not only support naval units but to do a great job at it. Likewise we want great support for water in the engine and the ability to create amazing planets that are largely water. First class support for naval means you will be able to have a combination of water and land planets as well as ice asteroids. Huge water only planets to play out all kinds of naval only scenarios will also be supported. Asteroid tsunamis FTW! Some of the water units we can expect include subs, amphibious units, floating buildings and of course battleships!

$1,300,000 - Gas Giants and Enhanced Orbital units

Many of you are excited about the idea of more planet types and more gameplay to take specific advantage of those planets. This stretch goal is to add gas giant planets (similar to saturn or jupiter) to the game and an expanded set of orbital units with unique gameplay. Gas giants have no land in the real world but we may allow some buildable areas on “high mountains” on these planets. Imagine massive fusion reactors sucking helium-3 right out of the atmosphere and giant orbital defense lasers. A more expanded set of orbital recon units, space platforms and other types of orbital units based on your ideas will be added as well.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Is het niet vreemd dat een zo'n stretch goal een hoger budget heeft dan de game zelf?

• DarkCorvuz
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-09-2016
lol , het is van 900 => 1100 => 1300
dus het is niet hoger dan de game zelf het is het verschil dat de stretch goal moet bekostigen

het ziet er heel goed uit en ik ga vanavond ook eens kijken om te pledgen

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 26-11 15:13

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Het ziet er geweldig uit, de opties om te doen wat je ziet in de 'trailer' lijken me geweldig.
Ik hoop dat ze het doel halen want ik zal deze game zeker aanschaffen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 8TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Oh, haha. Dat klinkt beter.

• josh-hill
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 15:28
prutser001 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:43:
Het ziet er geweldig uit, de opties om te doen wat je ziet in de 'trailer' lijken me geweldig.
Ik hoop dat ze het doel halen want ik zal deze game zeker aanschaffen.
Als je hem toch zeker gaat aanschaffen, kun je dat het beste nu doen. Voor (minimaal) 20 dollar heb je hem al gekocht en help je tevens het doel te halen. :)

http://www.kickstarter.co...ion-a-next-generation-rts

Moet je wel niet vergeten minimaal de $20 reward te selecteren.

PS, halen ze het doel niet dan kost het je ook niks. Het geld wordt pas geind als het doel daadwerkelijk gehaald wordt.

[Voor 9% gewijzigd door josh-hill op 23-08-2012 11:38]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

• M411007
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 28-08-2020
Echt cool als die game er komt. Als het wordt zoals in het filmpje heb je echt een opvolger van TA. _/-\o_
SC/FA was het toch net niet (wel leuk daar niet van, maar geen TA gevoel).

Staat nu op $660k.

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 26-11 15:13

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

josh-hill schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:37:
[...]

Als je hem toch zeker gaat aanschaffen, kun je dat het beste nu doen. Voor (minimaal) 20 dollar heb je hem al gekocht en help je tevens het doel te halen. :)

http://www.kickstarter.co...ion-a-next-generation-rts

Moet je wel niet vergeten minimaal de $20 reward te selecteren.

PS, halen ze het doel niet dan kost het je ook niks. Het geld wordt pas geind als het doel daadwerkelijk gehaald wordt.
Probleem is dat mijn paypal account niet werkt (zijn ze al even mee bezig bij paypal) en credit card heb ik niet.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 8TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• anandus
  • Niet online
Je kan eventueel ook een debit card nemen, zoals de 3V Card.
(Dat is hoe ik al mijn Kickstart-projectjes betaal, bijvoorbeeld).

[Voor 36% gewijzigd door anandus op 23-08-2012 21:12]

• ByteMe72
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16-02-2018
Pledged! Ziet er geweldig tof uit!

I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!

• Metzie
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 25-11 15:33

Metzie

Nyaano !

Ik ging op Kickstarter kijken vanwege de aankondiging van Broken Sword, maar recht naast Broken Sword stond dit spel in de populair lijst. Het filmpje is echt awesome en ik heb direct gepledged. Hopen dat mijn vrienden hem ook willen kopen.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• lampekap06
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 27-11 15:54
Tot nu toe lijkt het allemaal te kloppen als een bus! Het zijn in ieder geval enthousiaste gasten die weten wat ze willen. Nu zien hoeveel van de mooie plaatjes en praatjes ze ècht concreet kunnen maken. Het werkt iig aanstekelijk dus ik vond het wel een gokje waard want het ziet er fresh uit. Dikke macro zonder ingewikkeld- en langdradigheid en genoeg actie en explosies iig.

YouTube: Planetary Annihilation Update 4 update met Q&A over de uitgebreide doelen. Die er tasty uitzien btw.

We're not going for realism... We're going for AWESOME

[Voor 6% gewijzigd door lampekap06 op 25-08-2012 01:02]

• 0rbit
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 18-03 11:12
Heel leuk dat eindelijk de ruimte die we kennen van space based RTS gecombineerd wordt met meer traditionele elementen van het genre, maar eigenlijk levert het geheel alleen een logisch spel op als er ook space based combat in zou zitten vind ik... we zullen zien :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• anandus
  • Niet online
Nog 82k *O*
Met 5k per dag gemiddeld moet het te doen zijn.

Overigens hoop ik dat die stretch goals er ook in komen ook al wordt het niet gehaald.
Desnoods als DLC ofzo.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Nog maar 5x $10000 nodig. Wie doet er een duit in het zakje?

• bjorntju
Dat het zijn goal gaat halen is wel zeker. Ik denk dat naval units er ook nog wel gaan komen. Gas giants betwijfel ik, maar het zal leuk zijn natuurlijk :)

• Nickeyboy
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 25-11 14:54
Ziet er wel heel gaaf uit! Heb dus geen creditcard.

[Voor 32% gewijzigd door Nickeyboy op 28-08-2012 23:59]

• SideSplitter
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:09
Je kan ook supporten via Paypal.

[Voor 49% gewijzigd door SideSplitter op 29-08-2012 00:12]

• Nickeyboy
Nice :)

• ronaldhofstee
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 24-09 12:51
Ziet er erg vet uit! Heb zelf TA helemaal plat gespeeld. >:) Kan niet wachten!
Aangezien ik geen creditcard heb maar wel Paypal, heb ik $40 ge-pledged via hun eigen site. Telt jammer genoeg niet mee voor het Kickstarter goal, maar wel gewoon dezelfde privileges die je zou krijgen via Kickstarter! :)

• BTU_Natas
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 14:22

BTU_Natas

Superior dutchie

We zijn er bijna! :D

• Adlermann
  • Nu online
ronaldhofstee schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 01:01:
Ziet er erg vet uit! Heb zelf TA helemaal plat gespeeld. >:) Kan niet wachten!
Aangezien ik geen creditcard heb maar wel Paypal, heb ik $40 ge-pledged via hun eigen site. Telt jammer genoeg niet mee voor het Kickstarter goal, maar wel gewoon dezelfde privileges die je zou krijgen via Kickstarter! :)
telt wel mee voor de extra goals.

• glashio
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 17:15

glashio

C64 > AMIGA > PC

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• Rumble
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 29-10 16:17
Ook hier een enorme TA fan!
heb gepledged voor dit project, moet toch lukken om het bedrag nu te kunnen realiseren!
Ben heel benieuwd of ze de verwachting kunnen waarmaken. RTS is genre waarin weer zoveel smaken kunnen zijn dat het lastig is om iedereen tevreden te houden. TA was geweldig zoveel mogelijkheden om aanvallen op te zetten! Heb er zin in, ben benieuwd naar de ontwikkeling! Top dat hier op tweakers al fans zijn!

• -ko-
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 27-11 12:28

-ko-

Leidend Voorwerp

Gisteren 20 dollar gepledged. Leuk om te zien dat er al een topic is. TA was een top spel. SupComs heb ik gemist. :)

Wa Doede Nou

• anandus
  • Niet online
Gehaald *O* (Nouja, $899,756, maar ik zie dat wel goedkomen :P )
Edit:
Nog 9 dollar :P
Edit:
En erdoorheen *O*

[Voor 97% gewijzigd door anandus op 29-08-2012 16:36]

• Rumble
en nu officieel!

21,674
Backers

$900,079
pledged of $900,000 goal

op naar de naval units, wat mij betreft ook een must have!

[Voor 25% gewijzigd door Rumble op 29-08-2012 16:38]

• Apache

Apache

amateur software devver

Nice, nu nog even wachten tot juli 2013 en we weten weeral wat te doen :P

[Update]
Woei, ik had 50$ gepledged, dan heb ik idd beta access :P
en de speciale commander! :D

[Voor 41% gewijzigd door Apache op 29-08-2012 16:55]

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Heb je niet genoeg gepledged voor de beta of zelfs alpha dan? :p

$20 is trouwens weinig als je daar de hele game voor krijgt.

[Voor 33% gewijzigd door Olaf van der Spek op 29-08-2012 16:53]

• Adlermann
  • Nu online
Apache schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:43:
Nice, nu nog even wachten tot juli 2013 en we weten weeral wat te doen :P

[Update]
Woei, ik had 50$ gepledged, dan heb ik idd beta access :P
en de speciale commander! :D
Ik 110 (95 early bird plus 15 dollar shipping)

• anandus
  • Niet online

Interessant interview van TotalHalibut met 2 devs:

[Voor 51% gewijzigd door anandus op 29-08-2012 22:45]

• bjorntju
Awesome! Ze zijn nu op de helft van de kickstarter en hebben meer dan 900k opgehaald, dus die 1.1mln voor de naval units komt er ook nog wel denk ik!

• Nickeyboy
Geplegded! Nu hopen dat mijn Macbook het gaat trekken. :P

• anandus
  • Niet online
Van wat ik me voor de geest haal van SupCom zijn ze technisch-theoretisch goed in schaalbaarheid, van de wat langzamere computers tot de top-notch beesten.

[Voor 4% gewijzigd door anandus op 30-08-2012 09:36]

• bones
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
Zo heb de game ook alvast aangeschaft voor 20 dollar. mooi bedrag, heb er nu al zin in.

• Nickeyboy
anandus schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:35:
Van wat ik me voor de geest haal van SupCom zijn ze technisch-theoretisch goed in schaalbaarheid, van de wat langzamere computers tot de top-notch beesten.
Ik hoop dat je gelijk hebt!

• Erycius
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-09 19:41

Erycius

I came on Eileen.

Voor de liefhebbers van Total Annihilation: in solden op gog.com voor amper €2,47 ! Ik heb 'm maar even gekocht, vroeger genoeg illegaal gespeeld.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Vet, alleen al voor de soundtrack!

[Voor 18% gewijzigd door Olaf van der Spek op 31-08-2012 15:03]

• GabberKooij
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23-11 22:52
Vandaag ontdekt en 90 dollar gepledged. 50 voor deelname aan de beta en dan 2x 20 voor twee extra keys voor mijn zoons. Ik heb er nu al zin in :-)

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

• ejabberd
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 18-11 13:50
Mmm, ik denk dat ik mijn pledge binnenkort ga verhogen van 40 USD naar 70 USD...als iedereen zijn/haar huidige pledge met 40% verhoogt dan hebben we de lava en metal planets! B-)

• dragon9114
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23-11 21:15
Hebben jullie een email gehad na dat je een pledge gedaan had via paypal ?
ik heb namelijk verder nog niks van informatie ontvangen.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Nope, alleen een foutmelding op de website en wat emails van PayPal zelf.

• tooter
  • Laatst online: 01-08 03:39
Naval units komen er ook in 1,104,315 momenteel.
Op naar de 1,3m met nog 12 dagen te gaan. dat gaat denk ik ook nog wel lukken.

hehe gek onnie

• Rumble
Perfect inderdaad ook voldoende voor naval units nu! een must have wat mij betreft!

• glashio
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 27-11 17:15

glashio

C64 > AMIGA > PC

dragon9114 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:55:
Hebben jullie een email gehad na dat je een pledge gedaan had via paypal ?
ik heb namelijk verder nog niks van informatie ontvangen.
Ik heb $20 via de frontpage (niet kickstarter) betaald. T'is afgeschreven, betaalontvangst ontvangen van paypal, maar geen bericht ontvangen van Uber Entertainment. Komt wel goed :o

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 08:16
Zou wat zijn als het een grote scam is :( Maar ga ook ff mee betalen.

Congratulations!
You are now an official backer of Planetary Annihilation - A Next Generation RTS. Time to tell the world about it!

PLEDGE AMOUNT
$50.00 Edit

Laat de zomer maar beginnen :)

Was het alleen niet logisch om het doel bij te stellen? Nu is het volgens mij niet snel duidelijk dat er nog meer geld nodig is om de game nog vetter te maken.

[Voor 130% gewijzigd door Wackmack op 03-09-2012 15:42]

• Patriot
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 13:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Versteegrob schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:32:
Was het alleen niet logisch om het doel bij te stellen? Nu is het volgens mij niet snel duidelijk dat er nog meer geld nodig is om de game nog vetter te maken.
Het doel bijstellen mag vziw niet eens op Kickstarter.com. Sowieso is het niet echt in lijn met hoe Kickstarter werkt. Verder hoef je je niet zoveel zorgen te maken, er staat nu even ruim 1,1 miljoen dollar op de teller dus een gave game krijg je sowieso wel.

de Tweakers-cookiewall is illegaal

• dragon9114
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23-11 21:15
glashio schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:14:
[...]
Ik heb $20 via de frontpage (niet kickstarter) betaald. T'is afgeschreven, betaalontvangst ontvangen van paypal, maar geen bericht ontvangen van Uber Entertainment. Komt wel goed :o
ik heb een mail terug gekregen van Uber Entertainment, en daar zeiden ze dat alles goed is als je het betaal ontvangst hebt gekregen.

• anandus
  • Niet online
Versteegrob schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:32:
Zou wat zijn als het een grote scam is :(
Dat weet je nooit met Kickstarter-projecten ;)
Ze zijn niet verplicht om iets te leveren.

Maar het zou niet goed zijn voor hun carriere als ze met het geld naar de Bahama's gaan :P

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Heb je als je betaald via creditcard niet een soort verzekering?

• Nickeyboy
Ik heb ook via Paypal betaald en heb ook niks gehoord.

• -ko-
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 27-11 12:28

-ko-

Leidend Voorwerp

't was maandag labor day in the USA. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit goed komt. Hun goede naam staat op het spel en ze supporten op dit moment ook een andere game die ze zelf ontwikkeld hebben.

Wa Doede Nou

• partaxian
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 10-03-2020
Ziet er goed uit. Ook even $20 gepledged.

M3 - SR+ / WIT / WIT / 19" / TK / RN 26/08 / VIN 13/12 / SMS 16/12 / LEV 21/12

• BioHazard
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 27-11 19:55
Ik heb gisteren ook $20 gepledged. Erg gaaf concept, ik hoop dat ze er wat van maken!

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 12 Pro // HP Elitebook 830 G7
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

• hellknight
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online

hellknight

Medieval Nerd

Dit spel heeft een gigantisch potentieel - hopen dat ze het inderdaad waar kunnen maken.
Ik heb mijn pledge in ieder geval opgehoogd van 50 naar 115 (100, +15 verzendkosten)

Your lack of planning is not my emergency

• GabberKooij
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23-11 22:52
Deze topic wordt vooraf gegaan door [PC], maar ondertussen is duidelijk dat ook Mac en Linux ondersteund gaan worden.... dus die prefix kan aangepast worden...

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

• anandus
  • Niet online
GabberKooij schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:00:
Deze topic wordt vooraf gegaan door [PC], maar ondertussen is duidelijk dat ook Mac en Linux ondersteund gaan worden.... dus die prefix kan aangepast worden...
offtopic:
Daar kan je een topicreport voor aanmaken, zodat een mod het aan kan passen. Hiervoor kan je op het handje linksboven klikken: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif

• Apache

Apache

amateur software devver

hellknight schreef op donderdag 06 september 2012 @ 11:55:
Dit spel heeft een gigantisch potentieel - hopen dat ze het inderdaad waar kunnen maken.
Ik heb mijn pledge in ieder geval opgehoogd van 50 naar 115 (100, +15 verzendkosten)
Heb hetzelfde gedaan ... dit team heeft zich inderdaad al sterk bewezen met vorige RTS'n, dus ik heb er wel vertrouwen in, plus de t-shirts zien er ook wel koel uit :)

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Het team heeft nog geen RTS gemaakt, maar de leden hebben wel aan andere RTSen gewerkt.

• Dylan93
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 25-11 14:25
Olaf van der Spek schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:37:
Het team heeft nog geen RTS gemaakt, maar de leden hebben wel aan andere RTSen gewerkt.
Ze hebben zich al wel bewezen, ze hebben een aantal mensen in het team die de engine van Supreme Commander hebben gemaakt en er zit er ook 1 in die mee gewerkt heeft aan de engine van Total Annihilation.

Ik heb er in elk geval de volste vertrouwen in en kan niet wachten tot het spel uit is.

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 14:47
Ik ben Supreme Commander en Total Annihilation gek, heb vooral TA helemaal grijs gespeeld alhoewel ik online never potten kon breken :P

Dit ziet er weer te gek uit, beetje Lego achtig maar dat mag de pret niet drukken. Hopelijk wordt het wel 10x beter als SupCom 2 want dat was niet al te best.

• anandus
  • Niet online
Potver, ik hoop echt dat die stretchgoal van 1,8 miljoen gehaald gaat worden, het klinkt echt megaleuk :D

Edit:
Oh, het was nog niet genoemd in dit topic :P

Galactic War *O*

[Voor 46% gewijzigd door anandus op 07-09-2012 09:15]

• rik86
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 15:16
ik ben van 40 naar 90 gegaan zojuist ;)

• Apache

Apache

amateur software devver

De galactic war lijkt idd een top feature. Hopelijk komt er ook nog veel binnen via paypal ... tzou jammer zijn moest dat niet gehaald worden. Zeker omdat bvb double fine adventures zoveel geld heeft opgehaald, terwijl dit game volgens mij nog fijner zal worden.

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 14:47
Is er al iets bekends over de systeemeisen? Ben een beetje bezorgd dat mijn E6600 icm met mijn HD 5750 het niet gaan trekken :P

• ejabberd
  • Laatst online: 18-11 13:50
Vlassie1980, je hebt nog voldoende tijd om te sparen voor een nieuwe grafische kaart. Tenzij je een grote lening hebt af te betalen voor je enorme pledge :+

• NedStar
Apache schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:26:
Hopelijk komt er ook nog veel binnen via paypal ... tzou jammer zijn moest dat niet gehaald worden. Zeker omdat bvb double fine adventures zoveel geld heeft opgehaald, terwijl dit game volgens mij nog fijner zal worden.
Schijnbaar komt er bij paypal niet zo heel veel binnen. Verder hoop ik ook dat ze zeker de galaxy wars stretch goal behalen. Klinkt gewoon te leuk!

Vooral als je kijkt naar homestuck die even in één dag 800k binnen haalt is het wel jammer dat er niet meer hier naar toe gaat.

We zitten nu op 1.323.101, lava en metal planets halen we met gemak en gas planets/enhanced orbital hebben we dus al behaald _/-\o_

• anandus
  • Niet online
NedStar schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:42:
[...]
Vooral als je kijkt naar homestuck die even in één dag 800k binnen haalt is het wel jammer dat er niet meer hier naar toe gaat.
offtopic:
Dat snap ik niet? Een of andere irritante lelijke tekenfilm met vreselijke pseudo 16bit-muziek? Of mis ik iets? Waarom zou iemand daar geld voor willen geven? Of is het een soort incrowd-iets?

Ik hoop overigens dat als ze stretch goals niet halen, dat ze dan het als DLC aanbieden ofzo.
Nu ik lekker gemaakt ben en weet dat die ideëen op tafel liggen ... :)

[Voor 4% gewijzigd door anandus op 07-09-2012 21:54]

• M411007
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 28-08-2020
als je de trend bekijkt gaan ze die 1.8M net niet halen -O-
http://www.kicktraq.com/p...ion-a-next-generation-rts

• Cergorach
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 10-11 08:58
trend != projection, als je even bij het tabje Projection kijkt dan is de kans daadwerkelijk aanwezig dat de $1.8M wordt behaalt.

Het meest wordt in de eerste week zo een beetje opgehaald met een aantal uitzonderingen. De uitzonderingen zijn over het algemeen projecten buiten de computer games categorie die steeds meer gratis en steeds meer betaalde stretchgoals bieden. Reaper Bones was daar een aardig voorbeeld van.

Laat ik het zo stellen, de gasten van Uber zijn toffe peren die heel goed hun project wisten over te brengen in de videos, het enthousiasme was gewoon tastbaar. MAAR ze hebben geheel geen kaas gegeten van hoe je een Kickstarter moet blijven hypen. Acht updates in drie weken is gewoon erg weinig, ook issues met de rewards ($500 voor een 9" statue bv.). Er zijn zat mensen die geld willen geven voor de game, maar daar moet dan wel iets significants tegenover staan, je ziet hoe sterk de pledges instorten bij de rewards boven de $100. Maar dat is nu eenmaal de nature of computer games.

Tenminste begint het enthousiasme weer aan te wakkeren na de aankondiging van het $1.8M stretchgoal "Galactic Wars".

• Karaba
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 27-11 16:49
Gepledged voor $20,-

Gezien ik TA (net als enkele anderen) en Supcom (Cybran Special Edition) helemaal grijs heb gespeeld, moet dit het zeker waard zijn ;)

Nu maar hopen dat het niet a la Supcom2 wordt... :X

• Donool
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12:49
Ook gepledged (2 weken geleden al :P) lijkt me erg leuk als ze alsnog singleplayer toevoegen! Erg leuk concept en kan niet wachten om het te proberen:D Maar wat Cergorach ook al zei, vrij weinig updates en ook wel erg laat, ze hadden beter wat eerder kunnen komen met die stretch goals zodat mensen misschien meteen paar dollar meer betalen..

• anandus
  • Niet online
Donool schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 13:48:
Ook gepledged (2 weken geleden al :P) lijkt me erg leuk als ze alsnog singleplayer toevoegen!
Skirmish zit er toch in, dacht ik?
(Hoop ik :X )

Edit:
Will there be single player and co-op skirmish?
Yes. You will be able to play single player and co-op against AI's.
Gelukkig maar :)

[Voor 23% gewijzigd door anandus op 08-09-2012 13:50]

Pagina: 1 2 3 ... 7 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee