Budget Gaming Monitor

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• ReonBrack
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-03-2017
Hallo,

Na twee dagen zoeken naar een geschikte monitor heb ik dan toch maar besloten om het dan maar op het forum te posten. Ik kom zo veel contradictorische reviews tegen dat ik er niet meer aan uit kom.

Prijs
Tot 130 euro.
Voor dat geld zal er niet veel te kiezen zijn, dus de volgende "eisen" zijn maar voorkeuren.

Aspect ratio
16:9 of 16:10

Formaat
Van 20 inch tot 22 inch

Paneeltype
TN

Response time
Ghosting is uit den boze

Input lag
Zo laag mogelijk natuurlijk

Coating
Glanzend bij voorkeur

Hopelijk kan iemand me verder helpen!

Mvg

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:25

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Deze monitoren al bedacht?

Kan je zelf de reviews erbij pakken en een conclusie/aankoop gaan bedenken.

Zie trouwens geen enkele reden voor dit topic aangezien je Midrange Gaming PC open hebt staan en daar al constant naar een LG-monitor zit te loeren.

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 16-08-2012 12:05 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ReonBrack
Heb deze pagina al meerdere malen bekeken, maar ik google dan naar extra reviews en dan boren ze de monitor de grond in..
Het zou leuk zijn mocht iemand reageren die al een tijdje een van deze monitoren gebruikt om te gamen.

Verwijderd

zet dan ook nog een filter van 2ms en dan hou je er 6 over. met nog een 1080p filter hou je er 3 over.
en dan zou ik voor deze gaan http://tweakers.net/price...s-2-zwart.html#tab:prices

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2012 12:27 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:25

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:26:
zet dan ook nog een filter van 2ms en dan hou je er 6 over. met nog een 1080p filter hou je er 3 over.
en dan zou ik voor deze gaan http://tweakers.net/price...s-2-zwart.html#tab:prices
Stukje deductie inderdaad... Leg je er 2 tientjes bovenop, dan is pricewatch: Asus VH242H Zwart een monitor die ik vaker genoemd hoor worden als fijn stukje hardware.

Maar ja, het is erg persoonlijk; wel bijna 200 Euro uitgeven voor een videokaart en dan in de marge op zoek gaan naar een monitor om op te gamen...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ReonBrack
MAX3400 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:02:

Zie trouwens geen enkele reden voor dit topic aangezien je Midrange Gaming PC open hebt staan en daar al constant naar een LG-monitor zit te loeren.
Dus een mens mag niet van gedachten veranderen? XD
MAX3400 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:30:
[...]
Maar ja, het is erg persoonlijk; wel bijna 200 Euro uitgeven voor een videokaart en dan in de marge op zoek gaan naar een monitor om op te gamen...
Je hebt volledig gelijk.
Als ik geen geschikte monitor vind zal ik niet anders kunnen dan wat geld opleggen :D
Ik kijk ook al jaren op een laptopscherm dus heb ik geen idee wat een deftige gaming monitor kost.
Bedankt, het zal deze worden denk ik :D

[ Voor 40% gewijzigd door ReonBrack op 16-08-2012 13:04 ]

Pagina: 1