Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweaker post mijn lokatiegegevens?

Pagina: 1
Acties:

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 16:49
Na een reactie van mij op het onderwerp Microsoft geeft Windows 8 rtm vrij voor ontwikkelaars vindt tweaker armageddon_2k1het nodig om mijn lokatie gegevens te plaatsten.

armageddon_2k1 in 'nieuws: Microsoft geeft Windows 8 rtm vrij voor ontwikkelaars'

Ik zie hier niet de toegevoegde waarde van en ben hier dan ook absoluut niet van gediend!
Het komt zeer bereigend/intimiderend over op mij, vooral door de tekest erbij van [quote]"Hier moet je zijn".[/quote]
Tevens lijkt mij dit ook niet toegestaan.

Bij deze ook dan het dringende verzoek om de gegevens te verwijderen en eventueel maatregelen te treffen tegen deze tweaker, dit is gewoon not done :(

My mistake, bovenstaand is niet correct.
MAX3400 bedankt voor je uitleg :)
Weer wat geleerd.

[ Voor 19% gewijzigd door mistervis007 op 16-08-2012 12:03 ]

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

• tes_shavon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01-2024
mistervis007 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:37:
Na een reactie van mij op het onderwerp Microsoft geeft Windows 8 rtm vrij voor ontwikkelaars vindt tweaker [URL="http://tweakers.net/gallery/36083"]armageddon_2k1[/URLTweaker ], het nodig om mijn lokatie gegevens te plaatsten.

armageddon_2k1 in 'nieuws: Microsoft geeft Windows 8 rtm vrij voor ontwikkelaars'

Ik zie hier niet de toegevoegde waarde van en ben hier dan ook absoluut niet van gediend!
Het komt zeer bereigend/intimiderend over op mij, vooral door de tekest erbij van
[...]

Bij deze ook dan het dringende verzoek om de gegevens te verwijderen en eventueel maatregelen te treffen tegen deze tweaker, dit is gewoon not done :(
Woon jij aan een California State Route 121 in de VS?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je zijn comment al gequote? Het is een dynamische comment.

Woon je in Amsterdam, krijg je Amsterdam... Woon je in Parijs, krijg je Parijs etc...

Wordt gegenereerd door je IP-adres te resolven naar de dichtsbijzijnde exchange en klaar...

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 16-08-2012 11:44 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• mistervis007
tes_shavon schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:42:
[...]

Nee en bij mij wordt via de door hem gegeven link ook gewoon mijn woonplaats Tegelen en buurt aangegeven.

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Heb je hem al een DM gestuurd? en zie boven.. dynamisch

[ Voor 29% gewijzigd door Webgnome op 16-08-2012 11:44 ]

Strava | AP | IP | AW

• mistervis007
MAX3400 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:44:
Heb je zijn comment al gequote? Het is een dynamische comment.

Woon je in Amsterdam, krijg je Amsterdam... Woon je in Parijs, krijg je Parijs etc...

Wordt gegenereerd door je IP-adres te resolven naar de dichtsbijzijnde exchange en klaar...
Ah oke, dan is het opgelost, dat wist ik niet.
Ik dacht dat hij mijn gegevens wilde openbare, daar het een comment was op mijn reactie.

Sorry :X

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

mistervis007 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:44:
[...]

Nee en bij mij wordt via de door hem gegeven link ook gewoon mijn woonplaats Tegelen en buurt aangegeven.
Dan ligt dat waarschijnlijk eerder aan de googlemapsettings dan aan zijn reactie hoor.

• mistervis007
Oke duidelijk, my mistake O-)

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:13
tes_shavon schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:42:
[...]
Grappig, die kreeg ik ook al, wel mooie achtertuin zo met al die wijnranken.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

mistervis007 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:44:
[...]

Niet dom bedoeld maar je weet dat je woonplaats ook gewoon in mistervis007 is ingevuld en dat dat allang geGoogle-cached is en ook V&A gevraagd: Popcorn Hour C-200 ?

Begrijp niet geheel wat het probleem is; links maak je al enige tijd je eigen woonplaats bekend en als iemand anders dat doet, is het ineens een probleem?

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 16-08-2012 11:49 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Cardinal
MAX3400 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:48:
[...]
Niet dom bedoeld maar je weet dat je woonplaats ook gewoon in mistervis007 is ingevuld en dat dat allang geGoogle-cached is en ook V&A gevraagd: Popcorn Hour C-200 ?
_O-

En dat in correlatie met:

Bij deze ook dan het dringende verzoek om de gegevens te verwijderen en eventueel maatregelen te treffen tegen deze tweaker, dit is gewoon not done

[ Voor 21% gewijzigd door Cardinal op 16-08-2012 11:54 ]

• mistervis007
MAX3400 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:48:
[...]

Begrijp niet geheel wat het probleem is; links maak je al enige tijd je eigen woonplaats bekend en als iemand anders dat doet, is het ineens een probleem?
Ja dat weet ik en dat is ook geen enkel probleem.
Maar om nu specifiek de wijk te gaan publiceren, met dus ook de straat erop, dat gaat wel een beetje ver vind ik, als daar geen enkele aanleiding voor nodig is.
Maar goed dat is dus niet aan de orde hier, dat was een vergissing van mij.

Daarnaast verkoop en koop ik hier ook genoeg op V&A en dan krijgt men ook mijn complete adres, maar dat is dan voor die persoon en niet voor de hele wereld.

Het leek voor mij gewoon en rot streek omdat het een reactie op mijn post is en daardoor leek het alsof hij het niet met mij eens was en daarom maar mijn gegevens publiceerde.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is :)

[ Voor 3% gewijzigd door mistervis007 op 16-08-2012 11:55 ]

• Cardinal
Check het googlemaps plaatje ernaast in deze V&A gevraagd: Popcorn Hour C-200 ?, dat lijkt te wijzen naar een straat in Tegelen.... waar ik dan niet zeker weet of deze verwijst naar de exacte locatie.

[ Voor 53% gewijzigd door Cardinal op 16-08-2012 11:57 ]

• mistervis007
Cardinal schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:53:
[...]

_O-

En dat in correlatie met:

[...]
Wat probeer je nu te zeggen?
Dat jij superieur bent en ik niet?

Mensen maken fouten en leren daarvan als het goed is.
Daarbij siert het anderen als ze je op je fouten wijzen en daarbij helpen, daar steekt een ander dan energie in :)

Iemand die grond in boren is het makkelijkste wat er is en dat zegt dan ook genoeg over jouw niveau.
Ga lekker ergens anders liggen trollen :(

• mistervis007
Cardinal schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:56:
Check het googlemaps plaatje ernaast in deze V&A gevraagd: Popcorn Hour C-200 ?, dat lijkt te wijzen naar een straat in Tegelen.... waar ik dan niet zeker weet of deze verwijst naar de exacte locatie.
Ik zal je even helpen, dat zit er ruim 1KM naast!
Op het kaartje wordt het centrum van Tegelen aangegeven :)

• tes_shavon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01-2024
Slotje op dit topic?

[ Voor 48% gewijzigd door tes_shavon op 16-08-2012 12:01 ]

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

• mistervis007
Hier kan wat mij betreft een slotje op.
Het "probleem" is opgelost/duidelijk voor mij en het was iets wat ik niet wist.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Titelfiksje.
mistervis007 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:01:
Hier kan wat mij betreft een slotje op.
GR is in principe een slotjesloos forum. Topics gaan in theorie alleen dicht als ze dubbel met andere topics zijn, als ze ontsporen, of als ze in GR niet thuishoren.
En we gaan dit niet laten ontsporen. Toch? Mocht dat toch gebeuren, dan kan je een topicreport aanmaken; in een topic om slotjes roepen is nergens goed voor en het vergroot de kans op ontsporingen.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Wauw, ik ben een crimineel :P

Iedereen die mij kent kan beamen dat ik niemand pijn wil doen. De locatie was de wallpaper van Windows XP, maar dat was al duidelijk.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-11 23:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dan moet je de aanhalingstekens om de URL niet vergeten. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• armageddon_2k1
Jup, handig. Vooral omdat ik hem nu weer gesloopt heb.
Tip voor TS. DM volgende keer gewoon even in plaats van zo te freaken, dan kom je er in 99% van de gevallen waarschijnlijk achter dat het een misverstand is.

Daarnaast... ik heb moeite om de interpretatie van de TS te volgen. Ik zie niet in hoe het bedreigend is.

[ Voor 79% gewijzigd door armageddon_2k1 op 16-08-2012 13:14 ]

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wat ik niet snap is hoe TS (en andere posters) uitkomen bij hun eigen woonplaats. Bij mij verwijst die link naar een vast coördinaat in de VS. Of was dat een ninja edit van Armageddon?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• armageddon_2k1
Nee, de mods hebben het al veranderd. Quotes are a bitch.

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

armageddon_2k1 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:08:
Iedereen die mij kent kan beamen dat ik niemand pijn wil doen.
Welcome to the internet, where next to no-one knows you :P
armageddon_2k1 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:12:
Daarnaast... ik heb moeite om de interpretatie van de TS te volgen. Ik zie niet in hoe het bedreigend is.
Als je daadwerkelijk zijn woonplaats had gepost, hadden we zeker wel ingegrepen - iedereen mag zelf beslissen of en vooral ook hoe hij zijn personalia onder de aandacht brengt.

[ Voor 44% gewijzigd door Rataplan op 16-08-2012 13:38 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• armageddon_2k1
Uiteraard, dat had ik dan ook wel begrepen. Wat ik bedoelde is dat gezien de context van het 'topic' en mijn post ik geen enkele bedreiging kon zien, ook al zou ik zijn woonplaats geplaatst hebben. Woonplaats plaatsen is ongewenst, maar in deze context bedreigend?

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

armageddon_2k1 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:42:
Woonplaats plaatsen is ongewenst, maar in deze context bedreigend?
There, I fixed it for you :) Ik zou er ook stuipen van krijgen als willekeurige mensen ineens mijn adres op het internet zetten, in welke context dan ook. Persoonsgegevens van anderen laat je gewoon met rust - jij bent degene die vóór het plaatsen van persoonsgegevens een DM zou moeten sturen. Was gelukkig niet aan de orde, maar toch.

[ Voor 13% gewijzigd door Rataplan op 16-08-2012 13:49 ]

• armageddon_2k1
Duidelijk :)

• mistervis007
Wauw, ik ben een crimineel

Iedereen die mij kent kan beamen dat ik niemand pijn wil doen. De locatie was de wallpaper van Windows XP, maar dat was al duidelijk.
Nee hoor je bent geen crimineel :)
Ik had me gewoon vergist en het kwam op mij in eerste instantie anders over dan dat jij het bedoeld had.
Dat kwam door mijn onweten, maar zoals je reeds hierboven al meerdere malen hebt kunnen lezen maak ik daar ook mijn excuses voor :)

De rest heeft Rataplan je al uitgelegd en dat is ook precies zoals het op mij overkwam/ik er over denk.
Daar sluit ik me dan ook volledig bij aan.

[ Voor 32% gewijzigd door mistervis007 op 16-08-2012 16:24 ]

Pagina: 1