Na een reactie van mij op het onderwerp Microsoft geeft Windows 8 rtm vrij voor ontwikkelaars vindt tweaker armageddon_2k1het nodig om mijn lokatie gegevens te plaatsten.
armageddon_2k1 in 'nieuws: Microsoft geeft Windows 8 rtm vrij voor ontwikkelaars'
Ik zie hier niet de toegevoegde waarde van en ben hier dan ook absoluut niet van gediend!
Het komt zeer bereigend/intimiderend over op mij, vooral door de tekest erbij van [quote]"Hier moet je zijn".[/quote]
Tevens lijkt mij dit ook niet toegestaan.
Bij deze ook dan het dringende verzoek om de gegevens te verwijderen en eventueel maatregelen te treffen tegen deze tweaker, dit is gewoon not done
My mistake, bovenstaand is niet correct.
MAX3400 bedankt voor je uitleg
Weer wat geleerd.
armageddon_2k1 in 'nieuws: Microsoft geeft Windows 8 rtm vrij voor ontwikkelaars'
Ik zie hier niet de toegevoegde waarde van en ben hier dan ook absoluut niet van gediend!
Het komt zeer bereigend/intimiderend over op mij, vooral door de tekest erbij van [quote]"Hier moet je zijn".[/quote]
Tevens lijkt mij dit ook niet toegestaan.
Bij deze ook dan het dringende verzoek om de gegevens te verwijderen en eventueel maatregelen te treffen tegen deze tweaker, dit is gewoon not done
My mistake, bovenstaand is niet correct.
MAX3400 bedankt voor je uitleg
Weer wat geleerd.
[ Voor 19% gewijzigd door mistervis007 op 16-08-2012 12:03 ]
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)