heb ik weer, de dag dat ik overstap naar
windows8 stapt de topman op *LOL*
het is zwaar wennen aan metro, ik denk dat M$ een grote blunder heeft gemaakt, metro is duidelijk bedoelt voor een newbie gebruiker met touchscreen, je kan er maar half zo lekker in multi taksen als via de desktop omgeving, daar is duidelijk niet goed over nagedacht, zoals een andere forum bezoeker al grapte, je wordt er totaal schizofreen geschift van doordat je steeds terugvalt op de desktop waar de startbutton is wegbezuinigd, wat ook totaal onvergevelijk is. als dit de richting waar M$ heen gaat, dan stap ik definitief over op Linux versie met gnome3.
soms voelt het wel of je met twee besturingssystemen werkt als je via de desktop IE start, is dat een nieuwe sessie, voor alle openstaande browsers vensters, cookies en andere sessiesdata moet je weer terug naar de IE in metro. het was een stuk beter geweest als
windows 8 intuïtief zelf de keuze kon maken tussen desktop versie zodra je een muis gebruikt of de metro versie als je een touchscreen aanraakt.
veel computer producenten geven
windows8 gratis weg bij de aankoop van een nieuwe pc als er
windows7 is voor geïnstalleerd, ook zijn er diverse refundacties voor de window
8 aankoop, ik raad iedereen aan om de website van je pc producent goed in de gaten te houden, want dit gerotzooi is zelfs de 15 euro nog niet waard. laat staan dat
windows hiermee de concurrent van apple gaat worden, ik lees sommigen hier wel tot 60 euro hebben betaald, poor souls, die zijn nu een penny wiser & pound fooler