Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: windows, 8
magnifor schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:05:
Na een dag avontuur en sensatie weer terug naar 7. Wellicht had ik Windows 8 langer de kans moeten geven maar de dual monitor vind ik voor geen meter werken. Ten eerste zie je op 1 scherm de metro interface en andere scherm je desktop wallpaper. Geen gezicht. Ten tweede als je op je desktop wallpaper klikt dan wordt in het scherm waar je de metro interface hebt automatisch de laatst geopende metro app geopend. Er zal vast wel een bepaalde gedachte achter zitten maar ik vind het persoonlijk volstrekt onlogisch.
Hmm.. volgens Wikipedia zou dat juist verbeterd moeten zijn.
Multi-monitor support

Windows 8 also includes improved support for multi-monitor configurations; the taskbar can now be shown on multiple displays, and each display can also show its own dedicated taskbar. Wallpapers can also be spanned across multiple displays, or each display can have its own separate wallpaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 15:54
Geen matches
Ik wilde nu net gaan upgraden. Maar de upgrade assitant geeft de volgende error: "Internal Error: Error retrieving the scan report" Heeft iemand hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
WeAreLegion schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:08:
[...]

Dat zal waarschijnlijk nooit gaan gebeuren dat ze die optie vrij geven, want dan zou de hele reden van windows 8 wel beetje weg zjin :)
Ach, waarom? Als men een hele berg kritiek over zich heen krijgt waarom zullen ze dan niet met een service pack een optie toevoegen om de metro interface uit te schakelen? Op de een of andere manier ben ik van mening dat vroeg of laat Microsoft men de keuze zal geven.
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:09:
[...]

[...]
Dat kan, verbetering die daar worden opgenoemd heb ik zelf ook ondervonden. Alleen Metro interface icm dual monitor vind ik voor geen meter werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Gisterennacht iets na 00.00 uur voor zowel mijn Toshiba laptop met i7 16gb en voor mijn hp desktop i7 16gb de upgrade gekocht voor beide. Installatie is vrijwel 1 klik en ga lekker iets anders doen want zo eenvoudig is het. Na de installatie gekeken op de website van Toshiba of er driver update's waren en daar viel mijn oog op een windows 8 upgrade assistent. Die zorgde ervoor dat alle drivers werden terug gezet en net. framework 3.5 werd geactiveerd.

Ook dit zelfde kon ik vinden voor mijn hp desktop. Verder: windows 8 is wennen maar heb hem al grotendeels wel door. Jammer dat de taakbalk eruit is gesloopt maar hiervoor bestaat een tool om dit alsnog te krijgen.

Tot voor nu niet echt iets bijzonders tegen gekomen, de live tegels zijn wel geinig. Voordeel is dat beide ps's hier op taakbeheer behoorlijk minder memory zijn gaan gebruiken (was onder win 7 zo',n 12%, en onder win 8 zo'n 7%) wat ik wel nog moet uitzoeken is, waar is mijn productcode als ik eventueel moet hard resetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Matched: 8
magnifor schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:13:
[...]

Ach, waarom? Als men een hele berg kritiek over zich heen krijgt waarom zullen ze dan niet met een service pack een optie toevoegen om de metro interface uit te schakelen? Op de een of andere manier ben ik van mening dat vroeg of laat Microsoft men de keuze zal geven.
[...]

Dat kan, verbetering die daar worden opgenoemd heb ik zelf ook ondervonden. Alleen Metro interface icm dual monitor vind ik voor geen meter werken.
Ik hoop het voor je, maar ik zelf ga er eerlijk gezegd niet van uit, omdat ze gewoon hele andere weg in willen slaan, en jah er zullen altijd wel een groep zijn die het niks vind, maar er zijn ook zat mensen die het wel wat vinden, denk dat wij niet eens de juiste doelgroep zijn voor MS ;)

Maar goed voor nu vind ik het prima werken en ben nu al wel gewend aan de interface dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Microsoft kwam in aktie omdat het marktaandeel Windows aan het teruglopen was (door komst van tablets etc). Dus meende men dan maar een combi-OS te moeten produceren, het nu uitgebrachte W8.
Ik werk er nu een paar weken mee ( op een desktop) en het is dus gewoon een drama. En wat mij betreft de grootste misser van alles: miljoenen mensen die zijn aangesloten bij duizenden verschillende ISP's werken met POP3 mailverkeer, maar Live Mail (de standaard app in W8) werkt er niet mee! Geweldig.

Ik zeg: niet doen.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
marcel23456 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:16:
Gisterennacht iets na 00.00 uur voor zowel mijn Toshiba laptop met i7 16gb en voor mijn hp desktop i7 16gb de upgrade gekocht voor beide. Installatie is vrijwel 1 klik en ga lekker iets anders doen want zo eenvoudig is het. Na de installatie gekeken op de website van Toshiba of er driver update's waren en daar viel mijn oog op een windows 8 upgrade assistent. Die zorgde ervoor dat alle drivers werden terug gezet en net. framework 3.5 werd geactiveerd.

Ook dit zelfde kon ik vinden voor mijn hp desktop. Verder: windows 8 is wennen maar heb hem al grotendeels wel door. Jammer dat de taakbalk eruit is gesloopt maar hiervoor bestaat een tool om dit alsnog te krijgen.

Tot voor nu niet echt iets bijzonders tegen gekomen, de live tegels zijn wel geinig. Voordeel is dat beide ps's hier op taakbeheer behoorlijk minder memory zijn gaan gebruiken (was onder win 7 zo',n 12%, en onder win 8 zo'n 7%) wat ik wel nog moet uitzoeken is, waar is mijn productcode als ik eventueel moet hard resetten??
Staat in mail en stond bij mij ook nog ergens tijdens de aankoop of het maken van m'n usb drive (weet het niet meer juist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:41
Geen matches
Heb net ingesteld dat ik zonder wachtwoord in te geven kan opstarten. Dan wordt het lock-screen ook niet meer gegeven bij de boot.

Dit heeft ook het "probleem" verholpen dat m'n num-lock iedere keer uit stond en wat dus vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 10:42
Net de enterprise geinstalleerd als upgrade over mijn windows 7 heen. Opzich werkt het als een trein maar heb toch een paar irrtatiepunten.

Ik heb een nas thuis en bij windows 7 werden er een aantal shares gekoppeld in de verkenner aan letters, de inlog op de nas was gelijk aan die van windows waardoor ik geen wachtwoord hoefde in te voeren. In Windows 8 onthoud hij de inlog met geen mogelijkheid waardoor ik steeds rode kruizen krijg bij de shares en de melding dat niet alle shares konden worden geladen. Tevens vertraagt dit het aanmelden ook.

Een ander klein dingetje is de gadgets, ik mis ze niet maar als ik op het bureaublad rechtermuisknop doe zie ik nog wel Gadgets er in staan. Echter als je er op klikt krijg ik de melding toepassing niet gevonden. Toch vreemd, alsof er iets van win7 is blijven hangen.

De photo app weigert afbeeldingen te tonen die op een netwerkshare staan.

Verder werkt het best wel lekker, het metro uhm... windows menu gebruik ik verder niet zo veel, gewoon windows knop en dan intypen wat je nodig hebt, net als met win 7 in de startbalk.

Pluspunt vind ik de mail/agenda apps. Die werken nu ook met gmail waardoor ik mijn mail en agenda in het startmenu heb zitten. :)

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
wvexeltweakers schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:18:
Microsoft kwam in aktie omdat het marktaandeel Windows aan het teruglopen was (door komst van tablets etc). Dus meende men dan maar een combi-OS te moeten produceren, het nu uitgebrachte W8.
Ik werk er nu een paar weken mee ( op een desktop) en het is dus gewoon een drama. En wat mij betreft de grootste misser van alles: miljoenen mensen die zijn aangesloten bij duizenden verschillende ISP's werken met POP3 mailverkeer, maar Live Mail (de standaard app in W8) werkt er niet mee! Geweldig.

Ik zeg: niet doen.
Jups das raar, maar voor nu kan je toch gewoon de mail ophalen met je gmail, hotmail account, daar stel je gewoon je pop3 account in, en dat laat je ophalen door mail in windows 8, het is even een omslachtig iets, maar voor pop3 zal denk ik nog wel een update komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-09 11:23
WeAreLegion schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:22:
[...]

Jups das raar, maar voor nu kan je toch gewoon de mail ophalen met je gmail, hotmail account, daar stel je gewoon je pop3 account in, en dat laat je ophalen door mail in windows 8, het is even een omslachtig iets, maar voor pop3 zal denk ik nog wel een update komen :)
Wacht gewoon op de metro-off hack en gebruik t gewoon als win7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
tobitronics schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:23:
[...]

Wacht gewoon op de metro-off hack en gebruik t gewoon als win7
Ik gebruik het niet verder, hoor was meer reactie op dat het niet gebruikt kan worden. Dat is gewoon een workarrround voor nu, ik gebruik al jaren geen pop3 mail meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 21:53
kryptz schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:02:
[...]

Je krijgt geen enkele metro app open?
Ik heb dezelfde resolutie en alles werkt bij mij.
Nee klopt geen enkele deed het, ik heb net via Settings -> General -> Refresh PC alles aan de praat gekregen. Alleen nu werken mijn Multi touch gestures van m'n touchpad niet meer, alles weer met die sleepbalk een de rechter(of onder)kant. Even kijken hoe ik dat weer kan fixen.

Edit: Oplossing gevonden! Gewoon de synaptics drivers voor win7 geïnstalleerd :')

Nu nog sparen voor een mooi extern touchpad.
Weet iemand toevallig of zo'n touchpad van [MartSmeets] mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen [/MartSmeets] Apple compatibel is? Dan hoef ik dat zelf niet te Googlen, kan ik weer verder met Windows 8 O+

[ Voor 25% gewijzigd door opposite op 28-10-2012 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:15
*insert rant*

8 gaat het dus helaas niet worden. Zal niet het topic vervuilen met mijn horrorverhalen :)

[ Voor 85% gewijzigd door Visgek82 op 28-10-2012 00:44 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
opposite schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:37:
[...]

Nee klopt geen enkele deed het, ik heb net via Settings -> General -> Refresh PC alles aan de praat gekregen. Alleen nu werken mijn Multi touch gestures van m'n touchpad niet meer, alles weer met die sleepbalk een de rechter(of onder)kant. Even kijken hoe ik dat weer kan fixen.
Refresh verwijderd de drivers dus je zal de drivers van je touchpad even opnieuw moeten installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Visgek82 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:41:
*insert rant*

8 gaat het dus helaas niet worden. Zal niet het topic vervuilen met mijn horrorverhalen :)
Nou ja mag ze wel vertellen, maar wat genuanceerder zou wel fijner zijn ;), maar goed heb je clean install gedan of over je huidige heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om ergens de pro versie voor €29,99 met ideal te betalen? Anders toch maar een paypal account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:50:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om ergens de pro versie voor €29,99 met ideal te betalen? Anders toch maar een paypal account aanmaken.
Nee je krijgt alleen paypal of cc optie als je betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 12:25
Toch ben ik nu benieuwd.

Voegt windows 8 nu feitelijk wat toe ten opzicht van windows 7? Van de prestaties moet 8 het niet hebben..

En wat als je de pro update koopt, moet je dan altijd eerst Windows 7 op je PC installeren om windows 8 te kunnen installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:51:
[...]

Nee je krijgt alleen paypal of cc optie als je betaald :)
Dat zag ik ja, vroeg me alleen af of je hem ergens anders ook kon bestellen. Google vind niet echt veel. Dan maar een paypal account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
IngamerX schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:51:
Toch ben ik nu benieuwd.

Voegt windows 8 nu feitelijk wat toe ten opzicht van windows 7? Van de prestaties moet 8 het niet hebben..

En wat als je de pro update koopt, moet je dan altijd eerst Windows 7 op je PC installeren om windows 8 te kunnen installeren?
Ik vind het zelf wel wat toevoegen, maar ik vind de interface gewoon prettig werken, vooral de mail, people apps die werken gewoon fijn, maar dat moet ieder voor zichzelf uitmaken, voor de snelheid winst hoef je het niet te doen al zou die wel stuk sneller op moeten starten

Er staat review op frontpage van tweakers zelf trouwens, staat ook veel in :D

En je moet altijd windows 7 hebben voor een upgrade versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 21:26
vali schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:40:
[...]

Klinkt hier meer dat je met hele oude drivers bent bezig geweest en je hardware hierdoor nietoptimaal werkt. Ik heb hier mijn desktop (i7920 ) en daar had daar ook last van (bsod). Uiteindelijk kwam het na ffen google dat het mijn creative geluids kaart was. De laatste drivers werkte mijn systeem ook niet stabiel. Na het verwijderen de kaart liep alles als een trein.

Snap het stuk niet over de "volume control", die is net als windows 7 aanwezig.
nou hele oude drivers valt mee denk ik. Drivers waren van 9-10-2012. Ik had gehoopt dat ze wel zouden werken. Maar geheel niet :(. Ik vraag me af of er nog wel nieuwere drivers aan gaan zitten te komen. Ik heb een Theatron Agrippa geluidskaart. En nee simpel uit het systeem halen daar schiet ik niets mee op. Ik kan niet zonder mijn surround kaartje. De tijd zal het leren of hier nog updates voor gaan komen. Maar ik had gehoopt dat alles gewoon backwards compatible was geweest.

Ik doelde op de volume control in Windows media player. Ik zie hem nergens (overigens doet op deze computer dan ook mijn geluidskaart het niet en start WMP dus sowieso al niet op). Maar elders heb ik de volume control ook niet kunnen vinden in(WMP) W8. Vreemd want de volume control van windows dempt alleen de center speaker van een 7.1 surround set.
3dmaster schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:21:
Net de enterprise geinstalleerd als upgrade over mijn windows 7 heen. Opzich werkt het als een trein maar heb toch een paar irrtatiepunten.

Ik heb een nas thuis en bij windows 7 werden er een aantal shares gekoppeld in de verkenner aan letters, de inlog op de nas was gelijk aan die van windows waardoor ik geen wachtwoord hoefde in te voeren. In Windows 8 onthoud hij de inlog met geen mogelijkheid waardoor ik steeds rode kruizen krijg bij de shares en de melding dat niet alle shares konden worden geladen. Tevens vertraagt dit het aanmelden ook.
Ik heb er ook probleempjes mee. Ik had zelf altijd een opstartscript in W7 waarmee ik altijd automatisch inlogde naar mijn verschillende NAS locaties:
code:
1
2
net use * /d /y
net use T: \\DISKSTATION\home\photo /user:[USER] [PASSWORD] /persistent:yes

echter W8 start de opstartscripts uit de map 'opstarten' pas veel en veel later. Dat betekend dus dat het echt voor een soort lagg zorgt. Anderszijds heb ik het gevoel dat dat komt omdat mijn SSD nog niet lekker draaid onder W8. Daar ga ik morgen eens wat testjes op los laten. Het geeft een gevoel van HDD lagg, maar dat dan op een SSD.

Het script werkt overigens ook niet meer naar behoren het opent alleen wel weer de bestaande verbindingen zodat ik niet meer in hoef te loggen. In W8 krijg ik met dit script de volgende fout:
'Meerdere verbindingen met een server of een gedeelde bron van een gebruiker die meerdere gebruikersnamen gebruikt, zijn niet toegestaan. Verbreek alle eerdere verbindingen met de server of de gedeelde bron en probeer opnieuw'

Overigens een oplossing voor jou probleem is misschien
Configuratie scherm>referentiebeheer>Windows referenties>Windows referentie toevoegen.
Dan als path heb ik: \\workgroup\diskstation
Naam en pass van je NAS invoeren en dan zou je als het goed is geen password meer in hoeven vullen.
Belangrijk is gewoon dat \\Workgroup anders snapt Windhoos het niet.

[ Voor 42% gewijzigd door Clifdon op 28-10-2012 01:21 ]

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattH
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04-2022

MattH

MIAUW!

Toch ben ik nu benieuwd.

Na een volle dag er mee werken (schone install) kan ik zeggen dat ik deze eerste pluspunten heb gezien t.o.v. Win7:

- Extreem veel snellere opstart (subjectief, maar minimaal een factor 2 tot 3 sneller)
- Nuttiger Task Manager met meer en duidelijkere info (in de uitgebreide modus)
- Met wat inrichten is het Start-scherm een prima vervanging van het Start-menu (Ik heb 'Classic Start menu' geïnstalleerd, maar merk dat ik er nauwelijks (en naarmate ik de trucjes van Win8 doorkrijg steeds minder) gebruik van maak.).
- de File Explorer (voorheen Windows Explorer) heeft er een aantal handige features bij gekregen. (een highlight is bijvoorbeeld een cmd-prompt openen met admin-rechten vanuit het file-menu. Daarnaast ben ik fan van de ribbon-interface en ook de nieuwe zelf aan te passen quick-access toolbar in de titelbalk is een prettige feature waarmee je windows kan aanpassen aan jou werkwijze).

Over het algemeen gebruik ik het Start-scherm alleen als vervanging van het win7 start-menu. Ik zie me op dit moment alleen de Metro-apps People (met uitstekend werkende automatische koppeling van contacten) en Email (omdat hij er zo geil uitziet, gekoppeld aan mijn gmail) met enige regelmaat gebruiken. Daar kan eventueel Calendar nog bijkomen als ze de bug oplossen dat je alleen de root-kalender in je Google calendar account kan zien.
Voor zover ik kan zien niet, volgens mij wordt je upgrade-geschiktheid 1 keer gecheckt voor je het installatiebestand download (en voor je betaald hebt), daarna volstaat de nieuwe productkey om te installeren.

Webdeveloper, Whisky-freak, Fotograaf | DrankVinder prijsvergelijker | Het Whisky forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-09 16:04

Baggeraar

Wat een gebagger..

Is er iemand bekend met de licenties op Sony Vaio laptops? Deze schijnen namelijk zonder licentiesticker geshipt te worden (ik kon iig geen sticker op de behuizing vinden, ook niet onder de batterij,...).

Wat moet er gebeuren wanneer de harde schijf zou crashen (wat vrij reel is) en windows 8 opnieuw moet worden geinstalleerd?

Aangezien het een OEM versie gaat, en dus aan de machine gekoppeld is, kan dit zo zijn dat er gewoon een windows 8 installatie dvd kan worden ingestopt, geherinstalleerd wordt en zonder licentie in te geven automatisch wordt geactiveerd op basis van het serienummer van de machine? Of sla ik nu helemaal de bal mis?

edit: lijkt erop dat ik gelijk had in mijn assumptie:
Afbeeldingslocatie: http://regmedia.co.uk/2012/08/03/oa3-process-slide.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Baggeraar op 28-10-2012 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:59
Zo zaterdag avondje ziek thuis gaat me een hoop geld besparen denk ik.

Heb al een code voor Windows 8 Media Center Pack en een code om de upgrade voor 15,00 te downloaden (wel vals spelen met een verkeerde datum van me laptop)

helaas werkt ideal en paypal niet helemaal mee:(
Om technische redenen is het onderdeel "iDEAL" momenteel niet beschikbaar.
Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrw88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-06 14:33
onlangs heb ik mijn windowd 7professional besturingssysteem geupgraded naar win 8 pro.
dit alles met behoud van bestanden en programma's.

ik ben ontzettend tevreden hoe alles werkt, maar binnen de metro interface doen maar een beperkt aantal apps het. namelijk: mail, weer en zelfs de app store doen het niet (en nog een paar). Althans.. ze starten prima maar blijven eeuwig zoeken.
updates zijn er niet.

iemand een idee hoe dit kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch ben ik nu benieuwd.

Zoals ik het nu ervaar, het voegt an sich niets voor mij toe, maar het laat mij dingen anders doen.

Het 'kan enkel fullscreen metro app draaien' principe is soms erg irritant, maar andere kant ook fijn werkend. Nu kan ik de youtube+ app op 1/8ste deel van mijn scherm zetten en lekker doorwerken op mijn desktop explorer (itt tot 50/50 in Win7 of gaan swappen tussen schermen). Plus dat T.net niet echt voor 1920 is gemaakt, het stukje verlies van horizontale pixels maakt T.net ook wat makkelijker werken :P Het is geen website waar je meer doorheen hoeft te gaan, maar juist apps die gemaakt zijn snel en simpel te werken.

Zelfde is met facebook, email, news, geen website maar gewoon een slick&clean overzicht van informatie waar je direct mee kan werken.

Het zoeken (win+F) is wennen, maar gelijktijdig erg fijn. Door het kiezen van waarin je wil zoeken kan je bizar efficient ergens naar zoeken.

Ik splits nu eigelijk mijn werk, facebook, mini-games, youtube of email gaat via simpel en easy Metro, het gamen en browsen gaat via desktop. En via verkenner een extra link naar startmenu mis ik eigelijk het startmenu ook niet zo meer, je gaat nu gewoon gericht naar iets toe (tik configuratiescherm in verkenner, hoppa).

Kan niet wachten tot T.net ook een metro app heeft, al hoop ik dan wel dat het mogelijk is om URL's te linken naar je desktop explorer en niet naar die metro-versie (die an sich niet slecht werken, maar het navigeert niet echt optimaal).

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2012 01:47 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
MattH schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 01:19:
[...]Daar kan eventueel Calendar nog bijkomen als ze de bug oplossen dat je alleen de root-kalender in je Google calendar account kan zien.

[...]
Dit werkte bij mij:
http://superuser.com/questions/464453/how-do-i-sync-multiple-g-calendars-to-the-new-windows-8-calendar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsattacks
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05 00:24
Geen matches
Ik heb me helemaal suf gegoogled, maar ik kan nergens vinden hoe ik met alleen het toetsenbord de 'back arrow' kan bedienen (de navigeer-terug-pijl die in metro linksboven komt te staan). De escape toets en de backspace werken niet. Bij jullie wel?

ack ack, ack ackACK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 23:24

painkill

Pain(k)(ill)

Heeft iemand de mail app al proberen te gebruiken?

Man wat een onding op een desktop..
Daar is pas echt te zien dat het puur voor tablets is bedoeld, zelfs knippen en plakken werkt daar niet zoals het moet..
Ook emails zoeken is pas mogelijk na een paar klikken..

In het begin vond ik win8 wel wat, maar ik wil steeds meer terug naar windows 7..

Ook krijg ik de google chrome app niet verwijderd..
Erg irritant als alle links in die app openen in plaats van de browser op de desktop.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

painkill schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 01:52:
Heeft iemand de mail app al proberen te gebruiken?

Man wat een onding op een desktop..
Daar is pas echt te zien dat het puur voor tablets is bedoeld, zelfs knippen en plakken werkt daar niet zoals het moet..
Ook emails zoeken is pas mogelijk na een paar klikken..

In het begin vond ik win8 wel wat, maar ik wil steeds meer terug naar windows 7..

Ook krijg ik de google chrome app niet verwijderd..
Erg irritant als alle links in die app openen in plaats van de browser op de desktop.
email zoeken: typen -> enter
En echt mensen Metro is je werkomgeving niet dat is je desktop!

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 21:26
Strunkie schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 01:55:
[...]

email zoeken: typen -> enter
En echt mensen Metro is je werkomgeving niet dat is je desktop!
Ik geeft je gelijk. Maar microsoft heeft daarin iets fout gedaan. Ik kom Nl. telkens terug bij mijn Metro interface en ik weet er niet echt snel uit te geraken. Ik ben iemand die vroeger alleen maar alt+tabte. Nu krijg je daar spontaan ineens een metro interface bij en alle apps lijken ook open te blijven staan. Heeft allemaal geen zin.

Metro is een nieuwe manier van werken. Maar ik vind het een iets te gedwongen manier van werken. Je kan zogezegd personaliseren. Maar ik heb niet het gevoel dat ik het kan controleren.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsattacks
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05 00:24
Baggeraar schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 01:21:
Is er iemand bekend met de licenties op Sony Vaio laptops? Deze schijnen namelijk zonder licentiesticker geshipt te worden (ik kon iig geen sticker op de behuizing vinden, ook niet onder de batterij,...).
Hehe dat had ik ook bij m'n zenbook, alle dozen doorzocht, bleek die windows sticker uiteindelijk op de powerbrick te zitten. 8)7

ack ack, ack ackACK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccyboy
  • Laatst online: 12-09 16:01
Ik heb voor windows 7 een programma gebruikt waardoor je de key van sommige programma's die je geinstalleerd heb kon zien. Ook de key van windows was erdoor te zien

Dit zal voor windows 8 ook wel mogelijk zijn

[ Voor 12% gewijzigd door luccyboy op 28-10-2012 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:23

Eagle Creek

Breathing security

magnifor schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:05:
Na een dag avontuur en sensatie weer terug naar 7. Wellicht had ik Windows 8 langer de kans moeten geven maar de dual monitor vind ik voor geen meter werken. Ten eerste zie je op 1 scherm de metro interface en andere scherm je desktop wallpaper. Geen gezicht. Ten tweede als je op je desktop wallpaper klikt dan wordt in het scherm waar je de metro interface hebt automatisch de laatst geopende metro app geopend. Er zal vast wel een bepaalde gedachte achter zitten maar ik vind het persoonlijk volstrekt onlogisch.
Dat is eerlijk gezegd ook mijn grootste punt. Op een enkel scherm werkt dat met "muis in hoek" prima! Maar op multimonitor... Nee.. Heb zelf 3 monitoren waarbij de middelste Metro draait. En hoewel alle hoeken de menu's oproepen is het hoe dan ook een extra last. Ik gebruik er dus telkens m'n keyboard bij. Ik ken de sneltoetsen nog niet uit m'n hoofd maar het feit dat ik met alleen de muis minder prettig werk vind ik echt zonde.

Nogmaals: enkelscherm is prima.
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:09:
[...]
[...]
Die link wordt vaak aangehaald. Maar voor mijn gevoel staan deze twee ontwikkelingen (*dit* en Metro) los van elkaar. Win 8 heeft tal van verbeteringen op het gebied van multimonitor maar de ongemakken van Metro doen dit in mijn ogen teniet.
wvexeltweakers schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:18:
Ik werk er nu een paar weken mee ( op een desktop) en het is dus gewoon een drama.
Nouja.. Dat klinkt ook allemaal weer zwaar hè. Je doet het voorkomen of een pc met Windows 8, Windows 3.11 anno 2012 is. Terwijl het onderliggend feitelijk zat overeenkomsten heeft met 7 en onmiskenbare verbeteringen heeft.
Toch ben ik nu benieuwd.

Tja.. Wat heeft 98 meer dan 95, XP meer dan 2000, 7 meer dan Vista.. MOET je upgraden? Nee. Gaat het je leven veranderen? Nee. Maar er zijn tal en tal van kleine en grotere wijzigingen die de overstap de moeite waard maken. En ook genoeg dingen die je misschien tegenvallen.

Je vraag is wel heel algemeen ingestoken. Tik in op Google "what's new in Windows 8" en lees tal van reviews door. Van voor de hand liggende zaken zoals Metro tot allerlei updates van interne componenten (neem RDP, RemoteFX, IE10, etc).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Ik vind juist die metro een hele verademing geworden ...
Heb nu eindelijk een een heeel leeg Buro blad (desktop)

Dus nu is het als ik wat op wil starten even naar Metro (windows toets en hop terug naar Desktop :)
mar niet met die lelijke icoons :D

Maar hoe kan je dat mail programma goed krijgen , ik kom er geen zijn uit en zie ook mijn mailen die er bij @live in staan wel online maar op de mail proggie van W8 (metro kom wel nieuwe mail binnen maar oude mails kan je niet lezen :(
En al helemaal geen nieuwe account er bij aan zetten

En voor de mensen die met een touchscreen werken is het een grote verandering om een TS te kopen voor W8 of niet ?
zit nu met een Eyefinity ( 3 schermen )

[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 28-10-2012 02:52 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

en zie ook mijn mailen die er bij @live in staan wel online maar op de mail proggie van W8
Je moet in de instellingen opgeven hoe ver Mail terug moet gaan. Hier zit een beperking op. Mails van sintjuttemis tonen is dus niet mogelijk.

(rechtermuisknop binnen de Mail-app -> instellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Eagle Creek schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 02:55:
[...]

Je moet in de instellingen opgeven hoe ver Mail terug moet gaan. Hier zit een beperking op. Mails van sintjuttemis tonen is dus niet mogelijk.

(rechtermuisknop binnen de Mail-app -> instellingen)
Thx en je kan wel tot altijd aan geven bij @live dus heb ze nu wel allemaal zichbaar in W8
nu nog even kijken waarom hij dubbel staat @ live :(

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 28-10-2012 02:12 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mijn vader heeft pas een nieuwe laptop gekocht en dacht laat ik daar eens Windows 8 Professional op installeren via MSDNA. Het eerste wat me opvalt is dat de taakbalk deels "Aero" is en de randen van de schermen weer niet. Nu kon je in Windows 7 nog al een donkere look geven aan je taakbalk en de randen/borders van je windows/schermen. Maar in Windows 8 lijkt het wel of dat absoluut niet mogelijk is. Ik vind dit toch vrij jammer..

Daarnaast zijn mijn vader en ik allebei niet zo van de lichte en felle kleuren.. dus valt dit eigenlijk wel een klein beetje tegen (helaas). Voor de rest werkt Windows 8 zeker wel snel en is het nieuwe start even wennen maar dat komt wel. Nu nog maar hopen dat ze Windows Aero terug brengen.. want dit ziet er naar mijn mening niet uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Aero eruit was een van de "bekende" dingen van Windows 8.
Het is zelfs zo dat als je de RDP8-client installeert op Windows 7, je in Windows 7 ook geen remote Aero meer hebt.

In mijn ogen ook geen beste keuze want zeker zaken als peek ed. waren toch wel handig.

(Owja, MSDNAA voor je vader mag alleen onder bepaalde voorwaarden hè? Just so you know)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Geen matches
Serieus, hebben ze Aero Peek eruitgesloopt? :/

edit: Ah, het is een optie geworden...

[ Voor 57% gewijzigd door Alex) op 28-10-2012 02:37 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poktor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-09 23:04
Nemean schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 02:13:
Mijn vader heeft pas een nieuwe laptop gekocht en dacht laat ik daar eens Windows 8 Professional op installeren via MSDNA. Het eerste wat me opvalt is dat de taakbalk deels "Aero" is en de randen van de schermen weer niet. Nu kon je in Windows 7 nog al een donkere look geven aan je taakbalk en de randen/borders van je windows/schermen. Maar in Windows 8 lijkt het wel of dat absoluut niet mogelijk is. Ik vind dit toch vrij jammer..

Daarnaast zijn mijn vader en ik allebei niet zo van de lichte en felle kleuren.. dus valt dit eigenlijk wel een klein beetje tegen (helaas). Voor de rest werkt Windows 8 zeker wel snel en is het nieuwe start even wennen maar dat komt wel. Nu nog maar hopen dat ze Windows Aero terug brengen.. want dit ziet er naar mijn mening niet uit. :+
Helemaal mee eens. Er zijn wel wat tooltjes zoals TrueTransparency die de Windows7-look terug brengen, maar dat werkt toch niet helemaal lekker. Het zal waarschijnlijk kiezen worden tussen terug naar Windows7, of wachten op Windows9, want dat zal dan weer een toppertje worden, microsoft kennende: goede en slechte versies wisselen elkaar al jaren steeds af.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Geen matches
Bugje:
Bij het toevoegen van een account bij Mail werd gevraagd welke type account. Exchange, IMAP of (volgens mij!) POP. Maar ik kan overal een bolletje zetten maar de bolletjes gaan niet meer uit. Ik heb nu dus een Exchangeimapopaccount toegevoegd geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Alex) schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 02:37:
Serieus, hebben ze Aero Peek eruitgesloopt? :/

edit: Ah, het is een optie geworden...
Juist! :)
poktor schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 02:42:
[...]
microsoft kennende: goede en slechte versies wisselen elkaar al jaren steeds af.. :Y
In principe ben ik het met je eens. Ware het niet dat het volgens mij een paar kanten op kan gaan met Metro. In de eerdere previewversies voelde het voor mij heel erg "onaf" aan met dat geswitch naar de desktop enzo. In de uiteindelijke versie is dat nog steeds maar tegelijkertijd voelt de nieuwe interface (Metro zogezegd) ook prettig, soepel en na wat gewenning intuïtief.

Microsoft gooit elke zoveel jaar een hengeltje uit, leert van de kritieken en past de volgende Windows-versie daarop aan. Dat bruggetje hebben we gezien met 95 > 98, 2000 -> XP, Vista -> 7. Elke keer is de nieuwere versie een slag beter dan de vorige, zonder revolutionaire dingen. En Metro... is revolutionair.
(overigens zie je dit ook bij Office hoor. Office 2000 was "dé" versie, Office XP weer niet, Office 2003 weer wel, Office 2007 was de eerste in de Ribbon-familie, Office 2010 is weer de verbeterde ("we hebben geleerd van") variant.)

We kunnen met Windows 9 denk ik drie kanten op:
1. Metro is geflopt we gaan terug naar de traditionele desktop.
2. We krijgen een sterk verbeterde integratie van Metro en de traditionele desktop.
3. Metro wordt veel verder uitgewerkt naar een desktopvervanger. Zoals Windows 95 dat voor Windows 3.11 was.

Eerlijk gezegd hoop ik stiekem op optie 3 maar zie ik optie 2 ook nog wel als een kanshebber.
Ben ik nu zo'n enorme fan van Metro? Nee, dat niet. Maar ik zie het wel potentie hebben. Natuurlijk is het zoveel anders dan dat we gewend zijn sinds 1995 (!). Maar je moet af en toe wel de ballen hebben om door te blijven ontwikkelen en wat nieuws te proberen. De Ribbon-interface kende in het begin vele tegenstanders. Zelf was ik er ook niet dol op. Maar tegelijkertijd vind ik Office 2010 een heerlijk product. Met genoeg nukken en ook nog wel wat commentaren op de ribbon. Maar terug naar Office 2003 wil ik niet meer.

Mijn grootste ergenis bij Metro is nog de duidelijke scheiding tussen oud en nieuw. Apps zijn niet bepaald goede softwarevervangers en het geswitch (bijvoorbeeld tussen App IE en desktop IE) is nog te onduidelijk en onhandig. Wanneer metro echter dé omgeving wordt en applicaties en apps hierbinnen kunnen gaan draaien (en dat is dan dus oprecht anders dan Windows as we know it) zie ik dit zeker wel als een weg om de toekomst in te slaan.

(just my two cents :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luccyboy schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 02:24:
Ik heb voor windows 7 een programma gebruikt waardoor je de key van sommige programma's die je geinstalleerd heb kon zien. Ook de key van windows was erdoor te zien

Dit zal voor windows 8 ook wel mogelijk zijn
Dat is dit programma: http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Jelly Bean heeft een kruisje staan bij "Recover serials for Windows 7, 8 and Office 2010".
Spreekt een beetje de beschrijvende tekst tegen.

[ Voor 21% gewijzigd door Eagle Creek op 28-10-2012 05:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:02
Ik krijg het niet voor elkaar om de geïntegreerde Ati Radeon Xpress x1250 videokaart vanmijn MSI K9AG Neo2 Digital moederbord werkend te krijgen onder Windows 8, ik blijf maar de Microsoft basic display adapter houden met bijbehorene lage resolutie.

Op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1536711 loopt er een topic over oude Radeon kaarten, echter ik kan de VGA Controller/Card/generic VGA Adapter niet vinden op de plek die ze aangeven.

Kan iemand me hiermee verder helpen?

[ Voor 76% gewijzigd door musicfreak op 28-10-2012 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandsOfArrakis schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:41:
Windows 7 Home Premium 64-bits ook geupdate naar Windows 8 Pro. Alles werkte prima, totdat ik de laptop een reboot gaf. Nu werkt Internet geheel niet meer.

Windows meldt zowel bekabeld als via wi-fi dat er een netwerkverbinding met internet toegang is. Netwerk gedeelte werkt, want ik kan prima bij mijn laptop shares komen via mijn PC. Alleen Internet werkt niet..

Heb een upgrade gedaan met behoud van instellingen etc.

Ik had al een suggestie gevonden om een "Netwerkadapter voor Microsoft Kernel foutopsporing" uit te schakelen. Maar helaas.

Iemand een suggestie?
AVG PC TUNE Draaien alle registers worden dan geschoond en drivers. Drivers die nu problemen geven hiervoor even verwijderen voor dat je AVG gaat draaien. Ik heb upgrade gedaan maar systeem liep vast met een blauwe jongen steeds. videokaart en geheugen lezer waren het probleem en had iets van 1600 register problemen etc. Nu werkt alles goed en vlotter dan in het begin. _/-\o_ PC TUNE is gratis 1 dag te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:18

Pykow

Angelo OTR

Geen matches
Iemand al uitgevonden hoe je apps op een andere schijf kan laten installeren ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 09:05

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 07:25:
[...]

AVG PC TUNE Draaien alle registers worden dan geschoond en drivers. Drivers die nu problemen geven hiervoor even verwijderen voor dat je AVG gaat draaien. Ik heb upgrade gedaan maar systeem liep vast met een blauwe jongen steeds. videokaart en geheugen lezer waren het probleem en had iets van 1600 register problemen etc. Nu werkt alles goed en vlotter dan in het begin. _/-\o_ PC TUNE is gratis 1 dag te gebruiken
Bedankt voor de tip. Maar ik heb Windows 8 alweer verwijdert. Ben weer druk bezig Windows 7 te installeren. Ik zal Windows 8 tzt. wel op mijn oude laptop installeren als de bestelde Windows DVD arriveert. Dan maar weer eens verder rotzooien.

Ik moet wel zeggen dat ik Metro nou niet zo geweldig vind. Ik zit alsnog 99% van de tijd in de traditionele desktop omgeving. En dat geswitch de hele tijd. Meh.

Maar weer lekker terug naar Windows 7. Daar werkt alles wel prima.

Nog een probleem waar ik tegenaan ben gelopen is mijn geluidskaart. Een Terratec Aureon 7.1 USB. Dan wel geluid, dan geen. Digitale uitgang die niet meer werkte. Met Windows 7 werkt hij weer 100%. Tja, ik kon terugvallen op de interne Realtek van mijn laptop, maar die klinkt beroerd vergeleken met mijn Aureon.
Dit kan natuurlijk een driver probleem zijn. Want Terratec ondersteunt tot nu toe alleen maar Windows XP t/m Windows 7.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:32
Ik vind het verbazingwekkend hoeveel mensen al Windows 8 draaien, is dat allemaal met een legale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:17
Pykow schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 07:28:
Iemand al uitgevonden hoe je apps op een andere schijf kan laten installeren ?
Let op, niet getest .... maar ik denk dat je hier eens even moet kijken :
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Appx

Even heel snel getest:
1. Close the Windows Store app.
2. Make new folder in desired location. By example "D:\WindowsApps".
2. Run regedit as administrator
3. Go to "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Appx"
4. Take ownership of this registry path and enable inheritance.
5. Edit the value of "PackageRoot" to your desired location. By example "D:\WindowsApps"
6. Start the Windows Store app.
7. Install apps.
8. Run apps.

Note: I'm not entirely sure if and how this affects security, so use at your own risk.

[ Voor 46% gewijzigd door punisher007 op 28-10-2012 09:07 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:59

Cybje

First Post!

Ik draai een legale versie. Ik ga echt niet voor die upgradeprijs van nog geen 30 euro de moeite doen om een illegale versie te pakken. En m'n Windows 7 licenties waren ook legaal, de één is nog een upgrade vanaf Vista en de ander is een OEM die bij de laptop zat.

Windows 8 is wel heel erg wennen trouwens, maar op zich werkt het wel goed. Het enige wat ik jammer vind is dat er nog relatief weinig apps zijn die goede integratie met de nieuwe interface hebben. En ik vind Live Tiles soms nog een beetje vaag. Zoals gisteren had ik een Clock Live Tile geïnstalleerd, maar die gaf de alleen de tijd weer in fullscreen en pas als je erop klikte. Terwijl ik liever gewoon een klok had gehad in m'n startscherm.

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:13
cverkooyen schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 08:40:
Ik vind het verbazingwekkend hoeveel mensen al Windows 8 draaien, is dat allemaal met een legale versie?
Je kunt toch gewoon de 90 dagen versie downloaden als je wil weten hoe het werkt.
Illegaal is echt niet nodig om kennis te maken met het systeem.

En voor 29,- is het inderdaad de moeite niet om met een illegale versie aan de slag te gaan.
Alleen blijkt uit de store nou niet echt of die 29,- versie een upgrade versie is of niet en of die wel gaat werken op mijn Windows 7 Dell versie.

Is er iemand die een Dell laptop met Windows 7 ouder dan 2jr voorzien heeft van een Windows 8 pro uit de MS Store voor 29,- ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gekocht, jammer genoeg op het moment niet tevreden met Windows 8. Ik kreeg telkens blauwe schermen, de zogenoemde bsod 's. De installatie liep probleemloos, maar daarna begon de ellende, drivers geïnstalleerd voor deze pc en toen ging het mis! Het waren uiteraard de nieuwste drivers, maar heeft niet mogen lukken het systeem stabiel te laten draaien. Nu op het moment ben ik bezig om Windows 7 er weer op te zetten. Erg jammer want het kost wel 100 euro, heb ik ervoor over maar dan moet het wel naar behoren werken :( Sorry mensen ik wou dat ik positiever nieuws had over Windows 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Hmm vreemd probleem, ik heb zojuist Windows 8 eens geïnstalleerd op mijn privelaptop nadat ik hem al enkele maanden heb draaien op de pc op het werk en de laptop van het werk. Nu is mijn eigen laptop niet meer van de nieuwste(Toshiba A200, 2 GB RAM, CoreDuo 2 GHZ, Geforce Go 7300 en schermresolutie van 1280*800). Alles werkt, buiten dat ik de tile Internet Explorer niet heb en dus niet in Metro op Internet Explorer kan. Iemand dit ook tegengekomen? Op gewone desktop kan ik wel op IE.

btw: Dit gaat wel over de Release Preview(wilde hem eerst eens uittesten op deze laptop alvorens de officiële versie te gebruiken die ik wel al op het werk heb. Daar heb ik ook eerst de RP gebruikt, maar daar werkte IE wel.)

Zou ik de minimum resolutie niet halen misschien? Ik vind er niet meteen iets over terug.

[ Voor 6% gewijzigd door skelleniels op 28-10-2012 09:08 ]

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 30-09 19:48

RMX

Geen matches
Nou, voor de 5de x dat een upgrade van W7 mislukt is. Bedankt voor de duidelijke logs MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

Matched: windows
Heb reeds de upgrade aangeschaft en gepoogd deze te installeren. Alleen na dat de setup aangeeft "Getting Devices Ready" komt er een zwart scherm, waar eigenlijk de configuratie wizzard moet komen denk ik. Heb geprobeerd in safe mode te starten alleen dit kan niet omdat eerst die wizzard doorlopen moet worden.

Na verloop van tijd start de pc opnieuw op en krijg ik de melding dat hij m'n oude configuratie terug gaat zetten omdat de installatie niet goed doorlopen was. Aan het einde van de rit zit ik weer met windows 7 op m'n schoot. Het gaat om een HP Touchsmart 600 1040nl.

Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt/een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Laatst online: 25-09 07:01
Frijns.Net schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 08:48:
[...]

Je kunt toch gewoon de 90 dagen versie downloaden als je wil weten hoe het werkt.
Illegaal is echt niet nodig om kennis te maken met het systeem.

En voor 29,- is het inderdaad de moeite niet om met een illegale versie aan de slag te gaan.
Alleen blijkt uit de store nou niet echt of die 29,- versie een upgrade versie is of niet en of die wel gaat werken op mijn Windows 7 Dell versie.

Is er iemand die een Dell laptop met Windows 7 ouder dan 2jr voorzien heeft van een Windows 8 pro uit de MS Store voor 29,- ?
Gebruik hem hier op een Dell Vostro 3750. Ok 15 maanden oud maar werkt prima.

Hier kun je ook zien welke hardware door Dell gestest is
http://support.euro.dell...._nl&doclang=nl&l=nl&s=bsd

Alleen tijdens installatie kreeg ik de melding dat de vingerprint software niet geschikt is voor Windows 8.
Moet nog uitzoeken hoe ik dit weer werkend krijg. Die software kun je niet downloaden maar krijg je op DVD.
Maar gebruikt dit altijd en toch wel een gemis. Moet nu steeds het wachtwoord intypen en de luxe van de vingerprint is toch wel erg handig als je daar eenmaal aan gewend bent, mits je laptop de optie heeft natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
skelleniels schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 09:06:

Zou ik de minimum resolutie niet halen misschien? Ik vind er niet meteen iets over terug.
Hmm.. volgens mij heb je wel 1 tikkie groter dan de minimale resolutie. Bij mij werkten geen van de tiles, kreeg een leuke animatie te zien, maar de apps openden niet. Ik heb toen via de settings -> general -> pc refresh gedaan en toen was alles opgelost. 1 Nadeel echter, groot gedeelte van mijn (w7?) applicaties waren ineens verwijderd en het proces duurt een half uur ofzo.:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 09:05

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ja hoor legaal. En dat voor 29 euro.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmarcel
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-12-2024
opposite schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:14:
Heb 'm net geïnstalleerd, alleen de live-tiles werken bij mij niet.. Als ik erop klik, krijg ik de animatie nog te zien, maar dan retourneert hij doodleuk naar het startscherm. Ik heb de drivers geüpdate (GT 420M), weet iemand wat ik nog meer kan doen om dit probleem te verhelpen? 't Is zo een beetje een flop voor mij...

Edit: Ik heb gezien dat het aan een te lage resolutie kan liggen, maar mijn resolutie is 1366 x 768
Heb je de virusscanner van Avast draaien? Had het zelfde probleem, heb bij de tweede poging Avast eerst eraf gehaald en toen geupgrade naar Windows 8. Windows 8 draait nu zonder problemen en heeft ook een eigen virusscanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
opposite schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 09:20:
[...]

Hmm.. volgens mij heb je wel 1 tikkie groter dan de minimale resolutie. Bij mij werkten geen van de tiles, kreeg een leuke animatie te zien, maar de apps openden niet. Ik heb toen via de settings -> general -> pc refresh gedaan en toen was alles opgelost. 1 Nadeel echter, groot gedeelte van mijn (w7?) applicaties waren ineens verwijderd en het proces duurt een half uur ofzo.:'(
Ah ik heb het al gevonden. Mijn Firefox stond als default ingesteld en daarom ging het niet ofzo 8)7 Ik heb ook Firefox op mijn andere systemen en daar werkt het wel op. Ik gok dat het een bug nog is in de release preview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuMon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-09 13:49
Foutmelding: "Internal Error: Error retrieving the scan report" of bij de nederlandse versie: "Interne fout: fout bij het ophalen van het scanrapport".
nazimv schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:42:
[...]

Heb je intussen antwoord gekregen van Microsoft? Of zijn er anderen met hetzelfde probleem? Ik heb namelijk hetzelfde probleem op mijn nieuwe laptop (windows 7 sp1).
Ha, nog iemand die dit probleem heeft, en op internet zijn er nog meer te vinden :(

Dit is het antwoord van Microsoft:
Het spijt met dat het niet onmiddellijk lukt om te downloaden. Omwille van een grote vraag naar Windows 8 zijn onze servers zwaar belast. Daarom raad ik u aan om 24 uur te wachten en het daarna opnieuw te proberen. Mijn excuses voor enig ongemak.
Ik heb het al vele malen geprobeerd... Ik geloof er niets van dat het door hun servers komt. Ik heb Windows 8 ook op een andere laptop geinstalleerd, en dat ging in één keer feilloos!

Ondertussen al ontdekt dat de logs hier worden opgeslagen: C:\Users\xxxxx\AppData\Local\Microsoft\WebSetup
Als je die map hernoemd of verwijderd, dan kun je de scan weer helemaal opnieuw laten doen.

Daar staat ook een error log, daarin staat deze foutmelding:
2012-10-28 09:04:54, Error CONX [PerformTransform] [0x8007007e] Transform node failed.
2012-10-28 09:04:54, Error CONX [CreateReport] [0x8007007e] Failed transforming report.
2012-10-28 09:04:54, Error CONX Failed to retrieve the HTML report from the compatibility controller. HRESULT = 0x8007007e.
Ik vermoed dat er een rapport samengesteld wordt door een "compatibility controller" en dat dat dus niet lukt. Maar waarom dan niet?

Ook heb ik in msconfig selectief starten gebruikt, om zoveel mogelijk programma's uit te schakelen (virusscanner, etc). Maar ook dat helpt niet. Vervolgens nog diverse programma's verwijderd, helpt ook niet.

Het schijnt wel mogelijk te zijn om het scan/ installatie programma op een andere pc te laten draaien, dan de key kopen, en deze key dan weer te gebruiken op je eigen pc. Maar ik vind dat wat riskant, ik wil wel zeker weten dat ik de juiste Windows8 versie krijg (64 bit).

Ik wacht de ontwikkelingen nog even af, en ondertussen volg ik het Microsoft forum waar dit probleem al meerdere keren is gemeld: http://answers.microsoft....ows/forum/windows_install

[ Voor 17% gewijzigd door HuMon op 28-10-2012 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 21:05
Ja, want gratis ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
29,99 dollar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuMon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-09 13:49
QErikNL schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:12:
Ik wilde nu net gaan upgraden. Maar de upgrade assitant geeft de volgende error: "Internal Error: Error retrieving the scan report" Heeft iemand hetzelfde?
Ja, zie mijn vorige bericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrw88
  • Laatst online: 27-06 14:33
jrw88 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 01:35:
onlangs heb ik mijn windowd 7professional besturingssysteem geupgraded naar win 8 pro.
dit alles met behoud van bestanden en programma's.

ik ben ontzettend tevreden hoe alles werkt, maar binnen de metro interface doen maar een beperkt aantal apps het. namelijk: mail, weer en zelfs de app store doen het niet (en nog een paar). Althans.. ze starten prima maar blijven eeuwig zoeken.
updates zijn er niet.

iemand een idee hoe dit kan komen?
iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 21:05
Nee, gratis. Dat zei ik toch.
DreamSpark *O*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
emmarcel schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 09:22:
[...]

Heb je de virusscanner van Avast draaien? Had het zelfde probleem, heb bij de tweede poging Avast eerst eraf gehaald en toen geupgrade naar Windows 8. Windows 8 draait nu zonder problemen en heeft ook een eigen virusscanner.
Ik had inderdaad avast draaien, was er alleen niet achter gekomen dat het daaraan lag, heb dus een pc refresh gedaan vanuit het settings menu. Heeft ie naast avast een hele hoop andere windows7 apps eraf gedonderd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 14:18

Pykow

Angelo OTR

Tot dus ver ben ik nog zeer tevreden over windows 8, het zoeken gaat wat anders, maar verder werkt het bijna hetzelfde als Windows 7, maar dan soepeler en MAN opstartsnelheid is gewoon niet normaal hoe snel met mijn samsung 860.

ik drukte vanmorgen op de knop. ik ga zitten op mijn stoel en ik kan al gaan inloggen.
gewoon binnen 5 seconde en een restart is 11 seconde :D.
Ze hebben Windows 8 zo licht gemaakt zodat het soepel loopt op tablets, waardoor het op de PC nog soepeler loopt, omdat je veel betere hardware hebt (mits je pc niet heel oud is, die van mij is uit Augustus 2012)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35
Geen matches
De vraag is vast al eens gesteld, maar de upgrade licentie die ik nu gekocht heb, is ook te gebruiken voor meerdere computers?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
rimave schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 09:52:
De vraag is vast al eens gesteld, maar de upgrade licentie die ik nu gekocht heb, is ook te gebruiken voor meerdere computers?
1 licentie = 1 PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 08:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Geen matches
Hm. Ik zie bij de people tab alleen mijzelf en mijn updates, terwijl ik daar ook graag mijn vrienden zou willen zien? Hoe stel je zoiets in?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
Pykow schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 09:48:
Tot dus ver ben ik nog zeer tevreden over windows 8, het zoeken gaat wat anders, maar verder werkt het bijna hetzelfde als Windows 7, maar dan soepeler en MAN opstartsnelheid is gewoon niet normaal hoe snel met mijn samsung 860.

ik drukte vanmorgen op de knop. ik ga zitten op mijn stoel en ik kan al gaan inloggen.
gewoon binnen 5 seconde en een restart is 11 seconde :D.
Ze hebben Windows 8 zo licht gemaakt zodat het soepel loopt op tablets, waardoor het op de PC nog soepeler loopt, omdat je veel betere hardware hebt (mits je pc niet heel oud is, die van mij is uit Augustus 2012)
Inderdaad opstart snelheid is echt niet normaal _/-\o_
Kon het zelf niet geloven dat m'n laptop zo snel opgestart was. Dacht dat die misschien gewoon in slaapstand ofzo stond, dus keek even naar m'n batterij maar die stond nog steeds op 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
Ik vind de Gesture Suite voor mijn Asus laptop geweldig werken met Windows 8. Het is alsof je een touchscreen hebt voor je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:20
Kun je met de upgrade ook een clean install op een andere partitie doen? Zodat je Windows 7 dus behouden blijft en je een dualboot krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Geen matches
Kan ik de upgrade versie van € 29.99 gewoon installeren over een versie die niet zo legal is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 09:56:
Hm. Ik zie bij de people tab alleen mijzelf en mijn updates, terwijl ik daar ook graag mijn vrienden zou willen zien? Hoe stel je zoiets in?
Je facebook toevoegen aan je Live-account, dit kon altijd via Hotmail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Paksoy schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:05:
Ik vind de Gesture Suite voor mijn Asus laptop geweldig werken met Windows 8. Het is alsof je een touchscreen hebt voor je scherm.
Waar kan je dat precies downloaden? Want ik kan alleen een versie voor Windows 7 vinden, ik zou ook graag dat edge sweep willen hebben :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmarcel
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-12-2024
opposite schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 09:39:
[...]

Ik had inderdaad avast draaien, was er alleen niet achter gekomen dat het daaraan lag, heb dus een pc refresh gedaan vanuit het settings menu. Heeft ie naast avast een hele hoop andere windows7 apps eraf gedonderd :')
Die PC refresh had ik ook gedaan en toen werkte de apps wel, alleen was ik al mijn geïnstalleerde programma's kwijt. Heb toen mijn Windows 7 backup terug gezet en opnieuw de upgrade naar Windows 8 gedaan, na eerst Avast te hebben verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
Heeft iemand al ervaring met externe touchpads, windows touch muizen, apple magic mouse ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:42
Ik hier,

heb gelijk een Microsoft Wedge touch mouse en Microsoft Wedge toetsenbord gekocht. Ik moet zeggen dat de touch mouse echt even wennen is maar dat het voor windows 8 heel erg handig is. Er zitten ook nadelen aan. Bijvoorbeeld had ik op mijn oude muis een 'internet vorige/volgende' knop zitten en op deze nieuwe wedhe muis zitten ze niet meer.

Over de productren kan ik wel zeggen dat het er heel erg mooi uit ziet. Kwaliteit is echt heel erg hoogstaand. Geen kabels meer over je bureau lopen (werkt nu via blauwetand).

Mochten er nog meer mensen zijn die dit willen kopen er is een microsoft cash back actie op deze producten. Bij aankoop van windows 8 krijg je deze producten met 50% korting

[ Voor 14% gewijzigd door sinasappel op 28-10-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Geen matches
Zooo

Iemand al zijn PC met sleep uit gezet? en dan weer op gestart? Dat gaat echt donders snel! Niet normaal zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Hoi allemaal ik gebruik het programma postbox voor mijn mail
Zijn er gebruikers die ervaring hebben met Windows 8 en postbox
Misschien dat iemand het zou willen proberen.
http://www.postbox-inc.com/
Vind dit namelijk een super goede mail client op de site staat nog geen Windows 8
Maar wie weet werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan zijn dat je AV ze tegen houd.
Had hier hetzelfde met 3 apps, die bleven maar draaien/opstarten, bleek op de desktop een melding van Avast te komen. (die na een tijdje weer weg gaat)
Daar de apps toegang gegeven en ze deden het.

Avast heeft gister een update gehad en zou nu volgens de change log, full compatible zijn met Win8.
Heb het ook maar bij die 3 apps gehad, zal iets met een digitale handtekening/md5 hash/etc te maken hebben.
Willybubba schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 09:56:
In de people app bij settings je facebook en dergelijke koppelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
rjn27 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:49:
Hoi allemaal ik gebruik het programma postbox voor mijn mail
Zijn er gebruikers die ervaring hebben met Windows 8 en postbox
Misschien dat iemand het zou willen proberen.
http://www.postbox-inc.com/
Vind dit namelijk een super goede mail client op de site staat nog geen Windows 8
Maar wie weet werkt het.
Dit zou gewoon moeten werken. Volgens mij doen bijna alle windows 7 apps het, ze runnen alleen niet in de nieuwe UI van Windows 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Mm

Iemand al die windows install map en windows.old geprobeerd te deleten? Ik krijg steeds melding dat ik permission van system nodig heb, maar heb gewoon een admin acocunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Ik krijg in het boot menu van mijn mobo 2 opties om vanaf mijn usb stick (3.0) te booten voor de win8 install, namelijk normaal en UEFI. Welke moet ik kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
WeAreLegion schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:12:
Mm

Iemand al die windows install map en windows.old geprobeerd te deleten? Ik krijg steeds melding dat ik permission van system nodig heb, maar heb gewoon een admin acocunt.
http://answers.microsoft....55-4ef9-ac67-b5e1669989a5

Zoeiets had ik ook toen ik een keer win7 reinstallde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:12:
Mm

Via "schijf opruiming" (ofzo) doen, dan kan je kiezen om oude systeem files op te laten ruimen, daar staat Windows.old ook bij.

Afbeeldingslocatie: http://www.incrementalcoding.com/content/33be73756bf4_B73E/DiskCleanup01.jpg

http://www.incrementalcod...indows-Installations.aspx

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:01
Ja

Tweakers - Technet / msdn / legaal kopen 30 euro ???

Dus ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mensen die in het bezit zijn van een Technet- en of MSDN-account kunnen al legaal werken met de RTM-versie van Windows 8 sinds half augustus.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Geen matches
Okay via disk cleanup werkt niet, daar komen ze niet bij te staan. Ik maak wel even 2e user aan en test het zo wel even beetje apart dit :D

edit: Heb het inderdaad zo gedaan als via screenshot, maar die 2 mappen bij elkaar zijn 15gig :) en hij laat maar zien dat er 2mb inderdaad ofzo gecleaned kan worden.

[ Voor 37% gewijzigd door WeAreLegion op 28-10-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows 8 zonder enig probleem geupgrade vanaf Windows 7. Werkte hier super. Ben tot op heden erg tevreden. Ja het is wennen... ja het is een beetje lastig die full-screen app omgeving combineren met "normale" Windows applicaties. Maar het werkt voor mij, in zijn geheel, wel. Windows 7 was al snel, maar Windows 8 voelt in ieder geval nog een stukje rapper.

Had wel nog een dingetje waar ik naar op zoek ben;
Is het mogelijk om de Windows Calendar app te syncen met je iPhone kalender; of moet je dan noodgedwongen uitwijken naar een tussenstap met de Google agenda er tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:18:
Okay via disk cleanup werkt niet, daar komen ze niet bij te staan. Ik maak wel even 2e user aan en test het zo wel even beetje apart dit :D
Bij "Clear up system files" kan je Windows.old verwijderen.

<Check the box for Previous Windows Installation(s)>

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
Maks schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:22:
[...]

Waar kan je dat precies downloaden? Want ik kan alleen een versie voor Windows 7 vinden, ik zou ook graag dat edge sweep willen hebben :9.
Het stond gewoon op de driver pagina van mijn laptop. Ik zou niet weten of jouw trackpad wordt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-09 10:24
Je kan hem hebben voor 14.99 euro, de registratie is als een zeef...
Neem een windows 7 pc,
ga naar https://www.windowsupgradeoffer.com/nl-NL/ op die pc en geef een recente datum in, een willekeurige winkel, en een willekeurig merk. Je krijgt dan een kortingscode en je hebt windows 8 pro voor 14.99...

De kortingscode kan je ingeven op de betalingspagina en je kan downloaden.
Na de download kan je kiezen, op usb stick plaatsen of een iso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 13:35
Toch overgestapt via officiële weg voor 14,99 euro naar W8
Alles werkt tot nu toe goed, alleen even een vraag, kan nergens vinden
hoe ik de taakbalk transparant kan maken, of is dit eruit gesloopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
Albert020 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:21:
Toch overgestapt via officiële weg voor 14,99 euro naar W8
Alles werkt tot nu toe goed, alleen even een vraag, kan nergens vinden
hoe ik de taakbalk transparant kan maken, of is dit eruit gesloopt ?
Aero (dus transparantie op je taakbalk/windows) is eruit gesloopt ja.
Pagina: 1 ... 32 ... 65 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 8 is alweer een aantal maanden op de markt en is het tijd dat dit algemene Windows 8 topic per 1 januari 2013 worden gesloten.

Bij deze dus het verzoek aan een ieder met issues met Windows 8 om hiervoor vanaf nu een eigen topic aan te maken.