Hoe zit dat dan precies als je weer terug wilt naar Windows 7 (bijv. omdat Win8 niet bevalt na de upgrade). Kun je Windows 7 dan niet meer activeren?misterdoom schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:14:
[...]
Je mag een key maar 1 keer gebruiken. Ook de W7-key mag niet meer gebruikt worden indien deze voor de upgrade key gebruikt is van W8.
Als je besturingssysteem 64-bit is wordt de 64-bit versie gedownload, heb je de 32-bit krijg je de 32-bit als download. Wil je switchen moet je ofwel de DVD kopen ofwel eerst een W7 32/64 bit versie installeren en zo de juiste versie downloaden.
Verwijderd
Matched: windows, 8
Je kunt ook je bankrekening koppelen aan een PayPal account of zelfs via iDeal geld erop overmaken, bij de laatste duurt het de eerste keer een aantal (ca 30) minuten voordat het erop staat; daarna een paar secondenagoNITE schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:27:
Quote mezelf maar even.
Iemand anders die bij de upgrade assistent ook de melding kreeg dat er niets kon worden behouden?
Welke stap volgt hier na dan ? Install van Windows 8 en al je toepassingen etc. opnieuw installeren ?
[...]
[...]
Je zou een prepaid credit card kunnen aanschaffen van € 30,-. Ga ik zelf ook doen.
Even een crosspost uit het aanbiedingentopic. Je kunt dus gratis het Windows Media Center Pack voor windows 8 krijgen. Volgens Tweaktown is het slim om zo snel mogelijk een key te halen, ook al weet je nog niet zeker of je de overstap gaat maken.TNJ schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:33:
Mensen die voor Win8 gaan, doen er verstandig aan om ok even de MCE key te regelen:
http://www.tweaktown.com/..._free_for_a_limited_time/
Verder weet ik nog niet of ik de overstap ga maken. Ik vind de metro-interface aan de ene kant wel mooi, maar ik vind het eigenlijk ook nog steeds gewoon leuk dat ik mijn eigen bureaubladachtergrond gelijk zie, zodra ik mijn laptop opstart. Daarnaast vraag ik me af hoe het switchen tussen programma's verloopt. Ik mag hopen dat je dan niet altijd dat enorme startmenu hoeft te gebruiken.
Hm ik heb een Iiyama ProLite E2407HDS wat aangesloten is op mijn laptop via HDMI en het geluid gaat daar ook over.
Nu is het zo dat in Windows 8 na elk geluidje een tikje volgt, alsof hij het uitzet. Helemaal apart is is dat ik dat ook heb als volume op 0 staat
.
Behoorlijk storend.
Nu is het zo dat in Windows 8 na elk geluidje een tikje volgt, alsof hij het uitzet. Helemaal apart is is dat ik dat ook heb als volume op 0 staat
Behoorlijk storend.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
@Quad: dat kun je toch vast wel ergens uitzetten bij de instellingen voor geluid, mag ik hopen. xD
En welke mail was dat dan? Want ik geraak gewoon nie voorbij de windows upgrade assistant, dus ik kan geen windows bestellen..Sj44k13 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:27:
De oplossing van mijn probleem:
Ik ging naar de mail die ik kreeg nadat ik Windows had besteld. Ik klikte op 'If you need to download Windows, write down your new product key and enter it here.' Dan downloadt ie Windows8-setup.exe en daarmee kon ik wel media maken.
Verwijderd
Switchen tussen programma's gaat prima hoor.AMD1800 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:35:
[...]
Even een crosspost uit het aanbiedingentopic. Je kunt dus gratis het Windows Media Center Pack voor windows 8 krijgen. Volgens Tweaktown is het slim om zo snel mogelijk een key te halen, ook al weet je nog niet zeker of je de overstap gaat maken.
Verder weet ik nog niet of ik de overstap ga maken. Ik vind de metro-interface aan de ene kant wel mooi, maar ik vind het eigenlijk ook nog steeds gewoon leuk dat ik mijn eigen bureaubladachtergrond gelijk zie, zodra ik mijn laptop opstart. Daarnaast vraag ik me af hoe het switchen tussen programma's verloopt. Ik mag hopen dat je dan niet altijd dat enorme startmenu hoeft te gebruiken.
'Mail' doesn't support POP3 mail accounts, please contact your emailprovider..
say whut??
say whut??
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Wat is je foutmelding? Ik kreeg dat hij niet available for download is. Ik heb daarna in Windows Xp sp3 compatibility gedraaid en dan doet 'ie het gewoon. Die mail krijg je pas na bestellen.Nikvdw schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:37:
[...]
En welke mail was dat dan? Want ik geraak gewoon nie voorbij de windows upgrade assistant, dus ik kan geen windows bestellen..
I know, maar heb een hekel aan Paypal, ooit eens gezeik mee gehadVerwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:31:
[...]
Je kunt ook je bankrekening koppelen aan een PayPal account of zelfs via iDeal geld erop overmaken, bij de laatste duurt het de eerste keer een aantal (ca 30) minuten voordat het erop staat; daarna een paar seconden
@CWA: Dat is mooi!
Ik heb zelf net een filmpje opgezocht, waarin te zien is hoe makkelijk je je recente apps kan zien. Filmpje begint bij de methode die ik het mooist vind: klik hier.
Daarnaast vind ik het ook niet zo handig dat ik gelijk een groot startmenu te zien krijg, terwijl ik toch vaak vanuit de desktop wil werken. Maar ja, wie weet went het. Bovendien heeft dat startmenu ook grote voordelen, omdat je gelijk een boel informatie te zien krijgt.
Ik heb zelf net een filmpje opgezocht, waarin te zien is hoe makkelijk je je recente apps kan zien. Filmpje begint bij de methode die ik het mooist vind: klik hier.
Daarnaast vind ik het ook niet zo handig dat ik gelijk een groot startmenu te zien krijg, terwijl ik toch vaak vanuit de desktop wil werken. Maar ja, wie weet went het. Bovendien heeft dat startmenu ook grote voordelen, omdat je gelijk een boel informatie te zien krijgt.
Your pc does't meet the system requirementsSj44k13 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:40:
[...]
Wat is je foutmelding? Ik kreeg dat hij niet available for download is. Ik heb daarna in Windows Xp sp3 compatibility gedraaid en dan doet 'ie het gewoon. Die mail krijg je pas na bestellen.
If you want to install windows 8, you may have to upgrade some of the hardware in this computer
Contact your pC manufacturer to see if you can upgrade the BIOS.
Het is een Dell XPS M1530, T9300 CPU, 4gb ram, latest bios, Disable Executable is enabled in de BIOS..
I'm lost..
Jammer dat ik geen reacties op mijn berichten krijg, dus moet ik zelf maar weer mijn probleem oplossen.
De iso werkt ook niet. Dan maar in de wizard aangeven dat ik win8 direct wil instaleren.
Als dat ook niet werkt dan ga ik maar eens op zoek naar een andere iso.
De iso werkt ook niet. Dan maar in de wizard aangeven dat ik win8 direct wil instaleren.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
inmiddels ook netjes verse x64 installatie gedaan op mijn XPS15.
weet iemand waar de "Metro Apps" daadwerkelijk geinstalleerd worden? "Cloud"?
Ze staan niet in de traditionele programma's of Program Files...
Volgens mij in de map programDataMunkleSon schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:49:
inmiddels ook netjes verse x64 installatie gedaan op mijn XPS15.
^ Post is hierboven!
We kunnen wel reacties geven maar daar heb je waarschijnlijk toch niks aan.rimave schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:45:
Jammer dat ik geen reacties op mijn berichten krijg, dus moet ik zelf maar weer mijn probleem oplossen.
Wat je zou kunnen doen is Dell mailen of bellen
^ Post is hierboven!
Heb zonet mijn dvd speler verwisseld voor een SSD in mijn laptop en daar Windows 8 op geinstalleerd en denk nu maar 1 ding:
Jeetje wat een versnelling ten opzichte van een normale hdd.
Apps starten tenminste nu meteen op en hoef nergens meer op te wachten.
Apps starten tenminste nu meteen op en hoef nergens meer op te wachten.
What a fine day for Science! | Specs
Ik dacht het er ook maar eens op te gaan gokken, maar ik kan in de upgrade tool bij "Choose what to keep" enkel "Nothing" kiezen. Omdat ik nu even geen tijd heb om al mijn software opnieuw te installeren, laat ik het voor nu dus maar even zitten. Of iemand hier moet weten waarom ik alleen voor "Nothing" kan kiezen? Ik kom van Windows 7 x64 SP1 Ultimate, verder niets spannends.
Grrr bij mij geeft de upgradeassistent aan "downloaden is niet voltooid, gegevens zijn ongeldig"
Gaat netjes door tot 100% en dan krijg ik dit..zucht..
Gaat netjes door tot 100% en dan krijg ik dit..zucht..
Net gehaald in de winkel, en daar staat achter op het doosje dat als je van win 7 ultimate komt, je je programma's niet mee kan nemen ...posttoast schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:03:
Ik dacht het er ook maar eens op te gaan gokken, maar ik kan in de upgrade tool bij "Choose what to keep" enkel "Nothing" kiezen. Omdat ik nu even geen tijd heb om al mijn software opnieuw te installeren, laat ik het voor nu dus maar even zitten. Of iemand hier moet weten waarom ik alleen voor "Nothing" kan kiezen? Ik kom van Windows 7 x64 SP1 Ultimate, verder niets spannends.
Ai, ok. Bedankt voor de tipMdehoog schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:08:
[...]
Net gehaald in de winkel, en daar staat achter op het doosje dat als je van win 7 ultimate komt, je je programma's niet mee kan nemen ...
Ok, net W8 Pro geïnstalleerd. Samengevat: 'Dit wordt even wennen'
Mag ik een paar simpele vragen stellen:
1:
Waarom zie ik alleen maar een paar gekleurde 'tegels' op het startscherm? Daar bedoel ik dan mee de standaard ingestelde apps zoals IE10, kaarten. Ik zie bij IE10 alleen als een blauw vierkantje. Verder geen tekst of symbool. Dat lijkt me niet de bedoeling? Meer mensen last van?
2:
Hoe sluit ik 'dingen' af? (bijvoorbeeld de store) Nu heb ik met alt-tab een lange lijst met zaken die openstaan
3:
Hoe maak ik op het startscherm een koppeling naar foto's, muziek, video's op mijn NAS
4:
Hoe kan ik fatsoenlijk zoeken naar apps in de store? Er is bijvoorbeeld een LinkedIn App heb ik ergens gezien, maar die kom ik niet tegen? (er staat erg weinig in de store, dus ik zal vast iets verkeerd hebben ingesteld.
5:
Waarom krijg ik verdorie toch ineens een soort van Hotmail adres toegewezen terwijl ik mijn eigen e-mailadres heb ingevuld als MS account?
6:
En ik bedenk me nu: Outlook (MS Office), Ik neem aan dat MS daar toch ook een app voor heeft bedacht?
(pff...'even wennen' kan ik beter omzetten naar: 'ik vind het niks')
1:
Waarom zie ik alleen maar een paar gekleurde 'tegels' op het startscherm? Daar bedoel ik dan mee de standaard ingestelde apps zoals IE10, kaarten. Ik zie bij IE10 alleen als een blauw vierkantje. Verder geen tekst of symbool. Dat lijkt me niet de bedoeling? Meer mensen last van?
2:
Hoe sluit ik 'dingen' af? (bijvoorbeeld de store) Nu heb ik met alt-tab een lange lijst met zaken die openstaan
3:
Hoe maak ik op het startscherm een koppeling naar foto's, muziek, video's op mijn NAS
4:
Hoe kan ik fatsoenlijk zoeken naar apps in de store? Er is bijvoorbeeld een LinkedIn App heb ik ergens gezien, maar die kom ik niet tegen? (er staat erg weinig in de store, dus ik zal vast iets verkeerd hebben ingesteld.
5:
Waarom krijg ik verdorie toch ineens een soort van Hotmail adres toegewezen terwijl ik mijn eigen e-mailadres heb ingevuld als MS account?
6:
En ik bedenk me nu: Outlook (MS Office), Ik neem aan dat MS daar toch ook een app voor heeft bedacht?
je kan apps afsluiten door je muis linksboven te houden en dan naar beneden te scrollen, daar zie je alle programma's die open staan en deze kan je aflsuiten.readytoflow schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:10:
1:
2:
3:
4:
5:
6:
Voor je probleem in de Market moet je even naar instellingen en dan zoeken in eigen taal ofzo uitzetten.
Dat klopt niet nee, lijkt een video kaart driver issue misschien? Je moet zowel logo als tekst zien voor Metro IE.readytoflow schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:10:
1:
alt+f4; of win+tab, rechtsklikken op app die je wilt sluiten en close drukken; of de app bovenaan vastpakken met je muis naar beneden slepen.2:
3:

Kan met bijna alles.
Waarschijnlijk moet je even aanzetten dat je apps in alle talen wilt zien in de store:4:

Store > Settings Charm > Preferences
Is dat erg? Je hebt toch een account nodig om de Store te kunnen gebruiken.5:
Waarom? Outlook werkt toch gewoon? Je kan Mail gebruiken, maar dat doet slechts wat het zegt, Outlook doet zoveel meer.6:
Jammer.(pff...'even wennen' kan ik beter omzetten naar: 'ik vind het niks')
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Is er ergens een rechtstreekse download i.p.v. de upgrade asistant te gebruiken?
Het kan toch niet zijn dat windows8 niet werkt op een top of the line Dell XPS M1530 van 4 jaar oud... Windows 7 draait als een trein..
Het kan toch niet zijn dat windows8 niet werkt op een top of the line Dell XPS M1530 van 4 jaar oud... Windows 7 draait als een trein..
Heb sinds gisteren ook w8 op de laptop. Ziet er echt top uit en werkt als een trein!
Maar toch iets waar ik niet uit kom... Als ik me aanmeldt, zie ik alle programmas, Office etc. Als mijn vriendin zich aanmeldt, ziet ze niks? Ik kan geen instellingen vinden hiervoor. Maar het moet toch mogelijk zijn dat alle gebruikers gewoon de geinstalleerde programmas kunnen openen?!
Maar toch iets waar ik niet uit kom... Als ik me aanmeldt, zie ik alle programmas, Office etc. Als mijn vriendin zich aanmeldt, ziet ze niks? Ik kan geen instellingen vinden hiervoor. Maar het moet toch mogelijk zijn dat alle gebruikers gewoon de geinstalleerde programmas kunnen openen?!
Battle.net || Strava
En nu wachten op de desktop hack
Je moet dan toch wanneer je programma's installeert aangeven voor wie je het wil gebruiken? Je hebt dan vaak de keuze tussen "Install this for me only" of "Install this for all users on this computer".retlaw schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:27:
Heb sinds gisteren ook w8 op de laptop. Ziet er echt top uit en werkt als een trein!
Dat zal bij nieuwe installaties zo zijn, maar ik heb de upgrade gedaan met behoudt van programma's. Zal het eens in die hoek proberen te zoeken. Maar bij installeren van een app kreeg ik die vraag niet...Ramon schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:30:
[...]
Je moet dan toch wanneer je programma's installeert aangeven voor wie je het wil gebruiken? Je hebt dan vaak de keuze tussen "Install this for me only" of "Install this for all users on this computer".
Battle.net || Strava
Kan wel, maar dan moet je even rommelen in het regsiter. Zoek maar even op downgrade Windows 7 Ultimate to Proffesional. Kleine register wijziging, daarna Win 8 setup en je kunt je apps meenemen. Zo heb ik het ook gedaan (maar ga nu naar 2 maanden toch maar een schone install doen).
Verwijderd
Geen matches
Zo het staat erop. Eerste probleem is al gelijk een fijne. Hij herkent geen 5Ghz N-netwerken meer. Alle 2.4Ghz netwerken van mijn buren ziet hij zonder problemen. Maar mijn netwerk is nergens te bekennen. Nu maar eens kijken of linksys wat nieuwe drivers heeft die dit kunnen oplossen.
Verder wordt het vooral erg wennen, maar ben ik niet op voorhand negatief. De tiles voor finance en sport bijvoorbeeld zien er netjes uit, waarbij het dan weer jammer is dat sport zich alleen richt op de de Premier League en La Liga. Al neem ik aan dat later ook de Eredivisie er gewoon bij komt. Grootste probleem vind ik tot dusver het bedienen van die "sidebar" op bij je configuratie scherm te komen met de muis. Telkens wanneer ik hem tevoorschijn heb getoverd en ergens op wil klikken verdwijnt hij weer (kan ook met mijn motoriek te maken hebben
)
Verder wordt het vooral erg wennen, maar ben ik niet op voorhand negatief. De tiles voor finance en sport bijvoorbeeld zien er netjes uit, waarbij het dan weer jammer is dat sport zich alleen richt op de de Premier League en La Liga. Al neem ik aan dat later ook de Eredivisie er gewoon bij komt. Grootste probleem vind ik tot dusver het bedienen van die "sidebar" op bij je configuratie scherm te komen met de muis. Telkens wanneer ik hem tevoorschijn heb getoverd en ergens op wil klikken verdwijnt hij weer (kan ook met mijn motoriek te maken hebben
Hmm, ik had de Engelse versie verkregen via MSDN, echter wou ik graag naar de Nederlandse versie toe. Gelukkig kun je deze gewoon gratis downloaden binnen Windows 8.
Voor de mensen die het nog niet weten, en de meeste zullen het vast wel weten, maar voor de zekerheid, aangezien ik het niet in het topicstart kon vinden:
Configuratiescherm --> Add Languague --> Daar kan ik in ieder geval kiezen voor Engels (wat standaard is) en voor het toevoegen van Nederlands en Polski. Mocht je een andere toe willen voegen kun je klikken op Add Languague bovenaan in het scherm.
Nu ik er zo'n 2 weken mee aan het spelen ben, begint het me toch wel te bevallen dat Windows 8. Enige wat ik nog enigzins lastig vind is dat de start knop weg is linksonder. Niet zozeer de knop, maar de zoekfunctie in de startknop. Moet even wennen dat het nu links rechts op het scherm zo'n zoek scherm komt, voelt toch heel anders.
Voor de mensen die het nog niet weten, en de meeste zullen het vast wel weten, maar voor de zekerheid, aangezien ik het niet in het topicstart kon vinden:
Configuratiescherm --> Add Languague --> Daar kan ik in ieder geval kiezen voor Engels (wat standaard is) en voor het toevoegen van Nederlands en Polski. Mocht je een andere toe willen voegen kun je klikken op Add Languague bovenaan in het scherm.
Nu ik er zo'n 2 weken mee aan het spelen ben, begint het me toch wel te bevallen dat Windows 8. Enige wat ik nog enigzins lastig vind is dat de start knop weg is linksonder. Niet zozeer de knop, maar de zoekfunctie in de startknop. Moet even wennen dat het nu links rechts op het scherm zo'n zoek scherm komt, voelt toch heel anders.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik ben sinds gisteren bezig met de upgrade van XP naar Windows 8 maar het lukt niet.Strunkie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:08:
Gevonden:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=262204
Met die exe kan je een installatie CD maken
Vele vastlopers gehad tijdens het downloaden van de upgrade en na twee of drie herstarts heb ik heb slechts twee opties tijdens de upgrade:
"Nu installeren" of "Later vanaf het bureaublad installeren."
Na de hele ochtend gebeld te hebben met Microsoft kwamen ze tot de conclusie dat je vanaf xp niet de optie hebt om een ISO te branden. Dit wilde ik graag om (latergenoemde) problemen te voorkomen.
Ik heb dat van GEEN ISO i.c.m. XP nergens zien staan op de website van Microsoft. Ook ergens anders is er geen woord over gerept.
Mogelijk zou mijn download ook corrupt kunnen zijn door de vastlopers.
Samen met Microsoft helpdesk opnieuw de upgrade gedownload. Ik heb op "Nu installeren" geklikt en wat denk je? Upgrade mislukt
Blijkbaar heeft de 30 euro die ik heb betaald voor de upgrade een andere waarde dan de 30 euro van een Vista- of Windows 7-user.
Ik dacht voordeliger uit te zijn door de DVD zelf te brand, niet dus. Ik zit nu nog op xp
Kan ik met de link van Strunkie upgraden of een ISO op een DVD branden vanuit XP zonder XP opnieuw te verkloten?
De waarde van de upgrade zit toch in de product key? Waarom wordt er dan geen link voor de ISO aangeboden via Microsoft? Mag ik alsnog torrentsites afstruinen voor een ISO terwijl ik een legale key heb.
Microsoft, way to go! NOT.
Edit: Ik heb een maand geleden de Windows 8 RP gebruikt en die deed het perfect op mijn computer.
[ Voor 9% gewijzigd door Shmoopy op 27-10-2012 12:59 ]
Verwijderd
Matched: 8
Kan de nieuwe W8 32bit nu wel meer dan 4GB adresseren? (Dit omdat het 32 bit OSX dit wel kan).
NeeVerwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:55:
Kan de nieuwe W8 32bit nu wel meer dan 4GB adresseren?
Lijkt me sterk.(Dit omdat het 32 bit OSX dit wel kan).
*zucht*
Kom ik er net achter dat ik de installatie van Windows 8 2 maanden geleden niet via de EFI shell gedaan had, waardoor ik nou geen gebruik maak van de UEFI boot.
Kom ik er net achter dat ik de installatie van Windows 8 2 maanden geleden niet via de EFI shell gedaan had, waardoor ik nou geen gebruik maak van de UEFI boot.
trouwens, volgens mij kan die media player geen mkv's afspelen. ik dacht dat dit wel mogelijk was in windows 7 (dus media player in windows 7)..
Nope, heeft nooit gekunnenwestlym schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:18:
trouwens, volgens mij kan die media player geen mkv's afspelen. ik dacht dat dit wel mogelijk was in windows 7 (dus media player in windows 7)..
Verwijderd
Geen matches
Even een kort vraagje. Is het mogelijk om het uiterlijk van tiles aan te passen? Meer specifiek: Ik heb een folder met TV-shows op mijn hdd. Deze folder heb ik gepinned op mijn startscherm. Dit ziet er nu gewoon uit als een tile met daarin het folder icoon. Liever maak ik hier een wat grotere tile van in een vaste kleur met de tekst "tv-shows", zodat het er een beetje hetzelfde uitziet als de live-tiles.
Is er een mogelijkheid om alvast een ISO van windows 8 pro 64-bit upgr
ade te downloaden? Ik wil er al graag mee aan de slag maar microsoft levert mijn disc pas maandag.... Ik neem aan dat je toch 30 dagen hebt om te activeren, toch? Iemand een linkje of bereidt zijn ISO te delen? Alvast bedankt!
ade te downloaden? Ik wil er al graag mee aan de slag maar microsoft levert mijn disc pas maandag.... Ik neem aan dat je toch 30 dagen hebt om te activeren, toch? Iemand een linkje of bereidt zijn ISO te delen? Alvast bedankt!
Verwijderd
iemand? Hij blijft nu al een uur hangen bij ditzelfde laadschermVerwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:15:
Probeer nu net windows 8 op mijn asus n55sf te installeren (via 15euro aanbieding). Nadat ik in de Windows 8 upgradeassistent windows 8 pro heb aangevinkt kom ik op een laadscherm waar staat: We bereiden een paar dingen voor; een ogenblik geduld....
Het is echter zo dat dit laadscherm nu al een kwartier bezig is. is dit normaal?
Ik heb het even geprobeerd met deze tip: http://www.sysprobs.com/d...-ultimate-to-professional, maar dat hielp niet. Ik heb nog steeds enkel "Nothing" als optie. Zijn er nog andere registersleutels die ik moet wijzigen?Altijd_Lastig schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:36:
[...]
Kan wel, maar dan moet je even rommelen in het regsiter. Zoek maar even op downgrade Windows 7 Ultimate to Proffesional. Kleine register wijziging, daarna Win 8 setup en je kunt je apps meenemen. Zo heb ik het ook gedaan (maar ga nu naar 2 maanden toch maar een schone install doen).
Shortcut maken en die op je start scherm zetten ?Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:20:
Even een kort vraagje. Is het mogelijk om het uiterlijk van tiles aan te passen? Meer specifiek: Ik heb een folder met TV-shows op mijn hdd. Deze folder heb ik gepinned op mijn startscherm. Dit ziet er nu gewoon uit als een tile met daarin het folder icoon. Liever maak ik hier een wat grotere tile van in een vaste kleur met de tekst "tv-shows", zodat het er een beetje hetzelfde uitziet als de live-tiles.
(en van shortcut natuurlijk icon aanpassen)
[ Voor 3% gewijzigd door DDX op 27-10-2012 13:30 ]
Gratis vervanger startknop: http://www.zdnet.nl/downl...artknop-terug-windows-8-/
Is nog beta en voorlopig gratis
[ Voor 16% gewijzigd door desalniettemin op 27-10-2012 13:41 ]
Eh, ik heb hem net gekocht maar hij is dus niet aan mijn MS account gebonden (heb nooit moeten inloggen), hoe download ik nou een ISO om een recovery disk te kunnen branden?
Heb je intussen antwoord gekregen van Microsoft? Of zijn er anderen met hetzelfde probleem? Ik heb namelijk hetzelfde probleem op mijn nieuwe laptop (windows 7 sp1).HuMon schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:14:
Ik heb vanochtend de upgrade assistent opgestart, en na een tijdje scannen van de pc krijg ik de melding "Interne fout: fout bij het ophalen van het scanrapport". Ik heb de upgrade assistent nu meerdere keren opgestart, maar ik krijg elke keer vrij snel deze foutmelding.
Ik kan de foutmelding niet op internet vinden, en ik wacht nog even met contact opnemen met Microsoft. Misschien wordt dat scanrapport via internet verzonden, en ik kan me voorstellen dat die website wat overbelast kan zijn... Heeft iemand anders deze foutmelding al gehad?
ik heb de windows 8 installatie op een USB staan... kan ik die gewoon naar een DVD copieren om hem via bootcamp te installeren???
Zou nog niet een Windows 8 als Bootcamp installeren. Apple is altijd behoorlijk laat met het leveren van drivers, zou goed kunnen dat je bijvoorbeeld geen geluid hebt.Wolfjerolfje schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:56:
ik heb de windows 8 installatie op een USB staan... kan ik die gewoon naar een DVD copieren om hem via bootcamp te installeren???
ok.. maar via usb booten lukt niet... krijg bij het installeren altijd een error... heb het hier al een paar keer gevraagd en op google gezocht maar ik kom niet verder...
Wolfjerolfje schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:10:
hallo, ik heb windows 8 gekocht en gedownload op mijn macbook... een bootable USB drive gemaakt...
boot in de windows installatie, vul de key in en kies mijn vrije lege partitie... hij begint met installeren.. maar als hij zo goed als klaar is krijg ik een fatale foutmelding...
de ene keer is het :
" Windows could not update the computer's boot configuration. Installation cannot proceed"
en de andere keer is het:
"windows could not prepare to boot into the next phase of the installation. to install windows, restart the installation"
na deze laatse foutmelding is er een extra partitie aangemaakt genaamd "EFI". en als ik weer probeer te installeren loopt hij vast bij de 0%... dus formatteer ik de boel maar weer...
i
k heb geen andere hardware op mijn macbook aangesloten...
ik kan er via google niks relevants over vinden...
ik hoop dat iemand er evaring mee heeft en weet wat ik er aan kan doen
Ik zou het helemaal nog niet op een Mac installeren. Zoals ik al zei, Apple is slecht in drivers leveren.
[ Voor 33% gewijzigd door Wolfos op 27-10-2012 14:00 ]
Vandaag geprobeerd: De upgrade advisor laten lopen op mijn Engelstalige Windows 7 Home Premium 64bit. Deze heeft ervoor gezorgd dat de download een Engelstalige 64bit Windows 8 Pro is. Voor het downloaden van de advisor kreeg ik meegedeeld dat de upgrade $39.99 zou kosten, maar later werd me weer de europrijs (29,99) meegedeeld en die heb ik uiteindelijk ook afgerekend. Verliep al met al heel soepel.tsjoender schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:14:
Nu wil ik mijn Windows 7 Home Premium Retail Engelstalig upgraden naar Windows 8 Pro. Kan ik dan gewoon de NL versie nemen en alsnog als Engelstalig installeren? Eigenlijk lees ik nog niet echt waarom het niet zou kunnen, maar het feit dat de upgrade als Nederlands talig aangeboden wordt zet me toch weer aan het twijfelen.
Damn, wat is dreamspark langzaam....
ik lees anders genoed op fora dat de drivers prima werken in windows 8 op een mac...Wolfos schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:00:
Ik zou het helemaal nog niet op een Mac installeren. Zoals ik al zei, Apple is slecht in drivers leveren.
Ik kom nog altijd geen steek verder met de upgrade assistent. Errorlog geeft volgende informatie:LaborGardens schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:11:
Ik draai hier op een laptop momenteel nog (een legale) Windows Vista Business. Via de website van Microsoft de upgrade assistent gedownload. Als ik deze draai, eindigt deze elke keer met een interne fout en dat er meer info te vinden is in de logboeken. Deze heb ik gevonden, maar wordt er niet veel wijzer van. De foutcode die ik als laatste tegenkom is 0x80070001, maar hierop zoeken op google leverde me niks op icm windows 8 upgrade.
Iemand die me een tip kan geven en verder kan helpen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| 2012-10-27 13:59:55, Error CONX [CDevXmlHelper::CreateAttributeForNode] [0x80004005] put_value failed for model 2012-10-27 13:59:55, Error CONX [CDevInventory::CreateXmlDocument] [0x80004005] CDevXmlHelper::CreateDeviceInfoElement Failed 2012-10-27 13:59:55, Error CONX [CDevInventory::CreateDevInventoryXML] [0x80004005] CreateXmlDocument failed 2012-10-27 13:59:55, Error CONX [CreateDeviceInventory] [0x80004005] CDevInventory::CreateDevInventoryXML failed 2012-10-27 13:59:55, Error CONX [RunInventory] [0x80004005] Failure in device scanner. 2012-10-27 13:59:55, Error CONX [CDevXmlHelper::CreateAttributeForNode] [0x80004005] put_value failed for model 2012-10-27 13:59:55, Error CONX [CDevInventory::CreateXmlDocument] [0x80004005] CDevXmlHelper::CreateDeviceInfoElement Failed 2012-10-27 13:59:55, Error CONX [CDevInventory::CreateDevInventoryXML] [0x80004005] CreateXmlDocument failed 2012-10-27 13:59:55, Error CONX [CreateDeviceInventory] [0x80004005] CDevInventory::CreateDevInventoryXML failed 2012-10-27 13:59:55, Error CONX [RunInventory] [0x80004005] Failure in device scanner. 2012-10-27 14:02:24, Error CONX [XmlUtils::LoadXmlDocFromFile] Unable to load XML document C:\Users\Niek Werkhoven\AppData\Local\Microsoft\WebSetup\Panther\WICA_UnfilteredDevices_NICO_HP8710W.xml into the parser. 2012-10-27 14:02:24, Error CONX [CDeviceBiosBlocks::Generate] [0x80004005] Unable to load device inventory xml document. 2012-10-27 14:02:24, Error CONX [wmain] [0x80004005] QueryAppBlock encountered an error gathering device blocks. 2012-10-27 14:02:24, Error CONX [ConX::Compatibility::Wica::GetCompatibilityInfo] Query device block returned an error - 1. 2012-10-27 14:02:24, Error CONX [ConX::Compatibility::Wica::CompileScanResults] [0x80070001] Failed at 1822 2012-10-27 14:02:24, Error CONX [ConX::Compatibility::Wica::StartScanInternal] [0x80070001] Failed at 896 2012-10-27 14:02:24, Error CONX ConX::Compatibility::CCompatibilityHost::SetScanResult: Compat scan from provider wsc:wica: failed. HRESULT = 0x80070001[gle=0x00000490] 2012-10-27 14:02:24, Error CONX An error occurred during the scan. HRESULT = 0x80070001. 2012-10-27 14:02:24, Error CONX ConX::Setup::Web::CWebSetupApp::ShowErrorMessage: Onjuiste functie. [Error: 0x80070001.][gle=0x00000490] |
Dat xml document met unfiltered devices zie ik idd niet in de folder staan, maar wel een hoop andere vergelijkbare files. Ik heb zelfs al geprobeerd om zelf even een xml file met die naam aan te maken en dan de assistent nog eens te draaien: ook dit zonder succes.
Is er iemand die me misschien kan helpen?
Dan zal je een ISO moeten branden.Wolfjerolfje schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:11:
[...]
ik lees anders genoed op fora dat de drivers prima werken in windows 8 op een mac...
Bedoel je via Bootcamp?Wolfos schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:00:
Ik heb hem via VMWare Fusion 5 op mijn MBP geinstalleerd, en dat werkt gewoon goed.
Alleen de webcam werkt nog niet maar daar ben ik uberhaupt ook nog niet mee bezig geweest.
VMWare gebruikt ook andere drivers...Pino112 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:17:
[...]
Bedoel je via Bootcamp?
Ik heb hem via VMWare Fusion 5 op mijn MBP geinstalleerd, en dat werkt gewoon goed.
Alleen de webcam werkt nog niet maar daar ben ik uberhaupt ook nog niet mee bezig geweest.
Kan iemand mij een MD5 hash geven van de ISO die gemaakt word in de upgrade advisor?.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Je bedoelt dus installeren via Bootcamp?
Als jij me verteld waar ik die ISO kan vinden dan krijg je van mij straks de MD5 hash.MrOizo2005 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:18:
Kan iemand mij een MD5 hash geven van de ISO die gemaakt word in de upgrade advisor?.
Je kan op het eind via de upgrade advisor er voor kiezen om het te installeren of op een USB stick te zettenWolfos schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:22:
[...]
Als jij me verteld waar ik die ISO kan vinden dan krijg je van mij straks de MD5 hash.
En daaronder staat dat je een ISO kan maken voor latere installatie.
Ik zal zo die van mij neer zetten, moet ik even me andere PC aanzetten.
Met deze exe: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=262204 zou je ook een installatie CD moeten kunnen maken.
Dit is mijn MD5 sum
Windows.iso 518d21ecb660f58c892cf2bcbbead242
[ Voor 16% gewijzigd door MrOizo2005 op 27-10-2012 14:56 ]
Hebben jullie de email voor het toevoegen van de Media Center-functionaliteit vrij snel gekregen? Ik wacht nu al een uur of 14, maar niks ontvangen tot nu toe.
Ik was er vrij snel bij dat het ergens in dit topic gemeld werd en heb ze pas vanochtend ontvangen.Pino112 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:36:
Hebben jullie de email voor het toevoegen van de Media Center-functionaliteit vrij snel gekregen? Ik wacht nu al een uur of 14, maar niks ontvangen tot nu toe.
Het duurt inderdaad even.
Ik kreeg deze heel toevallig precies toen ik heel mijn Windows 8 installatie gereed had en mijn Microsoft account had draaien. Maar dat was inmiddels al bijna 11 uur later, dit kan gewoon even duren neem ik aan.Pino112 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:36:
Trouwens is het niet zo bijzonder, het is gewoon de originele variant die vanuit je desktop start, had stiekem gehoopt dat hij vanuit Metro zou starten.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mijn Windows updates mislukken steeds ?
Oh really? Ja dat had ik ook verwacht eigenlijk.SinergyX schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:47:
[...]
Trouwens is het niet zo bijzonder, het is gewoon de originele variant die vanuit je desktop start, had stiekem gehoopt dat hij vanuit Metro zou starten.
Volgens mij is het de bedoeling van MS dat de Metro-interface juist alleen maar wordt gebruikt, en dan zelf is hun Media Center-app een desktop-versie.
Dit verandert nog wel met updates. Opzich is media center nog gewoon zelfde als op windows 7, met dan paar minimale aanpassingen.Pino112 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:51:
[...]
Oh really? Ja dat had ik ook verwacht eigenlijk.
Volgens mij is het de bedoeling van MS dat de Metro-interface juist alleen maar wordt gebruikt, en dan zelf is hun Media Center-app een desktop-versie.
Verwijderd
Al gekeken of er een update voor de mail app isTonton schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:38:
'Mail' doesn't support POP3 mail accounts, please contact your emailprovider..
say whut??
Et voila pop3 en imap support is er ook.
7CF28E1C0E3D3E7340BF26C5E08D5AD7MrOizo2005 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:26:
[...]
Je kan op het eind via de upgrade advisor er voor kiezen om het te installeren of op een USB stick te zetten
En daaronder staat dat je een ISO kan maken voor latere installatie.
Ik zal zo die van mij neer zetten, moet ik even me andere PC aanzetten.
Met deze exe: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=262204 zou je ook een installatie CD moeten kunnen maken.
Dit is mijn MD5 sum
Windows.iso 518d21ecb660f58c892cf2bcbbead242
Da's mijn 64 bit Windows.iso.
Iemand die mij misschien kan helpen.
Via de windows toets en X ben ik naar mijn account beheer gegaan. (control userspassword2)
Hier heb ik aan gegeven dat ik geen gebruik wil maken van een password tijdens het opstarten.
En inderdaad als ik nu opstart wordt er niet om een password gevraagd echter als ik van accounts wissel.
bv. van mijn account naar die van mijn vrouw wordt er telkens om een password gevraagd.
Dit zou ik ook graag uit willen schakelen, is er iemand die weet hoe dit moet.??
Via de windows toets en X ben ik naar mijn account beheer gegaan. (control userspassword2)
Hier heb ik aan gegeven dat ik geen gebruik wil maken van een password tijdens het opstarten.
En inderdaad als ik nu opstart wordt er niet om een password gevraagd echter als ik van accounts wissel.
bv. van mijn account naar die van mijn vrouw wordt er telkens om een password gevraagd.
Dit zou ik ook graag uit willen schakelen, is er iemand die weet hoe dit moet.??
Snel me Backup met Windows 7 weer terug gezet, kan hier niet aan wennen !!!
[ Voor 32% gewijzigd door Albert020 op 27-10-2012 15:33 ]
Lekker onderbouwd zo!Albert020 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:16:
Snel mijn backup met Windows 7 weer terug zetten, dit is echt SHIT !!!
Ik zou zeggen geef het een kans, ik wil na 2 dagen absoluut niet meer terug.
gelukkig onderbouw je je mening en ervaringen, ik heb het zelf niet geprobeert. maar vind je reactie toch wel echt kort door de bocht..Albert020 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:16:
Snel mijn backup met Windows 7 weer terug zetten, dit is echt SHIT !!!
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Hoeveel kost win 8 pro bij surfsport (download versie) upgrade?
Kun je eigenlijk ook een upgrade van €15,- kopen met de licentie van een pas aangekochte computer en er gewoon een andere computer met vista of xp mee upgraden?
JaLorem_Ipsum schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:19:
Kun je eigenlijk ook een upgrade van €15,- kopen met de licentie van een pas aangekochte computer en er gewoon een andere computer met vista of xp mee upgraden?
Verwijderd
Geen matches
Hoe zit dat dan met WGA of hoe dat ook mag heten? Ik las op de FP dat dat wellicht tijdelijk is uitgeschakeld? Want anders mag je toch maar een beperkt aantal componenten vervangen?
Ik zou best nog terug willen, als het alleen maar zou zijn om mijn Kone en mijn X-fi weer draaiend te krijgen. Windows 8 installeren/opstarten zonder muis is best pittig, gelukkig nog een 518 reserveRazer schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:17:
Ik zou zeggen geef het een kans, ik wil na 2 dagen absoluut niet meer terug.
Verder is het even wennen, even zoeken, maar ben met name tevreden over de bizarre snelheid waarmee alles draait (en dan denk je dat na Win7 niets meer sneller kan).
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2012 15:25 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
desalniettemin schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:40:
Gratis vervanger startknop: http://www.zdnet.nl/downl...artknop-terug-windows-8-/
Zal handig wennen zijn als je er niets van mee krijgt.StartMenu8 kan, als je dat wilt, zorgen dat je nooit meer het nieuwe startscherm onder ogen hoeft te krijgen. Niet alleen slaat het de nieuwe interface standaard over bij het opstarten, maar het kan ook ‘hot corners’ uitschakelen en de nieuwe Charms-balk het zwijgen opleggen.
Dit programma is alleen geschikt voor Windows 8, omdat Windows RT-toestellen geen installatie van x86-desktopsoftware toelaten. Maar als je een upgrade hebt gedaan van je laptop of pc naar Windows 8 of een schone installatie hebt gedaan, is dit een prima keuze om je langzaam te laten wennen aan het nieuwe Windows.

Dat zal niet gaan, of je moet de wachtwoorden er af halen. (kan alleen met lokale accounts).harryvos schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:01:
Iemand die mij misschien kan helpen.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2012 15:29 ]
Verwijderd
Nah... als iemand z'n voet wordt geamputeerd ga je 'm toch ook niet meteen begraven
Okee, kreupel is het wel
Kom er nu pas achter dat heel mijn 2de SSD niet meer herkent wordt
Klein probleempje

Kan er gewoon niet aan wennen, misschien op een later tijdstip...... !MikeVM schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:17:
[...]
gelukkig onderbouw je je mening en ervaringen, ik heb het zelf niet geprobeert. maar vind je reactie toch wel echt kort door de bocht..
Thx!
Deze heb ik net zelf opgelost.Waarom zie ik alleen maar een paar gekleurde 'tegels' op het startscherm? Daar bedoel ik dan mee de standaard ingestelde apps zoals IE10, kaarten. Ik zie bij IE10 alleen als een blauw vierkantje. Verder geen tekst of symbool. Dat lijkt me niet de bedoeling? Meer mensen last van?
[...]
Dat klopt niet nee, lijkt een video kaart driver issue misschien? Je moet zowel logo als tekst zien voor Metro IE.
[...]
Ik had een codec pack geïnstalleerd zodat ik RAW-bestanden in Windows explorer kon zien en openen. Dit soort programma's moet je dus schijnbaar verwijderen anders raakt Windows 8 in de war bij het weergeven van de apps.
Ik vind het vreemd. Ik krijg eerst een formulier waarbij ik de mogelijkheid heb om een ander emailadres op te geven voor de Store. Na het afronden blijkt dan ineens dat dat adres (@ziggo) ineens ook aan een Hotmail adres is gekoppeld?[...]
Is dat erg? Je hebt toch een account nodig om de Store te kunnen gebruiken.
[...]
Waarom? Outlook werkt toch gewoon? Je kan Mail gebruiken, maar dat doet slechts wat het zegt, Outlook doet zoveel meer.
[...]
Jammer.
[/quote]
Ach, laten we het op een voorlopige conclusie houden.
Ik merk nu al dat ik meer sneltoets combinaties gebruik dan ooit te voren. Leerzaam, maar niet echt intuïtief.
Nog 1 vraag:
Klopt het dat ik in de menu's van diverse apps niet met de pijltjestoetsen naar links en rechts kan scrollen? Ik ben dan gedwongen om met mijn muis/touchpad de balk naar links en rechts te slepen.
Schiet natuurlijk niet op als je het niet eens probeert (en dan niet 5 minuten, maar sidebyside ofzo).Albert020 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:35:
[...]
Kan er gewoon niet aan wennen, misschien op een later tijdstip...... !
Pak anders de Trial van Win8 Enterprise, en installeer die in een VHD naast je bestaande Win7.
Redelijk risicoloos testen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
- MeNTaL_TO
- Registratie: Januari 2000
- Laatst online: 27-09 21:38
The future is not set
:strip_icc():strip_exif()/u/2189/baby.jpg?f=community)
Matched: windows
Tegen mijn eerste echte probleem gelopen, blijkbaar is er iets veranderd in folder sharing, kan er met mijn linux based o!play niet meer na toe browsen. Blijft steeds een foutmelding geven dat mijn credentials niet kloppen, misschien mensen met Linux/andere mediaspelers die hier een oplossing voor gevonden hebben?
Werkte onder Windows 7 64x nog wel (met registryhack en aanpassing van settings).
Werkte onder Windows 7 64x nog wel (met registryhack en aanpassing van settings).
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
even de volgende vraag: ik heb op dit moment een nieuwe HDD waar geen windows opstaat, ik wil graag Windows 8 gaan draaien, is mijn enige optie om de OEM versie (die systembuilder variant te kopen) want ik neem aan dat je voor die upgrade versie al een oude versie nodig hebt? die upgrade versie is ook de enige die digitaal word verkocht of niet?
Als je de digitale Windows 8 Pro upgrade van 30 euro online koopt, krijg ik alleen de optie tot de nederlandse versie...
Alleen als je hem op dvd laat verzenden voor 60 euro kan ik ook kiezen voor engels.
Nou weet ik dat windows 8 pro van taal kan wisselen, maar blijkbaar kun je alsnog niet upgraden vanuit een versie met een andere taal, en ik gebruik op het moment nog de engelse versie van Windows 7 Ultimate.
Kan ik dus beter Windows 8 Pro upgrade kopen van bijv. de UK/US store zodat ik direct kan upgraden?
edit: nvm, de upgrade assistent is vervolgens wel in het engels.
Hoe ontvang je je download versie. Word die gekoppeld aan een account, zodat je hem later opnieuw kunt downloaden? Krijg je daarnaast gewoon een windows 8 pro key? Kun je eventueel in de toekomst ook een clean install doen of zal ik altijd eerst windows 7 moeten installeren, en dan vervolgens 8 eroverheen?
Sorry voor de vele vragen, maar op de microsoft site zelf kun je hier absoluut niks over vinden...
Alleen als je hem op dvd laat verzenden voor 60 euro kan ik ook kiezen voor engels.
Nou weet ik dat windows 8 pro van taal kan wisselen, maar blijkbaar kun je alsnog niet upgraden vanuit een versie met een andere taal, en ik gebruik op het moment nog de engelse versie van Windows 7 Ultimate.
Kan ik dus beter Windows 8 Pro upgrade kopen van bijv. de UK/US store zodat ik direct kan upgraden?
edit: nvm, de upgrade assistent is vervolgens wel in het engels.
Hoe ontvang je je download versie. Word die gekoppeld aan een account, zodat je hem later opnieuw kunt downloaden? Krijg je daarnaast gewoon een windows 8 pro key? Kun je eventueel in de toekomst ook een clean install doen of zal ik altijd eerst windows 7 moeten installeren, en dan vervolgens 8 eroverheen?
Sorry voor de vele vragen, maar op de microsoft site zelf kun je hier absoluut niks over vinden...
[ Voor 4% gewijzigd door DemoniCEVL op 27-10-2012 15:45 ]
"There is no good, only less evil."
Even je win 7 installeren, WIndows 8 Upgrade downloaden, branden op DVD / USB en vervolgens vanuit Setup format doen en klaar.Talezz schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:42:
even de volgende vraag: ik heb op dit moment een nieuwe HDD waar geen windows opstaat, ik wil graag Windows 8 gaan draaien, is mijn enige optie om de OEM versie (die systembuilder variant te kopen) want ik neem aan dat je voor die upgrade versie al een oude versie nodig hebt? die upgrade versie is ook de enige die digitaal word verkocht of niet?
Ik ben niet in het bezit van Windows, ik heb alleen een mac.Razer schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:43:
[...]
Even je win 7 installeren, WIndows 8 Upgrade downloaden, branden op DVD / USB en vervolgens vanuit Setup format doen en klaar.
-_- na windows 8 erop te hebben, mist m'n pc shader model 3.0. (ati radeon HD4650)
En drivers verwijderen lukt ook al niet meer....
Nu kan ik niet eens meer de nieuwste games spelen.
Je zou nog een gekraakte Win 7 kunnen installeren, dat gaat ook werken maar dan bevind je je niet geheel aan de legale kant van de licentieovereenkomstTalezz schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:44:
[...]
Ik ben niet in het bezit van Windows, ik heb alleen een mac.
Heb niks gekocht, alleen even getest maar vind het helemaal niks, had een dualboot gemaakt....alt-92 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:39:
[...]
Schiet natuurlijk niet op als je het niet eens probeert (en dan niet 5 minuten, maar sidebyside ofzo).
Pak anders de Trial van Win8 Enterprise, en installeer die in een VHD naast je bestaande Win7.
Redelijk risicoloos testen.
Scrollwiel op je muis werkt anders ook perfectreadytoflow schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:37:
Nog 1 vraag:
Klopt het dat ik in de menu's van diverse apps niet met de pijltjestoetsen naar links en rechts kan scrollen? Ik ben dan gedwongen om met mijn muis/touchpad de balk naar links en rechts te slepen.
Verwijderd
Is dat mogelijk dan (zonder VPN)?DemoniCEVL schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:43:
Verwijderd
Dit ligt natuurlijk niet bij Windows maar bij de fabrikant van je VGA kaart, hebben tijd genoeg gehad om fatsoenlijke Win8 drivers uit te brengen. (net als Nvidia bijvoorbeeldcoster1 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:44:
-_- na windows 8 erop te hebben, mist m'n pc shader model 3.0. (ati radeon HD4650)
Ik heb op het moment mijn laptop geupgrade naar windows 8, met de nieuwe gestures etc werkt het eigenlijk erg goed met een touchpad, webpagina's wisselen en swipen van uit de kanten levert een aantal nieuwe mogelijkheden op.
is er eigenlijk al een topic waar alle notebooks speciaal voor windows 8 zijn verzameld.
ik wil een nieuwe notebook kopen, en ik wil wel eens weten welke toestellen er allemaal zijn,
ik heb al handmatig gezocht, maar kom maar heel weinig tegen, en ik denk wel dat er veel meer is.
ik wil een nieuwe notebook kopen, en ik wil wel eens weten welke toestellen er allemaal zijn,
ik heb al handmatig gezocht, maar kom maar heel weinig tegen, en ik denk wel dat er veel meer is.
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Dit topic is gesloten.
Let op:
Windows 8 is alweer een aantal maanden op de markt en is het tijd dat dit algemene Windows 8 topic per 1 januari 2013 worden gesloten.
Bij deze dus het verzoek aan een ieder met issues met Windows 8 om hiervoor vanaf nu een eigen topic aan te maken.
Windows 8 is alweer een aantal maanden op de markt en is het tijd dat dit algemene Windows 8 topic per 1 januari 2013 worden gesloten.
Bij deze dus het verzoek aan een ieder met issues met Windows 8 om hiervoor vanaf nu een eigen topic aan te maken.