Toon posts:

PC Crasht door memory ??

Pagina: 1
Acties:
  • 568 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen

Ik heb op het moment een probleem met me pc hij geeft constant een blauw scherm en/ of gaat in slaapstand en komt er niet meer uit. naar veel zoeken en proberen heb ik net een memory test gedaan waar uit bleek dat er waarschijnlijk iets mis is met mijn memory aangezien hij deze melding gaf

" er zijn hardware problemen gevonden, neem contact op me de hardware fabrikant als u deze problemen wilt identificeren en herstellen "

nu heb ik 2x 1gb en 2 x 512 mb geheugenkaarten . Nu was mijn vraag 1 ligt het probleem idd daar, 2 is er een manier om te testen welke memory stuk is of moet ik ze allemaal vervangen .

Alvast hartstikke bedankt voor jullie medewerking

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

1 voor 1 testen?

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Verwijderd

Wat ETM zegt, als je de mogelijkheid hebt dan download memtest86+ en zet het op een usb stick of brand een cd, en test hiermee 1 voor 1 de strips.
Als er fouten in zitten zullen die vaak wel binnen 3 rondes gevonden zijn, de paar keren dat ik geheugen problemen had kwamen die binnen 10 minuten aan het licht hiermee.

Zie: http://www.memtest.org/#downiso

Succes!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PC crasht constant met essentiele data .

Crossposten is op GoT niet de bedoeling. Als je vindt dat een topic verkeerd staat, graag dmv topicreport aangeven en een moderator verplaatst het voor je. Dubbel geopende topics gaan per definitie dus, zo ook deze. Graag verder in je originele topic, al dan niet met een TR ter verplaatsing.

Zie ook:
Het algemeen beleid

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.