Ik zit al ruim 12 jaar op tweakers en tot op heden heb ik me eigenlijk nooit echt aan iemand kunnen storen hier. Echter sinds ongeveer een jaar post er hier een gebruiker wiens aluminiumhoedje theoriën en negatieve bash jegens alles wat Microsoft doet mij inmiddels volledig de keel uitkomen. Zijn berichten zijn ook altijd rants/epistels van epische vormen en helaas heeft hij ook een aantal fans hier rondlopen waardoor hij slechts zelden ver genoeg downgemod wordt, dus zijn lappen tekst komen keer op keer terug in de verschillende artikelen die ik hier lees en mijn plezier wordt hier toch wel een beetje door vergald.
Nu ben ik op een ander forum de mogelijkheid tegen gekomen om bepaalde users te 'muten'. Dat houdt in dat de reacties van die persoon automatisch ingeklapt worden en dat zo het bezoek aan dat forum niet verpest wordt door steeds opnieuw trollende/bashende gebruikers of gebruikers wiens schrijfstijl of bv vergezochte theoriën je totaal niet aanstaan. Graag zou ik zien dat op Tweakers een dergelijke mogelijkheid biedt. Ik na deze ene gebruiker muten en hoef me nooit meer te ergeren aan hem en hij kan zijn rants blijven plaatsen voor de mensen die er wel plezier aan beleven. Ik heb geen idee of zoiets uberhaupt te implementeren is, maar ik zie graag reacties tegemoet.
Eventueel kan ik de redactie voorzien van voorbeelden om eea te verduidelijken.
Nu ben ik op een ander forum de mogelijkheid tegen gekomen om bepaalde users te 'muten'. Dat houdt in dat de reacties van die persoon automatisch ingeklapt worden en dat zo het bezoek aan dat forum niet verpest wordt door steeds opnieuw trollende/bashende gebruikers of gebruikers wiens schrijfstijl of bv vergezochte theoriën je totaal niet aanstaan. Graag zou ik zien dat op Tweakers een dergelijke mogelijkheid biedt. Ik na deze ene gebruiker muten en hoef me nooit meer te ergeren aan hem en hij kan zijn rants blijven plaatsen voor de mensen die er wel plezier aan beleven. Ik heb geen idee of zoiets uberhaupt te implementeren is, maar ik zie graag reacties tegemoet.
Eventueel kan ik de redactie voorzien van voorbeelden om eea te verduidelijken.