De openheid van internet brengt nogal wat verandering teweeg op het gebied van trends en allerhande zaken (om maar niet te spreken van een wellicht niet representatieve verlaging van morele waardes - maar dat is een andere discussie) en dit is er nogal een van. 3-4 jaar geleden zag je her en der wel eens wat foto's hiervan, maar nu wordt je op zaken als tumblr, twitterpics, gifyo, imgur, instagram, et cetera mensen die hun littekens van auto-mutilatie laten zien. Te vaak (en steeds vaker) ook van "heb me net gesneden of kijk - KIJK). Dat auto-mutilatie bestaat, snap ik - ik kan er echter niet bij waarom mensen dit nou zo nodig moeten laten zien. Is het misbruik maken van je probleem, door zo extra aandacht te creëren? Is het een nieuwe hoogte in dit probleem?
Nogmaals, ik probeer het antwoord te zoeken, maar zodra ik iemand ook eens benader waarom krijg ik verwensingen of dat ik het "toch niet snap" naar me toe. Tja... Iemand wat inzicht?
Nogmaals, ik probeer het antwoord te zoeken, maar zodra ik iemand ook eens benader waarom krijg ik verwensingen of dat ik het "toch niet snap" naar me toe. Tja... Iemand wat inzicht?
StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)