Bedanktroelbb schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:47:
korting in de philips webshop
dclm46f619
ik weet niet of die eenmalig is of niet. dus even melden als je hem gebruikt hebt.
Bij Ritel in Rotterdam alleen vandaag, morgen en overmorgen de SGS3 gratis bij een 2-jarig contract van €26,25 per maand (dat is incl. internet). Foto ervan volgt later. (ook andere phones zoals de Xperia S en de One X). Ook een simlockvrije telefoon voor €6,- en nog een paar andere openingsacties.
[ Voor 10% gewijzigd door GS88 op 13-09-2012 18:55 ]
Rotterdam
Op de website staan hogere prijzen: http://www.ritel.nl/openingsacties
Edit: de prijzen in de winkel zelf zullen wel lager zijn. De prijzen op de site zijn voor aanbiedingen die je online kunt bestellen.
Edit: de prijzen in de winkel zelf zullen wel lager zijn. De prijzen op de site zijn voor aanbiedingen die je online kunt bestellen.
[ Voor 49% gewijzigd door wian op 13-09-2012 18:59 . Reden: Even beter gekeken... ]
Dit is al sinds zaterdag zo?? Ik heb hem inmiddels gisteren al binnen.GS88 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:53:
Bij Ritel in Rotterdam alleen vandaag, morgen en overmorgen de SGS3 gratis bij een 2-jarig contract van €26,25 per maand (dat is incl. internet). Foto ervan volgt later. (ook andere phones zoals de Xperia S en de One X). Ook een simlockvrije telefoon voor €6,- en nog een paar andere openingsacties.
Na vorige week in de VS prijzen gezien hebbend van omgerekend 150€, zakt de G27 nu ook in Nederland. Net onder de 167,50€. Met Ideal kosten (ook nog) 168,47€.
pricewatch: Logitech G27 Racing Wheel Zwart, PC, PlayStation 2, PlayStation 3
pricewatch: Logitech G27 Racing Wheel Zwart, PC, PlayStation 2, PlayStation 3
[ Voor 5% gewijzigd door TNJ op 13-09-2012 19:06 . Reden: Ideal kosten ]
Is sinds zaterdag al ja, maandag hadden ze er ook nog een reclame mail met verkeerde prijzen over gestuurd (nog een mail teruggestuurd, maar geen reactie op gehad).IseT schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:59:
[...]
Dit is al sinds zaterdag zo?? Ik heb hem inmiddels gisteren al binnen.
En 26,25 is voor de SG2 en niet de SG3. Voor de SG3 kan het ook voor 26,25 maar dan krijg je maar 500mb en moet je nog 39 euro bij betalen.
De Iphone 4s (is ook 1 van de aanbiedingen) is inmiddels onderweg naar mijn vriendin (voor 31,25 met 1gb internet).
Edit: is zaterdag trouwens in dit topic al gemeld
[ Voor 4% gewijzigd door Blue Knight op 13-09-2012 19:15 ]
Canon 6d II | Canon 16-35 2.8L; 24-104 4L; 70-200 4L; 100 2.8L; 24 2.8 IS USM; 50 1.8
Ik had hem zaterdag al besteld, was de S3 nog gratis. 500 minuten en 500 mb. Voor me vader besteld die weet amper wat internet is en sms't nooit dus dit is meer dan genoeg.Blue Knight schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:14:
[...]
Is sinds zaterdag al ja, maandag hadden ze er ook nog een reclame mail met verkeerde prijzen over gestuurd (nog een mail teruggestuurd, maar geen reactie op gehad).
En 26,25 is voor de SG2 en niet de SG3. Voor de SG3 kan het ook voor 26,25 maar dan krijg je maar 500mb en moet je nog 39 euro bij betalen.
De Iphone 4s (is ook 1 van de aanbiedingen) is inmiddels onderweg naar mijn vriendin (voor 31,25 met 1gb internet).
Ik zag dat de MediaMarkt een OCZ Agility 4 SSD met 256Gb aan opslagcapaciteit in de aanbieding heeft nu voor 149 EUR. Begreep van een vriend dat dit een dagaanbieding betrof. Overweeg m wel om te kopen want een echte buil kan je je niet vallen aan dit ding.
Blijft n beetje n wederkerend item, maar voor een paar euro meer heb je een Samsung 830.Ibidem schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:40:
Ik zag dat de MediaMarkt een OCZ Agility 4 SSD met 256Gb aan opslagcapaciteit in de aanbieding heeft nu voor 149 EUR. Begreep van een vriend dat dit een dagaanbieding betrof. Overweeg m wel om te kopen want een echte buil kan je je niet vallen aan dit ding.
Voor dat geld gewoon niet het risico nemen met OCZ.
[Edit]
Voor die prijs heb je ook een Kingston V+200, als je graag wilt stoeien, doe het dan met die.
Zoals gezegd, de Samsung is niet veel duurder, maar heeft een gedegen góede reputatie opgebouwd.
[ Voor 27% gewijzigd door Danny the dog op 13-09-2012 23:15 ]
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Aan een onbetrouwbare harddisk kun je je een enorme buil vallen naar mijn meningIbidem schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:40:
[ Voor 4% gewijzigd door FaceDown op 13-09-2012 23:21 ]
Groetjes, FaceDown.
Hoezo onbetrouwbaar? Ding is sneller dan een V200 van Kingston en heeft een Indilinx controller ipv die brakke Sandforce unit. Prima spul dus, voor een leuke prijs.
Je weet neem ik aan dat de Agility 4 geen Sandforce controller heeft zoals zijn voorgangers, maar een gemaakt door Indilinx? Echter moet wel gezegd worden dat de Agility 4 niet bepaald de snelste/beste SSD is, zie bijvoorbeeld deze review bij Hardware.info.FaceDown schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:20:
[...]
Aan een onbetrouwbare harddisk kun je je een enorme buil vallen naar mijn meningen 149 euro is best een hoop geld dan. Daar moeten veel mensen 2 dagen voor werken.
Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
Die Logitech kortingen zijn ook een wassen neus.
De Z906 kost daar 349,-. -40 euro korting is 309,-.
Bij de MyCom kost hij standaard maar 265,- en dan heb (had, ik kocht hem gisteren al ☺) ik hem 10 minuten nadat ik besluit hem te willen.
De Z906 kost daar 349,-. -40 euro korting is 309,-.
Bij de MyCom kost hij standaard maar 265,- en dan heb (had, ik kocht hem gisteren al ☺) ik hem 10 minuten nadat ik besluit hem te willen.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
E10,- korting bij Zalando (v.a. E50,-)
Is denk ik unieke code, dus meld even als je'm gebruikt hebt
ZLNDRGST6
Is denk ik unieke code, dus meld even als je'm gebruikt hebt
ZLNDRGST6
Voor de SGS3 is het €26,25 met 500mb internet en ik-weet-niet-meer-hoeveel-belminuten. €5,- meer en je had 1GB (€31,25 per maand), heb het daar nagevraagd, toestel kreeg je (in beide gevallen) er dus gratis bij.Blue Knight schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:14:
[...]
Is sinds zaterdag al ja, maandag hadden ze er ook nog een reclame mail met verkeerde prijzen over gestuurd (nog een mail teruggestuurd, maar geen reactie op gehad).
En: Klik!
[ Voor 4% gewijzigd door GS88 op 14-09-2012 10:31 ]
Rotterdam
Had mijn bestelling bij Ritel geannuleerd, vanwege het netwerk en de snelheid ervan (1Mbit bij 500mb). Dat zijn de enige nadelen in mijn ogen. Daarnaast ga je direct buiten je bundel wanneer je smst..
[ Voor 32% gewijzigd door Sheva op 14-09-2012 11:04 ]
Ik heb net even gebeld met Ritel Rotterdam, SGS3 met medium is toch met bij betaling en niet gratis.GS88 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:12:
[...]
Voor de SGS3 is het €26,25 met 500mb internet en ik-weet-niet-meer-hoeveel-belminuten. €5,- meer en je had 1GB (€31,25 per maand), heb het daar nagevraagd, toestel kreeg je (in beide gevallen) er dus gratis bij.
En: Klik!
Ben benieuwd wie je had gesproken?
[ Voor 3% gewijzigd door Kilua op 14-09-2012 11:50 ]
filiaalmanager waarschijnlijk, gast in een strak pak en zat met zijn eigen SGS3 foto's te maken van z'n personeel, van de zaak van buitenaf en van klanten die binnen kwamen. Ik vroeg hem of hij daar werkte, en hij antwoordde met hoe hij me helpen kon. Ik kon zelfs de Sony Xperia S met een goedkoper abbonement meekrijgen zonder bij te betalen nadat ik zei dat het abbonement van de Xperia S duurder was dan die van de SGS3. En de SGS3 is echt 100% zonder bijbetaling voor het toestel. (klik op plaatje hieronder.. hij zei dat het totaal uitkwam op €26,25 per maand met 500mb of €5,- meer per maand voor 1GB en in beide gevallen gratis telefoon).Kilua schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:49:
[...]
Ik heb net even gebeld met Ritel Rotterdam, SGS3 met medium is toch met bij betaling en niet gratis.
Ben benieuwd wie je had gesproken?

[ Voor 21% gewijzigd door GS88 op 14-09-2012 12:23 ]
Rotterdam
*snip* offtopic
[ Voor 123% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 14-09-2012 14:11 ]
Ok Thanks, dan heb je hem aangetroffen met een goede buiGS88 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:09:
[...]
filiaalmanager waarschijnlijk, gast in een strak pak en zat met zijn eigen SGS3 foto's te maken van z'n personeel, van de zaak van buitenaf en van klanten die binnen kwamen. Ik vroeg hem of hij daar werkte, en hij antwoordde met hoe hij me helpen kon. Ik kon zelfs de Sony Xperia S met een goedkoper abbonement meekrijgen zonder bij te betalen nadat ik zei dat het abbonement van de Xperia S duurder was dan die van de SGS3. En de SGS3 is echt 100% zonder bijbetaling voor het toestel. (klik op plaatje hieronder.. hij zei dat het totaal uitkwam op €26,25 per maand met 500mb of €5,- meer per maand voor 1GB en in beide gevallen gratis telefoon).
Voor wie nog geen vast jaarcontract energie heeft. Budgetenergie biedt een cash-back van 275 euro voor een jaarcontract van de looptijd van 1 jaar.
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
Ik kan sinds vandaag overstappen naar een andere energieleverancier..Heb je een link voor mij zodat ik een vergelijking kan doen, want als ik op hun site kijk dan krijg je bij een 3-jarig abonnement €200 terug, dus die €275 is dan errug sterk.CurlyMo schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:21:
Voor wie nog geen vast jaarcontract energie heeft. Budgetenergie biedt een cash-back van 275 euro voor een jaarcontract van de looptijd van 1 jaar.

en energiedirect.nl biedt 320 euro, weinig speciaals aan.
http://www.gaslicht.com/
Direct via deze website krijd je dus bij budgetenergie inderdaad 275.
[ Voor 30% gewijzigd door knakworst op 14-09-2012 14:42 ]
Vaak zijn er speciale aanbiedingen als je overstapt via een prijsvergelijker als www.pricewize.nl (tip)
30% korting op alles bij Godaddy, als compensatie voor de grote storing van deze week
As a result of this disruption, you will receive 30% off any new product or renewal.* This offer will be available to you for the next 7 days. Simply place source code Apology4a in your cart or mention the code when you call 480-505-8877
Ik weet niet of ik het hier mag melden, interessant is het iig wel voor de koopjesjagers.
Dinsdag 18 september is er weer een iBood hunt! http://www.ibood.com/nl/nl/#
Dinsdag 18 september is er weer een iBood hunt! http://www.ibood.com/nl/nl/#
Star Trek Voyager - Seizoen 1-7
48 DVD's in een box (NL), nu voor maar € 74.69
Speelduur: ca. 7551 min.
Jaar: 2012

Bij Wehkamp: Link
48 DVD's in een box (NL), nu voor maar € 74.69
Speelduur: ca. 7551 min.
Jaar: 2012

Bij Wehkamp: Link
Anoniem: 303530
De review van HWI is niet goed vanwege de rare performancekaraktistieken van de drive. HWI test hem alleen vers en niet na nadat hij iets gevuld is. Als je hem voor meer dan 75% vult kakt de schrijfsnelheid in tot 70MB/s. Totaal onacceptabel. Zie ook Anoniem: 303530 in "Het grote SSD topic ~ Deel 9".Moi_in_actie schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:05:
[...]
Je weet neem ik aan dat de Agility 4 geen Sandforce controller heeft zoals zijn voorgangers, maar een gemaakt door Indilinx? Echter moet wel gezegd worden dat de Agility 4 niet bepaald de snelste/beste SSD is, zie bijvoorbeeld deze review bij Hardware.info.
Een V+200 is GEEN V200.Ibidem schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 06:40:
Hoezo onbetrouwbaar? Ding is sneller dan een V200 van Kingston en heeft een Indilinx controller ipv die brakke Sandforce unit. Prima spul dus, voor een leuke prijs.
Het is idd weinig aantrekkelijk, omdat je dat bedrag als korting op je jaarafrekening krijgt en niet cash krijgt uitbetaaldknakworst schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:41:
en energiedirect.nl biedt 320 euro, weinig speciaals aan.
50% korting op alle Kruidvat eigen merk cartridges,
Nu maar liefst 50% korting op alle Kruidvat eigen merk cartridges! Voor vrijwel alle gangbare printers is het eigen merk van Kruidvat beschikbaar. Selecteer Jouw printer, bestel de Kruidvat eigen merk cartridge en vul tijdens het bestellen de kortingscode NWAYLC7T in en profiteer van deze ongekende korting! Alleen online te bestellen en exclusief verzendkosten.
Nu maar liefst 50% korting op alle Kruidvat eigen merk cartridges! Voor vrijwel alle gangbare printers is het eigen merk van Kruidvat beschikbaar. Selecteer Jouw printer, bestel de Kruidvat eigen merk cartridge en vul tijdens het bestellen de kortingscode NWAYLC7T in en profiteer van deze ongekende korting! Alleen online te bestellen en exclusief verzendkosten.
Wat is het verschil? Geld is geld. Je loopt hooguit de rente mis, maar die is marginaal tegenwoordig.Eskiya schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 01:45:
[...]
Het is idd weinig aantrekkelijk, omdat je dat bedrag als korting op je jaarafrekening krijgt en niet cash krijgt uitbetaald
Groetjes, FaceDown.
Of zoals ik al eerder aangaf door gewoon even te bellen.knakworst schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:41:
Ik heb eens meerdere acties nagerekend, maar je bent met energieveilingen (Vereniging Eigen Huis, Consumentenbond) voordeliger uit. De cash-back acties of gratis iPad betaal je uiteindelijk toch zelf verrekend in het stroomtarief of vastrecht.CurlyMo schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:21:
Geen idee of deze uniek is, maar bedankt voor het mogen gebruikenPMuizen schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:36:
€10,- korting bij Zalando v.a. €50,- met de code FLWRSMER
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Om even die consumentenbond te quoten:
De consumentenbond vergeleek de energieprijzen voor contracten van één jaar en van drie jaar. BudgetEnergie blijkt de goedkoopste contracten aan te bieden. Deze kunnen honderden euro's voordeliger uitpakken dan die van andere aanbieders. Vaak kun je via een prijsvergelijker op internet nog meer besparen, omdat daar hoge kortingen worden gegeven. [...] Het Energiecollectief maakt het mogelijk over te stappen naar een leverancier die een goede aanbieding doet voor een grote groep mensen.
Wat je zegt is dus waar. Maar met een cash-back van BudgetEnergie ben je (of was je op dat moment) gewoon goedkoper uit. In hetzelfde artikel wordt ook de aanbieding van OXXIO (met de gratis ipad) aangehaald als grote duurkoop. Daarom heb ik voor BudgetEnergie gekozen.
De consumentenbond vergeleek de energieprijzen voor contracten van één jaar en van drie jaar. BudgetEnergie blijkt de goedkoopste contracten aan te bieden. Deze kunnen honderden euro's voordeliger uitpakken dan die van andere aanbieders. Vaak kun je via een prijsvergelijker op internet nog meer besparen, omdat daar hoge kortingen worden gegeven. [...] Het Energiecollectief maakt het mogelijk over te stappen naar een leverancier die een goede aanbieding doet voor een grote groep mensen.
Wat je zegt is dus waar. Maar met een cash-back van BudgetEnergie ben je (of was je op dat moment) gewoon goedkoper uit. In hetzelfde artikel wordt ook de aanbieding van OXXIO (met de gratis ipad) aangehaald als grote duurkoop. Daarom heb ik voor BudgetEnergie gekozen.
Anoniem: 145013
Bedankt! Echter was de kortingscode "maar" tot 10 september geldig.Boobybandit schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:50:
http://www.wehkamp.nl/gam...-ray)/C25_5E4_E42_286529/
James Bond box. Nette prijs, 129 voor 22 blu rays. Had een preorder by HMV staan van 100 euro, maar geannuleerd omdat niet alle films Nederlandse ondertiteling bevatten.
Edit, prijs is zo te zien 5 euro hoger geworden...Overigens kan je met de kortingscode "ikkannietwachten" 10 euro extra korting krijgen. Zo heb ik de set nu voor een kleine 120 euro incl bezorgen.
Even iets terug lezen en je was deze link tegen gekomen.zozamis schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 10:57:
Is die actie bij ritel er nog?
http://www.ritel.nl/openingsacties
Dus het antwoord is ja.
Zit zelf zwaar te twijfelen.
Heb nu een sim-only bij t-mobile van 1.5 jaar geleden met nog 2gb onbeperkt internet plus 150/75 min/sms voor 21 euro wat ik eigenlijk niet kwijt wil. Ben daar in tegen wel toe aan een nieuwe telefoon ook al doet me oude het nog goed (HTC DHD).
Grote probleem is dat dit op een snelheid zit van 3.6 en ik nu 14.4 heb.
Indilinx was een hoax, bleek gewoon een Marvell te zijn (met wat firmware aanpassingen van Indilinx).Moi_in_actie schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:05:
[...]
Je weet neem ik aan dat de Agility 4 geen Sandforce controller heeft zoals zijn voorgangers, maar een gemaakt door Indilinx? Echter moet wel gezegd worden dat de Agility 4 niet bepaald de snelste/beste SSD is, zie bijvoorbeeld deze review bij Hardware.info.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
*snip* lees de OP nog eens
[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 15-09-2012 16:29 ]
Desondanks kan de cashback actie voor jou wel voordeliger uitvallen omdat bijvoorbeeld een aanbieder hogere tarieven heeft per m³ en KWH maar jij een relatief kleine gebruiker bent waardoor cashback > meerkosten.Robino schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 10:37:
[...]
Ik heb eens meerdere acties nagerekend, maar je bent met energieveilingen (Vereniging Eigen Huis, Consumentenbond) voordeliger uit. De cash-back acties of gratis iPad betaal je uiteindelijk toch zelf verrekend in het stroomtarief of vastrecht.
Je moet dan wel na dat jaar overstappen, de truc is dat de maatschappij eenmaal dit bedrag uitkeert maar niet al deze klanten na 1 jaar weer overstappen voor een nieuwe cashback/ipod/veilingaanbieding bij een andere aanbieder.
Mede omdat het verbruik bij iedereen zo verschillend is slaan die aanbiedingskreten nergens meer op.
Ik krijg een mail van Wehkamp: De Kobo touch e-reader van 99,- voor 104,-. Mag dat ook in dit topic?
Misschien proberen ze zo de gratis cadeaubonnen die ze weggegeven hebben goed te maken.
Groetjes, FaceDown.
Voor wie nog naar de musical The Little Mermaid wilt:
http://www.blokker.nl/web...04&catalogId=10002&page=7
Code: 7EMPL7E8
http://www.blokker.nl/web...04&catalogId=10002&page=7
Code: 7EMPL7E8
Ik denk ja lijkt me leuk, kan ik voor 35 euro met zijn 2en naar die musical.. nee hoor, prijs is 70 euro voor met zijn 2en 2e rangs met die 2e kaartje gratis.. en dan nog op een 'goedkope dag' ook (weekend is duurder)
tjah... 5 euro bespreekkosten per kaartje standaardprijs van 60 euro per kaartje 2 euro verzendkosten.. voor printbare tickets..
tjah... 5 euro bespreekkosten per kaartje standaardprijs van 60 euro per kaartje 2 euro verzendkosten.. voor printbare tickets..
[ Voor 38% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 15-09-2012 18:17 ]
Anoniem: 49530
Hou deze inruilactie in de gaten:mathy_ schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 13:14:
Ben daar in tegen wel toe aan een nieuwe telefoon ook al doet me oude het nog goed (HTC DHD).
http://www.androidworld.n...ire-hd-start-op-1-oktober
Als je daar op in gaat, kun je jouw huidige sim-only abbo behouden.
Bedankt.Anoniem: 49530 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:29:
[...]
Hou deze inruilactie in de gaten:
http://www.androidworld.n...ire-hd-start-op-1-oktober
Als je daar op in gaat, kun je jouw huidige sim-only abbo behouden.
Had hier nog niet van gehoord, hou het zeker even in de gaten.
Dank! Het eten is besteld voor over een uurtje.grannymark schreef op zondag 09 september 2012 @ 17:29:
Voor de mensen die geen zin hebben om te koken, 20% korting op bestedingen boven €10,- bij thuisbezorgd.nl:
FRD7K84G
Bron? ik vind het nietAnoniem: 471267 schreef op zondag 16 september 2012 @ 18:50:
bij de makro is 17t/m 23 sept btw vrij kopen
Daarom moet je ook vergelijken via een onafhankelijke energievergelijker. Aangezien je vantevoren je verbruik opgeeft weet je zeker dat je goedkoper uit bent.TRG550 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 14:22:
[...]
Mede omdat het verbruik bij iedereen zo verschillend is slaan die aanbiedingskreten nergens meer op.
Ook op producten die al in de aanbieding zijn??Anoniem: 471267 schreef op zondag 16 september 2012 @ 18:50:
Dat is doorgaans alleen voor horeca- en goldcardklanten.Anoniem: 471267 schreef op zondag 16 september 2012 @ 18:50:
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Hulde! Bij alle Makro's?Anoniem: 471267 schreef op zondag 16 september 2012 @ 18:50:
Anoniem: 471267
mijn vader heeft een horeca pas en kreeg zaterdag de brief.
er stond alleen in dat er weer een btw actie is en dat het van 17 tot 23 sept is
er stond alleen in dat er weer een btw actie is en dat het van 17 tot 23 sept is
Ik heb die actie niet gezien, was dit een losse flyer of stond dit op een folder?Anoniem: 471267 schreef op zondag 16 september 2012 @ 19:56:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
MediaMarkt HEERLEN heeft een aparte flyer (16 - 19 sept) met een uitverkoop van demo modellen en dergelijke.
http://www.mediamarkt.nl/...kt-Heerlen,10269,-11.html
Zitten interessante koopjes bij.Danny the dog schreef op zondag 16 september 2012 @ 23:28:
MediaMarkt HEERLEN heeft een aparte flyer (16 - 19 sept) met een uitverkoop van demo modellen en dergelijke.
Mij viel de Samsung Galaxy Tab 8.9 op voor €199,-
Was nog niet zolang geleden uitverkocht bij Dixons/Mycom/Dynabyte voor die prijs.
Dus laatste kans als je in de buurt woont.
pricewatch: Samsung Galaxy Tab 8.9 16GB Zwart
Bij TopRC (remote control auto's/boten/helicopters) nu kortingscodes:
€ 10,- korting bij besteding van 100 euro: O21BWS0D2J
€ 5,- korting bij besteding van 50 euro: S9B2U0T93
€ 10,- korting bij besteding van 100 euro: O21BWS0D2J
€ 5,- korting bij besteding van 50 euro: S9B2U0T93
Free shipping voor Tagger tassen met de code 100fifty
Als je geinteresseerd bent in een Asus Ultrabook.. Vandaag bij Bobshop dik € 100,- goedkoper dan de eerstvolgende in de pricewatch.
Betreft Asus Zenbook UX31E-RY003V voor € 799,-
Betreft Asus Zenbook UX31E-RY003V voor € 799,-
Roermond (nabij Waspik) trouwens ook...Danny the dog schreef op zondag 16 september 2012 @ 23:28:
http://www.mediamarkt.nl/...t-Roermond,10257,-11.html
Wellicht dat er nog meer MM's aan het opruimen zijn, ik zie ook dat de Webshop mee doet.
Voorop de folder van Roermond bijvoorbeeld een 47" LG LED tv met internet voor maar € 544,-... weggevertje!
(ik heb 2 posts onder elkaar staan omdat het 2 verschillende onderwerpen betreft.. please, don't shoot!!
[ Voor 9% gewijzigd door Danny the dog op 17-09-2012 13:18 ]
2e Artikel Gratis bij PostNL Kadowereld (verzend kosten bedragen €4,50)
http://www.kadowereld.nl/...egratis&s2m_exaffid=48401
http://www.kadowereld.nl/...egratis&s2m_exaffid=48401
[ Voor 7% gewijzigd door walterworld op 17-09-2012 13:32 ]
Vandaag een 32 GB micro-SD-kaartje (class 6) bij Lowest en Lowest voor 12,95 (3,95 verzendkosten).
https://www.bva-auctions.com/lowest
Dat is wss de BTWinst actie, geld enkel voor Horeca- en Goldcard leden, bovendien geld het toch enkel op bepaalde categorieën die vooraal food zijn.Anoniem: 471267 schreef op zondag 16 september 2012 @ 19:56:
En al die andere dagen gewoon hiervanderghost schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:43:
Vandaag een 32 GB micro-SD-kaartje (class 6) bij Lowest en Lowest voor 12,95 (3,95 verzendkosten).
(niet zo'n goeie deal voor een no-name kaartje nog wel)
Bij het OfficeCentre ( Staples ) heb ik eergisteren een Lexar 32 GB Class 10 kaartje micro-SD voor net geen 24 euro gekocht met usb adapter erbij. Meteen ook uitgetest en werkt prima en lekker snel en 10 jaar garantie op het kaartje dus ook een interessante prijs.vanderghost schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:43:
[ Voor 3% gewijzigd door Roel1966 op 17-09-2012 22:31 ]
En wat vindt jij lekker snel? Een schildpad of een haas? Zonder cijfers is dit lastig te beoordelen/controleren.Roel1966 schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:11:
[...]
Bij het OfficeCentre ( Staples ) heb ik eergisteren een Lexar 32 GB Class 10 kaartje voor net geen 24 euro gekocht. Meteen ook uitgetest en werkt prima en lekker snel en 10 jaar garantie op het kaartje dus ook een interessante prijs.
Canon 6d II | Canon 16-35 2.8L; 24-104 4L; 70-200 4L; 100 2.8L; 24 2.8 IS USM; 50 1.8
Die dag was gisteren, heb weer een tientje bespaard! Bedankt!grannymark schreef op zondag 09 september 2012 @ 17:29:
Voor de mensen die geen zin hebben om te koken, 20% korting op bestedingen boven €10,- bij thuisbezorgd.nl:
FRD7K84G
Wederom... da's geen knaller van een prijs.Roel1966 schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:11:
[...]
Bij het OfficeCentre ( Staples ) heb ik eergisteren een Lexar 32 GB Class 10 kaartje voor net geen 24 euro gekocht. Meteen ook uitgetest en werkt prima en lekker snel en 10 jaar garantie op het kaartje dus ook een interessante prijs.
Class 10+ SDHC kaartjes van 32GB beginnen zo om en nabij de €19,-
Zie de pricewatch.
Dit topic is bedoeld voor aanbiedingen en kortingen die daadwerkelijk positief opvallen buiten de bandbreedte van de pricewatch. Deze post is ook volledig off topic, maar dat ben ik me bewust
Excuses, ik was vergeten erbij te schrijven dat het om een micro-SD kaartje gaat met nog een usb adapter erbij. En wat de snelheden betreft ongeveer 12 Mbyte schrijven en rond de 25 Mbyte lezen, dus toch nette waardes.Danny the dog schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:10:
Wederom... da's geen knaller van een prijs.
Class 10+ SDHC kaartjes van 32GB beginnen zo om en nabij de €19,-
Dit topic is bedoeld voor aanbiedingen en kortingen die daadwerkelijk positief opvallen buiten de bandbreedte van de pricewatch. Deze post is ook volledig off topic, maar dat ben ik me bewust
http://www.staples.nl/tec...aart-32gb-cardreader?r=se
[ Voor 7% gewijzigd door Roel1966 op 17-09-2012 22:38 ]
Je hoeft niet sorry te zeggenRoel1966 schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:33:
[...]
Excuses, ik was vergeten erbij te schrijven dat het om een micro-SD kaartje gaat met nog een usb adapter erbij. En wat de snelheden betreft ongeveer 12 Mbyte schrijven en rond de 25 Mbyte lezen, dus toch nette waardes.
http://www.staples.nl/tec...aart-32gb-cardreader?r=se
Je bedoelt dus deze.
Deze Samsung is even duur (normale prijs) en wordt ook met SD adapter geleverd, zie de info tab.
Voor die Lexar is het idd een wat lagere prijs dan normaal, maar zoals gezegd: het is een vrij gangbare prijs, ook voor Micro SDHC.
Domino's Pizza code (via dominos.nl)
2e pizza gratis: DM001 (t/m 23 sept 2012, voor bezorgen en afhalen)
Korting bij Conrad tot 24/9/2012.
Conrad gaat terug in de tijd met 12% BTW
Vanaf 1 oktober 2012 gaat het algemene BTW-tarief in Nederland omhoog van 19% naar 21%. Maar Conrad doet het anders. Wij gaan tijdelijk terug naar het allereerste BTW-tarief in Nederland. We gaan namelijk terug naar 1969 toen het BTW-tarief 12% was.
Dit doen we door u een gratis kortingscode te geven, waarmee het verschil in BTW als korting van uw totale bestelbedrag afgehaald wordt. U profiteert van deze kortingscode via onderstaande knop. Of door de retro-BTW kortingscode 020730 in het kortingscodeveld in uw winkelwagen op Conrad.nl in te vullen.
Bij deze kortingscode geldt GEEN minimum-bestelbedrag
De korting geldt alleen op producten en niet op eventuele verzend- of betalingskosten
De kortingscode is geldig t/m 24 september 2012
Deze actie is niet te combineren met andere acties
Hoe wordt de retro-BTW korting berekend?
Zoals gezegd, krijgt u met de retro-BTW kortingscode korting op de totale waarde van de producten in uw winkelwagen. De berekening van deze korting gaat als volgt.
Rekenvoorbeeld Conrad retro-BTW korting
Stel een product kost €100,- (dit is dan inclusief 19% BTW)
Zonder BTW kost dit product: €84 (100 gedeeld door 1,19)
Met het 1969-BTW-tarief van 12% kost dit product: €94,- (€84 maal 1,12)
Oftewel u krijgt dan 6% korting ((94 – 100) gedeeld door 100)
Maar omdat we zo aardig zijn, hebben we het “afgerond” op 7% korting.
Vanaf 1 oktober 2012 gaat het algemene BTW-tarief in Nederland omhoog van 19% naar 21%. Maar Conrad doet het anders. Wij gaan tijdelijk terug naar het allereerste BTW-tarief in Nederland. We gaan namelijk terug naar 1969 toen het BTW-tarief 12% was.
Dit doen we door u een gratis kortingscode te geven, waarmee het verschil in BTW als korting van uw totale bestelbedrag afgehaald wordt. U profiteert van deze kortingscode via onderstaande knop. Of door de retro-BTW kortingscode 020730 in het kortingscodeveld in uw winkelwagen op Conrad.nl in te vullen.
De korting geldt alleen op producten en niet op eventuele verzend- of betalingskosten
Zoals gezegd, krijgt u met de retro-BTW kortingscode korting op de totale waarde van de producten in uw winkelwagen. De berekening van deze korting gaat als volgt.
Ik heb wat prijzen gechecked, maar het lijkt er op dat ze alle prijzen gewoon omhoog gegooid hebben om er vervolgens korting over te geven.MikeOO schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 07:45:
Korting bij Conrad tot 24/9/2012.
Als ik prijzen in de pricewatch/google ad words bekijk liggen deze een paar tientjes hoger op de website -> dit lijkt te wijzen op een prijsverhoging..
Let op: kleine steekproef (wat amps en headphones), maar ik zou goed kijken of de prijs wel echt zo gunstig is.
En werkt het in combinatie met deze Conrad codes?
Kortingscodes voor 7,50 korting:
020597-NB (52,50 minimum)
020658-89 (42,50 euro minimum)
De minimum bestelbedragen hebben ze omhoog gegooid zie ik.
Kortingscodes voor 7,50 korting:
020597-NB (52,50 minimum)
020658-89 (42,50 euro minimum)
De minimum bestelbedragen hebben ze omhoog gegooid zie ik.
Nee, maar rond de 110 euro ligt het keerpunt. Onder dat bedrag kan je beter de oude kortingscodes gebruiken voor 7.50 korting.
Met de harde schijven en NASen zijn ze ook veel duurder -.-
Vergeet niet dat er een iBood hunt is: http://www.ibood.com/nl/nl/
Werkt deze bij iemand? Is het een generieke code of een individuele?greatchampion schreef op maandag 17 september 2012 @ 23:03:
Jij hebt hem gebruikt en hij werkt niet mag ik aannemen? Of heb je het niet eens geprobeerd?Tk55 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:20:
[...]
Werkt deze bij iemand? Is het een generieke code of een individuele?
Jawel, ik heb het geprobeerd, hij werkt niet. Misschien is het voor specifieke pizza of een omgeving, maar er staan verder geen details bij.
Vergeet het net wel als je een dag van frustratie en ergernis wilt overslaanMeessen schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:14:
Vergeet niet dat er een iBood hunt is: http://www.ibood.com/nl/nl/
De ellende duurt trouwens 48 uur deze keer.
[ Voor 7% gewijzigd door Danny the dog op 18-09-2012 12:37 ]
mijn dank!
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
25% korting vanavond tussen 18:00 en 21:00 bij perry sport (kan geen actie-specifieke pagina vinden), ook online (dan van 18:00 - 09:00) dmv code web18912ka.
17 - 23 september bij Domino' pizza:
Tot 16.00u alle medium pizza's 3 euro
Daarna 4 euro.
Tot 16.00u alle medium pizza's 3 euro
Daarna 4 euro.
quote: mailtjeMedium pizza's 3,99 per stuk
Het is weer zo ver: stuntweek bij Domino's Pizza. Deze hele week haal je medium pizza's af voor 3,99 per stuk. Zo veel je maar wilt! Er zijn zelfs vestigingen die eerder opengaan. Daar haal je tot 16:00 uur al een medium pizza af voor 2,99!
Putin 2022: Ukraine is not a real country
Musk 2025: Canada is not a real country
Uh oh...
http://www.perrysport.nl/actie/koopavond/Blaurens schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:14:
25% korting vanavond tussen 18:00 en 21:00 bij perry sport (kan geen actie-specifieke pagina vinden), ook online (dan van 18:00 - 09:00) dmv code web18912ka.
_██_
(ಠ_ృ)
Deze code werkt hier ook niet.greatchampion schreef op maandag 17 september 2012 @ 23:03:
Is er een apart ibood hunt topic? Kon er zo snel geen vinden, misschien redelijk scheel.
Maar keek net even in de geschiedenis, toch wel wat leuke acties voorbij gekomen, moet ik toegeven!
Maar keek net even in de geschiedenis, toch wel wat leuke acties voorbij gekomen, moet ik toegeven!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Hij is nu wel even gelockedRickvN schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:54:
Is er een apart ibood hunt topic? Kon er zo snel geen vinden, misschien redelijk scheel.
10% korting bij de nieuwe collectie van Zalando: PRINS10NL
Ik vermoed dat deze code meerdere keren bruikbaar is.
Als je voor minder dan 100 euro gaat bestellen, of geen nieuwe collectie hoeft, raad ik je aan de 10 euro kortingscodes te gebruiken, die een paar dagen/weken eerder gepost werden.
Ik vermoed dat deze code meerdere keren bruikbaar is.
Als je voor minder dan 100 euro gaat bestellen, of geen nieuwe collectie hoeft, raad ik je aan de 10 euro kortingscodes te gebruiken, die een paar dagen/weken eerder gepost werden.
Laat maar... lezen is moeilijk

[ Voor 93% gewijzigd door Bastien op 18-09-2012 20:03 ]
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
deze werkt nog, bedankt!remcoboy1479 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:35:
Bol.com: €2,50: CRM-250-NKP-DTB9VB. Onbeperkt te gebruiken, 1 per bestelling.
(bij een product lager dan 2,50 in je karretje krijg je dat product als korting, even bellen voor een extra bon van 1,95).
Thanks! Bij 2 'sale' artikelen krijg je op 1 artikel nog 50% en jouw 25% er vanaf maakt een leuke deal. Heb voor 50,- skiboots + jas + running longsleeve van nike!Blaurens schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:14:
Groetjes, FaceDown.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.
Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.
Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.