Kortingscode Plutosport.nl 10 euro korting bij tenminste 50 euro bestellen.
magazijn-1310-zan
Het lijkt mij een generieke code.
magazijn-1310-zan
Het lijkt mij een generieke code.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Canon digital camera SX50.Geckoo schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:28:
@timminator
een linkje of omschrijving is wel het minste wat je kan plaatsen.
http://www.dpreview.com/s...Sx50&product=canon_sx50hsRzrBck schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:29:
[...]
Canon digital camera SX50.
Normaal 400+ en bij kijkshop voor 199,-
Iemand al n fatsoenlijke review gevonden?
If you're looking for a camera that can really cover some distance, then you should certainly be looking at the Canon PowerShot SX50 HS HS. With its 24 - 1200mm equivalent lens, there's really no type of scene it can't capture, given favorable conditions. I wouldn't say it's a great camera for low light or fast action, as its lens is slow and continuous shooting lackluster (although if you don't mind shooting JPEGs only and sacrificing exposure control there is a 12.8fps scene mode). If shooting fast-moving subjects is something you're into, you should really be considering Panasonic's more expensive Lumix DMC-FZ200. But if you're looking for something to capture the moments on your exotic vacations, then the SX50 HS is worth checking out.
[ Voor 55% gewijzigd door niekvanprooijen op 19-02-2013 09:37 ]
Is snel gegaan, het artikel is al uitverkocht......of zijn ze wakker geworden?Timminator schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:25:
http://www.kijkshop.nl/pr...2&utm_source=tweakers.net
goedkoopste in pricewatch >400€
boven de 20 euro gratis, anders 3,99.GS88 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:41:
uit 't Kijkshop-krantje: vanvoordeel.nl -> Sennheiser HD 201 €15,- (Goedkoopste in de PW is Saturn met €23,99). Ik zie nog niks over verzendkosten staan op de website.
Deze ruimte is te huur!
Thanks, ik was op zoek naar eentjeCarfanatic schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:00:
pricewatch: Samsung CLX-3305FN
alleen bij azerty €160, elders vanaf €280. lijkt mij een aardige prijs voor een all-in-one kleuren laserprinter.
I see red pixels.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hmm heb je gelijk in, weer vergeten. Maar aan de andere kant wou ik de camera zo snel mogelijk bestellen voordat deze weer weg zou zijnreller schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:55:
[...]
bij shopkorting.nl had je ook nog eens extra
2.25% korting op de orderwaarde erbij/ eraf kunnen krijgen
Berucht zou ik ze zeker niet willen noemen. Azerty was een van de weinige, zo niet de enige shop, die recent onjuist geprijsde SSD's wel uitleverde voor de "foutieve" prijs.Senor Sjon schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:26:
Is Azerty niet één van de beruchte sites met automatische prijskoppelingen?
Testing, one, two ...
[ Voor 5% gewijzigd door reller op 19-02-2013 12:42 ]
[ Voor 12% gewijzigd door xenne op 19-02-2013 12:48 ]
Testing, one, two ...
[ Voor 68% gewijzigd door xenne op 19-02-2013 12:59 ]
De actie staat ook bij bol op de frontpagereller schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:34:
zojuist email gehad via shopkorting van Bol.com:
Shopkorting leden ontvangen uiteraard nog eens tot 3% extra Bol.com korting.
Bol.com kortingscode voor 150 Euro korting op nieuwe Koelstra kinderwagens: KORTING-017
Bol.com kortingscode voor 75 Euro korting op een Acer Ultrabook: KORTING-022
Bol.com kortingscode voor 50 Euro korting op een AEG wasmachine: KORTING-024
Bol.com kortingscode voor 50 Euro korting op een Siemens wasdroger: KORTING-024
Bol.com kortingscode voor 50 Euro korting op een Xbox 360 Kinect voordeelbundel: KORTING-013
Bol.com kortingscode voor 20 Euro korting op een Bosch stofzuiger: KORTING-023
Bol.com kortingscode voor 20 Euro korting op GameChanger: KORTING-016
Bol.com kortingscode voor 10 Euro korting op JX300 camera: KORTING-019
Bol.com kortingscode voor 25% korting op Windows 8 muizen: KORTING-021
Bol.com kortingscode voor 20% korting op Fisher-Price: KORTING-015
Bol.com kortingscode voor 20% korting op Engelse toptitels: KORTING-003
Bol.com kortingscode voor 20% korting op nieuwe ebooks: KORTING-005
Bol.com kortingscode voor 15% korting op tabletaccessoires: KORTING-029
Bol.com kortingscode voor 15% korting op Maxwell & Williams servies: KORTING-025
Bol.com kortingscode voor 15% korting op TomTom-navigatie: KORTING-020
Bol.com kortingscode voor 10% korting op Lumiere Crime Series: KORTING-011
Product pagina bestaat ook niet meer, deze is ook niet meer terug te vinden. Had het toevallig toegevoegd aan mijn verlanglijstje, via daar kom ik ook niet meer op de product pagina...GaMbiNo schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:05:
[...]
Jammer, was hem nog aan het overwegen. Vraag me nog wel af of hij geleverd gaat worden aan degene die hem besteld hebben. De prijs is wel erg laag vergeleken met de rest.
Ik zit héél erg te twijfelen of deze moe kopenCarfanatic schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:00:
alleen bij azerty €160, elders vanaf €280. lijkt mij een aardige prijs voor een all-in-one kleuren laserprinter.
Op het moment is de prijs alweer aangepast bij Azerty...er zijn nu ineens wel 2 andere shops die hem voor ongeveer dat bedrag aanbiedenCarfanatic schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:00:
en alweer verwijderd....wel via Micro-mail voor dezelfde prijs....zal wel weer gerotzooi worden met foute prijs enzo....Carfanatic schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:00:
Ik ben benieuwd wat azerty dan gaat doen. Geen onredelijke prijs voor een laserprinterSchrammy89 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:39:
[...]
Op het moment is de prijs alweer aangepast bij Azerty...er zijn nu ineens wel 2 andere shops die hem voor ongeveer dat bedrag aanbieden
Sorry mods, maar ik moet hier heel even wat over schrijven.Tim.k schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:23:
[...]
Idem hier. Zal wel om een fout gaan en ander laten ze nog wel van zich horen.
[ Voor 12% gewijzigd door Frozen op 20-02-2013 11:42 ]
EenschCaptJackSparrow schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:23:
[...]
Jah... leuk hoor, zonder schijven. Volgens mij zou je alleen als Tweaker wel eens beter uit kunnen zijn met iets als dit.
pricewatch: HP Proliant Microserver N40L (658553-421)
Of je leest gewoon één van de vele posts hier in dit topic waar dit 'probleem' al besproken is.Stef602 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:43:
[...]
Sorry mods, maar ik moet hier heel even wat over schrijven.
Ik heb Otto gemaild hierover en zal binnenkort antwoord krijgen. Ik heb betaald via IDeal (94 cent, je kreeg immers 10 euro korting), en ik krijg toch een acceptgiro in de bus...![]()
Het antwoord wat ik krijg zal ik als hr in deze post toevoegen. Zet hem dus even in je favorieten.
Ik kan je dat antwoord geven, heb nl,. al contact gehad. Is standaard dat ze dat ding meesturen. was bij mij ook.Stef602 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:43:
[...]
Ik heb Otto gemaild hierover en zal binnenkort antwoord krijgen. Ik heb betaald via IDeal (94 cent, je kreeg immers 10 euro korting), en ik krijg toch een acceptgiro in de bus...![]()
Het antwoord wat ik krijg zal ik als hr in deze post toevoegen. Zet hem dus even in je favorieten.
Veel rondbellen naar free record shops in je buurt. Vooral als er een Game Mania in de buurt zit, willen ze nog wel eens voorraad hebben waar ze niet vanaf komen.M.C. schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:28:
Weet iemand of die 'actie' XBOX 360 voor 100 euro nog loopt ?
Kaze Ni Nare
Zojuist mail gekregen dat hij aangeboden is bij postbedrijf dus ik verwacht hem morgen. De pagina zelf op kijkshop is nu zelfs verdwenen dus helemaal zeker ben ik nog nietGaMbiNo schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:05:
[...]
Jammer, was hem nog aan het overwegen. Vraag me nog wel af of hij geleverd gaat worden aan degene die hem besteld hebben. De prijs is wel erg laag vergeleken met de rest.
HOI.
Op de acceptgiro staat dat wanneer je met acceptgiro betaald (en dat doe jij dus niet) dat je dan 25 cent extra moet betalen. Als je bij otto kijkt zie je gewoon 0 euro staan. Helemaal niks aan de hand dus.Stef602 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:43:
[...]
Deze ruimte is te huur!
Heb je een bron hiervoor?TweakersOnly schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:55:
De mediamarkt cadeaubonnen, die vorige week bij de Albert Heijn in de aanbieding waren, kunnen ook worden besteed in de webshop van Saturn.
Saturn en Media Markt zijn zusterbedrijven van elkaar, helemaal verrassend is het dus niet.
Op dit moment heeft de Saturn de 3TB Western Digital NAS harddisk (WD30EFRX) in de aanbieding voor 133,99. Met de cadeaubon wordt dat effectief 114 euro.
[ Voor 38% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 19-02-2013 16:51 ]
Hij heeft het over de webshop van Saturn, waarom zou je naar de winkel gaan?kx22 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:41:
[...]
Heb je een bron hiervoor?
Anders sta ik daar ik de winkel met mijn 20 cadeaukaarten....
Bij Xenos zitten er 5 in een pakkettje voor 1 euro.ThinkPadd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:37:
Niet echt een aanbieding, maar meer een tip
8 knoopcelbatterijen (CR2032) voor € 2,99 bij IKEA
Normaal betaal je bij Gamma o.i.d. al 2,99 voor één zo'n knoopcel (dan heb je wel een Duracel, maar ik denk dat die van IKEA ook prima zijn).
Omdat je in de webshop volgens mij niet meerdere kaarten kan invoeren. In de winkel mag je stapelen. Kwil een iphone en macbook retina halen.ago schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:44:
[...]
Hij heeft het over de webshop van Saturn, waarom zou je naar de winkel gaan?
[ Voor 15% gewijzigd door kx22 op 19-02-2013 17:02 ]
Action: € 0.79 voor 8 ( mits ze op voorraad zijn )ThinkPadd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:37:
Niet echt een aanbieding, maar meer een tip
8 knoopcelbatterijen (CR2032) voor € 2,99 bij IKEA
Normaal betaal je bij Gamma o.i.d. al 2,99 voor één zo'n knoopcel (dan heb je wel een Duracel, maar ik denk dat die van IKEA ook prima zijn).
20 voor 2,50 euro gratis thuis bezorgd:Humma Kavula schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:57:
[...]
Action: € 0.79 voor 8 ( mits ze op voorraad zijn )
[ Voor 99% gewijzigd door albino71 op 19-02-2013 17:33 ]
In de webshop moet je een kaartnummer + pincode invoeren en vervolgens op verder klikken. Dan krijg je een melding dat de gebruikte kaart niet voldoende is en moet je nogmaals een betalingsmogelijkheid kiezen: selecteer weer een cadeaukaart en herhaal dit totdat je het complete bedrag hebt gebruikt. Als je een restant overhoudt op de laatste kaart blijft dat saldo automatisch staan op die kaart.kx22 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:55:
[...]
Omdat je in de webshop volgens mij niet meerdere kaarten kan invoeren. In de winkel mag je stapelen. Kwil een iphone en macbook retina halen.
Ben ook benieuwd of de iPhones meedoen. Ik kan de voorwaarden nergens vinden. Op internet staat alleen voorwaarden over tv's
Ja, fijn als ze zo open en bloot open in een zakje/envelop aankomenknakworst schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 17:26:
[...]
20 voor 2,50 euro gratis thuis bezorgd:
http://dx.com/p/2032-x-20-pcs-cell-batteries-751
Het is en blijft een gebruiksvoorwerp en die dingen zijn best stevig, gebeurt niets meealex3305 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:06:
Ja, fijn als ze zo open en bloot open in een zakje/envelop aankomen.
[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 19-02-2013 18:08 ]
Dat lijkt mij goedkope rommel, net als onderstaande:Humma Kavula schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:57:
[...]
Action: € 0.79 voor 8 ( mits ze op voorraad zijn )
Die kende ik inderdaad, maar dat is echt waardeloos spul, de helft van die cellen komt dood aan, zie ook de recensies: http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.649502knakworst schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 17:26:
[...]
20 voor 2,50 euro gratis thuis bezorgd:
http://dx.com/p/2032-x-20-pcs-cell-batteries-751
[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 20-02-2013 00:41 ]
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Thx besteld! Echter,TomasH schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:15:
Crucial heeft zijn m4's in de aanbieding (7 euro verzenden naar Nederland):
512 GB voor € 300,00 (Pricewatch inc. verzenden € 334,98)
256 GB voor € 156,52 (Pricewatch inc. verzenden € 171,99)
http://www.crucial.com/eu...88~~262144~~m4~/list.html
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Dat lijkt mij een aanname, ik heb al heel wat computers hiermee voorzien en geen enkel probleemThinkPadd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:24:
[...]
Dat lijkt mij goedkope rommel, net als onderstaande:
Ook besteld, gratis verzending! Dus 156 euro voor een 256 gb SSDMorpheusk schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:53:
[...]
Thx besteld! Echter,
Free Shipping 5-10 workdays
UPS Express 7 euro
[ Voor 22% gewijzigd door WhySoSerious? op 20-02-2013 00:13 ]
[ Voor 97% gewijzigd door rud op 20-02-2013 00:24 ]
[ Voor 42% gewijzigd door franssie op 20-02-2013 00:37 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik zat al een tijd te azen op de draadloze variant voor 100 euro, maar bedraad voldoet prima. Dus mooi de helft in de knip gehouden en sinds vandaag in huisDJSmiley schreef op zondag 17 februari 2013 @ 00:50:
(Dag)aanbieding bij Alternate:
Samsung SCX-3405 All-in-one voor 49 eur. (Pricewatch vanaf 90 eur)
Dat de toners zelf duur zijn ala, maar in verhouding tot inktjet cartridges valt dat toch wel mee?Anoniem: 117252 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:39:
[...]
Een hele scherpe prijs inderdaad, alleen vind ik nieuwe tonercartridges voor dit model wel prijzig (50 euro voor 1600 pagina's) en ook de imitatie cartridges zijn niet veel goedkoper en hebben hetzelfde aantal pagina's.
Toner die er in zit gaat slechts 700 pagina's mee, en dan nog gemeten via altijd enorm optimistische methodes.Joosie200 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 01:10:
[...]
Want eer ik 1600 printjes verder ben, zijn er allang vier/vijf jaar gepasseerd!
Nickname does not reflect reality
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
[ Voor 95% gewijzigd door DukeBox op 20-02-2013 09:36 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Normaal 90 Euro. Ehhh, ja sure. De normale prijs is een Eurootje of 45. Oh well, zo gaat dat altijd, I know.Geckoo schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:27:
Click to buy heeft een kelder uitverkoop.
Nickname does not reflect reality
U heeft bij ons een order geplaatst met hierin een Samsung CLX 3305FN
Helaas is gebleken dat het artikel niet goed gekoppeld heeft gestaan op onze website in de periode dat u het artikel in uw order heeft geplaatst.
Dit product had een verkeerde prijskoppeling, en stond dus voor een veel te lage prijs op de website.
Wij hebben op onze website meer dan 100.000 artikelen, die elke nacht automatisch geüpdate worden. Helaas komt het soms voor dat hier fouten inzitten omdat de leverancier ons geen correct bestand aanbiedt. Het is voor ons onmogelijk om al deze producten elke dag te controleren en daardoor komt het jammer genoeg voor dat er soms een aantal producten tussen door glippen. Wanneer wij hier achter komen proberen wij de klant hier altijd zo snel mogelijk van op de hoogte te brengen en dit ook aan te passen.
De juiste en werkelijke prijs voor dit artikel is € 284,19
De prijs zoals op onze site even gestaan heeft is zo afwijkend van de marktconforme prijs, dat we kunnen spreken van een ‘kennelijke fout’.
Ik wil graag benadrukken het zeker niet onze insteek is om klanten op deze manier te lokken, dus door producten extreem laag aan te prijzen en deze later weer in te trekken. Daar hebben wij maar ook u niets aan.
Ik wil u graag een aantal mogelijke oplossingen aanbieden;
- we bieden u de Samsung CLX 3305FN voor 270,66 euro incl btw, en met gratis verzenden
- we kijken met u naar een alternatief rondom de prijsklasse die u had georderd, dus rondom de 157,--
- we annuleren het product uit uw order, en crediteren per ommegaande het eventueel betaalde bedrag
Met welgemeende excuses voor het ongemak en de prijsfout, hoop ik u hiermee een oplossing aangeboden te hebben, en zie uw reactie graag tegemoet,
Geen echte actie. Op Groupon is er bijna elke maand een Pabo actie waarbij je 19 euro betaald voor een 50 euro waardebon. Goedkoper dan de 20,45 bij iBood.Sempy schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:07:
Voor de liefhebbers:
PABO-voucher van 50 euro voor 17,50 bij IBood.
Kort de voorwaarden:
- geldige hele assortiment (ook afgeprijsd) muv online diensten
- geen deelrestitutie, dus bon in 1x opmaken
- max 1 bon per bestelling
- bij je bestelling komt nog 2,95 verzenden (ibood rekent geen verzenden)
- bon verbruiken voor 20 april (dus binnen 2 maanden)
GoT, You have to love it!
Bij Groupon komt er echter nog 5,99 aan verzendkosten overheen. iBood zelf rekent geen verzendkosten, en PABO slechts 2,95. iBood is dan dus wel degelijk goedkoperLisadr schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:28:
[...]
Geen echte actie. Op Groupon is er bijna elke maand een Pabo actie waarbij je 19 euro betaald voor een 50 euro waardebon. Goedkoper dan de 20,45 bij iBood.
http://www.google.nl/#hl=...ent=psy-ab&q=groupon+pabo
Tesla Model 3 RWD (2023)
Het is in ieder geval een duidelijk verhaal. Op naar de volgende maar weerFreakster86 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:08:
Azerty komt weer terug op de prijs van de printer....
[...]
De beschrijving heeft het over een SATA HDD, maar de HDD is op het plaatje is een PATA(IDE) HDD.Geckoo schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:27:
Click to buy heeft een kelder uitverkoop.
ze hebben met de vorige box actie niet veel credits opgebouwd maar nu zijn de aanbiedingen gewoon zichtbaar oa
500gb sata disk voor 35
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb keurig 2 bonnen na elkaar kunnen invoeren bij Saturn. Werkt prima!kx22 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:55:
[...]
Omdat je in de webshop volgens mij niet meerdere kaarten kan invoeren. In de winkel mag je stapelen. Kwil een iphone en macbook retina halen.
Ben ook benieuwd of de iPhones meedoen. Ik kan de voorwaarden nergens vinden. Op internet staat alleen voorwaarden over tv's
Anoniem: 132566
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 132566 op 20-02-2013 12:52 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Wel heel jammer, maar ik zie inderdaad erg weinig aanknopingspunten om deze prijs aannemelijk te maken.MeltedForest schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:08:
[...]
Het is in ieder geval een duidelijk verhaal. Op naar de volgende maar weer
Anoniem: 132566
Gewoon via Safari op de Mac? Op Linux icm FireFox ook getracht, zelfde resultaat.Roeligan schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:10:
Las ergens dat op ipad/iphone en/of android captcha problemen gaf, kan dat het probleem zijn? Of doe je het via PC?
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 132566 op 20-02-2013 13:29 ]
Nee, er zit geen verzendkosten bij Groupon omdat het een digitale bon is. iBood is 7,6% duurderVeeGee schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:30:
[...]
Bij Groupon komt er echter nog 5,99 aan verzendkosten overheen. iBood zelf rekent geen verzendkosten, en PABO slechts 2,95. iBood is dan dus wel degelijk goedkoper.
Groupon 19 euro (geen verzendkosten) voor 50 euroLisadr schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:23:
[...]
Nee, er zit geen verzendkosten bij Groupon omdat het een digitale bon is. iBood is 7,6% duurder
Je hebt helemaal gelijk. Ik las " Exclusief € 2,95 verzendkosten", maar dat is niet voor de bon! Oops!Sempy schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:17:
[...]
Groupon 19 euro (geen verzendkosten) voor 50 euro
Ibood 17,50 euro (geen verzendkosten) voor 50 euro
Maakt Ibood dus toch echt goedkoper
[ Voor 13% gewijzigd door Vince_ op 20-02-2013 16:12 ]
Ohh, je bent me net een slag voor! Ik zag het gister ook, en ik had bestelling afgerond, vernieuw de link om in dit topic te posten en toen was die uitverkochtVince_ schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:08:
http://www.saturn.nl/mcs/...30,502870.html?langId=-11
Hield deze link elke dag in de gaten en gisterochtend was het raak. Stond de monitor weer op voorraad voor 129,- (Incl bezorgen). Heb hem 10 minuten geleden binnengekregen.
Dus misschien eentje om in te gaten te houden, is gemiddeld zo'n 100,- goedkoper dan in de pricewatch.
jooproo schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:12:
[...]
Ohh, je bent me net een slag voor! Ik zag het gister ook, en ik had bestelling afgerond, vernieuw de link om in dit topic te posten en toen was die uitverkocht. Heb m ook net binnen gekregen! Dank aan de oorspronkelijke poster! Dankzij jou staan er zometeen 2 mooie monitoren op mijn bureau! 260 euro voor 2x 24 inch, leuke deal
Geen dank.Vince_ schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:08:
Hield deze link elke dag in de gaten en gisterochtend was het raak. Stond de monitor weer op voorraad voor 129,- (Incl bezorgen). Heb hem 10 minuten geleden binnengekregen.
Dus misschien eentje om in te gaten te houden, is gemiddeld zo'n 100,- goedkoper dan in de pricewatch.
pricewatch: Philips 249C4QHSB Zwart
Dit is volgens mij geen denderende aanbieding, want een paar weken geleden was de Note 2 goedkoper te krijgen met een 1-jarig abbonement en meer belminuten, maar wel met 500MB.gentlemen schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:37:
Ik weet niet of het erg goedkoop is maar voor een abonnement met 75 min bellen, onbeperkt sms'en en 1GB internet per maand incl gratis een Note II van T-Mobile voor eerste 18 maanden €28,60 p/m en laatste 6 maanden €38,13 p/m
http://www.smartphoneshop...emplate=ServicePlanGroups
Vergeleken met de pricewatch is het de goedkoopste aanbieder en nog een gratis behuizing ook...Anoniem: 132566 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:49:
Vandaag ook 3TB externe HDD's bij de Aldi voor 109 euro!!!
Heb er net twee gehaald, de vorige keer zaten er Seagate's in (ST3000DM001) die waren al redelijk las ik, mar deze keer zitten er Toshiba's in, de DT01ACA300 (firmware: MX6O)
http://tweakers.net/nieuw...eries-harde-schijven.html
http://www.newegg.com/Pro...rue&Page=2#scrollFullInfo
Geen onaardige schijf denk ik, nu nog even verder testen. Behuizing is wel hetzelfde als de vorige keer verder, het merk Core/CNmemory ofzo. USB3.0/7200rpm/64MB buffer/3platters van 1TB per stuk.
Monitor is voor 186 euro bij Informatique te kopen.Vince_ schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:08:
pricewatch: Philips 249C4QHSB Zwart
Maar bevat die niet een gesoldeerde USB connector op het printplaat? Of zijn enkel de 2,5" versies die dat hebben? Wel essentiëel om te weten voor de mensen die er een willen aanschaffen en hem intern willen plaatsen.ralph075 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:43:
[...]
Vergeleken met de pricewatch is het de goedkoopste aanbieder en nog een gratis behuizing ook...
Hier (Zoetermeer) hadden ze deze 3TB schijven in ieder geval niet liggen, wel de 1TB variant (voor Eur.69,- zo uit mijn hoofd).
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
het is een sata versie die doormiddel van een extra pcb naar usb 3 gaat.Quad schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:57:
[...]
Maar bevat die niet een gesoldeerde USB connector op het printplaat? Of zijn enkel de 2,5" versies die dat hebben? Wel essentiëel om te weten voor de mensen die er een willen aanschaffen en hem intern willen plaatsen.
[ Voor 20% gewijzigd door Nikeo op 20-02-2013 19:52 ]
[ Voor 66% gewijzigd door Orion84 op 20-02-2013 20:11 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq