"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik had hetzelfde probleem na 1 kwartier googlen en zowel de optie e-bon proberen alswel gewoon ideal (in de hoop dat de optie nog zou komen) maar opgegeven...
Heb je het nou over mijn bonnen? Die zijn voor zover ik weet gewoon geldig hoor.TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:27:
Klinkt niet zo heel betrouwbaar, beetje zelf gemaakt achtig
Heb het gevonden, maar gaf een ongeldige code aan... Misschien wel omdat ik toch al 25% van het product af ging.robert-630 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:34:
[...]
Ik had hetzelfde probleem na 1 kwartier googlen en zowel de optie e-bon proberen alswel gewoon ideal (in de hoop dat de optie nog zou komen) maar opgegeven...
Copy paste van het grote interwebz. Heb het al verwijderd.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Freecom Mobile Drive Mg USB 3.0 (http://azerty.nl/0-1647-4...le-drive-mg-usb-3-0-.html)
Maar een paar bestellen?
Nu ben ik misschien maar een beetje blond, maar waarom staat er alleen OSX en geen windows erbij?Geregistreerde schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:41:
Ik zie op Pricewatch een externe 2.5" HDD van 500GB voor €33,70 (ex €6,99 verzendkosten)
Freecom Mobile Drive Mg USB 3.0 (http://azerty.nl/0-1647-4...le-drive-mg-usb-3-0-.html)
Maar een paar bestellen?
Software & Systeemvereisten
Benodigd besturingssysteem
Apple MacOS X 10.4 of hoger
Detailgegevens systeemvereisten
MacOS X 10.4 of hoger - RAM 512 MB
Bij andere (externe) HDDs waren windowsversies bij.
En een beetje jammer, heb net wat besteld bij Azerty wat morgen binnenkomt, als ik het nou tegelijk had gezien... (:
[ Voor 13% gewijzigd door Jolly_Jumper op 31-08-2012 21:06 . Reden: toevoeging ]
Alleen het uiterlijk is voor de Mac, bij windows moet je 'm dus uit het zicht leggen oid. Zal prima werken, zo raar is een Mac ook weer niet (meer - vroeger had je wel mac-eigen printerpoorten en zo maar dat is echt wel 20 jaar terug denk ik).De schijf is werkt probleemloos met alle computers en notebooks met USB 2.0, evenals met modellen met USB 3.0.
Veel plezier met je aankoop!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Hier werkte t ookChris_L schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:02:
[...]
Zelfde probleem hier gehad ja, het moest minimaal 8 euro zijn etc..Zeikerds.
Trouwens, als je bij thuisbezorgd.nl > domino's bestelt en dan bij opmerkingen iets typt als ''Graag wil ik nog de code 0303 toevoegen. Dat is een code voor gratis stokbroodje kruidenboter, deze coupon kreeg ik bij mijn vorige bestelling van jullie. Zat op de pizzadoos geplakt.''
Dan krijg je inderdaad dat gratis Stokbroodje. Ze vroegen niet eens naar een dergelijke coupon. Ik zou zeggen, probeer het eens, hier werkte het.
Snap niet wat bijzonder is aan deze?Geregistreerde schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:41:
Ik zie op Pricewatch een externe 2.5" HDD van 500GB voor €33,70 (ex €6,99 verzendkosten)
Maar een paar bestellen?
Pricewatch Freecom 34euro
pricewatch: Freecom Mobile Drive Mg 500GB Zilver
Pricewatch Platinum 20euro
pricewatch: Bestmedia Platinum MyDrive 500GB Roze
Op klikken en besef wat voor denkfout je maakt.EN-IS schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:41:
[...]
Nickname does not reflect reality
jammer dat je als je op die 20 euro in de pricewatch klikt je bij een nikon oplader komt en geen hardeschrijfEN-IS schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:41:
[...]
Snap niet wat bijzonder is aan deze?Als ik de pricewatch bekijk zie ik 500gb al voor 2 tientjes, of is deze van Freecom bijzonder omdat het USB3 is?
Edit: Brad Pitt was me voor
Iets met verder kijken en neus langEN-IS schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:41:
[...]
Snap niet wat bijzonder is aan deze?Als ik de pricewatch bekijk zie ik 500gb al voor 2 tientjes, of is deze van Freecom bijzonder omdat het USB3 is?

[ Voor 104% gewijzigd door regtur2 op 31-08-2012 21:46 ]
Denk het ook, maar heb hem toch maar betaald. Had hem gisteren rond 10 uur besteld met overboeking.Freakster86 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 09:45:
De mensen die hem besteld hebben zullen toch een mailtje krijgen met een boodschap als; helaas niet meer leverbaar, helaas foutieve prijs blabla. Zal niet de eerste keer zijn.
Het gaat om de SpaceloopXL USB2.0. Ik heb even de specificaties opgezocht, aangezien de schrijfsnelheden er niet bij stonden.
SpaceloopXL USB 2.0
Technische Daten
- Kapazität: 4 GB, 8 GB, 16 GB, 32 GB, 64 GB, 128 GB
- Abmessung: 56 mm x 17 mm x 7 mm
- Gewicht: 8 g
- Anschluss: USB 2.0
- Lesegeschwindigkeit bis zu 25 MB / s
- Schreibgeschwindigkeit bis zu 12 MB / s
- Keine Blockierung anderer USB-Ports
[ Voor 17% gewijzigd door G-Meister op 01-09-2012 12:11 ]
www.eredivisielive.nl/telegraaf voer hier de code in.
Werkt hier helaas niet, "Deze code is onjuist, probeer het nogmaals".water946 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:11:
Hier de universele code voor gratis 2 maanden eredivisielive op je tv: NW57GE3E74
www.eredivisielive.nl/telegraaf voer hier de code in.
G-Meister schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:08:
aangezien de schrijfsnelheden er niet bij stonden.
Ik snap wel waarom die er niet bij staan. 3,5MB/s

Hmm, 12MB/s ineens. Al een stukje sneller, maar nog steeds niet denderend. Snelheid zal in de praktijk lager liggen.
[ Voor 19% gewijzigd door Freakster86 op 01-09-2012 12:16 ]
Die informatie stond op deze pagina, maar als je dan klikt op datasheet dan krijg je ineens hele andere snelheden. Dus welke van de twee je moet geloven weet ik ook nietFreakster86 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:12:
[...]
Ik snap wel waarom die er niet bij staan. 3,5MB/sSucces met wachten als je 64GB vol wilt schrijven, haha.
Heb je wel hoofdletters ingetikt? Want de universele code werkt in onze buurt al bij 12 verschillende gezinnen.G-Meister schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:12:
[...]
Werkt hier helaas niet, "Deze code is onjuist, probeer het nogmaals".
Ja, ik had gewoon copy-past gedaan. En had ook gekeken op spaties en dergelijke maar telkens (3x geprobeerd) kreeg ik de melding dat de code niet klopte.water946 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:23:
[...]
Heb je wel hoofdletters ingetikt? Want de universele code werkt in onze buurt al bij 12 verschillende gezinnen.
Nu nogmaals geprobeerd en nu werkt hij wel! Misschien had de server het te druk of iets dergelijks, in ieder geval bedankt voor de code
EDIT: Ik zie dat als je alleen wilt kijken tijdens de kennismaking periode, je binnen die 2 maanden schriftelijk moet opzeggen bij je TV aanbieder. Aangezien wij Canal Digitaal hebben, doe ik dit maar niet. Als er één partij is die je altijd een oor wilt aannaaien, is het Canal Digitaal wel....
[ Voor 19% gewijzigd door G-Meister op 01-09-2012 12:32 ]
Hier doet hij het wel. Echter, na die twee gratis maanden kan ik simpelweg opzeggen toch?water946 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:23:
[...]
Heb je wel hoofdletters ingetikt? Want de universele code werkt in onze buurt al bij 12 verschillende gezinnen.
Edit: Ziggo is per maand opzegbaar. Iemand anders die dit kan bevestigen?
[ Voor 10% gewijzigd door Proximus op 01-09-2012 12:35 ]
Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Ik zou het zelf (ruim) vóór die twee maanden afgelopen zijn doenProximus schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:30:
Hier doet hij het wel. Echter, na die twee gratis maanden kan ik simpelweg opzeggen toch?
Nickname does not reflect reality
Ik zeg deze actie (precies dezelfde als vorig jaar) na anderhalve maand weer op, en vertel er bij dat ik stop na de aanbieding van 2 maanden dan gaat het helemaal goed,p.s heb zelf UPCProximus schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:30:
[...]
Hier doet hij het wel. Echter, na die twee gratis maanden kan ik simpelweg opzeggen toch?
Edit: Ziggo is per maand opzegbaar. Iemand anders die dit kan bevestigen?
Imho te weinig info over te vinden. Er staat alleen 'ready to use' op, maar ik kan nergens zien of het conventionele of LSD accu's zijn.Taigu schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:35:
Beetje laat misschien: vanaf vandaag bij de Aldi oplaadbare batterijen in de aanbieding. 4x AA of 8xAAA voor 4,99.
Persoonlijk zou ik liever 1-2 eur meer uitgeven en een setje Duracell Activecharge / Eneloops / Recykos halen.
Verwijderd
en tot wanneer kan je hem activeren?
tot 16 september is die te activeren. Universeel betekent : voor iedereen natuurlijk!Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:52:
Is de code van el eenmalig te activeren, of kunnen meerdere mensen hem gebruiken?
en tot wanneer kan je hem activeren?
Verwijderd
okewater946 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:56:
[...]
tot 16 september is die te activeren. Universeel betekent : voor iedereen natuurlijk!
Top Bedankt! BBQ besteld
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Aanbieding is nog steeds geldig. Zojuist een mailtje dat de levertijd veranderd is, en ik m woensdag oid al kan verwachtencornfed99111 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:47:
Een SSD aanbieding bij Amazon.de
SanDisk SDSSDP-064G-G25 64GB voor €39,- plus gratis verzending.
http://www.amazon.de/dp/B...4&creativeASIN=B007ZWLRSU
Ik weet niet hoe lang die aanbieding duurt.
En je moet rekenen op enkele weken wachttijd.
Plus daar zit een Sandforce controller in! De reputatie van dat merk is bekend! Anders even Googelen.
Die aanbieding is trouwens een reactie op de Duitse MediaMarkt aanbieding die precies gelijk is.
Dus als je in de buurt bent, kan je daar ook eens kijken.
"SanDisk SDSSDP-064G-G25 64GB interne SSD-Festplatte (6,4 cm (2,5 Zoll), SATA III)"
Bisheriges voraussichtliches Lieferdatum : 15. September 2012 - 27. September 2012
Neues voraussichtliches Lieferdatum : 05. September 2012 - 06. September 2012
Ik vermoed dat die schrijfsnelheid van 12MB/s voor het 128GB model is. Omdat er "bis 12MB/s" in de datasheet staat. Het is namelijk 1 datasheet voor alle varianten. Dan zou die 3.5MB/s voor de 32GB versie best kunnen kloppen.G-Meister schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:08:
Vanaf zaterdag 8-sept is bij de Aldi een USB stick te koop van 32GB voor €12,99. Omdat ik in de pricewatch nergens een 32GB stick zag voor die prijs (inclusief verzendkosten) leek het mij wel een mooie aanbieding.
Het gaat om de SpaceloopXL USB2.0. Ik heb even de specificaties opgezocht, aangezien de schrijfsnelheden er niet bij stonden.
[...]
Voor mij alleen nog maar eneloop LSD oplaadbare batterijen. Vorig jaar had Iidl overigens ook LSDs in de aanbieding. Als test toen ook een paar gekocht. Vallen niet tegen tot nu toe.Taigu schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:35:
Beetje laat misschien: vanaf vandaag bij de Aldi oplaadbare batterijen in de aanbieding. 4x AA of 8xAAA voor 4,99.
Op de verpakking staat lage zelfontlading. Verder 2300mah en ik lees redelijke reviews her en der. Voor de wii en het vele kinderspeelgoed hier moeten ze het goed doen. Overigens kom ik de Duracells of Eneloop niet tegen voor minder dan € 10,-. Linkjes zijn welkom.DJSmiley schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:39:
[...]
Imho te weinig info over te vinden. Er staat alleen 'ready to use' op, maar ik kan nergens zien of het conventionele of LSD accu's zijn.
Persoonlijk zou ik liever 1-2 eur meer uitgeven en een setje Duracell Activecharge / Eneloops / Recykos halen.
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Bij Nkon voor 7,95 per 4 ( http://www.nkon.nl/sanyo-...-batterijen-hr-3utga.html )Taigu schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:24:
[...]
Op de verpakking staat lage zelfontlading. Verder 2300mah en ik lees redelijke reviews her en der. Voor de wii en het vele kinderspeelgoed hier moeten ze het goed doen. Overigens kom ik de Duracells of Eneloop niet tegen voor minder dan € 10,-. Linkjes zijn welkom.
De Duracells heb ik zelf een jaar of 2 geleden bij de Action gekocht, waren toen 1,89 eur per blister van 2
Voor 10 euro meer heb je de 830.sdekker schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 23:04:
[...]
En de 128 GB voor 79 euro: http://www.amazon.de/gp/p...4&creativeASIN=B007ZWLRSU
Merk Case Logic
Prijs €10,99 - exclusief verzendkosten €1,90
Saturn
Mediamarkt
Ziet er wel mooi uit, maar kost dan ook 189 euro.
Zie hier.
PS, ze zijn nu nog op voorraad...
[ Voor 8% gewijzigd door BounceMeister op 02-09-2012 12:24 ]
In de (nieuwe) folder staat de 9.7" zwarte versie voor 149 eur. Op hun site staat ie als uitverkocht, maar misschien is ie alleen in de fysieke winkels verkrijgbaar. Wel zou daar een iets tragere cpu inzitten (1.2Ghz)BounceMeister schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:23:
Bij het kruidvat nu een witte 9,7" tablet met 1,6GHz Cortex A9 dual core cpu en een mali400 gpu, 16GB en capacitive multi-touch display.
Zie hier.
Echt een chille tas! Ik heb er vorig jaar alleen 30 euro voor betaald en dat betaal je nu ook nog bij de meeste winkels incl verzending!xtaix schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:09:
Goedkope laptop tas zowel bij Saturn als mediamarkt voor maximaal 16 inch laptop.
Merk Case Logic
Prijs €10,99 - exclusief verzendkosten €1,90
Saturn
Mediamarkt
[ Voor 5% gewijzigd door HaTe op 02-09-2012 17:30 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
De MM bied nu ook de Nexus 7 aan, niet echt behorend bij dit topic, maar voor een klein beetje meer heb je een échte en goede tabletBounceMeister schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:23:
Bij het kruidvat nu een witte 9,7" tablet met 1,6GHz Cortex A9 dual core cpu en een mali400 gpu, 16GB en capacitive multi-touch display.
Zie hier.
Dankjewel voor de tip! Ik heb 'em inmiddels aangevraagd (PC)Jumpman schreef op zondag 02 september 2012 @ 17:43:
Voor de mensen die toch al zeker zijn dat ze COD:Black Ops 2 (voor PS3/XBOX360/PC) willen kopen, neem er een abonnement op de Power Unlimited bij. Eén jaar het blad plus de game voor € 47,00 (+ € 2,30 verzendkosten).
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Zie https://www.worldcard.nl/cadeautegoed/actie-voorwaarden/ voor alle voorwaarden.
Geweldigmusicfreak schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:57:
Nu 30 euro gratis bij een Visa card, wat je binnen drie maanden moet besteden. Na het 1e jaar zijn er goedkopere alternatieven, maar je kan uiteraard opzeggen.
Zie https://www.worldcard.nl/cadeautegoed/actie-voorwaarden/ voor alle voorwaarden.
Vanmiddag maar even aanvragen
Zit hier nog een addertje onder het gras, ik zie hem iig niet? Ik zoek nog een CC voor de Play store en €30 tegoed & een gratis kaart zijn natuurlijk welkommusicfreak schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:57:
Nu 30 euro gratis bij een Visa card, wat je binnen drie maanden moet besteden. Na het 1e jaar zijn er goedkopere alternatieven, maar je kan uiteraard opzeggen.
Als ik het goed heb gelezen kan ik hem ook weer kosteloos opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ze hopen natuurlijk dat de CC bevalt en je misschien wel wat rente betaaldjanvanduschoten schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:52:
[...]
Zit hier nog een addertje onder het gras, ik zie hem iig niet? Ik zoek nog een CC voor de Play store en €30 tegoed & een gratis kaart zijn natuurlijk welkom
Als ik het goed heb gelezen kan ik hem ook weer kosteloos opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.
Dat dus. Weet je gelijk waar die 30 euro vandaan komt.woekele schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:04:
Enige reden dat ik de aanvraag net niet heb afgerond is dat ze je de hemd van het lijf vragen over allerlei gegevens. Paspoornummer, inkomen, werkgever, contract, huur/hypotheek, etc. etc. Ga ik voor 30 euro niet allemaal afstaan.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Het zijn geheel reële vragen aangezien zij moeten kunnen inschatten of jij wel je creditfacturen terug kunt betalen.Sherlock schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:36:
[...]
Dat dus. Weet je gelijk waar die 30 euro vandaan komt.
Edit: @hieronder: mijn bank weet die gegevens bij het openen van mijn rekening helemaal niet. En toch mag ik gelijk rood staan.
[ Voor 17% gewijzigd door woekele op 03-09-2012 13:33 ]
Je bank wil het merendeel van die info ook gewoon, alleen geef je die al aan als je een rekening opent. Als je daarna een CC aanvraagt weten ze het merendeel dus al.woekele schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:43:
Dat soort info hoef ik bij m'n bank ook niet te geven en mag gewoon 1000 rood staan. Andere financiers smeren je ook maar al te graag leningen aan, waar ze, als je ze niet kunt terugbetalen, maar al te graag extra op verdienen met extra (boete)verhogingen. Bovendien kan je toch invullen wat je wilt. Je werkgever gaat niet aan radom instanties doorgeven wat je verdient, je verhuurder niet wat je huur is, etc. etc. Maargoed, het wordt offtopic. Het is een goede aanbieding als je geen problemen hebt met al die gegevens verschaffen. Als je dat niet wilt, is een creditcard sowieso niks voor je probablyLet trouwens op dat je niet extra services aanklikt (extra verzekering etc.) Hier vragen ze extra geld voor. Ook in het eerste jaar.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Als dat op je gewone betaalrekening is, dan weet de bank al:woekele schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:43:
Dat soort info hoef ik bij m'n bank ook niet te geven en mag gewoon 1000 rood staan.
- Wie je werkgever is
- Hoeveel je verdient
- Hoe vaak je van werkgever veranderd
- Wanneer je de laatste keer werkloos was
- Wat je huur / hypotheek lasten zijn
- Waar en wanneer je boodschappen doet
- Of je er bijzondere hobbies op na houdt
Don't erase all files?
[Yes] [No]
Indien je geen interesse hebt in een abonnement van de PU, kan je het spel ook bestellen via Wehkamp. Er is nu een 10% korting pre-order actie + de "ikkannietwachten" coupon zorgt ervoor dat je inclusief verzendkosten nog maar €45.04 hoeft te betalen. Je krijgt trouwens ook de Nuketown 2025 DLC erbij.Jumpman schreef op zondag 02 september 2012 @ 17:43:
Voor de mensen die toch al zeker zijn dat ze COD:Black Ops 2 (voor PS3/XBOX360/PC) willen kopen, neem er een abonnement op de Power Unlimited bij. Eén jaar het blad plus de game voor € 47,00 (+ € 2,30 verzendkosten).
Link naar de PS3 en Xbox360. De PC versie is onder de €50, dus officieel mag je dan niet de "ikkannietwachten" coupon gebruiken.
Coupon is trouwens geldig tot 10 september
Bedankt voor de aanbieding.Speedmaster schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 23:44:
[...]
En hier staan de actievoorwaarden: http://telegraaf.eredivisielive.nl/Home/actievoorwaarden
En het addertje onder het gras is deze passage:
•Indien u na de gratis periode geen Eredivisie Live wilt ontvangen, dient u dit tijdens de gratis actieperiode kenbaar te maken bij uw TV aanbieder. U ontvangt hierover tijdig een brief van Eredivisie Live. Na de gratis actieperiode loopt uw Eredivisie Live abonnement door tot wederopzegging. Eredivisie Live is bij de meeste TV aanbieders maandelijks opzegbaar.
Als je de kortingscode luchtalarm gebruikt krijg je vandaag 12% korting bij http://www.sexoutletshop.nl/
https://twitter.com/sexoutletshop/status/242591123623796736
thanx voor sharing, weet je ook of macbooks in de actie zitten?Nano2009 schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:50:
Misschien voor een aantal voor ons interessant; ik heb van een betrouwbare bron die bij de mediamarkt werkt vernomen dat er 28 en 29 september weer "btw, weg ermee" dagen zijn. Dit omdat in oktober het btw verhoogd wordt naar 21%.
Toevallig ga ik ook proberen dan een Macbook te scoren.. volgens deze website was het begin 2011 wel mogelijk, ik ga er dan dus ook vanuit dat het deze keer ook mogelijk is.alwaysleft schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:11:
[...]
thanx voor sharing, weet je ook of macbooks in de actie zitten?
Edit :
Uitgezonderd van deze actie (op computer gebied) :
• Computer:
- Apple iPad
- Sony e-reader
- Accessoires & Software
[ Voor 13% gewijzigd door Nano2009 op 03-09-2012 15:37 ]
Voornamelijk in games (X360, ps3, pc, enzv), hardware voor consoles, scheerapparaten, elektrische tandenborstels, haar shizzle voor haar, been onthaarder
[ Voor 10% gewijzigd door EN-IS op 03-09-2012 15:38 ]
Alleen online?, want de site doet het nietEN-IS schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:36:
Was vandaag in de winkel bij Dixons voor een Sony PRS-T2, ik begreep van de verkoper dat DIXONS mega aanbiedingen heeft.
Voornamelijk in games (X360, ps3, pc, enzv), hardware voor consoles, scheerapparaten, elektrische tandenborstels, haar shizzle voor haar, been onthaarder, kleine dingen zoals kabels, opladers, batterijen, apple iphone kabel voor tv, 7" hoes, archos e-reader hoes, auto oplader (iphone,htc,etc), microusb kabels, enzv., de site lag al vanochtend eruit en het is pokke druk heb ik begrepen
Verwijderd
Grotedeels offline, maar enkele items zijn online te bestellen. En het verschilt veel per winkel.HitDyl schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:49:
[...]
Alleen online?, want de site doet het niet
Zie onder andere dat Modnation Racers te koop is voor €2,95. Helaas alleen af te halen in 5 Dixons winkels en geen 1 is bij mij in de buurtVerwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:52:
[...]
Grotedeels offline, maar enkele items zijn online te bestellen. En het verschilt veel per winkel.
Uncharted 2, Move Heroes, Rachet and Clank...allemaal voor €2,95
Volgens de website dan!
Online en offline, alleen doet de site het dus nietHitDyl schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:49:
Alleen online?, want de site doet het niet
//EDIT @hieronder, bij mij is die echt dood...
[ Voor 10% gewijzigd door EN-IS op 03-09-2012 16:09 ]
hier doet de site het welEN-IS schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:04:
[...]
Online en offline, alleen doet de site het dus niet
2 minuten later: en nu niet
de sale pagina doet het niet
[ Voor 13% gewijzigd door reller op 03-09-2012 16:08 ]
Ik kan dat in de folder niet vinden, is dat alleen in-store? In de folder staat alleen '50% korting op DEZE lampen´Carfanatic schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:36:
50% korting op verlichting bij de Praxis (philips, massive en een huismerk). zelf 3 philips ecomoods lampen meegenomen en €200 bespaard
(linkje naar folder)
was bij Praxis Leeuwarden. bij de lampen hing een banner met 50% korting.Blaurens schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:42:
[...]
Ik kan dat in de folder niet vinden, is dat alleen in-store? In de folder staat alleen '50% korting op DEZE lampen´
(linkje naar folder)
[ Voor 5% gewijzigd door Carfanatic op 03-09-2012 16:49 ]
Wellicht ter overvloede want de prijs klopte uiteraard niet maar Freecom haar drive heeft een Magnesium behuizing, vandaar dus Mg in de titel van 't product. Dat kost best een aardige duit tov het plastic van Platinum en de foeilijke kleur uiteraard! En de Platinum prijs klopte uiteraard ook niet.EN-IS schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:41:[...]
Volgens mij gaat dat niet lukken, als je nl. via één van deze cashbacksites naar Worldcard zoekt kom je uiteindelijk uit op https://www.worldcard.nl/...=WCILP4&utm_source=WCILP4.Hark_k schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:20:
En nog eens € 6,25 extra cash back korting via http://www.cashbacksverge...orting/1654/VisaWorldcard
Je krijgt als actie dan een gratis Lonely planet, en geen 30 euro. Of is er nog een manier om dit te omzeilen?
Praxis Breda was het ook, maar er is niet zoveel.Carfanatic schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:47:
[...]
was bij Praxis Leeuwarden. bij de lampen hing een banner met 50% korting.
Verwijderd
http://www.amazon.de/OCZ-...FH3K/ref=pd_rhf_ee_s_ts_2
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 22:51 ]
Zou ik iedereen ten sterkste afraden als je voor 4 euro meer een samsung 830 kan kopen ? Het is ook niet echt een interessante aanbieding voor dit topic naar mijn mening.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:48:
Voor diegene die het aandurven, de OCZ Vertex 4 128GB is in de aanbieding bij Amazon.de, voor € 89.- inclusief verzendkosten. Met vijf jaar garantie, mits door Amazon geleverd.
http://www.amazon.de/OCZ-...FH3K/ref=pd_rhf_ee_s_ts_2
Bedankt voor de tip. :-)cornfed99111 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:47:
Een SSD aanbieding bij Amazon.de
SanDisk SDSSDP-064G-G25 64GB voor €39,- plus gratis verzending.
http://www.amazon.de/dp/B...4&creativeASIN=B007ZWLRSU
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 14:07 ]
Gebruik free2012 hiervoor als kortingscode
De website meldt wel dat er is afgeleverd bij de winkel en dat ik af kan halen. Maar ondertussen krijg ik een mailtje van de winkel zelf welke mij in 2 (in slecht Nederlandse) zinnen meldt dat het feest niet doorgaat.
Heb mijn twijfels, lijkt mij dat een werknemer er mee vandoor is....
@hieronder: dat is mogelijk, maar dan zou ik niet verwachten dat het systeem mailt dat je het product kunt komen afhalen.
[ Voor 33% gewijzigd door woekele op 04-09-2012 13:44 ]
Waarom zouden ze zo lang wachten met het achterover slaan van die producten? Die systemen daar zijn gewoon traag denk ik en er komen honderden bestellingen binnen terwijl ze er maar 10 oid hebben. Was vorige keer ook zo.woekele schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:25:
Ff neerleggen bij hoofdkantoor oid om te checken of die medewerkers inderdaad niet gewoon zelf de boel achterover drukken.
https://www.youtube.com/@droommotor
Hier ook 4/5 orders geplaatst (gisteren door de drukte heen en vanochtend). Kan alles ophalen, enkel een game maar 1x ipv 3. Zit er niet mee, zijn toch leuke dealsDenzis schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:23:
Het is gewoon een slechte aanpak van een opruiming, vriend van mij had een aantal bestellingen staan, is hoogst persoonlijk langs de winkel gegaan aangezien er stond direct afhalen. Komt daar om uiteindelijk te horen dat ze niet in voorraad zijn.. en is om 14,00 nog door geen van de winkels gebeld. Jammer dixons.. voortaam even je zaakjes goed op orde..
Zaterdag alles even ophalen.
[ Voor 29% gewijzigd door GS88 op 04-09-2012 14:51 ]
Rotterdam
Bol.com is blij met u als klant. Daarom hebben wij een verrassing. U ontvangt van ons een kortingscode voor € 2,50 korting op uw volgende bestelling!
Plaats voor 14 september 2012 uw bestelling en vul de onderstaande code in. U ziet de korting dan direct terug in het totaalbedrag.
Code: FP-VPPE-129
Dynabyte verdwijnt en Dixons neemt een nieuw uiterlijk aan.GS88 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:50:
Dixons verdwijnt als het goed is... Of was 't Dynabyte.. iig ik kreeg het van de baas te horen in een Mycom winkel. (Dixons, Dynabyte en Mycom vallen onder hetzelfde geval, vrijwel zelfde winkels op de namen na).
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.
Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.