Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:38:
@Tjiwa
Onwijs bedankt voor het melden van de ooglaser aanbieding. Al jaren beetje aan het aankloten om goede aanbieding/genoeg geld bij elkaar te verzamelen en nu dan eindelijk maar eens de knoop doorgehakt en meteen besteld. Nu nog even kijken welke verzekering ik ga nemen, maar voor 2000 euro beide ogen laseren en wavefront er bij is natuurlijk niet veel! helemaal niet bij een bedrijf met zulke goede recensies!
Samen gaan?

Ik heb me vooronderzoek op 3 januari gepland.
Wat betreft aanvullende verzekerig:
Voor mensen die normaal alleen een basis hebben, zou ik wel de vgz "methode" kiezen, want je hebt dan een tegoed van 1000€ die je kan aanvragen voor alles wat dat pakket aanbied. Ikzelf heb nog nooit een aanvullende verzekering gehad. En is dit ook alleen maar 1 jaar voor de vergoeding.
Voor mensen die daarnaast nog meer andere dingen vergoed willen met hun aanvullend, raad ik aan om zilveren kruis 4 sterren met collectiviteitskorting wat dan het voordeligst is.
Let op de shopkorting kortingen plus de collectiviteit.
Tuurlijk moet je niet kijken naar de goedkoopste, maar wat ik al aan gaf, heb al 6 maanden geleden dit al beetje gepland om bij deze kliniek te doen, en toevallig krijg je nu een mooie aanbieding voor dit. En dat ik dan zo goedkoop mogelijk dit wil ondergaan is een bijzaak. Maar we zitten op de shopping forum, en dan telt elke euro
[
Voor 20% gewijzigd door
Tjiwa op 14-12-2012 14:44
]