Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 71 Laatste
Acties:
  • 1.756.310 views

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
Pinin schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:31:
[...]

De site van Reclameland is geen reclame.... :( :O Je moet ook achterzijde van kaart beschrijven, en als je deze code aan het eind krijgt is hij na een cntr-F5 weg en zegt ie dat alles ok is.
Achterkant heb ik ook een tekst staan. Moet een betaling kiezen en op Akkoord klikken en daar komt hij niet doorheen.

Update
Eindelijk lijkt het gelukt te zijn

[ Voor 5% gewijzigd door MikeOO op 13-12-2012 10:42 ]

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

hier wel, duurde erg lang, kwam toen met foutmelding, daarna cntl-F5 gedaan en staat nu in bestelling.

Wel ff voor ideal aangeven en akkoord gaan met voorwaarden, maar het is idd een enorme ruksite

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd of het goedkomt met die kaarten, je kunt dus gewoon veelvouden van 50 in je mandje flikkeren. Niet gedaan hoor want zoveel hoef ik er niet.
Zou wel jammer zijn want ze worden pas 19 of 20 december bezorgd, dan heb ik bijna geen tijd meer nog andere te bestellen en de speciaal voor ons ontworpen kaart is wel echt tof! :D

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ik kom bij reclameland niet eens voorbij de keuze gevouwen/ongevouwen.
Maar eens proberen met IE, werk zelf met FF

Edit ; duidelijk
Onze site is overbelast, probeer het over een uur nog eens.

Is toch wel echt een major fail aan het worden

[ Voor 37% gewijzigd door maartend op 13-12-2012 11:16 ]

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

The Phone House heeft vanaf vandaag tot en met 24 december elke dag een dagaanbieding. Vandaag zijn alle prepaid simkaarten met 50% korting verkrijgbaar: http://www.phonehouse.nl/prepaid-starterspakket/

Morgen hebben ze een Micro-USB reis- of autolader voor €2,50.

Voor de rest van de aanbiedingen zie http://www.phonehouse.nl/...p=100001_layover_dagdeal1

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:24
Nog een code dan: NL15PIXLGFPA
Joop_Klepzeiker schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:33:
Zojuist per mail ontvangen van Pixmania:

Uw directe korting:
€ 15 bij aankoop van minstens € 150
met de code: NL15PIXWNYSJ

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Verwijderd

Pinin schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:31:
[...]

De site van Reclameland is geen reclame.... :( :O Je moet ook achterzijde van kaart beschrijven, en als je deze code aan het eind krijgt is hij na een cntr-F5 weg en zegt ie dat alles ok is.

edit; bedankt voor de link.
Ik heb hetzelfde, bestelling is gelukt, maar merk nu van jullie reacties dat je ook de achterkant kan laten bedrukken.
Ik heb dus waarschijnlijk een blanco achterkant aangezien ik nooit die optie heb gehad. Meer foutmeldingen gezien dan de site zelf.
Ben benieuwt wat ik ga ontvangen. Anders toch maar kerstkaartjes per mail dit jaar ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:27:
[...]

Ik heb hetzelfde, bestelling is gelukt, maar merk nu van jullie reacties dat je ook de achterkant kan laten bedrukken.
Ik heb dus waarschijnlijk een blanco achterkant aangezien ik nooit die optie heb gehad. Meer foutmeldingen gezien dan de site zelf.
Ben benieuwt wat ik ga ontvangen. Anders toch maar kerstkaartjes per mail dit jaar ;)
Achterkant is standaard briefkaart als je niks upload. Ik heb hem tweezijdig laten bedrukken, pleur hem wel in een envelop naar mensen toe. Ben wel benieuwd of het goedkomt, je hebt wel erg veel opties voor een gratis kaart. Heb zomaar het idee dat bepaalde dingen niet kunnen en dat ze deze actie in gaan trekken omdat het teveel geld kost. Geen idee hoeveel kaarten er ondanks de foutmelding besteld kunnen worden maar van mij zijn er, per ongeluk, twee bestellingen doorheen. :)

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 21:59
We reguleren op dit moment het aantal nieuwe sessies. Zo kunnen mensen die op de site zitten de bestelling fatsoenlijk plaatsen zonder foutmeldingen.

Alle bestellingen die geplaatst zijn met een bestand (kun je nakijken in mijn account) worden gemaakt en verzonden. Dubbele bestellingen worden geannuleerd.

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
Hallo :)

Ik kreeg een folder bij m'n Bol.com bestelling, kortingscodes te gebruiken vanaf 1 januari. Ik denk ik scan ze even in, misschien heeft iemand er iets aan ^^

Afbeeldingslocatie: http://www.altijdslimmer.nl/IMG.jpg

Verwijderd

rewind. schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:31:
We reguleren op dit moment het aantal nieuwe sessies. Zo kunnen mensen die op de site zitten de bestelling fatsoenlijk plaatsen zonder foutmeldingen.

Alle bestellingen die geplaatst zijn met een bestand (kun je nakijken in mijn account) worden gemaakt en verzonden. Dubbele bestellingen worden geannuleerd.
Als je mij kan verzekeren dat mijn bestelling goedkomt (nummer kan ik je wel via DM sturen) dan ben ik best bereid de betaalde order door te laten gaan mits jullie daar natuurlijk wel wat op verdienen. Per abuis CC optie aangeklikt en wonder boven wonder ging deze er wel doorheen waar ik via Ideal strandde.

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:42
bestelling bij reclameland zonder problemen kunnen plaatsen nu :) ben benieuwd of ze er in het echt netjes uit komen te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 13-12-2012 11:39 ]

• maartend
  • Nu online
Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:39:
bestelling bij reclameland zonder problemen kunnen plaatsen nu :) ben benieuwd of ze er in het echt netjes uit komen te zien.
Blijft gewoon overbelast bij mij.

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:02

Geckoo

Good news, everyone!

maartend schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:46:
[...]

Blijft gewoon overbelast bij mij.
jup hier ook

doet het weer :)

[ Voor 7% gewijzigd door Geckoo op 13-12-2012 12:15 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:26

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Ik heb net ook kaarten kunnen bestellen.

Op een bepaald moment (toen mijn ontwerp klaar was), liep het een beetje vast.
Ik ben toen naar het winkelwagentje gegaan, daar stonden de kaarten al in.
Daarna door naar de checkout en alles ging goed.

Voor mensen die nog aan het klooien zijn, maak evt van te voren een account aan.
En log daarmee in, dat scheelt alvast een aantal stappen.

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
HellStorm666 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:22:
Kreeg net via de e-mail een code voor Pixmania.
€15,- korting bij minimaal €150,-: NL15PIXJBRHJ
Nog eentje:

NL15PIXYZXPY

• Schinnen-groen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-05 08:13

Schinnen-groen

Groen is een kleur

En hier nog eentje voor Pixmania:

Uw directe korting:
€ 15 bij aankoop van minstens € 150
met de code: NL15PIXTABMV

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

• sdekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hier nog twee Pixmania codes:
- € 15 bij aankoop van minstens € 150 met de code: NL15PIXVMLZA
- € 15 bij aankoop van minstens € 150 met de code: NL15PIXJDGDM

[ Voor 1% gewijzigd door sdekker op 13-12-2012 12:55 . Reden: typo ]

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik was er vroeg bij en heb een bestelling kunnen plaatsen, maar ik kreeg zojuist deze reactie:
Geachte heer/mevrouw, Geachte heer/mevrouw, U heeft bij ons in bestelling staan de; Philips DLM 2206 USB-autolader. Helaas heeft de fabrikant ons zojuist moeten melden het product niet meer te kunnen leveren. Op onze website kunt u terecht voor meer informatie over alternatieven. Graag vernemen wij naar welk type u de bestelling wenst aan te passen. Wanneer u geen alternatief wenst te ontvangen vernemen wij dit ook van u, wij zullen uw eventueel gedane betaling dan retourneren. Onze excuses voor het ongemak. Let op : Mocht het aangeboden apparaat duurder zijn dient u het meerbedrag over te maken op volgend rekeningnummer 65.13.57.322 o.v.v. uw bestelnummer.
Ik heb het gevoel alsof ze er onderuit proberen te komen. Zijn er nog meer mensen die dit hebben gekregen?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:21

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Snoop schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:35:

*Knip*

Ik heb het gevoel alsof ze er onderuit proberen te komen. Zijn er nog meer mensen die dit hebben gekregen?
Dat weet ik wel zeker :)

Ik vind het alleen niet zo netjes dat ze niet toegeven dat ze een verkeerde prijs hebben gehanteerd maar het gooien op "niet meer beschikbaar".

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Snoop
  • Niet online
janvanduschoten schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:40:
[...]

Dat weet ik wel zeker :)

Ik vind het alleen niet zo netjes dat ze niet toegeven dat ze een verkeerde prijs hebben gehanteerd maar het gooien op "niet meer beschikbaar".
Ik weet het ook wel zeker, maar ik probeer het een beetje netjes te houden omdat ze dat toch nooit zullen toegeven en het dan mijn woord tegen hun woord is. Bewijs dan maar eens dat je gelijk hebt ;)
Ben benieuwd of meer mensen dit zelfde mailtje hebben ontvangen.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Yorin schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:17:
The Phone House heeft vanaf vandaag tot en met 24 december elke dag een dagaanbieding. Vandaag zijn alle prepaid simkaarten met 50% korting verkrijgbaar: http://www.phonehouse.nl/prepaid-starterspakket/

Morgen hebben ze een Micro-USB reis- of autolader voor €2,50.

Voor de rest van de aanbiedingen zie http://www.phonehouse.nl/...p=100001_layover_dagdeal1
Iemand ervaring met die T-Mobile kaart?
Er staat namelijk bij TPH: "Elke maand 300 sms'jes gratis met Bonus Sms". Echter staat er bij T-Mobile dat je dit alleen krijgt wanneer je elke maand 10€ opwaardeert :?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• pu55ykat
  • Laatst online: 16-08 19:12
Iedereen bedankt voor het posten van de Pixmania kortingscodes. Maar ze hebben toevallig(?) de prijs van het produkt waar ik geinteresseerd in ben (senheisser RS180) met 10 euro verhoogd |:(
Gisteren kostte die 188.

Verwijderd

@Hierboven
Haha net Media Markt dan. Weg 10 euro korting :').

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

pu55ykat schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:42:
Iedereen bedankt voor het posten van de Pixmania kortingscodes. Maar ze hebben toevallig(?) de prijs van het produkt waar ik geinteresseerd in ben (senheisser RS180) met 10 euro verhoogd |:(
Gisteren kostte die 188.
Mooi toch die 5 euro korting ;)

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
voor de smartphone bezitters, sygic geeft de 2e licentie kado tot kerst

http://www.sygic.com/en/android

• maartend
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:30:
[...]

Achterkant is standaard briefkaart als je niks upload. Ik heb hem tweezijdig laten bedrukken, pleur hem wel in een envelop naar mensen toe. Ben wel benieuwd of het goedkomt, je hebt wel erg veel opties voor een gratis kaart. Heb zomaar het idee dat bepaalde dingen niet kunnen en dat ze deze actie in gaan trekken omdat het teveel geld kost. Geen idee hoeveel kaarten er ondanks de foutmelding besteld kunnen worden maar van mij zijn er, per ongeluk, twee bestellingen doorheen. :)
Hoe krijgen jullie in hemelsnaam een kaart besteld. Ik wil een pdf uploaden, nou vergeet het maar, krijg geen uploadscherm

Verwijderd

maartend schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:19:
[...]

Hoe krijgen jullie in hemelsnaam een kaart besteld. Ik wil een pdf uploaden, nou vergeet het maar, krijg geen uploadscherm
Wij ook niet, we doen alleen alsof. :+

Nee geintje, gewoon op eigen ontwerp klikken en daarna de opties aangeven, formaat A6 & zonder envelop. Onderin 'start met online ontwerpen' oid. Makkelijker kunnen ze het niet maken volgens mij. ;)

• maartend
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:29:
[...]

Wij ook niet, we doen alleen alsof. :+

Nee geintje, gewoon op eigen ontwerp klikken en daarna de opties aangeven, formaat A6 & zonder envelop. Onderin 'start met online ontwerpen' oid. Makkelijker kunnen ze het niet maken volgens mij. ;)
Precies. En daar gebeurt daarna nix meer, laat staan dat ik een pdf kan uppen.

Maar ik blijf proberen

edit ; en nu kom ik er wel door.

edit 2 ; eindelijk gelukt. Maar niet via PDF uploaden.

[ Voor 10% gewijzigd door maartend op 13-12-2012 15:59 ]

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Urthai schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:24:
Voor de liefhebbers van old school games, GOG.com geeft vandaag en morgen Duke Nukem 3D atomic editon gratis weg.

Je hoeft alleen een gratis acount aan te maken (als je deze nog niet hebt)

http://www.gog.com/news/holiday_gift_duke_nukem_3d_pcmac
Er staan ook nog leuke dingen tussen de kerstkaarten! ;)
Bedankt!
Ik heb hem gedownload, maar nog niet getest, ik ben benieuwd.

Verwijderd

maartend schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:34:
[...]

Precies. En daar gebeurt daarna nix meer, laat staan dat ik een pdf kan uppen.

Maar ik blijf proberen

edit ; en nu kom ik er wel door.

edit 2 ; eindelijk gelukt. Maar niet via PDF uploaden.
Hier duurt het even maar hij komt er wel gewoon door. :)

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:02
Zojuist gratis kerstkaarten besteld op https://www.reclameland.nl/page/gratis-kerstkaarten

Na lang overbelast te zijn geweest was de website net weer bereikbaar.

• maartend
  • Nu online
blottle schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:12:
Zojuist gratis kerstkaarten besteld op https://www.reclameland.nl/page/gratis-kerstkaarten

Na lang overbelast te zijn geweest was de website net weer bereikbaar.
Daar hadden we het net over.

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:18

Praetextatus

the dutch_paki

Phyxion schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:24:
[...]

Iemand ervaring met die T-Mobile kaart?
Er staat namelijk bij TPH: "Elke maand 300 sms'jes gratis met Bonus Sms". Echter staat er bij T-Mobile dat je dit alleen krijgt wanneer je elke maand 10€ opwaardeert :?
Yup, enkel als je update inderdaad :)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Praetextatus schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:14:
[...]

Yup, enkel als je update inderdaad :)
Dacht ik al, staat er alleen niet bij op de site van TPH.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• DavidR
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02-2021
Zwik kortingen bij www.bol.com

• willy1986
  • Niet online
5 euro korting bij Koopjeskampioen met actiecode KRTS-COUP-DM12
(minimaal 50 euro bestelwaarde en geldig tot 31 maart 2013)

Verwijderd

Ja, zo kun je alle websites hier wel vermelden. Zit er een iets bij waarvan je zegt...wow dat is echt zo goedkoop, dat moeten mijn mede tweakers weten?

• ago

ago

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 18:59:
[...]

Ja, zo kun je alle websites hier wel vermelden. Zit er een iets bij waarvan je zegt...wow dat is echt zo goedkoop, dat moeten mijn mede tweakers weten?
Inderdaad, heb ff gespiekt, maar als ze dat al kortingen noemen...

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

vind persoonlijk de 10% kortingen (bij minimale besteding van 50/100/100+) niet noemenswaardig.
Bij spectaculare acties (gratis kerstkaarten/bioscoopkaarten/50% kortingen) dan volg ik het wel graag :Y

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Dit soort 'acties' hebben ze constant bij Bol.com, niet waard om hier te vermelden. Producten blijven in bijna alle gevallen nog een stuk duurder dan in de pricewatch.

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 18:59:
[...]

Ik werd al wild enthousiast van de 10% extra kassakrting bij 3 artikelen. Was het iets minder erg dat ik de 10% van modern.nl had gemist. Maar helaas... electronica is uitgesloten van deze actie... :-(

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1342421861.gif

Crucial M4 256GB voor €129 incl. verzending
http://www.amazon.de/dp/B004W2JL2A

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

€131.16 voor Nederland (inclusief 21% BTW), nog steeds een nette prijs.

Testing, one, two ...

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
idd, dezelfde kost inkoop (ex btw) 144 euro.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• jwseuren
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 20:55
metro2 link werkt.... thanks... even i like op facebook aanklikken en gratis code... SUper

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-09 20:16
Shit net een 128gb ssd besteld ivm de kosten:(

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:04
Ik ontving zojuist een e-mail met een aanbieding voor een gratis geheugenkaart van 8gb bij aankoop van een Playstation Vita, je dient de e-mail af te drukken en mee te nemen naar de GameMania of een andere deelnemende winkel. Mocht iemand de e-mail willen, dan kan hij of zij mij een berichtje sturen met zijn/haar e-mail adres, dan stuur ik de mail door.
De e-mail kan maar 1 x gebruikt worden.

Verwijderd

Ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op de Samsung SSD, nu deze ook maar eens overwegen want de prijs is wel erg mooi.

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Die Amazon.de aanbieding is zeker een mooie. Ik kan me herinneren dat ze vorige maand ook even een Samsung 830 512gb voor rond de 280€ euro hadden maar die was snel weg.

Deze keer gelijk besteld. Hij zal in januari wel weer in de aanbieding komen maar nu kan ik er met kerst lekker mee sleutelen. Bedankt voor de tip. Tweakers waardig! d:)b

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 22:59
Ook de SSD besteld..

Amazon.de / .co.uk is de laatste tijd slecht voor mn portemonnee :X
Regelmatig scherpe aanbiedingen....

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
Ik kwam een tijdje geleden deze site tegen. Je kan daar het prijsverloop van een product bij Amazon zien. Voor de Crucial M4 kan je de grafiek op de volgende pagina bekijken:

http://de.camelcamelcamel...platte/product/B004W2JL2A

De prijs is nu nog maar een kwart van de prijs van 1 1/2 jaar geleden, en bijna 30% lager dan twee weken geleden.

[ Voor 7% gewijzigd door f.v.b op 13-12-2012 22:22 ]

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:05

BLACKfm

o_O

Sony heeft een actie waarbij je 22 Blu ray (!) James bond films krijgt bij aanschaf van actiemodellen (Meer info...).

In de ING Rentepuntenwinkel kun je ook nog een Sony Tablet P 3G 4gb aanschaffen waarbij je blijkbaar dit pakket ook krijgt.

Dit alles voor 262,50 en 24.950 rentepunten, Link.

De prijs is al redelijk in vergelijking met de pricewatch (minimaal 400 euro), maar met het Blu Ray pakket wellicht nog wel een stuk aantrekkelijker.

Litebit.eu voorraad check :).

Verwijderd

Lijkt me een waardeloze tablet. Die was laatst ook ergens voor weinig in de aanbieding, niet voor niets want volgens mij kunnen ze die dingen totaal niet slijten. Was die James Bond collectie niet laatst iets van 100 euro bij Amazon?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2012 22:44 ]

Verwijderd

@Tjiwa

Onwijs bedankt voor het melden van de ooglaser aanbieding. Al jaren beetje aan het aankloten om goede aanbieding/genoeg geld bij elkaar te verzamelen en nu dan eindelijk maar eens de knoop doorgehakt en meteen besteld. Nu nog even kijken welke verzekering ik ga nemen, maar voor 2000 euro beide ogen laseren en wavefront er bij is natuurlijk niet veel! helemaal niet bij een bedrijf met zulke goede recensies!

Verwijderd

BLACKfm schreef op donderdag 13 december 2012 @ 22:19:
Sony heeft een actie waarbij je 22 Blu ray (!) James bond films krijgt bij aanschaf van actiemodellen (Meer info...).

In de ING Rentepuntenwinkel kun je ook nog een Sony Tablet P 3G 4gb aanschaffen waarbij je blijkbaar dit pakket ook krijgt.

De prijs is al redelijk in vergelijking met de pricewatch (minimaal 400 euro), maar met het Blu Ray pakket wellicht nog wel een stuk aantrekkelijker.
Dat pakket met die 22 Blu-Ray James Bond films kun je ook op Marktplaats vinden voor 100-130 ballen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:32
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:16:
Ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op de Samsung SSD, nu deze ook maar eens overwegen want de prijs is wel erg mooi.
Volgende week heeft mycom de samsung SSD in de aanbieding. Misschien het wachten waard.

Zelf wil ik er ook nog eentje halen. Alleen nog te twijfelen tussen de 840 en de pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:46:
[...]

Dat pakket met die 22 Blu-Ray James Bond films kun je ook op Marktplaats vinden voor 100-130 ballen :)
Ballen zijn geen rentepunten ;).

Hoe weet je dat ze volgende week in de aanbieding zijn bij Mycom en om wat voor soort korting gaat dat dan?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2012 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

oosterhofjf schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:16:
[...]

Volgende week heeft mycom de samsung SSD in de aanbieding. Misschien het wachten waard.

Zelf wil ik er ook nog eentje halen. Alleen nog te twijfelen tussen de 840 en de pro
Lekker dan :S Heb vandaag mijn eerste SSD geinstalleerd (Samsung 830 van 128 GB voor €100 incl. verzendkosten). Bij de Mycom hadden ze alleen de 840 van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
http://www.gog.com/gamecard/the_witcher_2

The witcher 2 voor $7,50 (ruwweg tussen de €5,60 en €6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin Dutch
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07-2024

Voorwaarde is wel dat de tablet gekocht wordt bij een officiele Sony dealer, ik denk niet dat de ING daar bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houtkern
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 14:41

de voorwaarden: tablet experia 64 GB Volgens de voorwaarden krijg je het pakket bij de Tablet Experia 64 GB. De Sony Tablet P 3G 4Gb wordt niet genoemd.

[ Voor 12% gewijzigd door Houtkern op 14-12-2012 10:20 . Reden: wat uitgebreider ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:52
Houtkern schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 08:17:
[...]

de voorwaarden: tablet experia 64 GB
Da's een erg karige samenvatting van de voorwaarden waar je eigenlijk alle voorwaarden daargenoemd weggelaten hebt...

Edit: thanks hierboven, duidelijk ;)
quote: Actievoorwaarden PDF
Deze actie is uitsluitend geldig voor aankopen gedaan bij een Sony Europe Retail Partner vermeld op de Sony Store Locator, op de website van Sony Nederland: www.sony.nl/dealerlocator/search/ en Sony Store, Online.
Daar kon ik de ING niet bij vinden...

edit 2: op de ing rentepunten pagina staat inderdaad duidelijk dat je de box wél krijgt. Als niet via Sony dan via ING :)

[ Voor 12% gewijzigd door coyote1980 op 14-12-2012 11:15 ]

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwsa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 20:43
oosterhofjf schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:16:
[...]

256 GB model?

Op welke dag gaat dat dan eigenlijk in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
mschol schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 01:24:
http://www.gog.com/gamecard/the_witcher_2

The witcher 2 voor $7,50 (ruwweg tussen de €5,60 en €6)
is dit een steam code? zit op mobiel kan zo even niet ontdekkem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Iamzero456 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:08:
[...]

is dit een steam code? zit op mobiel kan zo even niet ontdekkem
Nee dit is GOG, heeft verder niets met Steam te maken. Ze hebben een eigen download platform (die prima werkt trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Megamind schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:15:
[...]

Nee dit is GOG, heeft verder niets met Steam te maken. Ze hebben een eigen download platform (die prima werkt trouwens).
En die je ook niet hoeft te gebruiken als je niet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 11:15
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:38:
@Tjiwa

Onwijs bedankt voor het melden van de ooglaser aanbieding. Al jaren beetje aan het aankloten om goede aanbieding/genoeg geld bij elkaar te verzamelen en nu dan eindelijk maar eens de knoop doorgehakt en meteen besteld. Nu nog even kijken welke verzekering ik ga nemen, maar voor 2000 euro beide ogen laseren en wavefront er bij is natuurlijk niet veel! helemaal niet bij een bedrijf met zulke goede recensies!
Heb het 8 jaar geleden in Turkije (Istanbul) laten doen, € 500,- voor beide ogen..... exclusief tickets en de hele herfstvakantie :) Ben er nog steeds heel tevreden mee! Turkije is wat betreft ooglaser-operaties een stuk verder dan andere Europese landen..

[ Voor 28% gewijzigd door Tremio op 14-12-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Dat mensen hier zo op euro's kijken wanneer het om je ogen gaat... Ik draag voorlopig nog even lenzen. De manier waarop ze je laseren (lapje omhoog, bijlaseren en weer terug leggen) vind ik persoonlijk geen prettige gedachten. Ook de zekerheid dat het op latere leeftijd sowieso ook nog een paar moet...

Van je ogen heb je er maar 2. Dan kijk je toch niet op een paar euro's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Laatst online: 13:05

BLACKfm

o_O

Houtkern schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 08:17:
[...]

de voorwaarden: tablet experia 64 GB Volgens de voorwaarden krijg je het pakket bij de Tablet Experia 64 GB. De Sony Tablet P 3G 4Gb wordt niet genoemd.
Het is geen vluchtig regeltje tekst die er bij de ING staat, en gezien ik er zelf niet achter aan hoef te gaan (bij sony) ga ik er van uit dat het pakket gewoon komt.

Ik heb het dus maar besteld en die 'tablet' raak ik voor 150-200 euro wel kwijt...

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:49
Freakster86 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:28:
Dat mensen hier zo op euro's kijken wanneer het om je ogen gaat... Ik draag voorlopig nog even lenzen. De manier waarop ze je laseren (lapje omhoog, bijlaseren en weer terug leggen) vind ik persoonlijk geen prettige gedachten. Ook de zekerheid dat het op latere leeftijd sowieso ook nog een paar moet...

Offtopic: zo denk ik er inderdaad ook over, ook geen fijn idee dat ze aan je ogen aan het "sleutelen" zijn. Moet overigens zeggen dat ik lenzen eigenlijk zelden als een last zie, dat was vroeger met een bril wel anders.

Ontopic: Bij WOWhd.nl 10% korting als je ze "liked" op facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:46:
[...]

Die ouwe van me heeft meer dan genoeg rentepunten. Helaas hebben we samen die James Bond set al aangeschaft, anders was dit wel aantrekkelijk. Maar goed, je raakt die box makkelijk voor 100 euro kwijt op MP.

Maar ik heb de afgelopen nacht en ochtend nu verschillende reviews opgezocht om te proberen mezelf over te halen dat het een mooie tablet is voor 150 euro (na verkoop blu ray box), maar de ervaringen op internet zijn dusdanig negatief dat zelfs 150 euro te veel is. Ik begrijp namelijk dat de retail price in USA nu 200 dollar is, en die vraag wordt dus meer gesteld (waarom het bij ons nog altijd 500 euro is, is weer standaard geneuzel).

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
Ik wil het topic niet helemaal over Ooglaseren betrekken, wil enkel meegeven dat ik zelf ervaring heb met de kliniek die de aanbieding nu heeft opgezet en positieve ervaringen heb. Voor vragen kan je me DM-en.

De aanbieding is ook wel echt goed, mn schoonzusje wilde al laseren, zou vandaag een afspraak inplannen, en komt plots die aanbieding. Scheelt mooi 300 euro, want ik zou haar aanraden om die Wavefront behandeling (voor vermindering halo's en scherper zicht) te doen, immers is het een eenmalige investering.

offtopic:
edit: shoot, double post..

[ Voor 4% gewijzigd door B-Bandit op 14-12-2012 11:08 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Laatst online: 15:47
http://www.action.nl/prod...oduct&utm_campaign=week51

USB 16gb bij de Action 8)7 voor 7,49 euro.
aanbieding vanaf 16-12 t/m 22-12

Goedkoopste prijswatch ligt rond de 8,50 maar dat is dan wel zonder verzendkosten.

[ Voor 7% gewijzigd door driel24 op 14-12-2012 11:11 ]

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Vin Dutch schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 05:42:
[...]

Voorwaarde is wel dat de tablet gekocht wordt bij een officiele Sony dealer, ik denk niet dat de ING daar bij zit.
Op de site van ING staat letterlijk:
Bij aankoop van deze Sony Tablet krijgt u tijdelijk de Blu Ray collectie BOND 50 twv € 199 cadeau.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees het anders maar goed, niet iedereen heeft het zo 'liggen' toch? Beetje goede bril is ook niet gratis maar als daar op bespaard kan worden vindt iedereen dat ook normaal.
Ik kon lenzen niet inkrijgen, vergat ze uit te doen en meer van dat soort ellende dus bril. Met een afwijking van -0.25 en -0.50 alsnog een 'luxe' en toch laten laseren, gewoon omdat het kan en dolbij mee! _/-\o_

Ik heb overigens niks vergoed gekregen. :) De methode an sich werkt iig prima en ik zie weer als een havik. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Wie zegt dat hij op een paar euro's kijkt? Hij zegt dat het in Turkije veel beter gebeurt. Dan is het alleen maar mooi meegenomen dat je ook nog eens niet afgezet wordt. Ik denk niet dat hij voor 50 euro z'n ogen in oeganda zou laten laseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Dubbele post

[ Voor 95% gewijzigd door Radical1980 op 14-12-2012 11:33 . Reden: Dubbele post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:09

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Interessante discussie over de voor en nadelen van ooglaseren en of het verstandig is om dat in Turkije te doen etc. Maar hier wel tamelijk off-topic. Dus graag elders voortzetten :)

Thanks!

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
50% Korting op iPod/iPhone docking station van Philips. Actie loopt t/m 31 december 2012.

http://www.philipsstore.n...AD295_12_NL_SHOPPUB/NL/nl

Kopieer deze kortingscode en plak de code in het invoerveld bij het afrekenen van de order om te profiteren van deze korting: dock50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Laatst online: 17:49
Hoe lang duurt zo'n amazon.de aanbieding iha? Gisteravond hier gemeld, ik lees het nu maar de prijs is al weer 166,56 euro..balen
Valt dat ook op een of andere manier handig te monitoren?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
die crucial sdd was geen tijdelijke aanbieding op amazon ofzo, gewoon iemand die opgemerkt had dat prijs plots fel gezakt was (waarvoor dank), in no time was ze out of stock.... nu terug, maar aan de normale prijs... 't was dus gewoon kwestie van er snel bij te zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:06
Hij staat er weer op. Nu voor EUR 138,80.

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Gamblers
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Krijg net een kortingscode van B2C telecom in de mail. Geen idee of ie eenmalig is. Is te gebruiken tot en met 25/12/2012

B2K12N

15% op alles

Console Guy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de Steam Store 75% korting op Crysis producten:

Crysis Collection (incl. Crysis, Crysis 2 en Crysis Warhead) | €13,74

Of de losse spellen:
Crysis | €3,74
Crysis 2 – Maximum edition | €8,74
Crisis Warhead | €2,49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 11:38
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:38:
@Tjiwa

Samen gaan? :p
Ik heb me vooronderzoek op 3 januari gepland.

Wat betreft aanvullende verzekerig:
Voor mensen die normaal alleen een basis hebben, zou ik wel de vgz "methode" kiezen, want je hebt dan een tegoed van 1000€ die je kan aanvragen voor alles wat dat pakket aanbied. Ikzelf heb nog nooit een aanvullende verzekering gehad. En is dit ook alleen maar 1 jaar voor de vergoeding.

Voor mensen die daarnaast nog meer andere dingen vergoed willen met hun aanvullend, raad ik aan om zilveren kruis 4 sterren met collectiviteitskorting wat dan het voordeligst is.

Let op de shopkorting kortingen plus de collectiviteit.

Tuurlijk moet je niet kijken naar de goedkoopste, maar wat ik al aan gaf, heb al 6 maanden geleden dit al beetje gepland om bij deze kliniek te doen, en toevallig krijg je nu een mooie aanbieding voor dit. En dat ik dan zo goedkoop mogelijk dit wil ondergaan is een bijzaak. Maar we zitten op de shopping forum, en dan telt elke euro :p

[ Voor 20% gewijzigd door Tjiwa op 14-12-2012 14:44 ]

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bandicoot schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:07:
Hij staat er weer op. Nu voor EUR 138,80.
Niet via Amazon.de dus er komen nog verzendkosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:39
Tjiwa schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:39:
[...]

Voor mensen die normaal alleen een basis hebben, zou ik wel de vgz "methode" kiezen, want je hebt dan een tegoed van 1000€ die je kan aanvragen voor alles wat dat pakket aanbied. Ikzelf heb nog nooit een aanvullende verzekering gehad. En is dit ook alleen maar 1 jaar voor de vergoeding.
Let even op met je aanvullende verzekering. Vaak is het zo dat je pas na een bepaalde periode aanspraak kunt maken op je aanvullende dekking. Als je aanvullende verz. dus bijv. ingaat op 1 jan en jij declareert een rekening van 30 jan, zou dit wel eens buiten de dekking kunnen vallen.

Lees de voorwaarden goed door!

(t is off topic, I know, maar even een waarschuwing / goed bedoelde tip)

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
Mensen dit is een korting topic en geen ooglaser/verzekering topic zoals Orion84 als aangaf eenpaar recties terug. Maak dan even een apart topic voor.

[ Voor 13% gewijzigd door MikeOO op 14-12-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC One X voor 439 euro bij Bol.com: http://www.bol.com/nl/p/h...errer=ADVNLTWE00201500099
pricewatch: HTC One X 16GB Grijs

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:49:
[...]

Niet via Amazon.de dus er komen nog verzendkosten bij.
staat wel degelijk op amazon.de aan die prijs, is natuurlijk stukje duurder dan gisterenavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stef602 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:08:
[...]

Maar waarom zou je de 16gb willen als je de 32gb goedkoper kan krijgen? pricewatch: HTC One X 32GB Grijs
Shoot die had ik nog niet gezien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xenne schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:09:
[...]
staat wel degelijk op amazon.de aan die prijs, is natuurlijk stukje duurder dan gisterenavond
Wordt niet verzonden door Amazon.de maar door een andere aanbieder en er komen dus nog verzendkosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat die Crucial zo snel alweer weg was. Ik had geeneens tijd om te onderzoeken of ik die wilde hebben en een CC te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

DancePlaza schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:56:
[...]

wat idd een fout op de website, maar alternate levert hem gewoon voor deze prijs :) keurig opgelost door Alternate! :)
Het is uiteindelijk opgelost door Corsair 16 GB DDR3-1600 Kit Vengeance te leveren! Alternate heeft er iig een nieuwe klant erbij! :)

Afbeeldingslocatie: https://www.alternate.nl/p/230x230/i/ienf5h.png
https://www.alternate.nl/..._Kit/984122/?tk=8&lk=5461

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Laatst online: 12-09 11:16
M4 voor 129,- staat er gewoon weer hoor, enkel pas leverbaar vanaf 18 december, al met al, toch netjes, het is dat ik er in elk systeem al een heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:22
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:45:
M4 voor 129,- staat er gewoon weer hoor, enkel pas leverbaar vanaf 18 december, al met al, toch netjes, het is dat ik er in elk systeem al een heb.
doe maar eens een CTRL + F5 of zet hem in de winkelmand... werkt niet meer.

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Laatst online: 12-09 11:16
Ah nu inderdaad weg :P
Pagina: 1 ... 37 ... 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.

Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.

Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.

Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.