P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
En niet op voorraadwarhamstr schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:24:
ook best goedkoop:
https://www.alternate.nl/...Kit/1040396/?tk=7&lk=3329
Voor dat lekkere ding hier onder; gaat om 16gb DDR3 laptop ram voor een mooie prijs.
En het type nummer is van de 8gb variant.
Dus pas op, straks krijg je die binnen.
Firefox/Chrome
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Exclusief 1,49 verzendkosten. Komt dus neer op EUR 6.49 voor een EUR 10 cadeaukaart.VeeGee schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:28:
Vandaag wel een mooie aanbieding bij Groupon. Je kan voor 5EUR (ex. 1,50 verzendkosten) een cadeaukaart bestellen bij een of andere cadeaukaartenwinkel ter waarde van 10EUR. Even snel gekeken en je kan cadeaukaarten kopen van veel verschillende (web)winkels, waaronder bol.com en mediamarkt. Helaas kun je maar 1 per persoon kopen.
Nog steeds de moeite waard, maar ook het vermelden waard.
Dat stond ook in mijn berichtlexvanas schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:36:
[...]
Exclusief 1,49 verzendkosten. Komt dus neer op EUR 6.49 voor een EUR 10 cadeaukaart.
Nog steeds de moeite waard, maar ook het vermelden waard.
Sorry, helemaal overheen gelezen... En inderdaad, zo'n bol.com cadeaubon komt altijd wel eens van pas.VeeGee schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:50:
[...]
Dat stond ook in mijn bericht. Maar ik denk dat het desondanks toch de moeite waard is, zeker met de feestdagen voor de deur.
•Maximaal 1 groupon per persoon en adres te gebruikenNotSoSteady schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:55:
Kun je niet meerdere accounts aanmaken, heb geen zin om 3,50 korting te krijgen bij winkels die in bijna alle gevallen duurder zijn.
Weet niet hoeveel identiteiten & huizen jij hebt?..
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Kortingsbonnen La Place (V&D) geldig van 26-11-2012 t/m 16-12-2012
Eet en drink ze
Iemand hier ervaring mee?D-Orange schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:50:
Voor de avonturier voor een suprise box:
Koopjessite
Plus nog 30 euro cashback via Asus
Gratis verzending / of "gratis" zelf ophalen.
Eindprijs = € 274
In de pricewatch is de goedkoopste 344 euro momenteel. Die hebben dan wel 32 GB opslag, maar die opslag zou je (veel) minder dan het prijsverschil nog kunnen uitbreiden met een geheugenkaartje. Zit er nog een addertje onder het gras, of is dit gewoon een hele goede aanbieding?
De processor is overigens gewoon de Tegra 3 T30L op 1,2 GHz
[ Voor 4% gewijzigd door Regeneration op 27-11-2012 13:17 ]
heeft denk ik te maken met de laagste prijs garantie en de actie van saturn: http://www.saturn.nl/mcs/...,95952,391573,526423.htmlRegeneration schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:13:
Asus 300T-1E030A voor 304 euro (zwart, 16 GB)
Eindprijs = € 274
In de pricewatch is de goedkoopste 344 euro momenteel. Die hebben dan wel 32 GB opslag, maar die opslag zou je (veel) minder dan het prijsverschil nog kunnen uitbreiden met een geheugenkaartje. Zit er nog een addertje onder het gras, of is dit gewoon een hele goede aanbieding?
enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk
Verwijderd
Galaxy tab2 is vandaag 289. Lijkt me betere aanbieding. Zie www.bobshop.nlRegeneration schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:13:
Asus 300T-1E030A voor 304 euro (zwart, 16 GB)
Eindprijs = € 274
never mind
Of de Galaxy Note 10.1 voor 325 na cash back bij o.a saturn
Beter lezen: Maximaal 1 groupon per persoon en adres te gebruikenluccyboy schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:47:
1 per persoon bij groupon, dus dan kun je toch meerdere accounts maken?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
En dus voor 269,- te krijgen bij Saturn. Vergeet niet dat de laatste 99 euro niet zomaar meetelt omdat het per 100 euro gaat.LinuZZ schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:38:
[...]
heeft denk ik te maken met de laagste prijs garantie en de actie van saturn: http://www.saturn.nl/mcs/...,95952,391573,526423.html
In de Tab2 zit een OMAP4430 die een stuk langzamer is dan de Tegra3 uit de Asus 300T. Ook is de OMAP4430 gewoon een oude processor.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:55:
[...]
Galaxy tab2 is vandaag 289. Lijkt me betere aanbieding. Zie www.bobshop.nl
Heb het werkend gekregen!!!!TWeaKLeGeND schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:53:
Voor mensen die crashplan overwegen, ze hebben al sinds begin September een carbonite to crashplan switch offer, gratis een jaar unlimited of 50 dollar voor dat eerste jaar voor een family account. Ik heb zelf gekozen voor het family account waarbij je 2-10 computers mag aansluiten op het account, wel allen met hetzelfde wachtwoord etc en iedereen kan bij elkaars bestanden. Ik zal het account gewoon voor mijn eigen desktop + laptop gebruiken. Had ik net zo goed dat gratis jaar kunnen aannemen I know, maar ik vond het niet zo een punt om 50 dollar neer te tellen, en na het eerste jaar zie ik het nog wel ;-)
Voorwaarde: Je bent een resident van USA (proxy gebruikt en bij het betalen netjes aangegeven dat ik non usa ben, van NL, etc, maar dat maakte ze allemaal niks uit)
http://www.crashplan.com/carboniteswitcher/
Gebruik tunnelbear vpn om een us ip te krijgen (geen sites)
vul een willekeurig email adres in en druk op enter
voila,
gratis account
Sinterklaas deelt uit! Zowel online als offline kunt u aanstaande donderdag 29 november profiteren van 5% korting op uw aankopen. Gebruik in de winkelwagen de speciale actiecode SINT en uw korting wordt automatisch verrekend. En dat is nog niet alles. Want wie weet winkelt u deze dag wel gratis. De Sint geeft namelijk aan vijf mensen het volledige aankoopbedrag terug!
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Ah ok, maar dit artikel bij BCC en Saturn zijn dan toch goede aanbiedingen?LinuZZ schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:38:
heeft denk ik te maken met de laagste prijs garantie en de actie van saturn: http://www.saturn.nl/mcs/...,95952,391573,526423.html
Is dus duurder en de CPU trager. Zou je kunnen zeggen waarom je deze toch beter vind?Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:55:
[...]
Galaxy tab2 is vandaag 289. Lijkt me betere aanbieding. Zie www.bobshop.nl
Deze is dus 51 euro duurder en zie niet zo snel waarom deze beter zou zijn? Moet ik wel bij zeggen dat ik de voor mij de meerwaarde van het pennetje beperkt is. Asus heeft daarentegen als voordeel dat deze snelle Android updates uitbrengt.Of de Galaxy Note 10.1 voor 325 na cash back bij o.a saturn
De prijs is volgens mij gewoon € 299, want er staat rechts op de productpagina's:alex3305 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:01:
En dus voor 269,- te krijgen bij Saturn. Vergeet niet dat de laatste 99 euro niet zomaar meetelt omdat het per 100 euro gaat.
Echter de eindprijs is alsnog 269 als je de 30 euro cashback meerekent van Asus. Waarom BCC niet precies dezelfde prijs overneemt is dan wel wat vreemd.Getoonde webshop prijzen zijn inclusief 15-per-100 voordeel.
Automate Printing and PDF Production from Microsoft Word
van $39.95 voor $0.00
http://www.bitsdujour.com/software/batchoutput-doc/
(of je er wat aan hebt? Tsja..)
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Deed het voor mij, bedanktpsycoxl schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:07:
[...]
Heb het werkend gekregen!!!!
Gebruik tunnelbear vpn om een us ip te krijgen (geen sites)
vul een willekeurig email adres in en druk op enter
voila,
gratis account
Je kunt je shoptegoed bij besteding van minimaal 25 euro t/m 16 december 2012 verzilveren op www.bartsmit.com
Kaartnummer: 3040116877533105461
PIN: 748319
Nothing to see here
Bedankt! Hoe kom je aan deze code?itsme schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:09:
2,50 shoptegoed bij bart smit
Je kunt je shoptegoed bij besteding van minimaal 25 euro t/m 16 december 2012 verzilveren op www.bartsmit.com
Kaartnummer: 3040116877533105461
PIN: 748319
Verwijderd
Nokia C1-01 20 euro, bij Tele2 zelf is deze nog 39,99 euro.
Goedkoopste met KPN is 30 euro: pricewatch: Nokia C1-01 Zwart (KPN-prepaid)
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2012 17:06 ]
Die heb ik "gewonnen", bij mijn bart smit bestelling zat een code die ik hier kon invullen.
www.bartsmit.com/prijzenfestival
Nothing to see here
SINT9SX6JV
Zie: http://www.leaseplan.nl/l...edingen/121115-cadeau.asp
Ik denk dat het met andere couponcodes is te combineren zoals Fonq2012 of een vereniging eigen huis nummer.
Fonq is duur, maar op deze manier weer iets goedkoper.
1x meegedaan en was gelijk de laatste keer dat ik ooit nog eens aan zoiets heb meegedaan. Zat bijv. zo'n schilpad in waar verschillende kleuren licht uitkomt die je dan op een babykamer kan neerzetten...Bartske schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:53:
Verwacht er absoluut niet te veel van. Er zal wel veel rotzooi in zitten.

Nooit eerder heb ik ze zoiets op hun website zien verkopen...
Mijn 5 euro kortingscode van fonq.nl die ik kreeg bij mijn wehkamp bestelling: SINTYMVFBC. Dus lijkt me uniek. Code is niet gebruikt dus bij deze voor de gelukkigeChris_L schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:45:
Fonq.nl 5 euro cadeaubon, zat bij mijn Wehkamp bestelling. Geen idee of de betreffende code uniek is.
SINT9SX6JV
* Minimum bestelwaarde 35 euro. De korting is niet geldig in combinatie met andere acties en op de merken fatboy, Vipp, Wesco, Zack en boeken.
Het shoptegoed is te verzilveren t/m 01-01-2013.
Min is hoger dan 35 eur lijkt het
[ Voor 51% gewijzigd door screamhouse op 27-11-2012 21:42 ]
Dank je wel, wat een mooi pakket! Had het ook al op mijn Android tablet staan, dat werkt ook prima, al is de layout totaal anders.guardian-spirit schreef op maandag 26 november 2012 @ 06:16:
Het enige verschil tussen de Pro en Standaard versie is dat de pro versie: VBA scripting en Macro functies ondersteund. Heb je die niet nodig, dan kan je nu tijdelijk gratis de standard version verkrijgen, het enige wat ze vragen is een email adres:
Goeie tip!Burns schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:00:
Nog één over Fonq. Op de leaseplan staat, staat uitgelegd hoe je voor 40 euro, een cadeaukaart van 50 euro kunt kopen.
Zie: http://www.leaseplan.nl/l...edingen/121115-cadeau.asp
Ik denk dat het met andere couponcodes is te combineren zoals Fonq2012 of een vereniging eigen huis nummer.
Fonq is duur, maar op deze manier weer iets goedkoper.
Het is een omweg van jewelste, maar er is zo best wat korting te ritselen, als je een MasterCard hebt en lid van VEH bent.
1. Via haalmeeruitjecard.nl de giftcard bestellen (4% korting),
2. De kortingscode van leaseplan invullen (20% korting),
3. Het gewenst item bestellen,
4. Je lidmaatschapsnummer van VEH invullen (5% korting),
5. De giftcard gebruiken om mee te betalen.
Op die manier wordt Fonq ineens erg concurrerend! Van de € 50 van de originele bestelling blijft zo ca. € 36,50 over...
[ Voor 6% gewijzigd door orejas op 28-11-2012 10:13 ]
Stam + t
Komt in een doos van 55x35x20.
Hallo.
Heb je in i.i.g. qua inhoud wel een van de betere "boxen" van de afgelopen tijd binnen gekregen ja tochmaartend schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:02:
Kreeg ik vandaag die 2 stekkerdozen van Saturn binnen die hier laatst stonden (die 2 voor 14,99 euro).
Hallo.
Nickname does not reflect reality
Brad Pitt schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:05:
[...]
Heb je in i.i.g. qua inhoud wel een van de betere "boxen" van de afgelopen tijd binnen gekregen ja toch
Elke cent waard.
[ Voor 3% gewijzigd door maartend op 28-11-2012 11:12 ]
NS dal-voordeel abonnement. 50% korting, voor 25 euro i.p.v. 50 euro. Na eerste jaar wordt het weer 50 euro, maar schijnt dat de actie elk jaar terug komt. Dus je zou het na 1 jaar kunnen opzeggen en opnieuw kunnen afsluiten voor waarschijnlijk weer 25 euro.
Mits je geen persoonlijke OV-chipkaart hebt krijg je die er ook nog gratis bij (t.w.v. 7,50)
Misschien heeft iemand er nog wat aan.
[ Voor 11% gewijzigd door serhat op 28-11-2012 11:31 ]
Beter scherm, minder backlight bleeding, snellere processor (quadcore Exynos uit GS3 vs Tegra3), stylus/pen, en vooral geen trage i/o meer van de TF300 waar ik me dood aan erger.... Voor mij het extra geld wel waard iig.Regeneration schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:41:[...]
Deze is dus 51 euro duurder en zie niet zo snel waarom deze beter zou zijn? Moet ik wel bij zeggen dat ik de voor mij de meerwaarde van het pennetje beperkt is. Asus heeft daarentegen als voordeel dat deze snelle Android updates uitbrengt.
En ja ik heb helaas al een TF300 dus spreek uit ervaring.
Lol, zo'n schildpad hebben wij in het vliegtuig wel eens gekocht. Dit voor later in de kinderkamer.robert-630 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:08:
[...]
1x meegedaan en was gelijk de laatste keer dat ik ooit nog eens aan zoiets heb meegedaan. Zat bijv. zo'n schilpad in waar verschillende kleuren licht uitkomt die je dan op een babykamer kan neerzetten...
Nooit eerder heb ik ze zoiets op hun website zien verkopen...
Het is zeker een creatieve maar lange omweg en zelfs dan moet je maar zorgen dat de bestelling boven de €50 uitkomt. Pas boven dat bedrag is de bezorging bij Fonq gratis.orejas schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:00:
[...]
Goeie tip!
Het is een omweg van jewelste, maar er is zo best wat korting te ritselen, als je een MasterCard hebt en lid van VEH bent.
1. Via haalmeeruitjecard.nl de giftcard bestellen (4% korting),
2. De kortingscode van leaseplan invullen (20% korting),
3. Het gewenst item bestellen,
4. Je lidmaatschapsnummer van VEH invullen (5% korting),
5. De giftcard gebruiken om mee te betalen.
Op die manier wordt Fonq ineens erg concurrerend! Van de € 50 van de originele bestelling blijft zo ca. € 36,50 over...
Voor koopjes hoef je bij Fonq niet te zijn.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Hier hetzelfde, inclusief 200 meter plasticmaartend schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:02:
Kreeg ik vandaag die 2 stekkerdozen van Saturn binnen die hier laatst stonden (die 2 voor 14,99 euro).
Hallo.

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.
Kon je lekker mee ploppen.Schinnen-groen schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:14:
[...]
Hier hetzelfde, inclusief 200 meter plastic
én goed voor het milieu
3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.
Wij recyclen ons plastic, ook rollen met 200 meter
Testing, one, two ...
Wij ook, maar het had met minder gekund....(én minder karton).hardware-lover schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:44:
[...]
Wij recyclen ons plastic, ook rollen met 200 meter
Super tip, na 10 minuutjes 2 kaartjes in de mail met streepjescode om te printen. Direct te gebruiken.oohh schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:18:
Alle Vodafone klanten (abonnementhouders) kunnen twee gratis kaartjes van Pathé krijgen. ...
Thanx! Supertip!oohh schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:18:
Alle Vodafone klanten (abonnementhouders) kunnen twee gratis kaartjes van Pathé krijgen. Geldig van maandag tot en met donderdag.
[...]
Super bedankt!oohh schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:18:
Alle Vodafone klanten (abonnementhouders) kunnen twee gratis kaartjes van Pathé krijgen. Geldig van maandag tot en met donderdag. Je moet helaas alleen wel even inschrijven voor een dienst. Meer informatie hier: www.vouchercloud.nl/vodafone
Thank you!oohh schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:18:
Alle Vodafone klanten (abonnementhouders) kunnen twee gratis kaartjes van Pathé krijgen. Geldig van maandag tot en met donderdag. Je moet helaas alleen wel even inschrijven voor een dienst. Meer informatie hier: www.vouchercloud.nl/vodafone
verzonnen bij coucher, vodafone echte gegevensFreakster86 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:02:
Hebben jullie accounts aangemaakt met je persoongegevens of verzonnen?
Topper!oohh schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:18:
Verwijderd
Nice ! Bedankt voor de tip.oohh schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:18:
Andere tip: Als je de sms code invult op de site die je hebt gekregen, druk dan met de muis op bevestigen, als je op toetsenbord "Enter" drukt pakt hij de code niet.
Everything is better with Bluetooth
[ Voor 80% gewijzigd door Mythx op 28-11-2012 18:45 ]
Ik heb ze ook, bedankt voor de tip!jeanj schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:10:
Pathe kaartjes Geldig tot en met 28-02-2014. Thx voor de tip!
Als het niet geschikt is om hier publiek te delen, dan hoort het niet in dit topic thuis.
[ Voor 86% gewijzigd door Orion84 op 29-11-2012 09:32 ]
PSN: joeri213
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Bij Vodafone waren je gegevens niet verplicht. Alleen je e-mail + nummer waren verplicht.Djankie schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:07:
[...]
verzonnen bij coucher, vodafone echte gegevens
Leuk trucje op vouchercloud:oohh schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:18:
> Mijn Account > Mijn geschiedenis > "Bezorging: Printen" > Klik op de aanbieding en "haal code op"
Er verschijnt een code en je wordt doorgelinkt naar de vodafone website. (invulllen en kaartjes ophalen)
dan: > Mijn geschiedenis > (nu staat de aanbieding er 2x in en beide werken nogmaals) > "haal code op"
Er verschijnt een code en je wordt doorgelinkt naar de vodafone website. (invulllen en kaartjes ophalen)
Repeat....
Het is een korte weg om al je vodafone vrienden snel ook aan kaartjes te helpen
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 01:27 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Uiteindelijk erg dirty opgelost, voor diegene die de aanbieding ook niet zien;
- Account aanmaken
- Uitloggen
- Alle Vouchers -> Popcorn icoontje
- Pathé aanbieding staat er, klik erop
- Inloggen
- Deal ophalen
Vanaf daar wijst het zich zelf.. Uiteindelijk heb ik de code gevonden zoals hierboven vermeld door Duckhamster
"> Mijn Account > Mijn geschiedenis > "Bezorging: Printen" > Klik op de aanbieding en "haal code op""
[ Voor 82% gewijzigd door xPhantom op 28-11-2012 22:24 ]
Foutje op de website, is nu aangepast naar 8gbwarhamstr schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:24:
ook best goedkoop:
https://www.alternate.nl/...Kit/1040396/?tk=7&lk=3329
Voor dat lekkere ding hier onder; gaat om 16gb DDR3 laptop ram voor een mooie prijs.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hoe willen ze dat precies controleren dan? Meervoudig gebruik van een email adres / telefoonnummer? Of proberen vaker met dat ticket naar binnen te gaan ofzo?MusicAddict schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:51:
Thanks for the tickets, ik geniet er wel van, is de vriendin ook weer blij
(en inderdaad die code werkt wel vaker dan 1 keer.. staat wel op het ticket zelf dat ze naar justitie gaan bij fraude
Vooral dat eerste, al moet vodafone zelf dan er eerst achter komen dat er meerdere tickets zijn verkregen met het zelfde nummerxPhantom schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:35:
[...]
Hoe willen ze dat precies controleren dan? Meervoudig gebruik van een email adres / telefoonnummer? Of proberen vaker met dat ticket naar binnen te gaan ofzo?
[ Voor 47% gewijzigd door MusicAddict op 29-11-2012 00:36 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Bedankt voor de tip!
)
[ Voor 82% gewijzigd door weertenaar op 29-11-2012 08:14 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
- 2 maanden gratis eredivisie live (stopt niet automatisch; opzeggen kan bijv via afstandsbediening)
- Gratis wedstrijdbal voor bestaande abonees (eerste 500)
Recover files from damaged optical media, disc images, USB Flash drives / cards, Hard drives, floppy, diskette, zip, jaz., SSD etc.
Van $39.95 voor $19.97
http://www.bitsdujour.com/
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
edit: Het schijnt te werken als je op het logo van pathe klikt, en niet op "deal ophalen"
[ Voor 29% gewijzigd door Tjiwa op 29-11-2012 09:55 ]
PSN/XBL: DarkTaufu
Ik verbaas me er over hoe normaal mensen het vinden om misbruik te maken van "lekken" in een systeem ten bate van hun eigen hebzucht. Zegt wel iets over integriteit....Tjiwa schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:54:
Ligt het aan mij, of werkt het tructje van meerdere nummers via 1 account pathe kaartjes aanvragen niet meer?
edit: Het schijnt te werken als je op het logo van pathe klikt, en niet op "deal ophalen"
Hangt er een beetje van af wat de voorwaarde zijn. Als het per persoon 2 kaartjes is wel. Maar als het per nummer is, aangezien je immers wel 2x de vodafone spekt, is het niet onredelijk. De voorwaarden heb ik niet echt doorgenomen, maar stond wel in dat bij misbruik aangifte werd gedaan. Ik hou het bij de 2 kaartjes die ik ontvangen heb (heb nog een 2e nummer, maar die is van het werk)Ik verbaas me er over hoe normaal mensen het vinden om misbruik te maken van "lekken" in een systeem ten bate van hun eigen hebzucht. Zegt wel iets over integriteit....
Inderdaad, Ik heb toevallig 2 nummers van vodafone, om dan weer een nieuw account aan te maken, vind ik weer te veel van het goede.ikbenheelmoe schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:19:
[...]
Hangt er een beetje van af wat de voorwaarde zijn. Als het per persoon 2 kaartjes is wel. Maar als het per nummer is, aangezien je immers wel 2x de vodafone spekt, is het niet onredelijk. De voorwaarden heb ik niet echt doorgenomen, maar stond wel in dat bij misbruik aangifte werd gedaan. Ik hou het bij de 2 kaartjes die ik ontvangen heb (heb nog een 2e nummer, maar die is van het werk)
PSN/XBL: DarkTaufu
Dit topic is doorspekt met tips hoe acties te misbruiken met nep e-mail, Facebook en andere accounts. De Vodafone actie is slechts een voorbeeld, maar de als je een "truc" (hier eigenlijk een eufemisme voor "misbruik") nodig hebt kun je vermoeden dat je iets doet dat niet de bedoeling is. Kijk in de voorwaarden en je vermoeden zal bevestigd worden.ikbenheelmoe schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:19:
[...]
Hangt er een beetje van af wat de voorwaarde zijn. Als het per persoon 2 kaartjes is wel. Maar als het per nummer is, aangezien je immers wel 2x de vodafone spekt, is het niet onredelijk. De voorwaarden heb ik niet echt doorgenomen, maar stond wel in dat bij misbruik aangifte werd gedaan. Ik hou het bij de 2 kaartjes die ik ontvangen heb (heb nog een 2e nummer, maar die is van het werk)
Gaf Filewissel.nl dit keer aan dat de auto sneller was? Rijd dan altijd met de meest recente kaart. Met de GO LIVE 825 M EU Free LTM met GRATIS Lifetime maps, 5” (13cm), XXL breedbeeld scherm en TomTom HD Traffic komt u overal op de snelst mogelijke manier. Voor de NS-Business Cardhouders nu met 20% korting. Ga met de vouchercode NSBusiness2012 naar de webshop van TomTom en bestel direct. Deze vouchercode is geldig tot en met 31 december 2012.
Voor de beeldvorming, van 249,- voor 199,-theroach schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:28:
Exclusieve aanbieding van TomTom voor NS-Business Cardhouders!
Gaf Filewissel.nl dit keer aan dat de auto sneller was? Rijd dan altijd met de meest recente kaart. Met de GO LIVE 825 M EU Free LTM met GRATIS Lifetime maps, 5” (13cm), XXL breedbeeld scherm en TomTom HD Traffic komt u overal op de snelst mogelijke manier. Voor de NS-Business Cardhouders nu met 20% korting. Ga met de vouchercode NSBusiness2012 naar de webshop van TomTom en bestel direct. Deze vouchercode is geldig tot en met 31 december 2012.
Deze code is niet van toepassing op andere producten van TomTom
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
En dus niet echt interessant; pricewatch: TomTom GO LIVE 825.arjants schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:31:
[...]
Voor de beeldvorming, van 249,- voor 199,-
Deze code is niet van toepassing op andere producten van TomTom
Stam + t
Misschien goed om nog eens extra te vermelden dat je de laatste 6 maanden geen abonnee geweest mag zijn, bijvoorbeeld via de telegraafactie van begin dit seizoen. Zonde als je eroverheen leest en aan een betaald abonnement vastzit.nmgn231 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:39:
24uurs acties:
- 2 maanden gratis eredivisie live (stopt niet automatisch; opzeggen kan bijv via afstandsbediening)
edit:
ontvang net een kortingscode voor Personal Gifts die ik niet ga gebruiken, voor wie het eerst komt:
Hierbij ontvangt u een kortingscode waarmee u 15% korting krijgt op uw eerst volgende bestelling. Let op, deze kortingscode is slechts 2 weken geldig. Kortingscode: 2wnc7t
[ Voor 21% gewijzigd door Sempy op 29-11-2012 11:25 ]
Ik denk dat ze de actie even gestopt hebben....JeyJey schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:58:
Hm, vreemd, ik heb net ook 2 bioscoop kaartjes via vodafone aangevraagd, maar ze nog niet binnen gekregen in mn mail.. Duurde dat bij jullie ook langer dan een paar minuten?
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Vandaag opent die nieuwe winkel in Amsterdam!
Beethovenstraat 57 Amsterdam

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Zou kunnen, maar waarom dan wel die (vodafone) site in de lucht houden, en een bevestiging weergeven dat de mail binnen enkele min. binnenkomt.. naja, wacht wel af, anders jammer..driel24 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:59:
[...]
Ik denk dat ze de actie even gestopt hebben....
Misschien dit forum toch wat vaker lezen dan eens per week
He even aanvragen thuis!nmgn231 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:39:
24uurs acties:
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Dit topic is gesloten.
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.
Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.