iPad 4 in de aanbieding bij groepen
http://www.groupon.nl/dea...ke-deal/Eprokom-/13442207
http://www.groupon.nl/dea...ke-deal/Eprokom-/13442207
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ziet er uit als een doos met veel kabels, deze sla ik over. Wacht wel op die van CTB
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Haters everywhere but I don’t really care
[ Voor 6% gewijzigd door itsme op 23-11-2012 09:07 ]
Nothing to see here
Wel handig om een link te plaatsen waar de aanbieding te vinden is.itsme schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:05:
Adobe Photoshop Lightroom 4
... En dat allemaal voor slechts € 88,37 (incl. btw)* als je vandaag nog aanschaft, of € 105,51 (incl. btw)** als je aanschaft voordat het aanbod afloopt op woensdag 28 november 2012.
Gebruik promotiecode:
BFDAY2012
Je kunt Adobe Photoshop Lightroom 4 nog steeds kopen voor € 105,51 (incl. btw) als je dat doet voor 28 november 2012.
Gebruik promotiecode: BF2012
Met om 13:15 de 256gb 830 SSD van Samsung.matthijst schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:02:
Amazon, week lang deals:
http://www.amazon.de/gp/b...9831_pe_g2-l/?node=872398
Ook op de .uk versie (andere deals)
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Sorry:MikeOO schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:06:
[...]
Wel handig om een link te plaatsen waar de aanbieding te vinden is.
Nothing to see here
Is dat incl. verzendkosten? (sommige designs zijn wel mooi.)jooproo schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:17:
Threadless.com heeft weer een $10 3-daagse voor shirts.
[ Voor 7% gewijzigd door tomic op 23-11-2012 09:30 ]
Toch maar een weblog?
LR4 kost bij bv cameranu 99,- niet zo'n interessante deal meer dus na BF.itsme schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:05:
Adobe Photoshop Lightroom 4
... En dat allemaal voor slechts € 88,37 (incl. btw)* als je vandaag nog aanschaft, of € 105,51 (incl. btw)** als je aanschaft voordat het aanbod afloopt op woensdag 28 november 2012.
Gebruik promotiecode:
BFDAY2012
Je kunt Adobe Photoshop Lightroom 4 nog steeds kopen voor € 105,51 (incl. btw) als je dat doet voor 28 november 2012.
Gebruik promotiecode: BF2012
http://mail.adobe-direct.com/r?xTcWcHPElllWnJEcTJnPnJc
Click To BuySureshR schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:04:
Dat pakket van Marktplaats lijkt inderdaad niet heel interessant. Maar kan iemand mij vertellen wat 'CTB/C2B' is? Kan er niet zo in een keer op komen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
ClickToBuy Sinterklaas verrassingsdoos *bijna pakjesavond*SureshR schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:04:
Maar kan iemand mij vertellen wat 'CTB/C2B' is? Kan er niet zo in een keer op komen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
En besteld!RickvN schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:46:
Benieuwd of er mensen zijn die de Marktplaats-Box kopen, dan zou ik graag ook hier een uitpak momentje bij zien.
Lekker veel boxen! Mooi hoor!pven schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:51:
[...]
En besteld!
Voor dit jaar stop ik met kopen, ben nu nog aan het wachten op:
• wat dingetjes van iBood-hunt (batterijen en motorola-setje (keyboard en muis); box is al binnen)
• telescoop-ladder van GroupOn (met vijf euro korting en korting via cashback)
• stroommeter van MediaMarkt dagdeal (ligt klaar om gehaald te worden)
• box van clicktobuy
• box van cosmeticadeals (vrouw wilde er ook een)
• box van marktplaats
Dan kan het wel weer.
http://www.cosmeticadeals...rlz-uber-cosmetica-pakketRickvN schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:53:
[...]
Lekker veel boxen! Mooi hoor!
Die cosmeticabox, is dat zo een box net als toen bij Veronica? Heb die denk ik gemist.
En daarvan heb je er 1 of 2?
Oh kak, was misschien wel leuk om aan het vrouwtje te geven, altijd handig voor kerst. Achja, so be it.
[ Voor 84% gewijzigd door Robsel_NL op 23-11-2012 10:33 ]
hoi
Gebruikt, bedankt!michel111 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:28:
€5 Groupon-voucher voor jou!
Jouw persoonlijke vouchercode is: wmSoB7erLs
Haast je, jouw credit is maar tot 24-11-2012 beschikbaar.
W.s. maar 1x te gebruiken. Graag een berichtje als je hem gebruikt.
PSN: TheKrish
Prijs is 144 euro geworden.Gadzuric50 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:07:
[...]
Met om 13:15 de 256gb 830 SSD van Samsung.
Staat nu nog op 164,98 zal dus lager worden dan de laagste prijs in Pricewatch lijkt me.
Ik zie het maar als mijn black friday.
Nee, is ook zo'n doos waar ze alles ingooien waar ze vanaf willen. Is dus wel een gokje.Die cosmeticabox, is dat zo een box net als toen bij Veronica? Heb die denk ik gemist.
Ik heb maar 1 vrouw, dus 1.En daarvan heb je er 1 of 2?
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Joosie200 op 23-11-2012 18:00 ]
Hij blijft op ...Laden staanJoosie200 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 17:59:
Wehkamp heeft nu op Facebook een actie dat je een gratis kortingsbon van 10 euro kunt claimen. Op het mailadres van je FB-account ontvang je dan de codeHeb het zelf gebruikt om 800 Microsoft Points te halen (had nog een online pass nodig voor FIFA13) voor 3 euro
[ Voor 8% gewijzigd door iamzero456 op 23-11-2012 18:11 ]
Nog een keer proberen, het is erg druk denk ik. PS3 remote is miss wel goed id!Chris_L schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 18:25:
@Iamzero456, blijft ook op laden hangen.
Wat heb je gedaan zodat het werkte?
En @je vraag, misschien een 360 remote? Staat wel op mijn verlanglijstje. ;P
[ Voor 3% gewijzigd door tiele87 op 23-11-2012 18:38 ]
Iemand deze al gebruikt? Volgens mij is het alleen aan account gebonden.
Grouponcode is niet geldigIamzero456 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 18:42:
[...]
Iemand deze al gebruikt? Volgens mij is het alleen aan account gebonden.
Je ontvangt een email.Arsenius schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:18:
Hoe die korting claimen, ik klik erop hij blijft loaden en verdwijnt weer??
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Ook, maar blijf proberen. Hij moet ook een popup geven met je code binnen facebook. Anders is het denk ik niet gelukt.
[ Voor 23% gewijzigd door iamzero456 op 23-11-2012 19:25 ]
Idem met mijn 2de pogingArsenius schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:36:
Heb een mail gekregen, maar staat geen code in. Staat redeem op wehkamp.nl maar geen code ergens te vinden.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
[ Voor 54% gewijzigd door Shamalamadindon op 23-11-2012 19:58 ]
"Bedankt voor je e-mail. Vanwege een technische storing wordt de kortingscode niet in iedere Facebook e-mail opgenomen. Wij zorgen ervoor dat aanstaande maandag de code alsnog naar je verstuurd gaat worden. Dit doen we alleen naar alle deelnemers die wel een Facebook e-mail hebben gekregen, maar geen kortingscode. Hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en excuses voor het ongemak."Jeroen10 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:41:
ik kreeg de code wel binnen op.zowel Facebook als email. het duurde wel even voordat die code zichtbaar werd op Facebook..heb nu lekker 4 Deo voor 3.18 euro
Let wel, alleen bij ophalen, niet bij bezorgen.RzrBck schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 18:35:
Actieweek bij NY Pizza (volgens mij nog niet gepost?)
Alle pizza's 4.99 (Geldig bij een 25 cm NY Style Klassiekers of Specialiteiten Pizza. 30cm Italiaanse dunne bodem/La Rustica + €1,50, Medium bodem + €2,50, Large bodem + € 4,50. Bij Delicatessen pizza’s + €2,00).
http://newyorkpizza.creat...BF0218F88F6A1C87C670A6B9F
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2012 12:12 ]
Dus even dat mailtje hier plaatsen.remcoboy1479 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:16:
[...]
"Bedankt voor je e-mail. Vanwege een technische storing wordt de kortingscode niet in iedere Facebook e-mail opgenomen. Wij zorgen ervoor dat aanstaande maandag de code alsnog naar je verstuurd gaat worden. Dit doen we alleen naar alle deelnemers die wel een Facebook e-mail hebben gekregen, maar geen kortingscode. Hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en excuses voor het ongemak."
Aldus Wehkamp
Even een mailtje naar facebook@wehkamp.nl sturen.
Helaas is het product dat u heeft geselecteerd niet op voorraad, onze excuses hiervoor.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 21:08:
De galaxy pocket is weer te koop op bartsmit.com voor 35 euro na cashback.
http://www.bartsmit.com/hi-samsung-galaxy-gt-s5300-prepaid
Software Downloads are only available to US customersloewie1984 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:31:
Voor de fotograag
Lightroom 4 voor 80 USD
http://www.amazon.com/gp/...kCode=as2&tag=canorumo-20
Black friday @ Amazon
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Wat bedoel je met nummerportering met max uitstel van 6 maanden?Lunoah schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:32:
Gisteren ook nog een Galaxy S3 gehaald in Oss bij T-Mobile.
Smart Plus 420 met 1 GB Internet voor 24 maanden 50% dus iets van de 27 euro p.m. daarnaast was de Galaxy S3 dan 50,- euro. Belminuten mogen 1 maand mee. Plus nummerportering met max uitstel van 6 maanden. Abbo gaat dan ook pas in februari in. :-)
Sorry dat wist ik niet, vervelend dat welBastien schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 21:45:
[...]
Software Downloads are only available to US customers
[ Voor 47% gewijzigd door Orion84 op 24-11-2012 10:59 . Reden: Tweede url voegde niets toe behalve allerlei referral shizzle ]
Neu, hou het ook lekker bij de C2B-doos.. moet er niets van afwetenNikolas schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 00:38:
Monkey see, monkey do. Ik wacht maar eerst even de inhoud van de C2B-doos af. Geen enkele doos zal zo interessant zijn als die van iBood en die dozen die door al die andere tweederangskoopjessites snel in mekaar geflanst zijn zou ik echt helemaal niet vertrouwen.
Ze lijken wel wat op de iBood box: 'Let op: verpakking goederen kan licht beschadigd zijn..'Nikolas schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 00:38:
Monkey see, monkey do. Ik wacht maar eerst even de inhoud van de C2B-doos af. Geen enkele doos zal zo interessant zijn als die van iBood en die dozen die door al die andere tweederangskoopjessites snel in mekaar geflanst zijn zou ik echt helemaal niet vertrouwen.
PSN ID = Jorco
Zitten wat haken en ogen aan, kan geen kwaad om dat hier ook even te vermelden.Jorco schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 09:19:
James Bond collectie op Blu-ray voor 100 dollar.. alleen vandaag!
http://www.amazon.com/gp/...J5ZY/ref=ox_ya_os_product
Vergeet niet de Amazon currency uit te zetten!
Megamind schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 09:49:
[...]
En vergeet niet 21% + verzendkosten + 12,50 douanekosten erbij te tellen
Jolly_Jumper schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 09:51:
Daarnaast ook niet vergeten dat het regio A is en niet geschikt voor de niet-regio vrije spelers hier.
Reiben schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 10:16:
En bovendien bevat deze boxset geen Nederlandse ondertiteling.
Deze box wordt via marktplaats voor ongeveer hetzelfde bedrag aangebodenJorco schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 09:19:
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Opzich een nette aanbieding, omgerekend zonder eventuele extra kosten is het 77 euro.Jorco schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 09:19:
[ Voor 7% gewijzigd door smvs op 24-11-2012 12:22 ]
Jammer, is al niet meer gratis. Wazige actie.smvs schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 12:20:
Crashplan heeft een dikke aanbieding dit weekend:
https://www.crashplan.com/bigsale/
[ Voor 85% gewijzigd door rk74 op 24-11-2012 13:08 ]
Bij de Fame in Amsterdam (Magna plaza) is deze 100 euro op vertoon van een Skyfall bioscoopkaartje.Autowiel schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 11:18:
[...]
Opzich een nette aanbieding, omgerekend zonder eventuele extra kosten is het 77 euro.
Maar met de genoemde tegenargumenten kan je het misschien beter op de britse amazon kopen voor 110 euro:
http://www.amazon.co.uk/J...TF8&qid=1353752167&sr=8-2
Verwijderd
Hoe kom je daarbij?Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 17:03:
Bij Amazon.com kun je toch helemaal niets bestellen? Zij shippen immers niet naar Nederland.
90% van hun assortiment wel hoor.Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 17:03:
Bij Amazon.com kun je toch helemaal niets bestellen? Zij shippen immers niet naar Nederland.
[ Voor 22% gewijzigd door RocketKoen op 24-11-2012 17:32 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ja ik ook maarpunisher007 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 10:28:
Ook maar eens een marktplaats box gekocht. Sommigen kopen staatslot, ik waag eens een gokje met deze box
[ Voor 42% gewijzigd door Pistolebob op 24-11-2012 23:58 ]
Wat doet die code precies?Pistolebob schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 23:23:
Vodafone f&f korting
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
UNKRRXWKMH
SOVPXDPNKD
UYJQXMNFDB
DVYAJFQVRA
FATVQJFWOB
OUHSAGKOLN
URWAICVGYT
Tip: Het SIM-only abonnement met 10GB dataverkeer
Zonder zo'n code kan je kan je niet van die pagina bestellen en heb je dus geen friends&family korting
Ik heb al een F&F code, is dit dan niet een actiecode die je kan invullen bij je bestelling?Pistolebob schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 23:28:
[...]
Zonder zo'n code kan je kan je niet van die pagina bestellen en heb je dus geen friends&family korting
Nee sorry. Dit is eenzelfde code als die je al hebt.boe.i schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 23:30:
[...]
Ik heb al een F&F code, is dit dan niet een actiecode die je kan invullen bij je bestelling?
Haters everywhere but I don’t really care
matthijst schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 23:41:
Dacht dat die f&f gekoppeld waren aan een emailadres? Of checken ze dat niet?
Ik denk niet dat ik deze allemaal zelf moet gebruiken. (Allemaal naar hetzelfde mailadres gestuurd)Ik wil zelf geen gebruik maken van de aanbieding, maar mijn vrienden of familie zijn wel geïnteresseerd.
Vrienden en familieleden kunnen ook profiteren van deze aanbieding.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq