Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 71 Laatste
Acties:
  • 1.755.229 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:51
(éénmalige)Kortingscode voor Zavvi van 12%:
2658-D9F8-44B0
Let op: alleen nog vandaag te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:58
Voor degenen die de zon probeerden op te zoeken per ryanair, toevallig is er vandaag bij travelbird een optie om naar gran canaria te gaan (naast marokko, warm in de gehele periode dus) en het kost 299 pp + 22,50 kosten per boeking maximaal 3 personen per boeking voor 299 op veel data tussen eind oktober en eind januari, vanaf februari gaat de prijs iets om hoog, en in december is het op 2 data ook 599

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-06 19:59

bdu

Freakster86 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:18:
Code voor thuisbezorgd.nl:

ktl875y6 = 20% korting

Werkt nog steeds :) (vergeet cashback niet)
Werkt (nog) uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Even een hulpoproep voor degenen die bij CentralPoint via (bol.com) destijds de cooler master behuizing dachten te kunnen kopen. Bij mij is inmiddels de telefoonhoes geleverd (kon niet meer worden geanuleerd) en nu wou ik een retouraanvraag doen, echter, mijn browser hield er mee op toen de instructies tevoor schijn kwamen. Die instructies en daarmee het adres ben ik nu kwijt, en ik heb nog geen manier gevonden om deze weer tevoorschijn te komen. Als iemand zijn retouraanvraag nog moet doen, zou diegene dan zo vriendelijk willen zijn die instructies naar mij te DM'en oid ;) B.v.d.

@hierboven: Die code zou nog 2 maanden moeten werken ;) http://kortings-coupon.nl/thuisbezorgd-nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 20:42

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Ateq schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:04:
(éénmalige)Kortingscode voor Zavvi van 12%:
2658-D9F8-44B0
Let op: alleen nog vandaag te gebruiken.
Nog een ook 12%

2658-99C4-4793

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loct
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-03 19:42
Copycat schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:53:
[...]

Nog een ook 12%

2658-99C4-4793
Hier eentje van 10% mochten die andere 2 al zijn gebruikt:
2647-2D5F-4876

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hier een Zavvi-code van 7%: 2670-5219-4C3C

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:18
Cyleo schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:19:
Even een hulpoproep voor degenen die bij CentralPoint via (bol.com) destijds de cooler master behuizing dachten te kunnen kopen. Bij mij is inmiddels de telefoonhoes geleverd (kon niet meer worden geanuleerd) en nu wou ik een retouraanvraag doen, echter, mijn browser hield er mee op toen de instructies tevoor schijn kwamen. Die instructies en daarmee het adres ben ik nu kwijt, en ik heb nog geen manier gevonden om deze weer tevoorschijn te komen. Als iemand zijn retouraanvraag nog moet doen, zou diegene dan zo vriendelijk willen zijn die instructies naar mij te DM'en oid ;) B.v.d.

@hierboven: Die code zou nog 2 maanden moeten werken ;) http://kortings-coupon.nl/thuisbezorgd-nl/
Ik heb niet eens een mail gehad dat het een telefoonhoes zou worden. Als ik de retourinstructies volg dan stuur ik je wel een DM. Zit er bij bol.com geen antwoordnummer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:07
4 Euro korting bij Versio met de volgende code: VERSIO-4-JAAR-94854-UAQZJ-MXSUG-UHOFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
MaNDaRK schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:45:
4 Euro korting bij Versio met de volgende code: VERSIO-4-JAAR-94854-UAQZJ-MXSUG-UHOFC
Dank! Zat al op een code te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
HoaHong schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:55:
Een tweaker leest in z'n vrije tijd ook kranten
Gratis voor Twee weken en stopt automatisch.

http://abonnementen.vk.nl/2wkgratis/
Let er wel op dat je dan in hun klantenbestand staat, en ze je dus waarschijnlijk kapot gaan telemarketen. :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-04 17:30

Peter91

<=]

Imnoa schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 07:48:
[...]

Let er wel op dat je dan in hun klantenbestand staat, en ze je dus waarschijnlijk kapot gaan telemarketen. :+
"Door akkoord te gaan met de voorwaarden geeft u de Volkskrant toestemming u éénmalig per email en telefoon te benaderen voor een fantastische aanbieding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-06 23:18
kortingscode voor Dell op accessoires 20%, kreeg ik gisteren in de bus.
kortingscode: DBXXCMP2W4CXTZ

Vandaag op iBood: Samsung Galaxy Tab 8.9 P7310
Toch weer €78,- goedkoper dan de goedkoopste in de PW pricewatch: Samsung Galaxy Tab 8.9 16GB Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 22:47
Nog maar een UNIEKE kortingscode is: VERSIO-4-JAAR-UOPXS-57110-VRFNP-BCMVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
walterworld schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:49:
/samsung-galaxy-tab-89-16gb-zwart.html"]pricewatch: Samsung Galaxy Tab 8.9 16GB Zwart[/URL]
Gek genoeg is deze in de Pricewatch duurder dan de 3G-versie (bij Dixons) : pricewatch: Samsung Galaxy Tab 8.9 16GB 3G Zwart
De ibood-versie zonder 3G is incl. verzendkosten 44 euro goedkoper dan de Pricewatch-versie met 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 22:21
RemcoDelft schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:05:
[...]

Gek genoeg is deze in de Pricewatch duurder dan de 3G-versie (bij Dixons) : pricewatch: Samsung Galaxy Tab 8.9 16GB 3G Zwart
De ibood-versie zonder 3G is incl. verzendkosten 44 euro goedkoper dan de Pricewatch-versie met 3G.
Alleen betreft het bij Dixons een aantal rest exemplaren dat nog in een beperkt aantal filialen rondzwerft.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:00
Volgens mij is MalwareBytes Anti-Malware wel redelijk geaccepteerd onder Tweakers.

Door via deze link een spel van Big Fish Games (jaja, die spellen zijn crap) te kopen voor 2,99, krijg je een Pro-licentie voor MalWareBytes (normaal 23 euro). Wel een spam-e-mailaccount gebruiken, want je zult zowel bij TrialPay als bij Big Fish Games moeten registeren.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:45
Bij Wehkamp zijn alle iPads in de aanbieding. De prijsstelling is de laagste in de Pricewatch (althans, ik heb de 32GB/4G gezien), maar mooie is dat je via Shopkorting.nl nu een extra hoge cashback kunt krijgen van 6% op orderwaarde ex BTW. Hierdoor wordt eerdergenoemde iPad bijvoorbeeld nog 'maar' 632 euro. Als je er toch eentje wilt kopen is dit wel interessant, ook omdat er geen verzendkosten zijn.

16GB wordt dan 436 euro bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Dynabyte Nijmegen(binnenstad) heeft vandaag 30% korting op alles, morgen 40% korting op alles in verband met een verbouwing. Veel was er niet meer, maar toch even het kijken waard naar mijn mening. Zo lagen er nog enkele HDD's, mediaspelers etc. En natuurlijk een boel games. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Dynaw op 19-10-2012 11:43 . Reden: Moest Dynabyte zijn, geen Dixons.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nevermind.. zie de edit nu pas, gaat over Dynabyte en niet Dixons. Dan weet ik nu tenminste waar ik moet zijn :)

[ Voor 78% gewijzigd door Joosie200 op 19-10-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Orion84 op 19-10-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-06 22:47
Kooj1980 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:46:
Volgens mij is MalwareBytes Anti-Malware wel redelijk geaccepteerd onder Tweakers.

Door via deze link een spel van Big Fish Games (jaja, die spellen zijn crap) te kopen voor 2,99, krijg je een Pro-licentie voor MalWareBytes (normaal 23 euro). Wel een spam-e-mailaccount gebruiken, want je zult zowel bij TrialPay als bij Big Fish Games moeten registeren.
Ik heb zojuist voor 1,79 een spelletje gekocht bij Bigfish met code nieuw299 en nu heb ik de MBAM license al binnen.. niet slecht :) Thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-06 20:03
razorhead schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:53:
[...]

Ik heb zojuist voor 1,79 een spelletje gekocht bij Bigfish met code nieuw299 en nu heb ik de MBAM license al binnen.. niet slecht :) Thanks voor de tip.
En dat was welk spel? ;)

Edit: Gevonden, was bij "Echoes of the Past: Koningshuis van Steen"

Bedankt voor de tip!!!!

[ Voor 13% gewijzigd door jooproo op 19-10-2012 14:29 . Reden: zelf zoeken werkt!!!!! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:03

Perkouw

Moderator General Chat
drpeer_holland schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:03:
Nog maar een UNIEKE kortingscode is: VERSIO-4-JAAR-UOPXS-57110-VRFNP-BCMVI
Ik word echt helemaal gek, ik ben elke keer weer te laat. Nu krijg ik alweer ''Fout opgetreden: Deze kortingscode is helaas niet meer beschikbaar of incorrect.''

Zucht...wil graag een domein 'cadeau' doen aan iemand met bijbehorende hosting. :/

[ Voor 9% gewijzigd door Perkouw op 19-10-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Chris_L schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:41:
Dynabyte Nijmegen(binnenstad) heeft vandaag 30% korting op alles, morgen 40% korting op alles in verband met een verbouwing. Veel was er niet meer, maar toch even het kijken waard naar mijn mening. Zo lagen er nog enkele HDD's, mediaspelers etc. En natuurlijk een boel games. :)
Iets soortgelijks bij Dixons Ridderkerk. Vandaag 25%, morgen 35%. Actie loopt al sinds eergisteren en ik heb geen flauw idee wat er nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:31
Perkouw schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:38:
[...]

Ik word echt helemaal gek, ik ben elke keer weer te laat. Nu krijg ik alweer ''Fout opgetreden: Deze kortingscode is helaas niet meer beschikbaar of incorrect.''

Zucht...wil graag een domein 'cadeau' doen aan iemand met bijbehorende hosting. :/
En dat kan niet zonder die code? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
NotSoSteady schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:44:
[...]

En dat kan niet zonder die code? :+
Natuurlijk wel, maar een gratis domein is dan natuurlijk wel leuk. De hosting heb ik in principe al en het is meer een leuk kleinigheidje voor iemand. Geen cadeau van cadeau. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Laatst online: 09:09
[...]

Heb ook het spel gekocht voor 1,79 (waarvoor dank), echter moet je wel de bijbehorende "gratis" abonnement opzeggen (mocht je de "Big Fish Game Club-lidmaatschap" hebben aangevinkt). Als je dit niet doet dan betaal je automatisch 5,99 euro per maand voor de volgende maanden. Voordeel is wel dat je het makkelijk kan opzeggen via het accountoverzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Voor de mensen die nog een fotoalbum willen maken bij HEMA, nu 20% korting met de code:
HEMOPHOL2

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239170

Wel maar 1 keer per ip addres maar dat moet voor de gemiddelde tweaker geen probleem zijn. ;) Net voor de tweede keer succesvol wat kapsalon's besteld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:41
[...]

Bedankt voor de tip. Ik heb je licentie ook net ontvangen en dat voor 1,79 euro.

Let wel op dat je er een GRATIS Clublidmaatschap erbij krijgt. Als je dit uitvinkt kost het spel je 2,99 euro. Dus tijdens bestellen gewoon aanlaten.

Nadat je alles binnen hebt even bij Big Fish weer inloggen en
naar Mijn Account gaan.
Dan Mijn Game Club
Onderop aanvinken: Mijn lidmaatschap opzeggen

Dan wordt de opzegging in gang gezet. Na een paar minuten krijg je een email dat de abbo over 1 maand wordt gestopt.
Anders ben je na een maand 5,99 euro p/m voor kwijt.

[ Voor 5% gewijzigd door MikeOO op 20-10-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:19
Peter91 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 07:52:
[...]
"Door akkoord te gaan met de voorwaarden geeft u de Volkskrant toestemming u éénmalig per email en telefoon te benaderen voor een fantastische aanbieding."
Precies, ik ben ook maar één keer gebeld. Als je zegt dat je geen interesse hebt blijft het daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GebakkePizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Werkt bij mij helaas niet. Als ik met Paypal wil betalen, krijg ik na het inloggen met Paypal deze melding: "We kunnen uw betaling momenteel niet verwerken via uw PayPal-rekening. Ga terug naar de website van de ontvanger om uw transactie te voltooien met behulp van hun gebruikelijke betalingsprocedure." en als ik met me mastercard probeer krijg ik de volgende melding: "Je factuurgegevens of bezorgadres zijn onjuist. Controleer alsjeblieft alle velden op het formulier en probeer het dan nog een keer.". Dit terwijl al mij gegevens ook echt die van mij zijn. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Chris_L schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:41:
max 3 artikelen per klant.

Loop er zo nog wel ff binnen, zal wel niks meer zijn maar kom er toch langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
sambalbaj schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:22:
[...]

max 3 artikelen per klant.

Loop er zo nog wel ff binnen, zal wel niks meer zijn maar kom er toch langs.
Vanochtend langs geweest maar vond het weinig bijzonders, het leek alsof er al was geplunderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Laatst online: 00:17
Perkouw schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:38:
[...]

Probeer het snel nog een keer ;-) Wie het eerst komst....

VERSIO-4-JAAR-64232-51709-45403-RQSNW

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:35
detulp050 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:21:
Bij Wehkamp zijn alle iPads in de aanbieding. De prijsstelling is de laagste in de Pricewatch (althans, ik heb de 32GB/4G gezien), maar mooie is dat je via Shopkorting.nl nu een extra hoge cashback kunt krijgen van 6% op orderwaarde ex BTW. Hierdoor wordt eerdergenoemde iPad bijvoorbeeld nog 'maar' 632 euro. Als je er toch eentje wilt kopen is dit wel interessant, ook omdat er geen verzendkosten zijn.

16GB wordt dan 436 euro bijvoorbeeld
Dat is toch niet zo interessant? De 16GB versie is al een tijdje bij de saturn en bcc te krijgen voor 439 euro, en dan kan je m direct mee nemen ook nog en heb je betere service...

Alleen de 4G modellen zijn misschien interessant dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:29

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik kreeg een foldertje van cdromland Breda , alle qware producten 10% korting code;
Qware

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Hoe zoek je met de nieuwe tweakers in dit topic? Het lukt mij niet, alleen zoeken in de hele forum.
Wil kijken of er ergens nog een werkende Ibood code staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:08
robbinonline schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:25:
[...]

Ter info: Deze was helaas al gebruikt door iemand, zonder te melden in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het gaat toch om tweakerswaardige kortingen?

Voor zover ik weet gebruikt een tweaker geen nagellak of cremespoeling. Als je nou direct naar de men expert of persoonlijke verzorging producten (zoals scheerspul) had gelinkt had ik het nog soort van semi serieus kunnen nemen. Semi ja, want een echte tweaker gebruikt geen verzorgingsproducten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Meerderheid van de users wil dat soort aanbiedingen ook graag in dit topic zien (bron), dus dat mag gewoon. Vraag is eerder of het in dit geval echt een aanbieding is want Bol.com heeft iedere week dit soort acties en als ik het zo zie zijn de prijzen niet echt goedkoper dan op andere sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-06 15:56

tomic

Smexylittlebabe!

Heb ook het spelletje via Bigfish gekocht voor 1,79 (waarvoor dank), waardoor ik dus Malwarebytes Anti-Malware voor 1,79 euro heb met lifetime(?) key. Super Topque dit! _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door tomic op 21-10-2012 12:42 ]

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Voor mensen die alle thuisbezorgd kortingscodes al gebruikt hebben zoals ik, je kan in 1 minuut even een (nep) facebook account aanmaken en hun pagina liken. Zo krijg ik elke keer 20% korting, hoe vaak ik ook bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:49

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Bedankt voor de tip; ik ben gek op Kneipp Badolie
Maar daar ben ik dan ook vrouw voor ;)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Gingerbread schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:45:
Voor mensen die alle thuisbezorgd kortingscodes al gebruikt hebben zoals ik, je kan in 1 minuut even een (nep) facebook account aanmaken en hun pagina liken. Zo krijg ik elke keer 20% korting, hoe vaak ik ook bestel.
Ah, das een goeie. Gister tevergeefs die 20% code geprobeerd, maar kreeg telkens de melding dat het max 1 per adres was. Zelfs een nieuwe account/ip hielp niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:07
Freakster86 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:15:
[...]

Ah, das een goeie. Gister tevergeefs die 20% code geprobeerd, maar kreeg telkens de melding dat het max 1 per adres was. Zelfs een nieuwe account/ip hielp niet 8)7
Internet delen via mobiel werkt ook prima (het is namelijk 1 per IP en mijn mobiel krijgt iedere keer nieuw IP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239170

Heb dat trucje met thuisbezorgd via Tor gedaan, was het eerste waar ik aan dacht eigenlijk en dat werkte prima. :)
Iig het werkt op ip en dus niet op huisadres. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Anoniem: 239170 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:40:
Heb dat trucje met thuisbezorgd via Tor gedaan, was het eerste waar ik aan dacht eigenlijk en dat werkte prima. :)
Iig het werkt op ip en dus niet op huisadres. ;)
Ik dacht ook gelijk aan Tor, maar dat hielp hier dus niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:04

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Even wat off-topic reacties over de nieuwe layout verwijderd. De topicsearch komt zo snel mogelijk terug. Tot die tijd: check de tip van Pikoe in "[Feat] Zoeken in Topics" voor een handmatige workaround om toch te kunnen zoeken.

Ook een paar minder vriendelijke reacties over wat wel en niet in dit topic hoort verwijderd. We zullen komende week even de balans opmaken rond die discussie en evt. de titel aanpassen.

Mag ik degenen die commentaar hadden op het off-topic gaan even wijzen op de TR mogelijkheid? Reageren op off-topic reacties is minstens zo storend als die reacties zelf ;)

Die discussie over het omzeilen van beperkingen van kortingsacties mag ook stoppen.

[ Voor 29% gewijzigd door Orion84 op 21-10-2012 14:04 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Voor mensen die crashplan overwegen, ze hebben al sinds begin September een carbonite to crashplan switch offer, gratis een jaar unlimited of 50 dollar voor dat eerste jaar voor een family account. Ik heb zelf gekozen voor het family account waarbij je 2-10 computers mag aansluiten op het account, wel allen met hetzelfde wachtwoord etc en iedereen kan bij elkaars bestanden. Ik zal het account gewoon voor mijn eigen desktop + laptop gebruiken. Had ik net zo goed dat gratis jaar kunnen aannemen I know, maar ik vond het niet zo een punt om 50 dollar neer te tellen, en na het eerste jaar zie ik het nog wel ;-)

Voorwaarde: Je bent een resident van USA (proxy gebruikt en bij het betalen netjes aangegeven dat ik non usa ben, van NL, etc, maar dat maakte ze allemaal niks uit)

http://www.crashplan.com/carboniteswitcher/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
robbinonline schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:25:
[...]

Zag het helaas vanochtend pas, heb ik weer. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Gropah schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:10:
Het gaat toch om tweakerswaardige kortingen?

Voor zover ik weet gebruikt een tweaker geen nagellak of cremespoeling. Als je nou direct naar de men expert of persoonlijke verzorging producten (zoals scheerspul) had gelinkt had ik het nog soort van semi serieus kunnen nemen. Semi ja, want een echte tweaker gebruikt geen verzorgingsproducten! :+
Zondagskindje schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:47:
[...]

Bedankt voor de tip; ik ben gek op Kneipp Badolie
Maar daar ben ik dan ook vrouw voor ;)
8)

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 13-06 10:44

p0st

Dutch Reefer

MikeOO schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:22:
[...]

Bedankt voor de tip. Ik heb je licentie ook net ontvangen en dat voor 1,79 euro.

Let wel op dat je er een GRATIS Clublidmaatschap erbij krijgt. Als je dit uitvinkt kost het spel je 2,99 euro. Dus tijdens bestellen gewoon aanlaten.

Nadat je alles binnen hebt even bij Big Fish weer inloggen en
naar Mijn Account gaan.
Dan Mijn Game Club
Onderop aanvinken: Mijn lidmaatschap opzeggen

Dan wordt de opzegging in gang gezet. Na een paar minuten krijg je een email dat de abbo over 1 maand wordt gestopt.
Anders ben je na een maand 5,99 euro p/m voor kwijt.
Thanks hiervoor, en ook thanks aan de originele poster van het bericht. Heb zojuist de licentie ook aangeschaft voor 1.79 en deze werkt :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Is dat echt een lifetime licentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-06 21:48

roelbb

knorretje

voor de vrouwelijke tweakert of de tweakert die nog wat leuks voor zijn dame zoekt:

tot 31-10 gratis verzending met code NL@OCB6

bij hunkemoller

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-06 21:30

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Thx voor de tips, heb nu ook een MBAM licentie ;)

Ik zag trouwens nog wel "actief" staan bij mijn paypal "automatische betaling overzicht". Het kan zijn dat het gewoon even duurt voor het daar ook geannuleerd wordt maar voor de zekerheid druk ik even op annuleren :)

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 11:34
dank u zeer :)
roelbb schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:09:
voor de vrouwelijke tweakert of de tweakert die nog wat leuks voor zijn dame zoekt:

tot 31-10 gratis verzending met code NL@OCB6

bij hunkemoller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Laatst online: 00:17
Jwlb schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 09:01:
[...]

Ter info: Deze was helaas al gebruikt door iemand, zonder te melden in het topic.
Jammer is dat altijd een bedankje voor de code is toch niet zo heel veel moeite!

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Waar was gisteren (zondag) trouwens die AC Ryan 'garage sale' van Clicktobuy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
Danny the dog schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 00:15:
Waar was gisteren (zondag) trouwens die AC Ryan 'garage sale' van Clicktobuy?
Die is de 28e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Damn... en dat terwijl ik m zelf nog wel gepost had in dit topic... :+
Tijd om naar bed te gaan :P

Thanks voor de reminder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:41
Freakster86 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 15:53:
Is dat echt een lifetime licentie?
Dat is natuurlijk erg makkelijk op te zoeken
http://helpdesk.malwareby...-malware-consumer-license

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Iemand al de aanbieding van de Aldi gemeld? Betreffende een MT6577 dual core smartphone met 1GB ram en QHD en 4.5 inch scherm.

Ik vermoed dat het een rebrand van Amoi N820 is, het is in iedere geval echt een koopje.

http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_zaterdag_2710_5_344.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Anoniem: 318025 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:15:
Iemand al de aanbieding van de Aldi gemeld? Betreffende een MT6577 dual core smartphone met 1GB ram en QHD en 4.5 inch scherm.

Ik vermoed dat het een rebrand van Amoi N820 is, het is in iedere geval echt een koopje.

http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_zaterdag_2710_5_344.html
Het is een AT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:18
Op de website aldi staat 1 GB geheugen, op de wolfgang site staat 512 mb. Nogal een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Iamzero456 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:36:
[...]

Op de website aldi staat 1 GB geheugen, op de wolfgang site staat 512 mb. Nogal een verschil.
Elders op de Wolfgang site staat wel 1GB RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

nmgn231 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:34:
[...]

Elders op de Wolfgang site staat wel 1GB RAM.
Daar staat ook 512mb.

Opzich wel een intressante telefoon, maar toch jammer dat het niet van een bekender merk is waardoor je weet hoe de ondersteuning (voor bijvoorbeeld een update naar 4.1) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinTheMan
  • Laatst online: 11:10
Gropah schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:27:
[...]

Daar staat ook 512mb.

Opzich wel een intressante telefoon, maar toch jammer dat het niet van een bekender merk is waardoor je weet hoe de ondersteuning (voor bijvoorbeeld een update naar 4.1) is.
Wanneer je op specificaties drukt zie je wel 1 GB werkgeheugen staan.

Zowel Aldi als Wolfgang vermelden dus 1GB werkgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Er zijn veel LEGO fans op tweakers, vast ook wel met kinderen die nog aan de DUPLO zijn.
Vandaag zag ik bij de V&D (Zoetermeer) dat je bij besteding van 10 euro aan baby- of kleuterkleding een zakje DUPLO krijgt, zoals deze.
Dus stuur moeders maar op pad voor kleding (zal geen probleem zijn) en scoor wat DUPLO om samen met de kleine tweakert mee te bouwen.

Edit:
PS, ik neem aan dat het een landelijke actie is.

[ Voor 6% gewijzigd door BounceMeister op 23-10-2012 11:40 . Reden: PS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Die Amoi is ook te verkrijgen uit China voor 180 euro. Maar qua garantie lijkt me dat lastig en ook de BTW die er nog op kan komen. Dan lijkt me die van Aldi beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Balen, de malwarebytes aanbieding lijkt verlopen, krijg de volgende mededeling:
Het ziet er naar uit dat dit product niet langer op voorraad is. Het is kennelijk populair. Neem contact op met de aanbieder van het product, of met ons: we zullen ons best doen om het weer op voorraad te krijgen.

Ik heb een ticket bij Trialpay aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
musicfreak schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:55:
Balen, de malwarebytes aanbieding lijkt verlopen, krijg de volgende mededeling:
Het ziet er naar uit dat dit product niet langer op voorraad is. Het is kennelijk populair. Neem contact op met de aanbieder van het product, of met ons: we zullen ons best doen om het weer op voorraad te krijgen.

Ik heb een ticket bij Trialpay aangemaakt.
Kreeg ik ook eerst, maar hij doet het weer hoor. Misschien wel dankzij jouw ticket :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-06 18:42

Krijg het niet voor elkaar... Heb nu al 2 spellen gekocht met me paypal maar ik blijf bij "Uw TrialPay-bestelling is in behandeling" hangen... Heeft iemand een oplossing voor mij of een eventuele tip? Betaling is gedaan met PayPall
*Ticket ingedient bij TrialPay, moest mijn bevesting van me aankoop toevoegen en de titel en het ondernummer. Nu krijg ik binnen 48 uur een reactie.

[ Voor 10% gewijzigd door Chris89 op 22-10-2012 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Chris89 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:31:
[...]

Krijg het niet voor elkaar... Heb nu al 2 spellen gekocht met me paypal maar ik blijf bij "Uw TrialPay-bestelling is in behandeling" hangen... Heeft iemand een oplossing voor mij of een eventuele tip? Betaling is gedaan met PayPall
*Ticket ingedient bij TrialPay, moest mijn bevesting van me aankoop toevoegen en de titel en het ondernummer. Nu krijg ik binnen 48 uur een reactie.
Ik kreeg op de trialpay site een soort overlay waarop ik moest klikken (nadat ik bij bigfish het spel had gekocht). Daarna kreeg ik op de site van trialpay een scherm met de details voor de malwarebytes licentie.
Misschien blokkeert iets dat bij jou. Andere browser gebruiken? Maar in jouw geval zou ik contact opnemen met trialpay als je geen email hebt gekregen met je code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Laatst online: 14-06 18:42
Swoosh schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:01:
[...]

Ik kreeg op de trialpay site een soort overlay waarop ik moest klikken (nadat ik bij bigfish het spel had gekocht). Daarna kreeg ik op de site van trialpay een scherm met de details voor de malwarebytes licentie.
Misschien blokkeert iets dat bij jou. Andere browser gebruiken? Maar in jouw geval zou ik contact opnemen met trialpay als je geen email hebt gekregen met je code.
Heb wel moeten bevestigingen dat me aankoop van me spel voltooid was maar daarna blijft hij hangen op het scherm van: Uw TrialPay-bestelling is in behandeling

Als u hebt voldaan aan de aanbiedingsvereisten van Big Fish Games, dan zal de voltooiing binnenkort worden bevestigd. Kijk over 5 minuten nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-06 16:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb ook net gebruik gemaakt van de Bigfish / malware aanbieding (via CC) en het werkt nog steeds, binnen 5 minuten alles geregeld. Let op dat je je bigfish abbonement weer uitzet ;)

Voor de liefhebbers vandaag een NAS op ibood (hoewel ik twijfel of het echt een waardige aanbieding is)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-06 23:21
Ik heb ook last van delay op TrialPay. En nu werkt ook nog eens mijn link om de status te checken niet meer, word doorgestuurd naar trialpay.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
Bood is weer eens op dreef vandaag :) nas met 2 bays, met een 2tb schroef erin voor 100 euro:
http://www.ibood.com/nl/n...ssor_en_Gigabit_Ethernet/
Merk: Iomega Type: StorCenter™ ix2 Network Storage (35888) Opvolger van de populaire ix2-200d De nieuwe generatie StorCenter-ix2 met geavanceerde mediatoepassingen Desktop model, compacte form factor Processor met 1,6 GHz 2 x 3,5" Easy-Swap SATA-II harde schijf bays RAID 0, 1, JBOD Iomega® Personal Cloud 1 x RJ45 10/100/1000Mbps (Gigabit) Ethernet-poort. LAN-standaarden: IEEE 802.3, IEEE 802.3u 1 x USB 2.0 poort (om externe HDD, printers, UPS, Bluetooth-dongle aan te sluiten) Client computers voor bestandssysteem toegang: Windows PC, Mac OS, Linux Ondersteunde netwerkbestandsprotocollen: CIFS / SMB / Rally (Microsoft), NFS (Linux / UNIX), AFP / Bonjour (Apple), FTP, TFTP, HTTP, HTTPS, WebDAV, Windows DFS, SNMP Ingebouwde Audio/Video Media Server: UPnP™ DLNA Certified - Biedt de mogelijkheid voor het streamen van foto's, audio-inhoud en video's aan een verscheidenheid van media-apparaten, zoals spelconsoles (Microsoft Xbox® 360, Sony PlayStation®3), audio bridges, iTunes™-spelers, fotolijsten, Iomega ScreenPlay producten en meer AC Voltage 100-240 VAC Stroomverbruik - 5 Watt (min) - 19 Watt (max) Geluidsniveau - 28 dB maximaal Met 256 MB DDR3 DRAM User interface in Engels, Frans, Italiaans, Duits, Spaans, Braziliaans Portugees, Russisch, Traditioneel Chinees, Vereenvoudigd Chinees, Koreaans, Japans, Arabisch, Hebreeuws, Turks, Zweeds of Pools. Nederlands wordt eind 2012 verwacht middels een software-upgrade.

Systeemvereisten: Beschikbaar 10/100/1000 Mbps netwerk Ethernet-poort (verplicht), Internet Explorer 7, Firefox® 3.x, Safari 3 of hoger browser, Personal cloud en toegang op afstand, internetverbinding, Universal Plug and Play (UPnP ™) compatibele router of beheerdersrechten voor port forward. Om Personal Cloud te implementeren, moet de gebruiker de mogelijkheid hebben om een specifieke poort toe te wijzen aan het internet

PC Systeemvereisten: Microsoft® Windows® XP / Vista / 7 (alle versies-exclusief XP 64 bit voor Personal Cloud) Mac® Systeemvereisten: Mac OS X 10,5 tot 10,7 LinuxSystem Vereisten: Redhat Enterprise Linux 4/5 Desktop / Workstation, Ubuntu 7,10 tot 10,10, Fedora 7/8, Fedora Core 5/6, OpenSUSE 10.3 tot 11.3, Debian 4 Aanbevolen minimale constante verbindingssnelheden voor een goede Personal Cloud ervaring: - Download: 2,5 Mbit/s, Opladen: 500 kBit/s Wat je krijgt: Iomega® StorCenter™ ix2 Network Storage, 2-bays waarvan 1 met 2TB-schijf, Ethernet-kabel, voeding, gedrukte Quick Start Guide, Software Download (met): StorCenter Manager-software, Iomega QuikProtect back-up software, User Help Documentatie Afmetingen: 20,16 x 9,93 x 14,86 cm Gewicht: 2,49 kg Garantie: Drie jaar beperkte garantie met productregistratie binnen 90 dagen na aankoop De verwachte verzenddatum van dit product is 2 november 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-06 22:41

Bolletje

Moderator Harde Waren
Zit geen schijf in. Is een foutje van iBood (zie reacties).

Dus niet heel geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Swoosh schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 22:28:
[...]
Kreeg ik ook eerst, maar hij doet het weer hoor. Misschien wel dankzij jouw ticket :P
;-) Dat zou kunnen, heb iig net ook kunnen bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440041

De playbook 64gb is flink in prijs gezakt.
http://www.bol.com/nl/p/b...ok-64gb/9005000011447630/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 17:56

BLACKfm

o_O

Logitech is jarig en geeft weer leuke korting in hun VIP store.

Je moet daar blijkbaar wel lid van zijn c.q. voor zijn aangemeld. Maar dit is de link die ik kreeg:

http://buy.logitech.com/s...st_VIP_email_102012_nl_nl

Zo zie ik bijvoorbeeld de Cordless Desktop® MX™ 5500 Revolution voor 93 euro, 115 is goedkoopst in pricewatch. En ze hebben elke dag een dagaanbieding (momenteel een muis M515 voor 25 euro).

p.s. Logitech heeft geen verzendkosten (standaard zending)

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
jooproo schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:55:
Bood is weer eens op dreef vandaag :) nas met 2 bays, met een 2tb schroef erin voor 100 euro:
http://www.ibood.com/nl/n...ssor_en_Gigabit_Ethernet/

[...]
Foutje van iBOOD in de omschrijving, het betreft vandaag het diskless model.
Geen harde schijf dus niet meer heel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:28
Bij de Kruidvat: 2 x €25,- iTunes gift card voor €40,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-06 19:42
BLACKfm schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:08:
Logitech is jarig en geeft weer leuke korting in hun VIP store.

Je moet daar blijkbaar wel lid van zijn c.q. voor zijn aangemeld. Maar dit is de link die ik kreeg:

http://buy.logitech.com/s...st_VIP_email_102012_nl_nl

Zo zie ik bijvoorbeeld de Cordless Desktop® MX™ 5500 Revolution voor 93 euro, 115 is goedkoopst in pricewatch. En ze hebben elke dag een dagaanbieding (momenteel een muis M515 voor 25 euro).

p.s. Logitech heeft geen verzendkosten (standaard zending)
Om toch gebruik te kunnen maken van de vip inlog pagina als je nooit iets gekocht hebt bij logitech.com koop iets op logitech.com en kies vooruitbetaling, zodat je account tenminste wordt aangemaakt en je kunt dan inloggen in het 'VIP' gedeelte. Dit werkte iig bij mij. _/-\o_
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
http://www.bol.com/nl/l/s...e/N/4286379737/index.html

Windows 8 in de aanbieding.

[ Voor 57% gewijzigd door Orion84 op 23-10-2012 22:38 . Reden: Referrer uit de URL gesloopt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Vup is dus upgrade, misschien hadden ze dat er bij BOL iets beter neer kunnen zetten.

Sorry voor de nutteloze post dan maar.

[ Voor 64% gewijzigd door Ernemmer op 23-10-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ernemmer schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:00:
Vup is dus upgrade, misschien hadden ze dat er bij BOL iets beter neer kunnen zetten.

Sorry voor de nutteloze post dan maar.
Dat is deze ook niet lijkt me? Staat nergens dat het VUP is, enkel upgrade maar kom er niet uit of ze daarmee bedoelen 7 naar 8.

http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350628,492187.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Kun je ook zo'n upgrade kopen als je van Windows Vista komt (legaal)?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:56
LuPo schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:08:
Kun je ook zo'n upgrade kopen als je van Windows Vista komt (legaal)?
ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
Verrassingsbox voor €19,99 (waarde van €100) bij Buy this Today.

http://www.buythistoday.e...7&4dsid=1&4dkn=svwhvpmruc

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
pinokkia schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:27:
Verrassingsbox voor €19,99 (waarde van €100) bij Buy this Today.

http://www.buythistoday.e...7&4dsid=1&4dkn=svwhvpmruc
Beetje overtrokken met dat kraslot wat ze erin hebben gedaan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
MmarkM schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:29:
[...]

Beetje overtrokken met dat kraslot wat ze erin hebben gedaan. :9
Ben benieuwd wie er allemaal gaat bestellen en of het beter is dan Bestoffer4u's verrassingspakket. :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 15-06 11:55
pinokkia schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:37:
Ben benieuwd wie er allemaal gaat bestellen en of het beter is dan Bestoffer4u's verrassingspakket. :)
Pfff, "met een waarde van meer dan € 100,00" is natuurlijk pure onzin en misleiding, maar what is new.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Pascal schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:13:
[...]

Om toch gebruik te kunnen maken van de vip inlog pagina als je nooit iets gekocht hebt bij logitech.com koop iets op logitech.com en kies vooruitbetaling, zodat je account tenminste wordt aangemaakt en je kunt dan inloggen in het 'VIP' gedeelte. Dit werkte iig bij mij. _/-\o_
-
Zou iemand me kunnen vertellen of de Logitech Z715 goedkoper is in het VIP gedeelte? In de pricewatch zijn ze allemaal rond de 100 euro

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
  • Laatst online: 06:31
-tom-562 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:06:
[...]

Zou iemand me kunnen vertellen of de Logitech Z715 goedkoper is in het VIP gedeelte? In de pricewatch zijn ze allemaal rond de 100 euro
niet aanwezig. ik heb 2 sets gechecked met de PW en waren niet goedkoper dan goedkoopste, Z623 voor 143,65. Z523 voor 67,99

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Freakster86 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:18:
Code voor thuisbezorgd.nl:

ktl875y6 = 20% korting

Werkt nog steeds :) (vergeet cashback niet)
En ook vandaag de werking nog even getest. (En werkt!) Bedankt!
Pagina: 1 ... 17 ... 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.

Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.

Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.

Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.