Hier nog zo'n groupon code: QXqTM0lORF
Gebruikt, hartelijk dank!melk0r schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:04:
5 euro korting bij een groupon bestelling...alleen vandaag nog te gebruiken als het goed is:
us0IikyxDn
Het is een persoonlijke unieke code dus geef even aan dat je er gebruik van hebt gemaakt.
Ik kreeg net een prijsalert van corsair geheugen, op de site staat precies hetzelfde type nummer, klopt dit of zie ik iets over het hoofd?..........

Als je doorklikt zie je weer eens Centralpoint.nl staan. Die toko maakt zoveel fouten dat is niet normaal meer. Je kan het proberen maar ze annuleren waarschijnlijk toch.jeroenjeroen schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:56:
Ik kreeg net een prijsalert van corsair geheugen, op de site staat precies hetzelfde type nummer, klopt dit of zie ik iets over het hoofd?..........![]()
[afbeelding]
Eerlijk gezegd kunnen ze hier echt niet wegkomen met foute EAN matching (CML8GX3M2A1600C9).
Lol heb trouwens nog een setje bij besteld, prop ik meteen wat extra geheugen erbij in m'n workstation XD
Megamind schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 20:21:
Eerlijk gezegd kunnen ze hier echt niet wegkomen met foute EAN matching (CML8GX3M2A1600C9).
Ik heb ook een setje besteld, ik ben benieuwd
hier ook wat extra ram besteld, ben benieuwd
Ik zou maar oppassen met misprijzingen bij de combinatie Bol.com en Centralpoint, die twee gaan naar elkaar wijzen en als je betaald hebt mag je hopen dat je je geld ooit nog terugkrijgt en als je voor acceptgiro hebt gekozen krijg je incassobureaus op je dak. Dat circus begin ik niet meer aan.
Anoniem: 471803
Dank u wel! Onbeperkt pannenkoeken voor 4 euro, yumFreakster86 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:05:
Hier nog zo'n groupon code: QXqTM0lORF
We wachten het af, ik heb gewoon een betalingsbevestiging gekregen van 21 euro. Dat lijkt me bindend, toch?Reiben schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 20:40:
Ik zou maar oppassen met misprijzingen bij de combinatie Bol.com en Centralpoint, die twee gaan naar elkaar wijzen en als je betaald hebt mag je hopen dat je je geld ooit nog terugkrijgt en als je voor acceptgiro hebt gekozen krijg je incassobureaus op je dak. Dat circus begin ik niet meer aan.
Er zijn genoeg topics in het shopping forum met vergelijkbare casussen. Die kan je makkelijk vinden via search of even de eerste paar pagina's scannen. Lijkt me iig niet de bedoeling dit in dit topic verder over door te vragen.Rikkiz0r schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 20:48:
[...]
We wachten het af, ik heb gewoon een betalingsbevestiging gekregen van 21 euro. Dat lijkt me bindend, toch?
Kort antwoord. Nee, is niet bindend.
En bol.com is er al weer bij
Hij is weggehaald bij centralpoint. Vraag mij af wanneer ze centralpoint eruit gaan slopen daar.
*knip*
Vragen naar codes is niet de bedoeling.
Vragen naar codes is niet de bedoeling.
[ Voor 75% gewijzigd door Orion84 op 16-10-2012 09:28 ]
Anoniem: 283748
Laat even weten als je hem gebruikt; dan haal ik hem weg.Versio viert vandaag 4 jarig bestaan en de aanmelding van de dertigduizendste klant
<geneuzel>
Om zowel het vierjarig bestaan als de aanmelding van de dertigduizendste klant te vieren ontvangen klanten van Versio een kortingscode ter waarde van 4 euro:
# De kortingscode is 4 euro waard en goed voor bijvoorbeeld een gratis .NL of .BE domeinnaam.
# De kortingscode kan éénmaal gebruikt worden.
# De kortingscode kan door iedereen gebruikt worden, BEHALVE door uzelf. Hiermee willen we klanten aansporen om via social-media, webblogs en hun favoriete forums in contact te komen met andere klanten van Versio en hun kortingscodes uit te wisselen. Ook is het natuurlijk mogelijk om de kortingscode weg te geven aan iemand die nog geen klant is. Het is niet toegestaan om uw kortingscode zelf te gebruiken, ook niet via een ander klanten account.
# De kortingscode is maximaal 14 dagen geldig of zolang de voorraad strekt.
# Indien de kortingscode bij een verkeerde bestelling wordt ingevoerd, dan kunnen wij de kortingscode niet heractiveren.
# De kortingscode kunt u invullen op de betaalpagina, bovenaan alle betalingsopties.
Uw UNIEKE kortingscode is: Gebruikt
Ja, hier...Anoniem: 283748 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:43:
[...]
Laat even weten als je hem gebruikt; dan haal ik hem weg.
Bol.com plaza lijkt een groter probleem te hebben op dit moment.Cyleo schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:01:
En bol.com is er al weer bijHij is weggehaald bij centralpoint. Vraag mij af wanneer ze centralpoint eruit gaan slopen daar.
Veel producten kosten nu opeens veel minder dan de eerste volgende in de pricewatch..
Kijk maar eens naar de Coolermaster behuizingen bijvoorbeeld.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Ook centralpoint zo te zien.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
lekker bezig die jongens daarEagle Creek schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:55:
Ook centralpoint zo te zien.
Centralpoint is geen probleem. Gewoon een maand wachten dan komt het wel. Althans dat is mijn ervaring met hen.
Ik heb deze pricewatch: Cooler Master Centurion 5 II besteldDanny the dog schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:53:
[...]
Bol.com plaza lijkt een groter probleem te hebben op dit moment.
Veel producten kosten nu opeens veel minder dan de eerste volgende in de pricewatch..
Kijk maar eens naar de Coolermaster behuizingen bijvoorbeeld.
Eens zien of het geleverd wordt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo, Centurion 5 II ook besteld met acceptgiro.
http://specs.tweak.to/18230
Verdorie, te laat voor het geheugen en ik heb geen behuizing nodig. zijn er nog meer dingen van bol plaza die leuk geprijsd zijn? 
edit: toch maar een behuizing besteld (betaling acceptgiro, leuk cadeau voor een vriend
)
edit: toch maar een behuizing besteld (betaling acceptgiro, leuk cadeau voor een vriend
[ Voor 26% gewijzigd door Terrz op 15-10-2012 22:53 ]
Alle eerdere ervaringen met bol en centralpoint liepen uit op niks geleverd krijgen dus dit is toch nutteloos om te proberen.
Je moet het natuurlijk allemaal zelf weten, maar het zorgt allemaal weer voor een hoop moeite en gezeur.
De productcode lijkt op Centralpoint ook daadwerkelijk te linken naar de behuizing, dus dit zou geen cartridge moeten zijn. Hoewel de prijs misschien wel erg laag is. Zal uiteindelijk wel een foutje betreffen.
En verder...
En verder...
Hier zou een Tweaker nog net wat aan kunnen hebben. Laat even weten als je hem gebruikt hebt.Om zowel het vierjarig bestaan als de aanmelding van de dertigduizendste klant te vieren ontvangen klanten van Versio een kortingscode ter waarde van 4 euro:
# De kortingscode is 4 euro waard en goed voor bijvoorbeeld een gratis .NL of .BE domeinnaam.
# De kortingscode kan éénmaal gebruikt worden.
# De kortingscode kan door iedereen gebruikt worden, BEHALVE door uzelf. Hiermee willen we klanten aansporen om via social-media, webblogs en hun favoriete forums in contact te komen met andere klanten van Versio en hun kortingscodes uit te wisselen. Ook is het natuurlijk mogelijk om de kortingscode weg te geven aan iemand die nog geen klant is. Het is niet toegestaan om uw kortingscode zelf te gebruiken, ook niet via een ander klanten account.
# De kortingscode is maximaal 14 dagen geldig of zolang de voorraad strekt.
# Indien de kortingscode bij een verkeerde bestelling wordt ingevoerd, dan kunnen wij de kortingscode niet heractiveren.
# De kortingscode kunt u invullen op de betaalpagina, bovenaan alle betalingsopties.
Uw UNIEKE kortingscode is: VERSIO-4-JAAR-23420-ZXBWR-UFCJB-OMNVT
Gebruikt, hardstikke bedankt hiervoor.Xi-s schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:13:
De productcode lijkt op Centralpoint ook daadwerkelijk te linken naar de behuizing, dus dit zou geen cartridge moeten zijn. Hoewel de prijs misschien wel erg laag is. Zal uiteindelijk wel een foutje betreffen.
En verder...
[...]
Hier zou een Tweaker nog net wat aan kunnen hebben. Laat even weten als je hem gebruikt hebt.
Die kast is ook graf lelijk om eerlijk te zijn.Xi-s schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:13:
En verder...
[...]
Hier zou een Tweaker nog net wat aan kunnen hebben. Laat even weten als je hem gebruikt hebt.
In vervolg op de messen op de vorige pagina: Er zijn tegenwoordig Sola fabriekswinkels in diverse steden (ik kocht een stalen mesje en een ceramische wok met aardige kortingen in Haarlem). Koop Nederlandse waar, enz. Het is volgens mij best goed spul.
Anoniem: 440041
Sola is geen nederlands merk en die fabriekswinkels hebben te hoge prijzen.mae-t.net schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 01:32:
In vervolg op de messen op de vorige pagina: Er zijn tegenwoordig Sola fabriekswinkels in diverse steden (ik kocht een stalen mesje en een ceramische wok met aardige kortingen in Haarlem). Koop Nederlandse waar, enz. Het is volgens mij best goed spul.
Vb messenset van sola was bij de fabriekswinkel 69.95 en bij de makro 24.95 ex btw.
Ik ook zo'n code: VERSIO-4-JAAR-29827-RDQFE-30167-48585
Er staat nog wel een ander type op voor hetzelfde bedrag:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M4X1600C9G | € 20,51 | € 20,51 |
Is wel een set van 4x2GB
[ Voor 85% gewijzigd door Eärendil op 16-10-2012 09:40 ]
Uw UNIEKE kortingscode is: VERSIO-4-JAAR-CRSOT-73196-92496-FTNCQ
De pricewatch: HTC Desire C Zwart is nu €149,99 bij Vodafone (gezien in de landelijke folder). Als je een F&F code kunt bemachtigen is hij zelfs maar 112,50!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
149,99 kost ie ook als prepaid bij T-mobile en o.a. phonehouseLuPo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:58:
De pricewatch: HTC Desire C Zwart is nu €149,99 bij Vodafone (gezien in de landelijke folder). Als je een F&F code kunt bemachtigen is hij zelfs maar 112,50!
@pelt, @Eärendil
Gebruikt
Hier nog een code:
VERSIO-4-JAAR-DSNAT-QIWHT-22268-XDUKY
Gebruikt
Hier nog een code:
VERSIO-4-JAAR-DSNAT-QIWHT-22268-XDUKY
Nee hoor. Is een HDMI kabel.
Oftewel, CP maakt er weer een bende van.
En de geheugenreepjes zijn, uiteraard, geannuleerd 
"Geachte heer Xxx,
Onderstaand artikel uit uw bestelling met bestelnummer 8050311860 is door de verkoper helaas geannuleerd.
Bestelnummer: 8050311860
Artikel: DDR3 1600MHz 8GB 2x240 Dimm Unbuffered 9-9-9-24 Vengeance Low Profile Heatspreader Core i7 Core i5 and Core 2/AMD Phenom II - Dual Channel 1.5V -
Aantal: 1"
"Geachte heer Xxx,
Onderstaand artikel uit uw bestelling met bestelnummer 8050311860 is door de verkoper helaas geannuleerd.
Bestelnummer: 8050311860
Artikel: DDR3 1600MHz 8GB 2x240 Dimm Unbuffered 9-9-9-24 Vengeance Low Profile Heatspreader Core i7 Core i5 and Core 2/AMD Phenom II - Dual Channel 1.5V -
Aantal: 1"
Nickname does not reflect reality
Hier ook geannuleerd. De kast zal net zo gaan vermoed ik.
Nog een Versio code: Uw UNIEKE kortingscode is: VERSIO-4-JAAR-27007-EPICA-CNZPD-29790
Mijn bestelling van de Centurion 5 is geannuleerd. In de pricewatch staan nu meerdere geheugenmodules van CentralPoint die naar hdmi kabels wijzen en dus goedkoop op bol.com staan.
Bedankt, is er een mogelijkheid de vrije datums te zien waar nog voor het actie tarief geboekt kan worden? Ze bieden Boedapest vanaf Eindhoven voor 2 euro aan maar als je gaat zoeken vind je die vlucht alleen maar duurder.TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:50:
Ik wil jullie even de tip meegeven dat je bij ryanair wel degelijk voor een prikkie kunt vliegen, als je genoeg hebt aan handbagage, zo heb ik retourtje budapest voor 1,98 euro per persoon geboekt. Ook heb ik geen creditcard kosten omdat ik speciaal voor ryanair een mastercard prepaid gebruik. (netteller en skrill/moneybookers geven die uit) vroeger was het met een prepaid visa zo en had ik daarom dat dus ook. Ik maakte toen soms ook gebruik van bijvoorbeeld midagje londen vanuit eindhoven voor 1 cent heen 1 cent terug. Had dan wel kosten van airport naar de stad en terug (12-13 euro pp) en uiteraard kosten naar EH airport, maargoed. Dingen als eindhoven milaan voor 20 euro retour gaan ook prima van tijd tot tijd. Verder ook wel eens voor vrienden een dagje of weekendje van plek X naar Y geboekt voor maar 1 cent per vlucht per persoon toendertijd. Bijvoorbeeld zweedse vrienden vanaf stockholm naar berlijn.
Wil je in hoogseizoen toch een koffer meenemen dan kost dat helaas 50 euro extra, en nu in laagseizoen 30 euro, het valt alsnog allemaal wel mee.
Dussedorf (weeze) airport heeft de tarieven nog beter zitten, en brussel (charleroi) airport al helemaal. Vanuit charleroi 2 weken geleden voor herfstvakantie met 5 man voor nog geen 170 euro per persoon incl benzine naar brussel, de parkeerkosten voor een week, de vlucht met 2 koffers, een week autohuur op mallorca, en hotelkosten kunnen boeken. Hou je lekker budget over voor op het eiland
EDIT: Oh.. tweakerwaardig heet het topic nu ineens, moet ik nu dan een apart topic aanmaken om deze post te plaatsen? Wat is tweakerwaardig? Ik denk dat er hier genoeg mensen zitten die best aan de regels willen voldoen, maar die zijn dan niet helemaal duidelijk zo. Ik zou het persoonlijk fijn vinden als de regels gewoon netjes blijven op 'alle algemene aanbiedingen die enigzins echt aanbiedingen zijn, en niet te ver offtopic lullen'. Ik denk dat de meeste mensen het hier met mij eens zijn, maar we horen dus graag van een moderator wat nou echt de bedoeling is.
Ik neem aan voor Versio hosting?Vinh! schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:03:
Uw UNIEKE kortingscode is: VERSIO-4-JAAR-33701-82065-80194-NODTK
Wat doet de code?
4 euro korting zoals je kan zien enkele post boven jeTrekDr0p schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:08:
[...]
Ik neem aan voor Versio hosting?
Wat doet de code?
Goed, de CoolerMaster behuizing doet een Belkin hoes voor de GS3 lijken volgens de mail die ik van Bol.com gehad heb.
Mja ten tijde van bestelling gecontroleerd op EAN code zowel Google als op CentralPoint, en deez gaf ook daar aan dat het de CM behuizing was, alleen twee keer duurder (€45,- tov €20 op Bol,com).
Mja heb hem maar geannulleerd, geen zin in gezeik en als hij geleverd werd was het mooi meegenomen.
Mja ten tijde van bestelling gecontroleerd op EAN code zowel Google als op CentralPoint, en deez gaf ook daar aan dat het de CM behuizing was, alleen twee keer duurder (€45,- tov €20 op Bol,com).
Mja heb hem maar geannulleerd, geen zin in gezeik en als hij geleverd werd was het mooi meegenomen.
⏩ PVOutput☀️
Geachte heer, mevrouw,Quad schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:33:
Goed, de CoolerMaster behuizing doet een Belkin hoes voor de GS3 lijken volgens de mail die ik van Bol.com gehad heb.
U heeft bij Bol.com het volgende besteld:
Cooler Master behuizing: RC-502-SKN1
Deze order is door een verkeerd gekoppelde EAN code door besteld bij de externe partner Centralpoint.nl als:
Belkin Cooler Master behuizing: RC-502-SKN1 (F8M410CWC01)
Daar er op basis van artikelcode wordt doorbesteld, wordt er dus een Belkin Hoes voor de Samsung Galaxy SIII geleverd, waarvoor onze excuses.
U kunt het artikel weigeren aan de deur, of retourmelden via uw Bol.com account. Eventuele gemaakte verzendkosten kunt u uiteraard declareren bij Centralpoint.nl .
Excuses voor het ongemak.
Zucht hij is inmiddels verzonden. Postbode kennende gooit hem in brievenbus ipv aan te bellen en afleveren en wordt dus niet kunnen weigeren aan de deur.
We gaan het meemaken.
Edit@Mod, je hebt gelijk. Ontopic maar weer
We gaan het meemaken.
Edit@Mod, je hebt gelijk. Ontopic maar weer
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 16-10-2012 16:12 ]
⏩ PVOutput☀️
[Edit] achterhaald
[ Voor 126% gewijzigd door ArnieNFW op 16-10-2012 19:55 ]
Helaas is er momenteel geen manier om de ryanair actietarieven aan datums te koppelen, het is echt handmatig zoeken. Skyscanner helpt wel een beetje overigens. Als voorbeeld vind ik daar woensdag 7 nov heen en 14 terug van brussel south naar budapest tickets voor 1,98pp retour incl 10 kilo handbagage en via mastercard prepaid dus zonder extra kosten. Voor de belgen onder ons interessanter dan voor ons, maar toch, zeker ook de moeite waard voor zonnigere bestemmingen in nov-feb zoals weekje gran canaria voor 60pp (een van de duurdere zonbestemmingen maar wel de warmste waar ryanair heen gaat)
[ Voor 60% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 16-10-2012 21:37 ]
En hoe heb je dan dat hele goedkope weekje vakantie bij elkaar geregeld?TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:29:
Helaas is er momenteel geen manier om de ryanair actietarieven aan datums te koppelen, het is echt handmatig zoeken. Skyscanner helpt wel een beetje overigens. Als voorbeeld vind ik daar woensdag 7 nov heen en 14 terug van brussel south naar budapest tickets voor 1,98pp retour incl 10 kilo handbagage en via mastercard prepaid dus zonder extra kosten. Voor de belgen onder ons interessanter dan voor ons, maar toch, zeker ook de moeite waard voor zonnigere bestemmingen in nov-feb zoals weekje gran canaria voor 60pp (een van de duurdere zonbestemmingen maar wel de warmste waar ryanair heen gaat)
Voor mij is Brussel nl. zeer interresant
Bij Albert Heijn in de Garage Sale vanaf a.s. vrijdag t/m zondag de Samsung Galaxy Tab 2 7" 8GB (P3110) voor 199,- euro, toch twee tientjes minder dan de goedkoopste in de PW. Op=op.
Brussel Charleroi heeft inderdaad veel mogelijkheden, denk dat ik maar naar het zuiden moet verhuizenTWeaKLeGeND schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:29:
Het is wel brussel zuid airport he:maartend schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:28:
[...]
En hoe heb je dan dat hele goedkope weekje vakantie bij elkaar geregeld?
Voor mij is Brussel nl. zeer interresant
Maandag 22 tot maandag 29 oktober kostte enkele weken geleden 16 euro per persoon heen en 16 euro pp terug maal 5 + 60 euro voor 2 koffers + 130 euro benzine en parkeerkosten is totale logistieke kosten van 350 euro aan deze kant incl vlucht terug. Huur van auto in laagseizoen is 100 euro, was niet nodig, maar toch maar gedaan voor het gemak, gooi er nog 50 euro benzine bij, totale logistieke kosten 500 euro. Tel daar 2x een 3 persoons 2 sterren kamer van 180 euro bij op en je komt op 172 euro per persoon voor een weekje mallorca vervoer en hotel (welliswaar eentje waar veel jongeren op af komen en je dus met wat geluidsoverlast te maken zou kunnen krijgen, maargoed, gezelfschap bestaan ook uit jongeren dus die kunnen wel tegen wat geluid)
Ryanair wilde dolgraag van eindhoven ook een hub maken, waardoor we dezelfde mogelijkheden zouden krijgen als dusseldorf weeze en brussel charleroi, maar onze regering was het daar niet mee eens. Weeze is voor veel mensen de beste keuze voor ryanair, ook een weekje parkeren kost daar maar 43 euro dus dat scheelt ook weer.
Gewoon af en toe kijken dus!! En bestemmingen die minder interessant lijken zijn toch best leuk heb ik ervaren, kost me niks, maar heb toch de tijd van mijn leven en ben dan weer a place traveled to rijker.
Gezien dit niet echt een aanbieding is maar meer een goede tip voor 'Hollanders' ;-) denk ik dat het verder niet nuttig is om specifieke tickets gevallen en routes te bespreken hier, dat kan eventueel in een apart topic, ik heb enkele tips gegeven en aangegeven hoe het onder andere mogelijk is om een weekendje midweekje of hele week met een klein budget weg te kunnen onder eigen beheer met ryanair.
Wil je meer weten of vragen, feel free to DM me
[ Voor 37% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 16-10-2012 23:34 ]
Een tweaker leest in z'n vrije tijd ook kranten
Gratis voor Twee weken en stopt automatisch.
http://abonnementen.vk.nl/2wkgratis/
Actievoorwaarden
Deze aanbieding is geldig tot 15/11/2012.
U ontvangt 2 weken gratis de Volkskrant.
Na 2 weken stopt de bezorging automatisch.
Elk huishouden mag, tijdens de campagneperiode, eenmalig deelnemen aan deze actie.
De actie is niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen.
De Volkskrant behoudt zich het recht voor om zonder opgaaf van redenen de actie te wijzigen of te beëindigen.
Door akkoord te gaan met de voorwaarden geeft u de Volkskrant toestemming u éénmalig per email en telefoon te benaderen voor een fantastische aanbieding.
De Volkskrant gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens.
Ga voor meer informatie naar www.volkskrant.nl/service.
Ziet er 'eerlijk' uit. Ze zullen je gewoon bellen of je niet klant wilt worden. Ik heb wel interesse eens een papieren krant te ontvangen.
Deze aanbieding is geldig tot 15/11/2012.
U ontvangt 2 weken gratis de Volkskrant.
Na 2 weken stopt de bezorging automatisch.
Elk huishouden mag, tijdens de campagneperiode, eenmalig deelnemen aan deze actie.
De actie is niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen.
De Volkskrant behoudt zich het recht voor om zonder opgaaf van redenen de actie te wijzigen of te beëindigen.
Door akkoord te gaan met de voorwaarden geeft u de Volkskrant toestemming u éénmalig per email en telefoon te benaderen voor een fantastische aanbieding.
De Volkskrant gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens.
Ga voor meer informatie naar www.volkskrant.nl/service.
Ziet er 'eerlijk' uit. Ze zullen je gewoon bellen of je niet klant wilt worden. Ik heb wel interesse eens een papieren krant te ontvangen.
Thanks, die van het AD is net afgelopenHoaHong schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:55:
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Laat even een berichtje achter als je hem gebruikt hebt.
Uw UNIEKE kortingscode is: VERSIO-4-JAAR-MYOTG-WZTBA-93496-43618
Uw UNIEKE kortingscode is: VERSIO-4-JAAR-MYOTG-WZTBA-93496-43618
Ga em nu gebruiken, een vriendin had voor schoolproject nog domeinnaam nodig :-) Hoop dat niemand me voor is we zitten nu namelijk domeinnaam te verzinnen. Je kan em eventueel verwijderen daar ik em gebruiken zal, alvast bedankt ;-)
[ Voor 36% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 17-10-2012 00:42 ]
Iemand misschien nog een Versio code ruilen met mij?
http://specs.tweak.to/18230
Ruilen? Vragen om codes is hier in ieder geval niet toegestaan, maar ruilen zal je toch echt even moeten uitleggen. (en is wss alsnog niet toegestaan)
Je moet de code persé aan iemand anders geven omdat je hem zelf niet mag gebruiken. Als je hem dus met iemand ruilt, heb je beiden een code die je zelf kunt gebruiken.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:20:
Ruilen? Vragen om codes is hier in ieder geval niet toegestaan, maar ruilen zal je toch echt even moeten uitleggen. (en is wss alsnog niet toegestaan)
Exact. Als je een code hebt: gewoon posten. Vragen om te ruilen is hetzelfde als vragen.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:20:
En als ik dat zo zie worden er hier genoeg gepost om zelf ook een graantje mee te kunnen pikken.
[ Voor 12% gewijzigd door Orion84 op 17-10-2012 16:45 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
VERSIO-4-JAAR-66983-CGMZV-KMVSW-BLPYF
VERSIO-4-JAAR-92788-12049-29190-66539
Het is onwaarschijnlijk hoe snel unieke kortingscodes hier altijd al weer gebruikt blijken te zijn..het is mij nog nooit gelukt in elk geval...:S Kennelijk zitten hier mensen de hele dag te F5-en :-)
Laat maar..
Je bent niet de enige.melk0r schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:28:
Het is onwaarschijnlijk hoe snel unieke kortingscodes hier altijd al weer gebruikt blijken te zijn..het is mij nog nooit gelukt in elk geval...:S Kennelijk zitten hier mensen de hele dag te F5-en :-)
Overigens niet slim gedaan van ze dat iemand meerdere codes kan gebruiken. Ze hadden dit type code maar eenmaal moeten toestaan per klant.
[ Voor 17% gewijzigd door Perkouw op 17-10-2012 17:30 ]
Als iemand anders ook 4 euro korting wil op een hele trage webhosting, bij deze:
VERSIO-4-JAAR-82555-NROXG-40263-65825
Fout opgetreden: Deze kortingscode is helaas niet meer beschikbaar of incorrect.Autowiel schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:47:
Als iemand anders ook 4 euro korting wil op een hele trage webhosting, bij deze:
<1 minuut was hij dus al weg
Weinig geld voor een 2 TB harde schijf, nog maar 2 beschikbaar bij 4Launch
pricewatch: Samsung Spinpoint F4 EG HD204UI, 2TB
[ Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 17-10-2012 19:20 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
één besteldjanvanduschoten schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:19:
Weinig geld voor een 2 TB harde schijf, nog maar 2 beschikbaar bij 4Launch
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Niet vergeten de firmware voor de zekerheid bij te werken, aangezien je nooit kunt weten of je de juiste versie hebt.
http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=200161
http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=200161
[ Voor 20% gewijzigd door MegaTronics op 17-10-2012 19:36 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Dat is allang niet meer nodig voor de nieuwe lichting van die harde schijven (of 4Launch moet nog een hele oude batch zijn tegengekomen in het magazijn).
"When you grow up your heart dies"
Kreeg n mailtje van Clicktobuy.
Zondag 28 oktober gaan ze op n geheime locatie in NL de laatste 800 AC Ryan PlayOn!'s + accesoires verkopen tegen dumpprijzen. Dus... als je in de buurt woont van een van de grote steden in t midden des lands heb je geluk. De kans dat ze naar Limburg, Groningen of Zeeland komen lijkt me nl erg klein
Zondag 28 oktober gaan ze op n geheime locatie in NL de laatste 800 AC Ryan PlayOn!'s + accesoires verkopen tegen dumpprijzen. Dus... als je in de buurt woont van een van de grote steden in t midden des lands heb je geluk. De kans dat ze naar Limburg, Groningen of Zeeland komen lijkt me nl erg klein
Op Zondag 28 oktober a.s organiseert ClickToBuy een speciale dag waarop de laatste 800 AC Ryan Media producten worden verkocht tegen absurd lage prijzen. Deze verkoop zal ergens op een nog geheime locatie in Nederland plaats vinden en alles moet weg!
Om jullie allemaal te trakteren op leuke feestdagen gaan wij de laatste producten van AC Ryan bijna gratis weg geven. Wij hebben nog verschillende players staan waaronder de AC Ryan Playon HD mini 73200, de AC Ryan Playon HD Essential, AC Ryan Playon HD en tot slot diverse rand accessoires!
Wij gaan er voor zorgen dat het echt de moeite waard zal zijn om naar onze geheime verkoop te komen! Zorg dat jij Zondag vrij houdt en hou onze Facebook pagina en de gaten (en LIKE deze pagina gelijk even). Hou je van elektronica en van weinig betalen? Mis dit dan NIET! Een soort Project-X voor gadget freaks.
Datum: Zondag 28 oktober 2012
Tijd: 10:00 – 17:00 (of tot uitverkocht)
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
10% korting bij xstra.eu met EMAIL102012
(code gekregen na subscriben nieuwsbrief, werd ik om gevraagd via mail)
Is dealer van o.a. Pretec en AFOX, maar het interessantst lijken me de USB 3.0-kaartlezers en de geheugenkaartjes. Verzendkosten wel zes euro binnen EU.
(code gekregen na subscriben nieuwsbrief, werd ik om gevraagd via mail)
Is dealer van o.a. Pretec en AFOX, maar het interessantst lijken me de USB 3.0-kaartlezers en de geheugenkaartjes. Verzendkosten wel zes euro binnen EU.
Ik had nog een bod gedaan op die partij van 10.000 euro excl btw (1700 spelers) en de veilingmeester gaf an dat mijn bod niet het hoogste was maar wel goed genoeg om toch even te komen kijken, wilde nog wel tot 17k gaan (tientje de stuk) maar kon helaas niet op kijkdag komen en heb het maar laten gaan, ik gok dat clicktobuy om en nabij dat bedrag heeft neergeteld.Danny the dog schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:18:
Kreeg n mailtje van Clicktobuy.
[...]
Geen toegang voor consumenten begrijp ik?
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Vast wel, ze willen gewoon de hele partij weer in 1x kwijt dus iedereen die er een paar wilt komen halen is welkom, geld hebben ze er al lang uit.
20% korting op wefashion.com
VERONICA2266, geldig tot en met 28 oktober.
FREE889 voor gratis verzending, maar is niet tegelijk te gebruiken, t/m 22 oktober geldig.
VERONICA2266, geldig tot en met 28 oktober.
FREE889 voor gratis verzending, maar is niet tegelijk te gebruiken, t/m 22 oktober geldig.
Als iemand dan het adres wil posten zodra dat bekend is komen er vast nog wat consumenten langs
Dan moet je inderdaad goed opletten wat je koopt. Op sommige artikelen leken de kortingen (uitverkoop, niet de reguliere fabriekswinkelprijzen) me wel goed. In elk geval lijkt het vervangen van teflonbeklede pannen door met ceramiek beklede pannen me wel tweakerwaardig (high tech), en als je dat beter bij de Makro kan doen.. Veel lezers zullen wel iemand met een Makropasje kennen ook.Anoniem: 440041 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 05:51:
[...]
Sola is geen nederlands merk en die fabriekswinkels hebben te hoge prijzen.
Vb messenset van sola was bij de fabriekswinkel 69.95 en bij de makro 24.95 ex btw.
Waar komt Sola volgens jou eigenlijk vandaan? Het merk dat ik ken bestaat sinds 1922 (voorloper 1868) en is zo Nederlands als het maar zijn kan. Zie http://www.sola-cutlery.com/nl/over-sola/grootverbruik/ dus heb je hooguit de vraag of productie nog volledig hier plaatsvindt, en dan zal je lezen dat er ook in o.a. Korea geproduceerd wordt (en dat zal dankzij de inkoop van goede basismaterialen en de Nederlandse kwaliteitscontrole geen probleem zijn).
[ Voor 42% gewijzigd door mae-t.net op 18-10-2012 12:53 ]
http://www.giveawayoftheday.com/
Geeft elke dag software weg met de volgende voorwaarden:
- binnen 24 uur installeren (als je de volgende je pc opnieuw installeert / re-imaged dan kan je helaas niet meer gebruik maken van de programma)
- niet voor commercieel gebruik
- geen support/upgrades
Maar het is gratis en volledig geen crippleware oid.
Vandaag: robotask
Er zijn bekende en minder bekende tools e.d. te vinden daar, het is het waard om daar elke dag een kijkje te nemen.
Tevens is er ook http://www.bitsdujour.com/ die is het ook waard om in de gaten te houden en daar worden vaak flinke kortingen gegeven en worden er elke dag tussen de 2 a 5 tools met extra korting verkocht en vaak geven ze ook software met 100% korting weg.
Bij de 100% korting deels is het vaak zo dat je het mag installeren wanneer je wilt en is het ook geen crippleware oid. MAAR je moet altijd de policy doorkijken (makkelijk te vinden aan de rechterkant van de software deal pagina) daarin staat aangegeven wat de voorwaarden zijn. Het kan zijn dat een stuk software wel beperkingen heeft OF binnen x uur / x dagen geinstalleerd moet zijn.
Geeft elke dag software weg met de volgende voorwaarden:
- binnen 24 uur installeren (als je de volgende je pc opnieuw installeert / re-imaged dan kan je helaas niet meer gebruik maken van de programma)
- niet voor commercieel gebruik
- geen support/upgrades
Maar het is gratis en volledig geen crippleware oid.
Vandaag: robotask
Er zijn bekende en minder bekende tools e.d. te vinden daar, het is het waard om daar elke dag een kijkje te nemen.
Tevens is er ook http://www.bitsdujour.com/ die is het ook waard om in de gaten te houden en daar worden vaak flinke kortingen gegeven en worden er elke dag tussen de 2 a 5 tools met extra korting verkocht en vaak geven ze ook software met 100% korting weg.
Bij de 100% korting deels is het vaak zo dat je het mag installeren wanneer je wilt en is het ook geen crippleware oid. MAAR je moet altijd de policy doorkijken (makkelijk te vinden aan de rechterkant van de software deal pagina) daarin staat aangegeven wat de voorwaarden zijn. Het kan zijn dat een stuk software wel beperkingen heeft OF binnen x uur / x dagen geinstalleerd moet zijn.
Eenmalig 5 euro korting bij ReplaceDirect,
RD35KV76
RD35KV76
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Ik kreeg hem vandaag al op de deurmatHoaHong schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:55:
Je hebt helemaal gelijk. Ik had moeten zeggen; Sola producten worden niet in nederland geproduceerd.mae-t.net schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:35:
[...]
Dan moet je inderdaad goed opletten wat je koopt. Op sommige artikelen leken de kortingen (uitverkoop, niet de reguliere fabriekswinkelprijzen) me wel goed. In elk geval lijkt het vervangen van teflonbeklede pannen door met ceramiek beklede pannen me wel tweakerwaardig (high tech), en als je dat beter bij de Makro kan doen.. Veel lezers zullen wel iemand met een Makropasje kennen ook.
Waar komt Sola volgens jou eigenlijk vandaan? Het merk dat ik ken bestaat sinds 1922 (voorloper 1868) en is zo Nederlands als het maar zijn kan. Zie http://www.sola-cutlery.com/nl/over-sola/grootverbruik/ dus heb je hooguit de vraag of productie nog volledig hier plaatsvindt, en dan zal je lezen dat er ook in o.a. Korea geproduceerd wordt (en dat zal dankzij de inkoop van goede basismaterialen en de Nederlandse kwaliteitscontrole geen probleem zijn).
Ik wil overigens niets slechts zeggen over Sola... Heb zelf genoemd messenset bij de makro vandaan en is prima voor het geld.
Vandaag deze Toshiba televisie van 549 euro binnengekregen. Ik kan bevestigen dat de menu taal ook in het Nederlands is.RoD schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:34:
[...]
En de vraag is even of de menu's niet allemaal in het Duits zijn en of dit aanpasbaar is.
In tegenstelling tot wat ik over problemen met updaten heb gelezen ging het updaten via usb vlekkeloos.
Ook de zenderwissel is via decoder niet trager dan van mijn samsung pvr. Opstarten van de tv is wel iets trager.
De glazen voet en rvs look randen dragen bij aan een premium gevoel.
Over 3d kan ik nog niets zeggen want er zitten standaard geen brillen bij.
Voor de Makro tweakers:
Acer Iconia A200 10,1"Tablet 8GB Zwart voor 199,00 ex de straftax
http://www.makrodagdeal.n...agtopper/Products/5233774
De chinese tablets zijn goedkoper en aanzienlijk sneller.Anoniem: 440041 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:07:
Voor de Makro tweakers:
Mocht je nog interesse hebbenin Evernote subscription van 1 jaar( + 3 maanden ) extra, kijk dan hier even http://goo.gl/7FHGA
je krijg voor 30 dollar een software bundel daarin zit iig Evernote Premium voor 15 maand bij.
Werkt ook voor bestaande Evernote gebruikers
je krijg voor 30 dollar een software bundel daarin zit iig Evernote Premium voor 15 maand bij.
Werkt ook voor bestaande Evernote gebruikers
Van het kastje naar de muur lopen...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.
Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.
Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.