Wijziging User Review - syntags xCell

Pagina: 1
Acties:
  • 1.190 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 10:12
Op 7 augustus jl heb ik volgend geheugen gekocht bij syntags http://tweakers.net/aanbod/449482/4gb-ocz-fatal1ty-ddr2-pc2-6400-dual-channel.html

De initiële communicatie verliep prima en al vrij snel waren gegevens uitgewisseld en heb ik geld overgemaakt. Afgelopen donderdag kwam het RAM geheugen binnen. Het was verpakt in een grote bubbelenvelop met daarin het RAM geheugen verpakt in een antistatische zak, bubbelfolie en 2 a4 vellen. Buitenom de sigarettenlucht zag het geheugen er goed uit. Ik heb het geheugen vrijwel direct getest in mijn testsysteem (Asus P5K Pro, E6600, ModXstream Pro 600w; uiteraard niet overclocked en puur om hardware te testen). De testmethode was om en om. Dus eerst het eerste stripje, daarna het tweede. Al vrij snel kwam ik erachter dat met het ene streepje de computer niet op wilde starten. Simpelweg geen BIOS. Ik heb meerdere configuraties geprobeerd en elke keer kwam hetzelfde stripje als defect naar voren. Vervolgens heb ik nog een ander systeem geprobeerd en dat gaf hetzelfde probleem.

Uiteraard heb ik vervolgens contact opgenomen met de verkoper om aan te geven dat er iets mis was. De conversatie die volgde is te lezen via onderstaande link. De totale conversatie is aan te vragen via een mod, dit om de integriteit te bewaren.
Afbeeldingslocatie: http://s7.postimage.org/bdc42r2ev/conversatie_1.jpg

Om het hele verhaal samen te vatten kon de verkoper er niks aan doen, hij had het geheugen getest en verzonden. Ik ga mijn net gekochte geheugen natuurlijk niet kapot maken en ben zeker van mezelf. Ik ben akkoord gegaan met mijn verlies en ga proberen gebruik te maken van de lifetime warranty die OCZ biedt.

Ik heb bij de verkoper een neutrale feedback achtergelaten. http://tweakers.net/gallery/457767#tab:vraagaanbod Ik heb immers een niet werkend product.

Tot zover vond ik dat ik het netjes opgelost had. Uiteraard baal ik van het RAM geheugen maar 'sh*t happens' zullen we maar zeggen. Ik heb dit topic aangemaakt naar aanleiding van de feedback die ik van syntags kreeg http://tweakers.net/gallery/292533#tab:vraagaanbod

De feedback is zo negatief mogelijk. Hierin staan meerdere leugens, ik heb ze onderstaand opgesomd:
  • nadat ie perfect werkend geheugen heeft gekocht bij mij, en vervolgens teveel voltage op heeft gezet ( heeft ie zelf toegegeven over de mail ) waardoor die is gesneuveld;
  • nadat ik daar niet akkoord mee ging probeerde hij me maar te chanteren met een slechte feed-back :S
    en postte vervolgens een klein stukje DM geschiedenis,
  • heeft ie nog het gore lef om het geheugen terug te willen sturen.
Ergens heb ik niet de behoefte om me te gaan verdedigen tegen deze leugens maar gezien ik nog niet veel heb gekocht en verkocht heeft syntags zijn feedback een aardige impact op mijn totaalscore.

Syntags, ik wil je graag de gelegenheid geven om je feedback met onwaarheden in te trekken. Ik hoop dan ook dat je dit op een professionele manier op wil lossen.

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
ik heb geen onwaarheden gemeld, dus er valt niks in te trekken .

je post alleen de DM berichten, waarom post je de mail niet die je me hebt verstuurd?

het is zo makkelijk om te refereren naar berichten die te achterhalen zijn door het tweakers personeel.
en het is zo jammer dat ik al mijn mails, zeker de onzinnige direct wis.

mvg,

syntags

[ Voor 61% gewijzigd door syntags op 11-08-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Dat dacht ik al. Niet bereid om dit te bespreken en vervolgens ontkennen. Los je zo je problemen op? Je weet maar al te goed dat het jouw woord tegen het mijne is.

Ik wil je nogmaals vragen om eerlijk te zijn en je feedback in te trekken. Maak het voor mij aub niet nog erger dan het al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Niet online
ik ben eerlijk, en ik trek m'n feed-back niet in.

ik wil jouw manier van handelen gewoon inzichtelijk maken voor andere tweakers.

mvg

syntags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Het enige wat je inzichtelijk maakt is je eigen manier van handelen.

Wij hebben elkaars e-mailadres niet eens. Wat ik wel kan doen is mijn verzend en ontvang historie opvragen bij de mailserver(s).

Je bent niet eerlijk. Iedere tweakers kijkt door je leugens heen. Je blijft maar doorgaan. Ik wil je vragen om eerlijk te zijn en je feedback in te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Niet online
xCell schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:16:
Op 7 augustus jl heb ik volgend geheugen gekocht bij syntags http://tweakers.net/aanbod/449482/4gb-ocz-fatal1ty-ddr2-pc2-6400-dual-channel.html

De initiële communicatie verliep prima en al vrij snel waren gegevens uitgewisseld en heb ik geld overgemaakt. Afgelopen donderdag kwam het RAM geheugen binnen. Het was verpakt in een grote bubbelenvelop met daarin het RAM geheugen verpakt in een antistatische zak, bubbelfolie en 2 a4 vellen. Buitenom de sigarettenlucht zag het geheugen er goed uit.
ik rook niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Niet online
xCell schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:35:
Het enige wat je inzichtelijk maakt is je eigen manier van handelen.

Wij hebben elkaars e-mailadres niet eens. Wat ik wel kan doen is mijn verzend en ontvang historie opvragen bij de mailserver(s).

Je bent niet eerlijk. Iedere tweakers kijkt door je leugens heen. Je blijft maar doorgaan. Ik wil je vragen om eerlijk te zijn en je feedback in te trekken.
maar goed,

ik word maar uitgemaakt voor leugenaar door jou, ik denk dat we op deze manier wel uitgepraat zijn.

en wat mijn mail-adres betreft, die is openbaar, dus ook jij hebt 'm.

ik wens je veel succes verder in je juridische strijd.

mvg

syntags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Uitgepraat zijn we niet. In ieder geval niet totdat jij je feedback intrekt en/of wijzigt.

Voor €39 ga ik geen juridische strijd starten. Wat ik wel doe is jou wijzen op je gedrag en daarmee hopelijk andere tweakers waarschuwen.

Ik hoop dat je je van je beste kant gaat laten zien en daarmee bij iedereen aantoont een fatsoenlijke verkoper te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubix
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09-2022
* knip *

[ Voor 80% gewijzigd door Microkid op 11-08-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@Rubix:
Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.
Sowieso zijn dat soort opmerkingen compleet ongewenst.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Niet online
ik ben een fatsoenlijke verkoper, de klanten die wat bij me hebben gekocht weten dat ook ( m'n cijfers liegen er niet om)

en aangezien jij ook een klant was; had ik je best tegemoet willen komen met ander geheugen ofzo.
( helemaal vergoed kreeg je het niet, aangezien je het zelf hebt gesloopt )

maar je begint gelijk een intimiderende en denigrerende toon tegen mij aan te slaan.
daar kom je niet ver mee bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubix
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09-2022
FlipFluitketel schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:05:
@Rubix:

[...]

Sowieso zijn dat soort opmerkingen compleet ongewenst.
O sorry. Ik dacht: ik maak dit topic nog een beetje nuttig met een leerzame noot. Maar als dat soort opmerkingen ongewenst is zal ik dat niet meer doen, excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Syntags, in de DM conversatie staat letterlijk:
ik kan het ook niet voor je ruilen omdat ik niks anders heb, en ik ga je ook geen geld terug geven.
Dat kan iedereen lezen.

Ik wil nog even kort samenvatten wat ik aan de deal met syntags overgehouden heb:

-4GB Ram geheugen waarvan 1 strip van 2GB defect.
-Verzendkosten naar OCZ RMA ivm lifetime warranty
-Een negatieve feedback met daarin onwaarheden die andere tweakers lezen.

Ondanks:
Om het hele verhaal samen te vatten kon de verkoper er niks aan doen, hij had het geheugen getest en verzonden. Ik ga mijn net gekochte geheugen natuurlijk niet kapot maken en ben zeker van mezelf. Ik ben akkoord gegaan met mijn verlies en ga proberen gebruik te maken van de lifetime warranty die OCZ biedt.

Ik heb bij de verkoper een neutrale feedback achtergelaten. gallery: syntags Ik heb immers een niet werkend product.

Syntags, je feedback is NIET fatsoenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Niet online
dat is jouw mening,

ik ben wel klaar met deze topic, wij gaan er niet uitkomen.

prettig weekend verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Ik ben nog niet klaar. Ik ben pas klaar als jij je feedback intrekt. Ik zal jou en andere tweakers er dus op blijven wijzen.

Eerlijkheid duurt het langst en ik heb de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Niet online
xCell schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:19:
Ik ben nog niet klaar. Ik ben pas klaar als jij je feedback intrekt. Ik zal jou en andere tweakers er dus op blijven wijzen.

Eerlijkheid duurt het langst en ik heb de tijd.
eerlijkheid duurt idd het langst,

en ik vind het heel nobel van je dat je daarom gaat strijden,

alleen in dit geval strijd je om een onwaarheid, oftewel, een leugen ( van jouw kant dan )
en dat vind ik wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Een idee: een modje jullie feedbacks als note bij jullie accounts laten plaatsen, daarna trekken jullie allebei jullie feedback in.
Dan zijn jullie allebei weer clean qua feedback (zo te zien zijn jullie allebei redelijk positief bevonden in de feedback)

Als 1 van jullie iets raars uithaalt kunnen de modjes alsnog nalezen wat er gebeurd is en eventueel actie daarop ondernemen

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
syntags schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:24:
[...]

eerlijkheid duurt idd het langst,

en ik vind het heel nobel van je dat je daarom gaat strijden,

alleen in dit geval strijd je om een onwaarheid, oftewel, een leugen ( van jouw kant dan )
en dat vind ik wel jammer.
Je graaft jezelf alleen maar dieper in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Niet online
xCell schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:33:
[...]

Je graaft jezelf alleen maar dieper in.
ook me nog een beetje bedreigen, nou wordt ie helemaal mooi.

ik ben er klaar mee, als je er nog wat aan toe te voegen hebt; sterkte !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
syntags schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:35:
[...]

ook me nog een beetje bedreigen, nou wordt ie helemaal mooi.

ik ben er klaar mee, als je er nog wat aan toe te voegen hebt; sterkte !!
Dat is helemaal geen bedreiging. Ik zal mezelf ook nooit verlagen tot bedreiging en intimidatie. Ik snap niet waar je dat steeds vandaan haalt.

Ik wil gewoon dat bovenstaand probleem opgelost wordt. Ik hoef m'n geld niet terug of vervanging, daar ben ik al mee akkoord gegaan (let op! al vóór jij feedback gaf). Het enige wat ik wil is dat je je onterecht gegeven negatieve feedback met leugens intrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Niet online
luister nou, ik zie geen "bovenstaand probleem".

jij geeft jouw feed-back, en ik de mijne.

wat wil je nou eigenlijk ?

nog 1 keer dan;

ik trek niks terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Nee, voor jou is er ook geen probleem. Voor jou is het een normale transactie geweest. Indirect voor mij ook. Jammer voor mij dat er een geheugenstrip defect is. Ben ik ook mee akkoord gegaan. Kan gebeuren. Misschien heeft het klem gezeten tijdens het vervoeren bij PostNL, wie weet. Ik heb je daarom ook neutrale feedback gegeven waarin ik je communicatie en snelle verzending complimenteer.

Waar heb ik dan die negatieve feedback inclusief leugens aan verdiend?? Voorafgaand aan je feedback heb ik je op geen enkel punt benadeeld of me negatief geuit tegen jou als verkoper. Waarom verzin je dan leugens en geef je me slechte feedback??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Niet online
welke leugens heb je het toch elke keer over ?!?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
syntags schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:30:
welke leugens heb je het toch elke keer over ?!?!!
Wil je mijn vraag beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Niet online
die negatieve feed-back heb je te danken aan jouw manier van handelen.
en leugens, tja, die zijn er niet ( van mijn kant althans )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
syntags schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:35:
die negatieve feed-back heb je te danken aan jouw manier van handelen.
en leugens, tja, die zijn er niet ( van mijn kant althans )
En waarom blijf je maar doorgaan? Je illustreert alleen je eigen manier van handelen en communiceren door in je eigen leugens te blijven geloven. Als je het totaalplaatje bekijkt en analyseert heb je geen enkele reden om dingen te verzinnen om mij zwart te maken. Waarom doe je het dan toch? Heb ik je iets misdaan? Bij mijn weten heb ik aan al je voorwaarden voldaan. Waarom doe je zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Niet online
xCell schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:43:
[...]

En waarom blijf je maar doorgaan? Je illustreert alleen je eigen manier van handelen en communiceren door in je eigen leugens te blijven geloven. Als je het totaalplaatje bekijkt en analyseert heb je geen enkele reden om dingen te verzinnen om mij zwart te maken. Waarom doe je het dan toch? Heb ik je iets misdaan? Bij mijn weten heb ik aan al je voorwaarden voldaan. Waarom doe je zo?
inderdaad, ik heb geen enkele reden om jou zwart te maken, dus waarom zou ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
syntags schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:45:
[...]

inderdaad, ik heb geen enkele reden om jou zwart te maken, dus waarom zou ik ?
Fijn dat je het nu zelf toegeeft.

Waarom heb ik dan een negatieve feedback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Niet online
omdat je negatief handelt,

hoe vaak wil je het nog horen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Ik heb een DM van syntags gekregen waarin hij aangeeft de feedback te willen wijzigen. Ik wacht zijn reactie in dit topic af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik denk dat jullie hier allebei wel het schoonste van jezelf hebben laten zien - voor de wereld om te lezen. Ik denk niet dat iemand die ook maar iets hiervan leest ooit nog zaken met één van beiden zou willen doen. En daarmee heeft dit topic ook zijn functie gehad. Het doel is dat mensen een keer een stapje terugzetten en realiseren dat zaken op mensen verschillend over kunnen komen.

Gezien syntags bij deze om andere redenen een permanente ban te pakken heeft, verwijder ik ook zijn feedback

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2012 18:31 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.