link DM conversatie in V&A feedback

Pagina: 1
Acties:
  • 634 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 10:12
Gezien ik net een vervelende ervaring op heb gelopen via V&A en er niet direct een schuldige aan te wijzen is wil ik graag een link in de V&A feedback plaatsen naar de totale DM conversatie die ik heb gevoerd met de verkoper zodat mede-tweakers zelf kunnen oordelen.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat doe en waarbij de integriteit van het hele verhaal behouden blijft?

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Je kunt geen link plaatsen naar 'n DM-conversatie, mods (bepaalde, niet alle) kunnen dit inzien and that's it.
Je kan dus 'n topic openen in V&A feedback met daarin het request naar 'n moderator toe om je DM's te lezen.
Mede-tweakers zijn er trouwens ook niet om te oordelen, dat moet je zelf oplossen met de verkoper... Succes!

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 09-08-2012 23:05 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
CLB schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:04:
...
Mede-tweakers zijn er trouwens ook niet om te oordelen, dat moet je zelf oplossen met de verkoper... Succes!
Oordelen of zij wat bij betreffende verkoper willen kopen. Niet wie de 'schuldige' in mijn situatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Daarvoor kun je toch een V&A feedback achterlaten, zodat nieuwe kopers zelf kunnen bepalen hoe of wat...?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:20

DukeBox

loves wheat smoothies

Anders maak je een screenshot en plaats je de in je gallery.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij gaan sowieso niet meewerken aan het publiceren van 1:1 conversaties, of dat nu middels een screenshot is of niet. Je kan beschrijven wat er gebeurt, en als je vindt dat iets niet door de beugel kan kan je het melden bij de crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:28:
Wij gaan sowieso niet meewerken aan het publiceren van 1:1 conversaties, of dat nu middels een screenshot is of niet. Je kan beschrijven wat er gebeurt, en als je vindt dat iets niet door de beugel kan kan je het melden bij de crew.
kennelijk wel, want meneer heeft er zelfs twee gepost :

( zie feed-back van xCell )
gallery: syntags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Uit de laatste reactie van de verkoper zou je op kunnen maken dat hij / zij instemt met publicatie. Overigens komt het op mij als buitenstaander nu over alsof xCell als eerste in de aanval schiet met zijn opmerking over "hoe moet ik dat verwoorden in V&A feedback".

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:04:
Uit de laatste reactie van de verkoper zou je op kunnen maken dat hij / zij instemt met publicatie. Overigens komt het op mij als buitenstaander nu over alsof xCell als eerste in de aanval schiet met zijn opmerking over "hoe moet ik dat verwoorden in V&A feedback".
helemaal mee eens, ik stemde in eerste instantie toe.
had niet het idee dat hij om mijn toestemming vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:29
Bor de Wollef schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:04:
Dat had ik ook, totdat ik het nog een paar keer las, en het dus helemaal geen aanval is en al helemaal geen rede tot wederzijdse bommen sturen ;)

Maar dat is mijn mening ( imho )

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 11-08-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Niet online
Mektheb schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:22:
[...]

Dat had ik ook, totdat ik het nog een paar keer las, en het dus helemaal geen aanval is en al helemaal geen rede tot wederzijdse bommen sturen ;)

Maar dat is mijn mening ( imho )
een aanval, geen aanval.

het is gewoon een intimiderende opmerking,

ik kan namelijk niks anders bedenken wat ie er mee zou kunnen bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Je vroeg me letterlijk wat ik ermee bedoelde en dat heb ik in de volgende berichten aan je uitgelegd. Maar aub graag verder in Wijziging User Review - syntags xCell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 18:31
NVT, ik mag hier volgens de faq niet reageren.
Te laat achter gekomen 8)7

[ Voor 191% gewijzigd door mistervis007 op 14-08-2012 00:00 ]

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:34

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geschil is al afgehandeld, dit topic gaat dus dicht.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.