Ik zoek het hele internet door, maar nergens kan ik een POWER SW kabel vinden, die volledig zwart is. Zelfs ebay heeft het niet. Iemand enig idee waar je dit los kan kopen? Ik heb namelijk het plugje van mijn eigen kabel verkloot. Alleen een plugje zou dus ook genoeg zijn maar die lijken niet te bestaan dus wil ik mijn geknipte kabel solderen aan een andere powersw kabel met plug.
Met een paperclip (de kleine variant) en wat geduld kan je de draden uit de plug halen.
Dan koop je welke willekeurige powerswitch cable en vervangt de plug?
[ Voor 3% gewijzigd door job op 08-08-2012 12:50 ]
Dan nog kan ik nauwelijks PWRSW kabels vinden waar dan ook. En dat gefriemel is precies wat ik probeerde toen ik de huidige plug sloopte. Daarom koop ik liever gewoon een zwarte kabel met plug ergens, dan is t solderen en klaar.job schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:47:
Met een paperclip (de kleine variant) en wat geduld kan je de draden uit de plug halen.
Tja misschien toch maar priegelen, vind ook geen zwarte
Sleeven een optie?
[ Voor 90% gewijzigd door Haunting_Spirit op 08-08-2012 14:56 ]
Bedoel je deze kabel?

Zwart tape er om heen wikkelen een optie?

Die plug is ook zo dun dat ik het niet onwaarschijnlijk acht dat je gewoon een sleeve kunt pakken en zonder het loshalen van de plug kan sleeven. Krimpkous bij de plugs, en het ziet er heel strak uit.
[ Voor 4% gewijzigd door iChaos op 08-08-2012 15:16 ]
Ja die middelste inderdaad. Ok sleeven word het dan maar helaasLoev schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:14:
Bedoel je deze kabel?
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Robin198 op 08-08-2012 16:15 ]
Zo moeilijk was het niet om te vinden..
2-Pin Verlengkabel 30CM of NZXT Frontpanel Cable Set 30CM CB-FPAN-SET - Premium Sleeved Black
2-Pin Verlengkabel 30CM of NZXT Frontpanel Cable Set 30CM CB-FPAN-SET - Premium Sleeved Black
Ik had net een oud audio kabeltje zo uit elkaar (5seconden ofzo), dus moet toch goed te doen zijn met iets met een scherp puntje.
Echter als je de oude connector gesloopt heb kun je ook een nieuwe maken met bv:

link
+

link
+
zwarte draad
Even opletten dat je waarschijnlijk pitch 2.54mm nodig hebt als je het ergens besteld/bij een elektroboer haalt...
Echter als je de oude connector gesloopt heb kun je ook een nieuwe maken met bv:

link
+

link
+
zwarte draad
Even opletten dat je waarschijnlijk pitch 2.54mm nodig hebt als je het ergens besteld/bij een elektroboer haalt...
Handig zo''n forumUgotHeinzzd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:30:
Mm, ik heb wel zwarte draad, clipjes, tang en stekkertjes.
DM maar als je intresse hebt.
DM maar als je intresse hebt.
Redder in nood, thanks!!!UgotHeinzzd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:30:
Mag wat kosten. De optie van 3xhaas is vele malen goedkoper maar dan wel meer werk.
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
Als ik nou het idee had dat ik het zou kunnen had ik het gedaan, maar een vergelijkbaar project eindigde in een compleet vernaggelde plug dus dan heb ik er wel een paar euro voor over dat het nu in 1x goed is.CurlyMo schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 21:49:
Mag wat kosten. De optie van 3xhaas is vele malen goedkoper maar dan wel meer werk.
Pagina: 1