Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik heb hulp nodig pc bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

Verwijderd

Topicstarter
Als eerst wil ik me even voorstellen, Ik ben sinds een paar minuten een nieuw lid van de site,

Nou mijn naam is andy 15 jaar,

Hobby's game en ehm ja beetje die richting :P

Nou heb ik een vraag voor jullie
Ik wil graag binnekort een game pc kopen, Budget 1000 euro of iets meer, Nou wat ik er ongv op wil doen

Bf3 ultra settings, Minecraft geen lagg geld ook voor mw3 enzo en wolfteam en zo spiral knights ook alles tip top kwalitijd,

Nou bedankt alvast, Mvg andy

SOrry als dit de verkeerde sectie is,

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2012 20:19 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-11 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je al Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) gelezen? Dan zie je dat je het beste bij Desktop Aankoopadvies dit kan vragen. OH is niet voor advies wat je het beste kan kopen. In het Desktop Aankoop Advies forum heb je weer topics mbt jouw wensen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:04

masauri

aka qwybyte

Ik weet niet hoelang je hier al lang komt vooralleer je lid werd net maar heb je ook al is door de BBG's gebladerd?
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2012 (Dit is de meest recente mbt desktops)
Zodat je je een idee kan vormen over welke kant je wil uitgaan.
Ook naar persoonlijke voorkeuren van intel/amd en gfx kaart enz.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Verwijderd

Topicstarter
Hero Of Time schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:22:
Heb je al Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) gelezen? Dan zie je dat je het beste bij Desktop Aankoopadvies dit kan vragen. OH is niet voor advies wat je het beste kan kopen. In het Desktop Aankoop Advies forum heb je weer topics mbt jouw wensen.
Hartelijk dank voor u tijd maar ik wil een game pc en tweakers heeft daar volgens mij wel verstand van

kunt u hier op deze site http://azerty.nl/ iets bouwen?

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

d:)b :henk d:)b

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 11:58
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:24:
[...]

Hartelijk dank voor u tijd maar ik wil een game pc en tweakers heeft daar volgens mij wel verstand van

Ga anders eerst zelf even zoeken, of kijk bij het Gamesysteem van de maand.
Daarnaast, als je geen lag wil heeft dat meestal te maken met je internetverbinding en niet met de snelheid van je computer.

Verwijderd

Topicstarter
Dan ga ik tog egt voor een nieuwe en geen 2e hands,

Tog bedankt

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 17:07

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:24:
[...]

Lees zijn advies nog eens, want hij geeft toch echt aan waar je op ons forum aan je advies kunt komen en wat je moet doen om dat advies te krijgen... Dit topic gaat op slot, maar je kunt in het juiste stukje forum een nieuw topic openen (wel met bij ehorende eigen onderzoek!)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.