23/24" dual setup, wie heeft wat?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashu
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-01 14:49
Ik zie dat er al een tijdje niet over gepraat is hier, en in de pricewatch kun je de bezeldikte niet checken, dus dna maar ff een nieuwe topic.
Tegenwoordig pik je al voor minder dan EUR300 een mooi dubbel setje monitoren op van rond de 23/24". Klinkt ideaal dus om een dual monitor setup te maken. Maar welke monitoren zijn hier nou het beste voor???

Dingen waar een monitor iig aan meot voldoen lijkt me:
- redelijke kijkhoeken, refresh rates, helderheid. Maar volgens mij vallen er hierdoor geen monitoren meer af tegenwoordig...
- In hoogte verstelbaar. Wel zo relaxed... Niet veel keuze over dan echter
- meer dan 1 aansluiting DVI/HDMI/VGA. Wie heeft er tegenwoordig geen laptop??? Die moet natuurlijk ook aan te sluiten zijn :-)
- dunne bezel. Eigenlijk het allerbelangrijkste, aangezien hoe dunner de bezel, hoe meer je je ogen in de maling neemt qua twee/één belachelijk grote monitor

Wat denken jullie?
En waarom wordt dit niet eens in de BBG opgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb zelf twee 23" Dell's staan. Heb uiteindelijk als developer wel spijt dat ik geen 24" heb genomen (120 pixels extra in de hoogte merk je), maar goed, dat los ik later nog wel eens op. Die Dell-monitoren doen het best goed op bijna al de punten die je noemt maar de bezel is dan wel weer wat breder dan hij zou kunnen zijn. Moet ik wel bij zeggen dat je dat in de praktijk niet merkt. Games speel je doorgaans niet met een 2-scherms EyeFinity setup aangezien het midden van het virtuele scherm dan precies op de scheiding tussen de twee monitoren zit, en voor andere applicaties deel ik alles meestal gewoon in op een eigen scherm.

Wat ik wel merk is dat je nooit genoeg schermruimte hebt. Als ik meer ruimte had op mijn bureau had ik er nog een derde scherm bij genomen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:16

Sharky

Skamn Dippy!

Toevallig net mee aan de slag, ik heb nu twee 24" HP-schermen alleen met maar één voet. Eigenlijk ben ik nu op zoek naar een leuke arm die ik aan de muur kan bevestigen waar meteen twee schermen aan kunnen. Iemand ideeën wat dat betreft?

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Misschien is het wat om hier eens rond te kijken?

[Centraal] Multi-monitor setup