Ik heb een Acer Aspire met 4gb RAM. Het probleem is begonnen nadat ik world of warcraft geinstallerd heb. Daarna kwam mijn computer met windows update. Hierdoor computer opnieuw opgestart en daarna nadat hij met het windows 7 logo kwam met daaronder windows starten daarna is hij gekomen met een blauw scherm met error code 0x0000050. Hiermee naar een computer winkel gegaan hun zeggen het is een software fout en misschien dat ik iets verkeerd geinstallerd heb. Nu heb ik hem vandaag terug gehad. niets mee gedaan en even op internet gezeten . niets geinstallerd en 5 minuten nadat de computer aanstond gaf deze aan dat er updates einstallerd waren en dat ik de pc opnieuw moest opstarten. Heb ik dus gedaan en op precies het zelfde moment geeft hij nu weer een blauw scherm met code 0x0000050. Komt dit door de windows updates of heeft dit misschien te maken met de bekabeling en misschien monitor?
PS: bij de winkel hebben ze ook nog een stresstest gedaan en hier is bij hun niets uitgekomen.
Dit probleem is vanaf 26 juni 2012
PS: bij de winkel hebben ze ook nog een stresstest gedaan en hier is bij hun niets uitgekomen.
Dit probleem is vanaf 26 juni 2012